Nee dat halen ze natuurlijk bij de Arcense Stoombierbrouwerij, die zit daar om de hoek tussen de aspergeveldenquote:
Die mag je ook meenemenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb nog wel een aantal lekkertjes in m'm msn staan.
Die gasten zijn ook nog eens onfatsoenlijk, dus na wat bier erin gegooid te hebben laten ze ze twister spelen of zo.quote:
Haha, en dan gaan we wedden wie het eerste wie pakt en zo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die gasten zijn ook nog eens onfatsoenlijk, dus na wat bier erin gegooid te hebben laten ze ze twister spelen of zo.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Haha, en dan gaan we wedden wie het eerste wie pakt en zo.
Stoelen langs de twister-mat, chips, bier, fototoestel.
Ik heb er nu al zin in
Goed, ik merk alweer dat wij iig een goed duo zijn om feestjes te organiseren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, en dan gaan we wedden wie het eerste wie pakt en zo.
Stoelen langs de twister-mat, chips, bier, fototoestel.
Ik heb er nu al zin in
Volgens mij is er vast wel een crisis opvang team voor jou aanwezig daarquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
trauma's van mijn bezoek aan landal afgelopen jaarwisseling komen weer boven
We huren gewoon een foute feestkeet af, bende foute mannen er in, twistermat, bier. Klaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed, ik merk alweer dat wij iig een goed duo zijn om feestjes te organiseren.De volgende meet doen wij wel.
Kosten van een glas melk is niet leuk hé?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
trauma's van mijn bezoek aan landal afgelopen jaarwisseling komen weer boven
Ik wil dan wel in de selectiecommisie zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We huren gewoon een foute feestkeet af, bende foute mannen er in, twistermat, bier. Klaar![]()
ehh?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kosten van een glas melk is niet leuk hé?
Ja ik ook hoor. We laten niet zomaar alles toe. We proeven voor, zoals dat chique hoortquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wil dan wel in de selectiecommisie zitten.
Komt het Franse rugby team niet op trainingskamp in Nederlandquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. We laten niet zomaar alles toe. We proeven voor, zoals dat chique hoort
Nee, maar ik kan wel het Nederlandse team ff vragenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt het Franse rugby team niet op trainingskamp in Nederland![]()
je connecties had je toch met een American Football team ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel het Nederlandse team ff vragen
Ja ik haal die 2 sporten altijd door elkaar en als ik dat dan tegen ze zeggen dat tillen ze me op en gooien ze me heel hard wegquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je connecties had je toch met een American Football team ?![]()
Zijn die rugbyers uit NL wel kalender waardig?
ja sorry hiervoor, maar schijnbaar moet ik nog afkicken van de rol van spelplisiequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik haal die 2 sporten altijd door elkaar en als ik dat dan tegen ze zeggen dat tillen ze me op en gooien ze me heel hard weg
mm?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:19 schreef DennisMoore het volgende:
En toen ik opstond vanmorgen, zat m'n haar ineens helemaal zoals het moet. Opmerkelijk.
quote:
Omdat Robbert toen nog niet bij ons werkte?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:28 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom hebben we dan niet voor jullie gekozen?.
Alvast of vast wel?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:37 schreef Dave het volgende:
Voor 50 euro/uur extra doet ie vast z'n shirt uit.
Op 't callcenter zou dat vast indruk maken, maar niet bij onze IT manager.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:37 schreef Dave het volgende:
Voor 50 euro/uur extra doet ie vast z'n shirt uit.
Ik bedoelde donkerharig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort een ontwikkel-neger met een gouden tand, Ricardoooo.
Een half uur maar liefst!?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:40 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Ik haat donderdagen, dna moet ik een half uur eerder opstaan vanwege de wekelijkse vergardering
Dat haalt me uit m'n ritmequote:
Voor DM ligt dat natuurlijk al anders. Die betaalt er in dat geval voor en mag al heel wat verwachten... Maar goed... It was all hypothetically speaking, of course.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:41 schreef Dave het volgende:
Ach, ik zou toch niets met een collega beginnen.
Ik neem aan dat mijn collegae zo professioneel zijn dat ze niets met een klant beginnen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:44 schreef tech het volgende:
[..]
Voor DM ligt dat natuurlijk al anders. Die betaalt er in dat geval voor en mag al heel wat verwachten... Maar goed... It was all hypothetically speaking, of course.
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:44 schreef Dave het volgende:
Hmmm. Ik ben 's ochtends wel van het strakke plan. Als daar dan ook maar iets in mis gaat, heb je zo maar kans dat ik zonder huis- en autosleutels de deur achter me dicht trek.
Maar wel 50 euro per uur extra vragen zeker? Dat noem ik geen appel en ei meer!quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mijn collegae zo professioneel zijn dat ze niets met een klant beginnen.
Als daar dus in mijn schema ergens een kink in de kabel komt, ga ik dingen vergeten, zoals de huis- en autosleutels.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ookopstaan, waterkoker aanzetten, brood uit de vriezer en in de magnetron, met het scheerapparaat onder de douche, brood smeren en thee maken, eten, omkleden, haren doen, tanden poetsen, band oppompen en gaan
Daarom werken we ook juist niet bij DM.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:53 schreef tech het volgende:
[..]
Maar wel 50 euro per uur extra vragen zeker? Dat noem ik geen appel en ei meer!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Daarom werken we ook juist niet bij DM.
Ik ben ook meestal als eerste weg, maar als ik 't aan die ex van me moet overlaten dan kwam er niks van terecht. Een voorbeeld: imiddels staat boven de wekker al vanaf 7:00 te snoozen. "Jaaaaa, ik kom er zó uit!"quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Als daar dus in mijn schema ergens een kink in de kabel komt, ga ik dingen vergeten, zoals de huis- en autosleutels.. Gelukkig ben ik 's ochtends als eerste weg, en kon ik m'n vriend uit z'n nest bellen.
Die heb ik al in het vorige topic gegooid, so don't worryquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:45 schreef Dave het volgende:
Als je die bacillen nu maar bij je houdt.
Die homo's hebben ook altijd wat te zeiken.quote:
Klopt, daarom hou je ook zo van me.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die homo's hebben ook altijd wat te zeiken.
Ik sta altijd op een christelijk tijdstip op.quote:
Ik heb nou eenmaal hekel aan saaie mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:12 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Klopt, daarom hou je ook zo van me.
I noticed.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal hekel aan saaie mensen.
ow nou ik volg het niet echt, ik zag gisteren een aflevering van volgens mij seizoen 4 (atoombom?).quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Davidov welke dag van 24 ben jij nu aan het volgen??
en nog niet gegrepen door het virus zodat je gewoon gaat kijken naar dag 1 aflevering 1quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef davidov het volgende:
[..]
ow nou ik volg het niet echt, ik zag gisteren een aflevering van volgens mij seizoen 4 (atoombom?).
Maar vond het wel spannendhad het nog nooit eerder een hele episode gezien
Puberale ballorigheid voor degene die het geintje uitvoerden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=666801&c=14
is dit nou serieus aanranding of puberale ballorigheid
ik kan me herinneren dat dit in andere vormen al zo lang gebeurt
Gerepareerd forum met een "nieuwe browser"quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goedenmiddag Mijnheer Semisane
welkom hier op het weer gerepareerde forum![]()
met allebei is niks misquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ADHD, en een IQ van 129
wat sta je te koken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:49 schreef Sunjammer het volgende:
*pruttel*
Hmz, das niet zo fijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou ehm... ik ben gigantisch verkouden...
Yups, en anders snotter ik de printer wel leegquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmz, das niet zo fijnHeb je nog genoeg papieren zakdoekjes?
Dat is geen fijn papierquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Yups, en anders snotter ik de printer wel leeg![]()
wat is MD?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef Sunjammer het volgende:
Heb geen last van het MD gedeelte, maar toch
Myotone Dystrofie. Spierzwakte. Aftakeling van spieren enzo.quote:
Ah ok. Ik heb er nog nooit van gehoord. Dus gewoon een kwestie van veel training en dan is er weinig aan de hand?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Myotone Dystrofie. Spierzwakte. Aftakeling van spieren enzo.
Heb geen extreme vorm daarvan. Maar goed, is wel een reden voor mijn stevige fitness regime
Mwah niet direct... meer preventief zeg maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb er nog nooit van gehoord. Dus gewoon een kwestie van veel training en dan is er weinig aan de hand?
Veel plezierquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mwah niet direct... meer preventief zeg maar
Anywayz, ik ga fijn even een vergadering verzieken. Toedelz
Ik heb een Netmd, kun je nagaan hoe ouderwets ik ben.quote:
Das toch zo'n nep-cd-ding waar je mp3's op een nep-cd brand?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb een Netmd, kun je nagaan hoe ouderwets ik ben.
Neuh..quote:
Yeah... ik wou schouders en triceps doen maar ik heb me gisteren geblesseerdquote:
oeh das balen.. keb dips gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah... ik wou schouders en triceps doen maar ik heb me gisteren geblesseerd
Voor triceps of borst?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
oeh das balen.. keb dips gedaanheerlijke oefening..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |