Nogal ja.quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:09 schreef Svensational het volgende:
L-A-N-G-Z-A-A-M
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:06 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, gaat weer lekker met Fok!
Dat konden we de afgelopen dagen natuurlijk ook zo goed doen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:58 schreef BVO het volgende:
Zhenar, Mark, LB en Sven, doen jullie je prono eens, luiwammessen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat konden we de afgelopen dagen natuurlijk ook zo goed doen!
Het werd tijd, de eikel!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef Sventastic het volgende:
Svensational is geband denk ik :\')!
HULDEquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ja, die zijn we gelukkig kwijt.
Neh, ligt aan de downtime nog steeds. Sommige kunnen niet inloggen nog, icons wordt ook aan gewerkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef Sventastic het volgende:
Svensational is geband denk ik :\')!
Ja, inmiddels had ik dat wel doorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neh, ligt aan de downtime nog steeds. Sommige kunnen niet inloggen nog, icons wordt ook aan gewerkt.
Whehe, dat is dan wel weer grappig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:14 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
NSE had een matige start, maar floreert nu als nooit tevoren. Ivo heeft al ruim 300.000 van de 2.000.000 kijkers teruggevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Steeds lachwekkender, geen wonder dat America\\\\\\\'s Funniest Home Video\\\\\\\'s het best scoren Talpa-programma van gister was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |