Als je maar 180min hoeft te spelen om in de halve finale te komen is het idd erg easy.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:45 schreef cultheld het volgende:
Hiddink krijgt toch een mooi afscheid als actieve trainer van PSV met zo\\\'n \\\"easy\\\" dubbel.
Dat en die eigen goal inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:52 schreef cultheld het volgende:
Of zou het er mee te maken hebben dat SCH geen fatsoenlijke spits op kon stellen? Er werden namelijk kansen genoeg gecreëerd, maar niet benut.
De eerste 20minuten inderdaad. Met die paar kopballen. Toen was er echt druk en hadden ze kunnen scoren. Verder niets hoor. Ajax had nog dat schot van Rosenberg in de eerste helft, een dikke 2 tegen 1 situatie, schandalig slecht uitgespeeld door Rosales. Schot van Lindenbergh met rechts die maar net naast ging. De 1 tegen 1 situatie met Babel en dan nog het schot van Huntelaar op de paal.quote:
Wat een flauwekul. Wat een gebrek aan zelfkritiek zeg. Maar wat jij wil hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En blijkbaar kan Heerenveen dus echt slechter zijn dan Ajax, ook in deze vorm. Ik bedoel, een Yildirim, Bosvelt, die rechtsback, Hansson en Breuer zaten echt ver onder elk niveau van een willekeurige speler van Ajax.
Yep, net zo als een dag eerder. Was ik ook snel mee klaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:56 schreef Noca het volgende:
Het was van beide kanten gewoon kut. Klaar.
Typerend wel hoe je dit uitlegt. Het door Ajacieden missen van een kans, bij gelegenheid -Heerenveen moest immers het spel maken-, wordt als kwaliteit (beter dan) gekwalificeerdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
...
En blijkbaar kan Heerenveen dus echt slechter zijn dan Ajax, ook in deze vorm. Ik bedoel, een Yildirim, Bosvelt, die rechtsback, Hansson en Breuer zaten echt ver onder elk niveau van een willekeurige speler van Ajax.
Was jij 1 van die 20 naieve ajaciedjes die in vak 10 gingen staan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Afgezien van de rellen in de rust (welke achterlijke fries heeft het verzonnen om de vrije verkoop naast het vak van de \"harde\" kern te plaatsen? Vragen om problemen. Daarnaast de liedjes van jullie \"harde\" kern. 2 nummers! Waren ze uitgezongen, gingen ze maar zingen dat ze 100 % Anti Ajax en Anti Sneijder zijnEcht lachen met jullie
![]()
Niveautje hoger he.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep, net zo als een dag eerder. Was ik ook snel mee klaar
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je maar 180min hoeft te spelen om in de halve finale te komen is het idd erg easy.
Nee, ik bleef netjes zittenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Was jij 1 van die 20 naieve ajaciedjes die in vak 10 gingen staan?![]()
Niet zo slim he...
Het zit wel diep hè?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep, net zo als een dag eerder. Was ik ook snel mee klaar
Alleen de naam nogquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]lang leven de geweldige opzet van de beker, gelukkig is het volgend seizoen beter
En nog verlies je,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Wat een gebrek aan zelfkritiek zeg. Maar wat jij wil hoor.
Ik heb Ajax zelden zo slecht gezien als donderdag, ik vond het echt verbijsterend.
Om 19.00 en 21.00 dus. Dramatische tijdenquote:Halve finales Gatorade Cup op één dag
De twee halve finalewedstrijden om de Gatorade Cup worden op één dag afgewerkt. Op woensdag 22 maart wordt eerst PSV-AZ gespeeld, en dan Ajax-Roda JC.
De Eindhovenaren beginnen hun semi-eindstrijd tegen de Alkmaarders om 19.00 uur. Twee uur later trappen de Amsterdammers en Kerkradenaren in de ArenA af voor hun confrontatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |