Wil je een mailtje..? Wil er best 1 sturen hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef fraubitch het volgende:
ik heb nog steeds geen mailtjes
waar blijven mijn mailtjes
*zielig kijkt*
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je een mailtje..? Wil er best 1 sturen hoor![]()
![]()
Uhm....je bent dus ziek, mag blijkbaar niet werken en dan wel in de ballenbakquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uh ja, waarom niet? Ik kreeg vandaag via de telefoon te horen wat ik had. Dus gisteren wist ik dus van niets.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:26 schreef Subhuman het volgende:
Als dit een dubbeltopic oplevert ben jij nog niet jarig PdeHoog!
En wie breng je daarvoor meequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:26 schreef Subhuman het volgende:
Als dit een dubbeltopic oplevert ben jij nog niet jarig PdeHoog!
Ik heb gewerkt mijn vriend. Al bijna 2 dikke weken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....je bent dus ziek, mag blijkbaar niet werken en dan wel in de ballenbakWaar is het verantwoordelijkheidsgevoel bij de jeugd van tegenwoordig
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Maar toch, Pee, vortaan zal ik naar je luisteren als je me wat aanraadt![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt mijn vriend. Al bijna 2 dikke weken.
Mooi dat hij het doet, ik voel me geweldigquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Daar ben ik weer. en alles werkt zo als het hoort![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen hij laadt wel langzaam zeg![]()
Maar toch, Pee, vortaan zal ik naar je luisteren als je me wat aanraadt![]()
En _moder8or_ ook bedanktvoor de tip!
quote:
Proeftijd he. Ik wil me dan absoluut niet ziekmelden. Wil wel even een stempel stempelenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ziek zijn en dan gaan werken
Zo kom je natuurlijk nooit van je buikgriep af he
_moder8or_: "Kijk, ik kan in 2 weken tijd ervoor zorge dat iedereen tegelijk ziek is. Ben je er het hele jaar van af.. Jaaa, mooi stempel hequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Proeftijd he. Ik wil me dan absoluut niet ziekmelden. Wil wel even een stempel stempelen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef HMaster-II het volgende:
Fok! is weer eens rete-stabiel.
En _MOD(getal zoveel)_ moet eens opletten als ie de SC dichtmetseld.... Open dan een nieuwe TRUT!!
ik ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
_moder8or_: "Kijk, ik kan in 2 weken tijd ervoor zorge dat iedereen tegelijk ziek is. Ben je er het hele jaar van af.. Jaaa, mooi stempel he. Krijg ik nu loonsverhoging?"
Ik vind je nog lief hoor, want ik kan nu weer SCenquote:
ghehehehequote:
Iemand die me nog terminste lief vindtquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind je nog lief hoor, want ik kan nu weer SCen![]()
Geen problemen hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef -Marjo- het volgende:
Fok! is weer heerlijk snel *kuch...
.... nog niks ontvangenquote:
Moet je morgen even weer komen.... De boer heeft de schuur al afgesloten..quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, hey! Zo snel stuur je me niet wegOf er moet buiten nu een bloedgeile chick lopen
Iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef -Marjo- het volgende:
Fok! is weer heerlijk snel *kuch...
Wat flauw zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet je morgen even weer komen.... De boer heeft de schuur al afgesloten..![]()
kijk eens bij je ongewenste postquote:
Haha, ja, je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iemand die me nog terminste lief vindt. Psst ik ben helaas al bezet
Hij zegt meid tegen mequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen problemen hierMarjo, goedenavond meid
is een van mijn goeie dagen op het vriendelijkheids gebiedquote:
Je bent nu natuurlijk ook niet zo gefrustreerd, dat scheeltquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
is een van mijn goeie dagen op het vriendelijkheids gebied
Me eitherquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, ja, je bent niet de enige hoorIk ben gewoon een heel warm persoon
:P whaha
Lieve schat dan?quote:
ik heb je niet in de steek gelatenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als jij me niet in de steek had gelaten was het zondag ook gelukt!
ja en als je er eentje stuurt krijg je zelfs ene bedank mailtje terug..quote:
alleen zielige zieke mensen zonder msn.. zoals ikquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie wil mij ook mailenDie krijgt van mij een virtuele zoen (vrouwen)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
alleen zielige zieke mensen zonder msn.. zoals ik
dat scheelt altijd hequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent nu natuurlijk ook niet zo gefrustreerd, dat scheelt
Er speelt zich nu ook een hele MSN-conversatie via de fotoboeken af volgens mijquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb je niet in de steek gelaten
En wanneer krijg ik die danquote:
En SC via msn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er speelt zich nu ook een hele MSN-conversatie via de fotoboeken af volgens mij
Ja, maar, en, dus? Wereldnieuws? Blond is mooiquote:
Kunnen we ook regelenquote:
fraubitch zonder msn, is als cola zonder suikerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er speelt zich nu ook een hele MSN-conversatie via de fotoboeken af volgens mij
Neequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar, en, dus? Wereldnieuws? Blond is mooi(en rood, en bruin, en zwart ook)
ik heb je de kans gegeven om jezelf zonder mijn hulp te bewijzenquote:
Ik ben soms ook wel eens hele verhaallijnen kwijt, omdat blijkt dat ik een pagina volgeluld hebquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef Esto het volgende:
[..]
NeeOmdat ik dom ben!!! Hihi
Zit beetje te F5-en terwijl we al op de tweede pagina zaten en dat had ik niet door
Ja want nu kan de lang geplande quote voor volgende week niet online!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
fraubitch zonder msn, is als cola zonder suiker
Dat is bijna gelukt!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb je de kans gegeven om jezelf zonder mijn hulp te bewijzen
Ik ben ook blond denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef Esto het volgende:
[..]
NeeOmdat ik dom ben!!! Hihi
Zit beetje te F5-en terwijl we al op de tweede pagina zaten en dat had ik niet door
Ja preciesquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben soms ook wel eens hele verhaallijnen kwijt, omdat blijkt dat ik een pagina volgeluld heb"Waar is m'n tekst nou?!" denk ik dan
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:52 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik ben ook blond denk ik
Had net zelfde kuren![]()
Heb jij al semi-enge muziek geluisterd???quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:52 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik ben ook blond denk ik
Had net zelfde kuren![]()
Ja maar, ik moet helemaal niks...quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja maar, jij moet mij eerst mailen![]()
![]()
Cannibal corpse goed? of Marduk?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb jij al semi-enge muziek geluisterd???![]()
Oeh, dropjesquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen mailadres te vinden van jou dus dan maar zo:
[afbeelding]
eetsmakelijk![]()
Een minder zwaar beladen postduif is al een tijdje onderweg naar het noorden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef fraubitch het volgende:
ik heb nog steeds geen mailtjes
waar blijven mijn mailtjes
*zielig kijkt*
doeii!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef fraubitch het volgende:
he nou
ik moet gaan... misschien dat ik dadelijk nog online kom
doeii allemaal
Achhhh, nou ben je nog meer een schatje, Xil!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen mailadres te vinden van jou dus dan maar zo:
[afbeelding]
eetsmakelijk![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef fraubitch het volgende:
he nou
ik moet gaan... misschien dat ik dadelijk nog online kom
doeii allemaal
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Achhhh, nou ben je nog meer een schatje, Xil!![]()
Doeii!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef Esto het volgende:
Ik ben er ook vandoor denk ik....
Fijne avond iedereen verder en tot morgen!![]()
Weet ik veel, nog nooit op. Maar hallo, let eens op m'n lijn ja, wil je! Als ik het zelf niet doe, dan sluipen er elke keer weer wat pondjes aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit nu trouwens aan de Bolletje Eindeloos, met zachte hazelnootvulling. Ik weet niet of jij die ook lekker vindt?
ja, ik denk ik vraag het maaranders ben je straks weer teleurgesteld als ik niets zeg
hehehequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet ik veel, nog nooit op. Maar hallo, let eens op m'n lijn ja, wil je! Als ik het zelf niet doe, dan sluipen er elke keer weer wat pondjes aan![]()
Niet...? Oooooow. Nou, bedankt dan, maar ik hoef nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hehehe![]()
Maar geloof me, ze zijn lekker
en je hóéft geen "ja" te zeggen hoor![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja maar, ik moet helemaal niks...
Darkspace.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Cannibal corpse goed? of Marduk?
Maar wat was die band nou die jij noemde?
Die muziek wordt gemaakt door contactgestoorde mensen? Maar het klinkt wel apart...quote:
Zwaar experimeteel Metal. Het tweede (lim 500 oplagen) bestaat uit 3 nummers 1x23 min 1x 11min 1x 20min.En heeft niet veel text nodig om goed te klinken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die muziek wordt gemaakt door contactgestoorde mensen? Maar het klinkt wel apart...
Ik heb het geluisterd, maar tis nix voor mijquote:
Nee, toch net te heftig voor mij. Tenminste, het doet me niks eigenlijk. Dan maar SOAD, das tenminste met verstaanbare tekstquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zwaar experimeteel Metal. Het tweede (lim 500 oplagen) bestaat uit 3 nummers 1x23 min 1x 11min 1x 20min.En heeft niet veel text nodig om goed te klinken.![]()
Ik heb wel wat anders fouts voor je.. Mortician bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik heb het geluisterd, maar tis nix voor mij
Als het eng en duister moet zijn dan graag echte herrie zoals de bands die ik eerder noemde
ghehehe SOAD de zonnebloempitknagersquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, toch net te heftig voor mij. Tenminste, het doet me niks eigenlijk. Dan maar SOAD, das tenminste met verstaanbare tekst
Ik ga eens ff zoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anders fouts voor je.. Mortician bijvoorbeeld.
Nou en, ik vind het goeie muziek. Toevalligquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ghehehe SOAD de zonnebloempitknagers![]()
Goh zo`n vraag heb ik ook gehad of ik kleinkinderen op de foto wilde zetten (toch?).quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik heb vandaag een hele leuke shoot gehad met kindjesDe mama wilde sepia foto's voor Oma's verjaardag.
Was dat nou voor een vraag... ieder kindje luisterd naar Tante Peaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Goh zo`n vraag heb ik ook gehad of ik kleinkinderen op de foto wilde zetten (toch?).
Wilde de kids een beetje naar je luisteren Pea?
Je moet erom vechten met Pee hahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Goh zo`n vraag heb ik ook gehad of ik kleinkinderen op de foto wilde zetten (toch?).
En hoequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dan ken je de kids uit de Randstad nog niet, er is maar 1 remedie:quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Was dat nou voor een vraag... ieder kindje luisterd naar Tante Pea![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet erom vechten met Pee haha
Ja hoor, het waren hele leuke spontane kidsquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Leuke foto inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hoor, het waren hele leuke spontane kids
[afbeelding]
beetje te groot voor hier eigenlijk, dus ff klikken
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Was dat nou voor een vraag... ieder kindje luisterd naar Tante Pea![]()
Een (gedeeld) persoonlijk afscheidquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Dag iedereen, ik ga slapen![]()
Pea en Debsterr
niet de leukste uit de serie hoor, maar wel 1 waar de koppies leuk op staanquote:
Jij maakt alleen maar leuke foto's peaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
niet de leukste uit de serie hoor, maar wel 1 waar de koppies leuk op staan
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een (gedeeld) persoonlijk afscheidoeeeh spannend.
Doeii!!![]()
![]()
en toch is m'n naamcolumn op de fp cooler...
Grappig spulquote:
Trusten modjequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Dag iedereen, ik ga slapen![]()
Pea en Debsterr
De de Hoog(e)s komen samen welquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je nou niet meer...? Stommerd![]()
Mooiquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
De de Hoog(e)s komen samen wel
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet erom vechten met Pee haha
Nou wat ik sowieso per se wil hebben zeg maar: 1 foto nichtje + ik, 1 foto gezamenlijk, 1 foto neefje + wouter (en het liefst nog een hele gelukte serie erbijquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik had een ander idee
Maar goed.....Ik wil me best opofferen om dit samen te doen hoor
Leuke foto peaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
niet de leukste uit de serie hoor, maar wel 1 waar de koppies leuk op staan
Ik zat te denken om een showcase te maken, maar die zijn er zoveel de laatste tijd...misschien later nog eensquote:
Wantquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zat te denken om een showcase te maken, maar die zijn er zoveel de laatste tijd...misschien later nog eens
Volgens mij is 't moeilijk voor iemand om die te overtreffen héquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
en toch is m'n naamcolumn op de fp cooler...
Tot morgen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef Debsterr het volgende:
Ja, en nu ga ik echt lekker naar bed.. ik zou m'n computer vanavond al om 8 uur afsluiten had ik mezelf voorgenomen![]()
Dus, trusten allemaal, en tot vrijdag pas weer!
![]()
![]()
Heb je gelijk in...morgen ff kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantGewoon doen
Meer foto's is goed
Anders verdwijnen ze in een verzameltopic en daar ziet niemand ze
dat bedoel ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja want nu kan de lang geplande quote voor volgende week niet online!
soadquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, toch net te heftig voor mij. Tenminste, het doet me niks eigenlijk. Dan maar SOAD, das tenminste met verstaanbare tekst
klinkt niet slechtquote:
dat ben ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb mailFladdermaus, kom jij eens omhoog
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat bedoel ik
slapeloze nachten heb ik ervan
het is geen intro, maar een compositie van 10 minuten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klinkt niet slecht
maar een intro van ruim 4 minuten is echt wel te...
Kreeg van jou zelfs 2 mailtjesquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat ben ik
ben er met mijn stomme kop vergeten te vermelden dat k het was![]()
![]()
quote:
waarom niet? Van advies/commentaar is nooit iemand slechter gewordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
het is geen intro, maar een compositie van 10 minuten.![]()
geloof dat je dat ook niet tegen Mozart had moeten zeggen: "Ey, je intro duurt te lang"![]()
is die andere toch aangekomen danquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kreeg van jou zelfs 2 mailtjes![]()
Omdat ik zo aardig ben zal ik je de gouden tip geven.quote:
like your music!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kreeg van jou zelfs 2 mailtjes![]()
Router resetten werkte ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Omdat ik zo aardig ben zal ik je de gouden tip geven.Na het opnieuw starten van m'n computer deed ie het weer!
l-e-z-e-n.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Omdat ik zo aardig ben zal ik je de gouden tip geven.Na het opnieuw starten van m'n computer deed ie het weer!
Daar ga ik vrijdag al heen in Vera Groningen.. Bosuiil is net even te ver vliegen voor een zondag..quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
like your music!!
zondag is in de bosuil leuke muziek anders kom jij ook ff
Eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar ga ik vrijdag al heen in Vera Groningen.. Bosuiil is net even te ver vliegen voor een zondag..![]()
http://www.e-messenger.net/index.phpquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
l-e-z-e-n.....
ik heb geen msn meer
![]()
Ik weet niet of het zo goed is om vlak voor een schaatskampioenschap nog ff naar een concert te gaan....quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
like your music!!
zondag is in de bosuil leuke muziek anders kom jij ook ff
Wat?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
l-e-z-e-n.....
ik heb geen msn meer
![]()
dankjewel mevrouw met de mooie schoenenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://www.e-messenger.net/index.php
De mazzel hequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef RubberDuckey het volgende:
Mensen, ik ga slapen, morgen om 5.00 weer de wekker
mijn geliefde ouders zijn ervan overtuigd dat mijn msngesprekken slecht zijn voor hun computer.. ik mag dus geen msn meer installeren.. en mijn eigen computer heet nog geen internetverbinding..quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat?
* Sub is blond, leg het nog eens uit!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mijn geliefde ouders zijn ervan overtuigd dat mijn msngesprekken slecht zijn voor hun computer.. ik mag dus geen msn meer installeren.. en mijn eigen computer heet nog geen internetverbinding..
schnappie?
Zeg dan tegen je ouders dat het je helpt met blind typen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mijn geliefde ouders zijn ervan overtuigd dat mijn msngesprekken slecht zijn voor hun computer.. ik mag dus geen msn meer installeren.. en mijn eigen computer heet nog geen internetverbinding..
schnappie?
wie wat hoe wat wanneer..?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:03 schreef Mauro het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat een hele goede vriendin van me het land uit gaat
Ze gaat wel haar droom achterna. Respect
Maar ik zal d'r wel missen.
Is een ex van me toen Mauro vooraan in de twintig was.quote:
oehquote:
quote:
is het dus ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:36 schreef dubbellu het volgende:
[..]
dacht dat het andersom was jammer genoeg
morgen dus wel werkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
is het dus ook
Te snel gelezen helaas
*aait over bol*quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef Mauro het volgende:
Ik ga dan maar slapen.
Mijn fantastische avond is nu een beetje verpest. Boehoehoe
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*aait over bol*
je komt er wel overheen
nope...quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:58 schreef Kleintje het volgende:
Liggen jullie nou nog allemaal te pitten???
Neuh....quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:58 schreef Kleintje het volgende:
Liggen jullie nou nog allemaal te pitten???
oepz dat zijn de mindere flitsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben THUIS
Laat Ronald voortaan zijn mond dichthouden met geen file richting Groningen!
GRMBL
3 uur over de heenweg, 1,5 over de terugweg.
Maar over de terugweg gesproken... ik wilde meer leren over fotografie! Ik weet nu alles over flitsen.
Geen 130 rijden waar je 100 mag!
grmbl...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:44 schreef Kleintje het volgende:
Grmbl, 's morgens geen ruk hier te beleven.
Sja, dan ga ik ook maar weer slapen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:13 schreef Kleintje het volgende:
Heeeeeeeeeeeee lieve Mauro!
Lekker geslapen???
Gewoon de groene stand!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:08 schreef Kleintje het volgende:
Mijn model is nu wel vervelend.
Dat rooie gevaarte vind de camera alleen maar lief.
Kopjes geven, met die ratelslang van hem tegen dat ding aan.
*zucht*
Ow... en les 1. Als je een slapende kat gaat fotograferen, zet de camera dan niet in sportstand.
Slapen is veel, maar geen sport.
MAAR... wat is dan de beste positie? Geen landschap neem ik aan. Portret?
Das ook niet zo moeilijk. Volgens mij bestaat ie alleen maar uit onderkinnen en een klein koppie eropquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Das ook niet zo moeilijk. Volgens mij bestaat ie alleen maar uit onderkinnen en een klein koppie erop
was t nog gelukt met je pc?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Mogguh. Ik heb helemaal geen tijd om te SCen..![]()
Nu ik FireFox gedownload heb, werkt het weer prima. Maar toch vraag ik me nog steeds af wat de fout isquote:
Dat doe je snel danquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:57 schreef Kleintje het volgende:
Veel plezier in je blokkendoos...
hmz... ik heb het dia rolletje wat in het toestel zat bijna volgeschoten
En volgens mij zaten er ook wel mooie foto's tussen...
Kleintje.......... wat zei ik nou??? Rust nemen... Niet als een gekkie triggerhappy door het huis rennen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:57 schreef Kleintje het volgende:
Veel plezier in je blokkendoos...
hmz... ik heb het dia rolletje wat in het toestel zat bijna volgeschoten
En volgens mij zaten er ook wel mooie foto's tussen...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar over de terugweg gesproken... ik wilde meer leren over fotografie! Ik weet nu alles over flitsen.
Geen 130 rijden waar je 100 mag!
grmbl...
*note to self* Lijm en een nietmachine meenemen tijdens een shoot met Kleintje.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:02 schreef Kleintje het volgende:
Kleintje? Rust??? Kloppen hier dingen niet he?
Je kent me echt niet he?
Gisteren was Mauro ook al vreemde dingen aan het sms'en.
Jullie proberen mijn imago om zeep te helpen. Heb jullie wel door!
ow, zo gek ben ik ook, om alles na te lezen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
sorry....ben net wakker en zo gek de SC na te lezen
Doe eens rustigaan jijquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:08 schreef Kleintje het volgende:
Dus met andere woorden... NU een negatiefscanner kopen
WHZ ...... Hyperactiefjequote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Kleintje....als je foto's wilt inscannen zonder negatiefscannner zul je toch gewone negatieffilm moeten kopenDia wordt lastig
Ik zou dat overigens wel even navragen bij de fotozaak
"jullie" als in "PdeHoog"quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
oke, hoe meer ik over deze topictitel nadenk, des te ranziger ie wordt...
Ik dacht dat jullie netjes waren..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:
ik werd netjes om 6:00 wakker.
Ik had vroege dienst, douchen, aankleden, om 6:45 naar de bus toe lopen...
Maar ik vond het wel erg raar buiten, het was zo licht...
En de mensen bij de bus waren andere dan ik gewend was.
Pas toen ik bij mijn werk arriveerde kwam ik erachter dat het dus al 9:30 was
Mijn radiogestuurde wekker heeft duidelijk nieuwe batterijen nodig
Ik struikelde over een kabeltjequote:Op donderdag 2 februari 2006 12:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat doet het dus!
Wat heb je nu weer gedaan dat Fok! eruit lag
Onhandig typje.quote:
Mauro allergie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:22 schreef Kleintje het volgende:
Heb iets gedaan/aangeraakt/gegeten waar ik weer eens allergisch voor ben.
Voelde niets, maar ik keek in de spiegel... god damn... rood gezicht, vlekjes, jeuk, blaasjes...
Zo ga ik echt de deur niet uit...
grmbl...
Cardiflor van VSMquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef Kleintje het volgende:
ik wil de deur ook niet uit, maar ik wil wel de handleiding van de camera en een zalfje voor mijn gezicht, voor ik alles open krabbel
Ik zei het gisteren nog tegen hem. Geen smaakjescondooms... daar ben ik allergisch voorquote:
En nu verklap je het toch nog.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik zei het gisteren nog tegen hem. Geen smaakjescondooms... daar ben ik allergisch voor![]()
Maar ja... hij wilde niet luisteren
Goed... ben nu even weg.
Tot zo!
Niet echt, ik heb niet zo goed geslapenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Mooie actie
Voelde je jezelf niet redelijk uitgeslapen???
hier nog eenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ow, zo gek ben ik ook, om alles na te lezen...
piekeren en niet moe genoeg...alhoewel ik dat weer wel was toen ik eruit kwamquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef blackbully het volgende:
heb je liggen piekeren dan?
of gewoon niet moe genoeg?
Hier ook, maar ik had de camera niet bij vanochtendquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef pea4fun het volgende:
Het is hier prachtig buitenmaar ik heb er niet 1 foto van gemaakt
ik ook niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef pea4fun het volgende:
Het is hier prachtig buitenmaar ik heb er niet 1 foto van gemaakt
Ja, maar wat ik mooi vind is vaak zo duur...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef blackbully het volgende:
wat moois gevonden?
Camera kapot? wat heb je ermee gedaan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef fraubitch het volgende:
ik zit dus al 2 dagen te balen dat mijn camera kapot is, het is buiten zo'n mooi foto gebeuren he... grmbl
een maand of 3 niet gebruikt, en nu gaat ie niet meer aan, ik heb al 100 verschillende batterijen geprobeerdquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Camera kapot? wat heb je ermee gedaan?
Hoe kun je een camera nu een maand of drie net gebruikenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef fraubitch het volgende:
een maand of 3 niet gebruikt, en nu gaat ie niet meer aan, ik heb al 100 verschillende batterijen geprobeerd
binnenkort maar ermee terug naar de winkel, ik heb hem net 7 maanden
heiligschennisquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hoe kun je een camera nu een maand of drie net gebruiken![]()
het feit dat een een k*t camera is en dat ik me alleen irriteer als ik hem gebruikquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hoe kun je een camera nu een maand of drie net gebruiken![]()
nu je het zegt..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:39 schreef blackbully het volgende:
nu hij stuk is kun je het misschien zo regelen dat je met bijbetalen een andere kan krijgen/kopen
is het proberen waard.
je geeft de mensheid hoopquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:44 schreef blackbully het volgende:
garantie is garantie.
als ze niet kunnen aantonen dat jij hem gesloopt hebt. moeten ze hem maken.
maken van apparaten komt steeds minder vaak voor. dus zul je een nieuwe krijgen.
dan zou je dus alsnog aan kunnen geven dat je een andere wil en daar voor wil bij betalen
Da's leuk...maar geeft ie jou hoop, dat vraag ik mij af...quote:
ga fietsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's leuk...maar geeft ie jou hoop, dat vraag ik mij af...
quote:
bij het station staan gnoeg fietsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]geef maar geld, dan koop ik een fiets om op te fietsen
Dat is aanzetten tot een misdrijf.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bij het station staan gnoeg fietsen
Zijn ze bij Inca zo vriendelijk?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:05 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer.
Heb sterk de neiging gehad om iemand over de balie te trekken, zijn gezicht te verbouwen en een handleiding in zijn reet te douwen, maar ik heb me ingehouden.
wat aan mijn zin zet iemand aan tot misdrijf?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat is aanzetten tot een misdrijf.
En dat is opzich al strafbaar![]()
het is dus gelukt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:05 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer.
Heb sterk de neiging gehad om iemand over de balie te trekken, zijn gezicht te verbouwen en een handleiding in zijn reet te douwen, maar ik heb me ingehouden.
wat vroegen ze er voor dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Kleintje het volgende:
Ja... zo geweldig vriendelijk dat ik heb gezegd dat ik hem wel van iemand kopieer of desnoods turks ga studeren om die handleiding te begrijpen. Maar ik ga dus geen geld meer betalen voor een handleiding!
BOOS
Wat deden ze dan? Waren ze traag en lastig aan het zeuren ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Kleintje het volgende:
Ja... zo geweldig vriendelijk dat ik heb gezegd dat ik hem wel van iemand kopieer of desnoods turks ga studeren om die handleiding te begrijpen. Maar ik ga dus geen geld meer betalen voor een handleiding!
BOOS
Ik zit nu op kantoor, kun je vanavond even op MSN komen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:26 schreef Kleintje het volgende:
hihi, is Ronald nu boos op me?
Had zeker niet moeten happen he???
*zucht*
SSssht! er lezen anderen mee!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef Kleintje het volgende:
Ow my god... ga je me spanken via msn?
Dat doe je goed dan!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef Kleintje het volgende:
Zie hierboven... 1 diarolletje van 36 die erin zat.
Ben nu op het 1ste echte rolletje bezig.
Heb net heel wat rolletjes gehaald voor morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |