quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef Chocobo het volgende:
Net mijn ass gekicked bij SotC !Die is vervelend, moest gelijk aan Dune denken tot ik hem bevochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef Chocobo het volgende:
Net mijn ass gekicked bij SotC !Met die had ik ook de meeste moeite!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Gelezen..... ben benieuwd maar echt interessant vind ik het nog niet !quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
IGN heeft een hands-on preview van 24:
http://ps2.ign.com/articles/684/684660p1.html
Echt over de gameplay hebben ze het niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:00 schreef Chocobo het volgende:
Gelezen..... ben benieuwd maar echt interessant vind ik het nog niet !
Nee maar ik zou niet teveel verwachten hoor Gijs !quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt over de gameplay hebben ze het niet.
Genieten Gijsquote:
Ja,... Gijs....quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Genieten Gijs
Jij haalt hem zeker op de 360?
Terecht Gijs. Krachtigste console, mooiste versie.quote:
En dus de mooiste tieten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
Terecht Gijs. Krachtigste console, mooiste versie.
Ik waai totaal niet met winden mee. Wist alleen niet dat de 360 release zo dichtbij de PS2 release zat. Liever dan even wachten natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je de PS2 versie ging halen. Je waait met alle winden mee.
Gijs het hele spel wordt geweldigquote:
Hoe dichtbij zit-ie dan? Dan haal ik hem denk ik ook wel voor de Xbox360quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik waai totaal niet met winden mee. Wist alleen niet dat de 360 release zo dichtbij de PS2 release zat. Liever dan even wachten natuurlijk.
Sodeju, die is mooiquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:33 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeeeeeeeee,... PAL COVER +10
[afbeelding]
Taalgebruik -3quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:44 schreef Markster het volgende:
Tering hey, dit stuk verneukt het hele spel man, kankermedusa's. Focking frustrerende rotzooi.
Is dit de enige versie die er komt of komt er ook gewoon een normale versie en zal dit de LE worden (al zegt zo'n limited edition nou niet echt veel over de verkrijgbaarheid maar toch)quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:33 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeeeeeeeee,... PAL COVER +10
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |