quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef Chocobo het volgende:
Net mijn ass gekicked bij SotC !Die is vervelend, moest gelijk aan Dune denken tot ik hem bevochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef Chocobo het volgende:
Net mijn ass gekicked bij SotC !Met die had ik ook de meeste moeite!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Gelezen..... ben benieuwd maar echt interessant vind ik het nog niet !quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
IGN heeft een hands-on preview van 24:
http://ps2.ign.com/articles/684/684660p1.html
Echt over de gameplay hebben ze het niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:00 schreef Chocobo het volgende:
Gelezen..... ben benieuwd maar echt interessant vind ik het nog niet !
Nee maar ik zou niet teveel verwachten hoor Gijs !quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt over de gameplay hebben ze het niet.
Genieten Gijsquote:
Ja,... Gijs....quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Genieten Gijs
Jij haalt hem zeker op de 360?
Terecht Gijs. Krachtigste console, mooiste versie.quote:
En dus de mooiste tieten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
Terecht Gijs. Krachtigste console, mooiste versie.
Ik waai totaal niet met winden mee. Wist alleen niet dat de 360 release zo dichtbij de PS2 release zat. Liever dan even wachten natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je de PS2 versie ging halen. Je waait met alle winden mee.
Gijs het hele spel wordt geweldigquote:
Hoe dichtbij zit-ie dan? Dan haal ik hem denk ik ook wel voor de Xbox360quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik waai totaal niet met winden mee. Wist alleen niet dat de 360 release zo dichtbij de PS2 release zat. Liever dan even wachten natuurlijk.
Sodeju, die is mooiquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:33 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeeeeeeeee,... PAL COVER +10
[afbeelding]
Taalgebruik -3quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:44 schreef Markster het volgende:
Tering hey, dit stuk verneukt het hele spel man, kankermedusa's. Focking frustrerende rotzooi.
Is dit de enige versie die er komt of komt er ook gewoon een normale versie en zal dit de LE worden (al zegt zo'n limited edition nou niet echt veel over de verkrijgbaarheid maar toch)quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:33 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeeeeeeeee,... PAL COVER +10
[afbeelding]
Volgens mij 1 versie jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:43 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Is dit de enige versie die er komt of komt er ook gewoon een normale versie en zal dit de LE worden (al zegt zo'n limited edition nou niet echt veel over de verkrijgbaarheid maar toch)
Cover ziet er zo zwaar relaxed uit. Ik ga hem miss toch wel halen bij de release.
Sorryquote:
Volgens mij is 'ie nèt uit in NLquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:24 schreef Darkzell het volgende:
Is We Love Katamari al uit dan of heb je em geimport?
De Minieme veranderingen op een rij:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:24 schreef H.Flick het volgende:
We Love is de moeite niet echt meer als je het origineel al hebt, toch?
Vanwege de heerlijke gameplay, de prachtige graphics, het overweldigende geluid en het leuke verhaaltje misschien?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:06 schreef BMH het volgende:
Ik ben van de week ook weer opnieuw begonnen aan God of War. Ik was een tijd geleden begonnen, maar ik moest de game opzij leggen vanwege de Nintendo DS madness.
Ik ben nu bij de Temple of the Oracle.
Een erg vermakelijke titel.. Alleen snap ik nog niet waarom het spel zulke hoge cijfers ontving.
Console openmaken en stofvrij maken/lens schoonmaken. GT4 is een van de weinige spellen die op dual layer dvd staat, misschien dat het daar aan ligt dat je andere games het wel doen. Aan de andere kant... je zegt dat je dvd's het wel doen en die staan ook meestal op dual layer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:24 schreef Zjwegel het volgende:
Bahbahbah, wou vandaag weer eens oldschool lekker in bed blijven liggen en lekker met de ps2 spelen. Wat denk je? Hij pakt GT4 niet meer :\'(
Ik had wel vaker problemen met opstarten van GT4, maar hij start hem nu dus helemaal niet meer op. Andere spellen/dvd\'s wel btw, maar die zijn veel ouder. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? Heb vanavond afgesproken om een consolenight te houden weer
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vanwege de heerlijke gameplay, de prachtige graphics, het overweldigende geluid en het leuke verhaaltje misschien?
Je grip wordt sterker met de tijd... het breidt zich uit... ik kan nu al erg lang hangen en klimmen en dat heb je nodig !quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:18 schreef lizardtattoo het volgende:
Demo van SotC gespeeld en al vind ik het erg moeilijk omdat ik te lang doe over het klimmen zodat mijn grip steeds 0 is en ik overnieuw moet beginnen; ik vind het ook erg leuk dus ik ga hem zeker kopen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:45 schreef Markster het volgende:
[..]
Sorry
Gebruik dit soort taal alleen als ik heel erg gefrustreerd ben, en dat was/ben ik, want ik ben nog steeds niet verder !
Probeer maar eens boven op het kasteel te komenquote:Op zondag 5 februari 2006 08:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je grip wordt sterker met de tijd... het breidt zich uit... ik kan nu al erg lang hangen en klimmen en dat heb je nodig !
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Probeer maar eens boven op het kasteel te komen![]()
Een hagedis vergroot je gripmeter.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Heb af en toe een hagadis gepakt maar wat er toen gebeurde is me niet duidelijk.
Ja ik zag dat groeien toen ja.... maar alleen die met een witte staart dacht ik. Iig een fantastisch spel... Ben op weg naar Colossus 13quote:Op maandag 6 februari 2006 09:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Een hagedis vergroot je gripmeter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |