Nee dat halen ze natuurlijk bij de Arcense Stoombierbrouwerij, die zit daar om de hoek tussen de aspergeveldenquote:
Die mag je ook meenemenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb nog wel een aantal lekkertjes in m'm msn staan.
Die gasten zijn ook nog eens onfatsoenlijk, dus na wat bier erin gegooid te hebben laten ze ze twister spelen of zo.quote:
Haha, en dan gaan we wedden wie het eerste wie pakt en zo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die gasten zijn ook nog eens onfatsoenlijk, dus na wat bier erin gegooid te hebben laten ze ze twister spelen of zo.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Haha, en dan gaan we wedden wie het eerste wie pakt en zo.
Stoelen langs de twister-mat, chips, bier, fototoestel.
Ik heb er nu al zin in
Goed, ik merk alweer dat wij iig een goed duo zijn om feestjes te organiseren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, en dan gaan we wedden wie het eerste wie pakt en zo.
Stoelen langs de twister-mat, chips, bier, fototoestel.
Ik heb er nu al zin in
Volgens mij is er vast wel een crisis opvang team voor jou aanwezig daarquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
trauma's van mijn bezoek aan landal afgelopen jaarwisseling komen weer boven
We huren gewoon een foute feestkeet af, bende foute mannen er in, twistermat, bier. Klaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed, ik merk alweer dat wij iig een goed duo zijn om feestjes te organiseren.De volgende meet doen wij wel.
Kosten van een glas melk is niet leuk hé?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
trauma's van mijn bezoek aan landal afgelopen jaarwisseling komen weer boven
Ik wil dan wel in de selectiecommisie zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We huren gewoon een foute feestkeet af, bende foute mannen er in, twistermat, bier. Klaar![]()
ehh?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kosten van een glas melk is niet leuk hé?
Ja ik ook hoor. We laten niet zomaar alles toe. We proeven voor, zoals dat chique hoortquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wil dan wel in de selectiecommisie zitten.
Komt het Franse rugby team niet op trainingskamp in Nederlandquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. We laten niet zomaar alles toe. We proeven voor, zoals dat chique hoort
Nee, maar ik kan wel het Nederlandse team ff vragenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt het Franse rugby team niet op trainingskamp in Nederland![]()
je connecties had je toch met een American Football team ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel het Nederlandse team ff vragen
Ja ik haal die 2 sporten altijd door elkaar en als ik dat dan tegen ze zeggen dat tillen ze me op en gooien ze me heel hard wegquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je connecties had je toch met een American Football team ?![]()
Zijn die rugbyers uit NL wel kalender waardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |