quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:08 schreef Klonk het volgende:
ik mis trouwens nog ongeveer 780 lijkwagens in de OP
ik was even sprakeloosquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:08 schreef BoJo het volgende:
wat wilde u aan ons mededelen heer klonk?
be carefull what you wish forquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:08 schreef Klonk het volgende:
ik mis trouwens nog ongeveer 780 lijkwagens in de OP
als iemand 780 lijkenwagens in een OP propt zou ik dat alleen maar knap vindenquote:
net een flinke slok palm om wat smarties weg te spoelenquote:
* BoJo knuffelt herban voordat Alfristi dat kan doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga een poging tot slapen wagen![]()
smartiesquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
net een flinke slok palm om wat smarties weg te spoelen![]()
vuile slet!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo knuffelt herban voordat Alfristi dat kan doen![]()
makjequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
als iemand 780 lijkenwagens in een OP propt zou ik dat alleen maar knap vinden![]()
in de PTA SC is pas iets banwardig als er een FA langs komtquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Klonk het volgende:
mag ik nu rip zeggen tegen hermit of is dat zelfs in dit topic banwaardig
Oh, die van gister?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef Klonk het volgende:
die zijn nog bezig om deel 760 na te spitten op onregelmatigheden
gelukkig zien we dat niet aan je PI.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef Sjoem het volgende:
Van deze openingspost word je toch behoorlijk depri
trustequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef Klonk het volgende:
ik ga maar eens richting bed, moet morgen op een onmenselijke tijd aan het werk
Is door een gothic geopend he?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef Sjoem het volgende:
Van deze openingspost word je toch behoorlijk depri
Klonkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef Klonk het volgende:
ik ga maar eens richting bed, moet morgen op een onmenselijke tijd aan het werk
Ik heb mijn ogen stiekem dicht gehouden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig zien we dat niet aan je PI.![]()
je hebt maar 1 oog!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen stiekem dicht gehouden.
tot morgenvroeg, ik moet verdomme om elf uur al aan het werkquote:
Een plank over de schotel, gebeurt veel vaker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
Zelfs dit was gisteren een jaar geleden een lijkwagen..
ik snap hem nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
Zelfs dit was gisteren een jaar geleden een lijkwagen..
achter op een scania v8 zonder kleppen in de uitlaatquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een plank over de schotel, gebeurt veel vaker.
ik moet om 13:00 bij het CWI zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot morgenvroeg, ik moet verdomme om elf uur al aan het werk![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Is hij nou rood of zwart?
Zwart is leuker
Zoals ik het zegquote:
75 was ook leuk in 1985 danquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef Thermo het volgende:
Waarom is eigenlijk iedereen meer pro 155 dan 75?
Ik vind kwa uiterlijk iig de 75 mooier
BazzoS heeft het al gezegd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg nou !!! zeeeeggg
zeg het zeg het zeg het![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef Thermo het volgende:
Waarom is eigenlijk iedereen meer pro 155 dan 75?
Ik vind kwa uiterlijk iig de 75 mooier
Tjah, ik zit niet voor niks met een E30quote:
ohjaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg
Een goede kameraad van mijn broertje is vorig jaar overleden, en hij was echt helemaal gek van vrachtwagens. Bij zijn begrafenis diende die vrachtwagen als lijkwagen. Wat een bruut geluid uit dat ding zeg,(open uitlaat) toen ie vol wegtrapte toen de kist en de bloemen eraf was gehaaldDat was echt een heel erg mooi moment..
ranzig zwarte dingquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
check die vette koplamp links onderaan in de hoek, vette shit man![]()
kippenvelmoment.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Geeft nietIk begin nog te glimlachen als ik aan dat moment denk, wat supermooi..
![]()
idd, tis niet eens een echte Alfa manquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ranzig zwarte ding
1337-lancia blokje![]()
[afbeelding]
Dat type alleen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar die was niet in zo'n goede staat, en deze kleur is exclusiever binnen de club![]()
quote:
dit is bordeaurood, gewoon rood komt wel vaak voor ja. Enne ik bedoel alleen dit typequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat type alleen?
Want ik dacht dat rood en bordeaurood (of wat is dit precies? aubergine?) wel veel voor kwam onder alfa's?
Die van jou ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd, tis niet eens een echte Alfa man![]()
quote:
De lichte variant lijkt me ook minder mooi. Donkere auto's zijn meestal wat leukerquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit is bordeaurood, gewoon rood komt wel vaak voor ja. Enne ik bedoel alleen die type
Overigens bestaan er 2 typen bordeaurood en heb ik de donkere variant.![]()
wat niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]n00bs
Je kon het niet laten in Unimogs topic eh
trustequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De lichte variant lijkt me ook minder mooi. Donkere auto's zijn meestal wat leuker![]()
Maar goed, ik ga nog even tv kijken en dan slapen. Doei
ach tis gewoon een roest bak manquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die van jou ook niet
* Alfisti wijst naar Fiat Auto S.P.A. embleempje
BIj die van mij gaan de ramen soms niet dichtquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De lichte variant lijkt me ook minder mooi. Donkere auto's zijn meestal wat leuker![]()
Maar goed, ik ga nog even tv kijken en dan slapen. Doei
Die arme knul nog even met Sjoewe aan te spreken ehquote:
maar doen je ruitenwissers het, dat is de grote vraag hier natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
BIj die van mij gaan de ramen soms niet dicht![]()
Zwarte velgenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef BoJo het volgende:
[..]truste sjoem
ja ik heb ook liever donkere auto.
mijn vorige :
[afbeelding]
spastisch blauw![]()
jawel!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar doen je ruitenwissers het, dat is de grote vraag hier natuurlijk![]()
ow datquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die arme knul nog even met Sjoewe aan te spreken eh
Je bent de eerste die ik wat positiefs hoor zeggen eroverquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zwarte velgenStoer!
En nu ben ik echt weg![]()
* Alfisti had dat ook bij de GTV............quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
jawel!
Ook mooi systeem hoor, ramen zonder deurstijlen.. zeker als het vriest btw![]()
Mja zolang er niks verwisseld, dat je met de toeter het ligt aanzet en de aansteker moet indrukken voor de ruitenwisser, is het nog dragelijk toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar doen je ruitenwissers het, dat is de grote vraag hier natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
enne............
BWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!!!!
FBG-clonebustersquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ow datja, dat moest even
maar ook zonder jullie ontmaskering had ik haar vandaag moeten onthullen dus
Open wil ie wel... maar dicht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti had dat ook bij de GTV............
apen-drama...........
3 weken lang met een flesje heet water heeeeeeeeeeeel voorzichtig aan de gang geweest![]()
als je het zou zien een keer dan zou je het begrijpenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja zolang er niks verwisseld, dat je met de toeter het ligt aanzet en de aansteker moet indrukken voor de ruitenwisser, is het nog dragelijk toch?
BAF! heb ik offline gehaald hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef Thermo het volgende:
[..]
Open wil ie wel... maar dicht.
Dus 's ochtends
"brrrr klik*kraaak* open die deur"
deur dicht... *baf* ... hmmm deur dicht * baf...*... GRRR BAF BAF BAF
Ik haal hem dagelijks bovenquote:
Kom je een keer langs? Gaan we samen huilend van het lachen over de grond rollen onder het genot van een paar grappen over de electronica van Alfaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je het zou zien een keer dan zou je het begrijpen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kom je een keer langs? Gaan we samen huilend van het lachen over de grond rollen onder het genot van een paar grappen over de electronica van Alfa
trustequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef Alfisti het volgende:
trusten mannen van de zuivere snelheid!
Hoeveel van de PTA-kloontjes wij beheren lijkt me een betere vraagquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoeveel PTA kloontjes hebben jullie al ontmaskerd?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
wacht dan verkoop ik mijn 205 en koop ik een 75 of een 33, dan kunnen we helemaal ons lol op.![]()
15 kloontjes gedetecteerdquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoeveel van de PTA-kloontjes wij beheren lijkt me een betere vraag
en ik dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef Alfisti het volgende:
trusten mannen van de zuivere snelheid!
Als jullei dan maar over de aflsuitdijk rijden.. want dan ga ik ook meequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
daarna rijden we ermee naar Emmen en zetten we hem tegen een bepaalde rover![]()
Mooi planquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
daarna rijden we ermee naar Emmen en zetten we hem tegen een bepaalde rover![]()
ik zal het aan de anwb vragen of ie ons via een omweg wil slepenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jullei dan maar over de aflsuitdijk rijden.. want dan ga ik ook mee
Heb ik ook wel eens gedaan. Gingen we de Sock on tha Mike Gangster H100 proberen in te ruilen. Moesten we naar zo'n afdankertje achteraan het terrein. Ik de bak ff nalopen, hmm beetje roest, ik voel ff druk ik met mn vinger dwars door het plaatwerk heenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
zou ik niet doen, je duwt zo door dat roestige plaatwerk heen![]()
Haal jij dan morgen voor mij een voldoende voor mijn tentamen over de Middeleeuwen?quote:
Ik weet wel het een en ander van de middeleeuwen, maar geen zin om morgen naar onze oude Hoofdstad af te reizenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Haal jij dan morgen voor mij een voldoende voor mijn tentamen over de Middeleeuwen?
![]()
Mja alles wat je boeiend kan vinden aan de Middeleeuwen gaat het tentamen dus niet overquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet wel het een en ander van de middeleeuwen, maar geen zin om morgen naar onze oude Hoofdstad af te reizen
geen Friese veroveringen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja alles wat je boeiend kan vinden aan de Middeleeuwen gaat het tentamen dus niet over
Tot morgenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
Maar nu ga ik echt, moet ook nog een presentatie houden morgen ochtend
Vrijdag ben ik overal vanaf
Dan ga ik mn nieuwe kamer afklussen
achteraf gezien best een kuttopicquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:53 schreef Sandraugiga het volgende:
De fok-smilies moeten op dieet
Ik moest dit linkje van Alex hier neerzetten zodat hij er smilies kan jatten...
Die heb ik nog nooit gepost want ik heb nog niet eerder zo een mail gekregenquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:31 schreef BoJo het volgende:
die heb je al eens gepost en wanneer ga je daar naartoe verhuizen?
Wie ben jij en wat doe jij in de SCquote:
Iets vriendelijker mag welquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe jij in de SC
Jupquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:30 schreef Sjoem het volgende:
Dit is PTA hè?
Die mensen uit PTA he...
Dan heeft ie vast ook geen vriendenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ook gek kan niet zo goed tegen nieuwe mensen
Niemand kan tegen jou zal je bedoelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ook gek kan niet zo goed tegen nieuwe mensen
ik heet geen FWNK die internet nodig heeft om vrienden te moeten maken omdat het in de echte wereld niet luktquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan heeft ie vast ook geen vrienden
ochtend humeur en dat soort dingen hequote:
Dat klinkt wel heel sarcastischquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heet geen FWNK die internet nodig heeft om vrienden te moeten maken omdat het in de echte wereld niet lukt![]()
[..]
ochtend humeur en dat soort dingen he
Maar oke oke,
Hey leuk een nieuwe user, en het is nog een vrouw ook. Wat leuk zeg ik ben werkelijk waar in mijn nopjes. Welkom hier in de SC. En dat je maar een mooie gezellige tijd mag hebben.
Doeidoeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef Sjoem het volgende:
Ik ga denk ik maar eens richting school
Doei
ja hallo zegquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel sarcastisch
Maar bedankt
Oh god hij heeft weer een slechtoffertje gevonden.quote:
Jij ziet echt spoken he? Zoek hulp manquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god hij heeft weer een slechtoffertje gevonden.
Gozer zij wilt je niet. Is niet geintereseert in jou en zal dat ook nooit worden.
Nee hij heeft gelijk, onze Fwnkiepankie zit te geilenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij ziet echt spoken he? Zoek hulp man
Waarom zou ik willen dat ze me leuk vind?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:53 schreef ook_gek het volgende:
het is wekelijk waar triest dat je het zelf niet door hebt
Op met moment dat zei je leuk vind weet ik ZEKER dat het een kloon van jou is![]()
omdat je een kansloos tering ventje bent DUHUquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen dat ze me leuk vind?
Ze is 3 jaar ouder, heeft geen foto's etc in der fotoboek en ik zie haar nu net 2 dagen hier posten
Zucht.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat je een kansloos tering ventje bent DUHU
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:00 schreef Sjoem het volgende:
Arme Fwnk
Wel jammer dat jullie denken dat ik een kloon ben.
Ik ga deze reactie een maand bewaren. Over een maand vraag ik je het nog een keer wat je vna hem vind.quote:
ow jawel hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gepost want ik heb nog niet eerder zo een mail gekregen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niemand kan tegen jou zal je bedoelen
Ik zou sowieso geen bloedhekel aan iemand kunnen hebben via het internet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga deze reactie een maand bewaren. Over een maand vraag ik je het nog een keer wat je vna hem vind.
Als jij hem dan nog zo zielig vind krijg jij van mij een fles champagne. MAAR als jij ook een bloed hekel aan hem gekregen hebt krijg ik er 1 van jou.
Lijkt me een mooie weddenschap.
gewonnen wedstrijd dit
Ps
Pas op voor PeuRac want die gaat ook met je sjansen![]()
Weet wat je zegt. Geloof me dat gaat zeker komen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:14 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen bloedhekel aan iemand kunnen hebben via het internet.
Dus ga maar vast een fles champagne halen
Zo en nu ben ik echt weg!
Werken jij!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet wat je zegt. Geloof me dat gaat zeker komen.
quote:
niet als het een kloon van fwnk isquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet wat je zegt. Geloof me dat gaat zeker komen.
Ik heb geen kloonsquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet als het een kloon van fwnk is
Okequote:
hmmm eens een klooncheck aanvragenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
hmmm eens een klooncheck aanvragen
maar ligt het nu wel of niet op de stort?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef Mukie het volgende:
Mijn moeder is echt
De trut had gewoon mn audiospullen die ik daar nog had liggen in dr auto gelegd om naar het stort te brengen. Gewoon het lef, damn.Bijna een paar honderd euro aan spullen kwijt. Bah, ben boos
Dat klinkt als een drankprobleemquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef Mukie het volgende:
Mijn moeder is echt
De trut had gewoon mn audiospullen die ik daar nog had liggen in dr auto gelegd om naar het stort te brengen. Gewoon het lef, damn.Bijna een paar honderd euro aan spullen kwijt. Bah, ben boos
Niet ik heb dr verteld dat ze het me niet proberen om weg te gooien, anders mag ze er mooi voor gaan dokkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef vlad het volgende:
[..]
maar ligt het nu wel of niet op de stort?![]()
wel kut voor je iig![]()
feliquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
8,2 voor m'n paper, de Docente vond hem bijzonder goed
ik ben nog boos dat je hem geen ban aan hebt gesmeerd toen je konquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
hmmm eens een klooncheck aanvragen
kijk daar doe je al het werk voorquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
8,2 voor m'n paper, de Docente vond hem bijzonder goed
slaapliedjesquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik heb jullie hulp nodig.
Noem zo veel mogelijk slaap liedjes op die je maar kan verzinnen.
Mijn dank is al vast groot
Als je in de buurt woont kun je een broodje kroket mee eten. Zie avatar voor woonplaatsquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:41 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb ook wel een beetje honger gekregen.
Hmm.
Ik heb al een kroket opquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont kun je een broodje kroket mee eten. Zie avatar voor woonplaats
Ik ga zo een pizza bestellen. Wil je ook?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:41 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb ook wel een beetje honger gekregen.
Hmm.
mag een mod wel sjansen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont kun je een broodje kroket mee eten. Zie avatar voor woonplaats
Ook al zo ongezondquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga zo een pizza bestellen. Wil je ook?
mijn vader heeft een groentenwinkel. Is dat gezond genoegquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb al een kroket op![]()
Nu maar iets gezonds zoekenMaar thanks
Heeft ie ook van die lekkere kant en klare salades (die gezond klinken, maar eigenlijk ook niet supergezond zijn, maar wel lekker en verslavend) ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mijn vader heeft een groentenwinkel. Is dat gezond genoeg![]()
Hij woont in Scheveningen, alles heeft een roetsausjequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Heeft ie ook van die lekkere kant en klare salades (die gezond klinken, maar eigenlijk ook niet supergezond zijn, maar wel lekker en verslavend) ?
jep. Hebben we ook. Alle vitamine die er in zit worden gedood door de sausquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Heeft ie ook van die lekkere kant en klare salades (die gezond klinken, maar eigenlijk ook niet supergezond zijn, maar wel lekker en verslavend) ?
Een wat?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij woont in Scheveningen, alles heeft een roetsausje
Ja, die saus zal wel veel vetten bevatten ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jep. Hebben we ook. Alle vitamine die er in zit worden gedood door de saus
Duurste en beste groentenwinkel van scheveningen en omstreken hequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij woont in Scheveningen, alles heeft een roetsausje
hij bedoeld dat scheveningen een smerige kutstad isquote:
Oh, áls ik naar Scheveningen ga, ga ik er meestal heen voor het strand.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:50 schreef vlad het volgende:
[..]
hij bedoeld dat scheveningen een smerige kutstad is![]()
In Friesland is een winkel valk bij een gevangenis en een bowlingbaan per definitie een pauperzaakquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Duurste en beste groentenwinkel van scheveningen en omstreken he
Of je bent blind of je komt heel vroeg in de ochtend en gaat dan ook heel vroeg in de ochtend naar huisquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh, áls ik naar Scheveningen ga, ga ik er meestal heen voor het strand.
En daar valt de viezigheid wel mee
Maar goed, tot zo!
onze winkel zit aan de andere kant van scheveningen eiquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Friesland is een winkel valk bij een gevangenis en een bowlingbaan per definitie een pauperzaakops: De daklozenopvang wil daar nog niet eens zitten
Het blijft regio Haaglandenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
onze winkel zit aan de andere kant van scheveningen ei
Laten we FWNK opgevenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Tienermeisjes vermoorden taxichauffeur
En het CWI wil een taxichauffeur van me maken
kun je dat zelf niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Heb je al een psychiater gebeld jongen?
ghihihiquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Mukie, je spreekt Fwnk aan in je onderschrift!
lolquote:
Ze hadden plaats voor je.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
smartquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:27 schreef ThaFreak het volgende:
Audi's supercar: De R8 [afbeelding]
het is dus echt zo. er lopen meer gekken buiten dan dat er binnen zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
jij bent ook gekquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is dus echt zo. er lopen meer gekken buiten dan dat er binnen zitten.
Jij bent echt gek![]()
eens als je daar een smart in zietquote:
Naast de jouwe, zo een mooie isoleercelquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze hadden plaats voor je.
Een leuke kamer met uitzicht op 4 zachte wandjes
Die is al eens geweestquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
http://www.fast-autos.net/koenig/koenig550.html
Mijn bril lenen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk naar dat kontje en die lampjes
Alleen op vrijwillige basis mag je zo weg, jij blijft nog wel even zittenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Naast de jouwe, zo een mooie isoleercel
nee dat gaat nergens overquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk naar dat kontje en die lampjes.
het achterruitje van de smart is hoger, ok, maar de lampen verhoudingen is hetzelfde.
quoten ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Zonda_F het volgende:
[quote]Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
het achterruitje van de smart is hoger, ok, maar de lampen verhoudingen is hetzelfde.
[/quote
nee dat gaat nergens over
quote:
Goede regeling is datquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Alleen op vrijwillige basis mag je zo weg,
zit jij nou naar een andere pic te kijken ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mwah.. minimaal:quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:37 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jama die stond er niet bij hequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef M5 het volgende:
[..]
mwah.. minimaal:
deze kont is het namelijk, en vrijwel onveranderd zo te zien
http://www.streetdream.de/cars/audi/lemans/lemans_1280_10.html#
laagvliegersquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zit jij nou naar een andere pic te kijken ofzo![]()
ze zijn echt totaal niet te vergelijken namelijk
quote:
Nog maar wat lijkwagens posten dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:42 schreef M5 het volgende:
[..]
ach ja. daar heb jij dan weer gelijk in.
en #790 is klaarrr
jah.. dan zijn we er teminste vanafquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog maar wat lijkwagens posten dan?
edit: die stond al in de OP. en die had ik niet gelezen/gezienquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe je best maar, ik heb een vers topic onder mn ctrl V
Dat zei ik al, die is al geweestquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef Zonda_F het volgende:
preview?
[afbeelding]
Duitse tuning aan Ferrari's btw
Een Novitec 360 is anders best te pruimen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef Zonda_F het volgende:
preview?
[afbeelding]
Duitse tuning aan Ferrari's btw
ik las: snijdt M5 z'n polsen doorquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*snijdt de ducttape om M5 zn polsen door*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |