quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat zou wel een verrassing zijn zeg, golfer!
Geneukt heeft ie in ieder geval al een keer de laatste tijd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
Dylan?
Gefeliciteerd man.
Als je nog wakker bent.
Ja hij wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Geneukt heeft ie in ieder geval al een keer de laatste tijd.
Je zat in het verkeerde stadion?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef rubbereend het volgende:
terug uit Eindhoven
Lieve schat, de IBG staat hier om de hoek, kom morgen bij mij, dan gaan we daar samen ff heenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godkenkertyfus IBG. Morgen bellen, en als ze moeilijk doen trek ik ze door de telefoon heen
Misschien moet ik er echt even tussenuit Clauwtje![]()
quote:
Hij had ook een blauw-wit sjaaltje om.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij had ook een blauw-wit sjaaltje om.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij had ook een blauw-wit sjaaltje om.
Trusteh en droom maar fijn van een overwinning.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:35 schreef clauwheee het volgende:
Misschien moet ik toch maar ff gaan slapen, morgen weer een drukke dag en na het werk door naar een verjaardag
Hoolssssssss trusten!!!!!
Ik sta net te lallen jaquote:
* golfer heeft nog wat Hertog Jan op het koude balkon voor je staan.quote:
Als het nog niet bevroren is wel jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer heeft nog wat Hertog Jan op het koude balkon voor je staan.
Interesse?
Daar had ik al op gerekendquote:
wat doe je jezelf aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
Heb ik alweer een halve avond op msn met BB-Tanja zitten lullen.
Even nog het laatste voetbalnieuws bekijken nu.
Ze heeft gevoel voor humor en is niet zo dom als ik dacht.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:24 schreef rubbereend het volgende:
wat doe je jezelf aanmaar blijkbaar was het wel leuk ofzo dus?
Waar ga je naar toe verhuizen ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het opruimen gaat trouwens helemaal goed komen. Morgen laatste paar dingetjes doen, en dan vrijdag een karretje op de kop tikken, wachten op mn pa en verhuizen maar
vindt Tong dat inmiddels ook?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft gevoel voor humor en is niet zo dom als ik dacht.
Die heeft nog geen contact met haar gelegd, maar zou prima bij haar passen.quote:
Van de campus naar de stad, bijna in het centrumquote:
Dat is wel beter danquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Van de campus naar de stad, bijna in het centrum
3 minuten lopen van de Oude Markt afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |