Wil je een mailtje..? Wil er best 1 sturen hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef fraubitch het volgende:
ik heb nog steeds geen mailtjes
waar blijven mijn mailtjes
*zielig kijkt*
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je een mailtje..? Wil er best 1 sturen hoor![]()
![]()
Uhm....je bent dus ziek, mag blijkbaar niet werken en dan wel in de ballenbakquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uh ja, waarom niet? Ik kreeg vandaag via de telefoon te horen wat ik had. Dus gisteren wist ik dus van niets.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:26 schreef Subhuman het volgende:
Als dit een dubbeltopic oplevert ben jij nog niet jarig PdeHoog!
En wie breng je daarvoor meequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:26 schreef Subhuman het volgende:
Als dit een dubbeltopic oplevert ben jij nog niet jarig PdeHoog!
Ik heb gewerkt mijn vriend. Al bijna 2 dikke weken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....je bent dus ziek, mag blijkbaar niet werken en dan wel in de ballenbakWaar is het verantwoordelijkheidsgevoel bij de jeugd van tegenwoordig
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Maar toch, Pee, vortaan zal ik naar je luisteren als je me wat aanraadt![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt mijn vriend. Al bijna 2 dikke weken.
Mooi dat hij het doet, ik voel me geweldigquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Daar ben ik weer. en alles werkt zo als het hoort![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen hij laadt wel langzaam zeg![]()
Maar toch, Pee, vortaan zal ik naar je luisteren als je me wat aanraadt![]()
En _moder8or_ ook bedanktvoor de tip!
quote:
Proeftijd he. Ik wil me dan absoluut niet ziekmelden. Wil wel even een stempel stempelenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ziek zijn en dan gaan werken
Zo kom je natuurlijk nooit van je buikgriep af he
_moder8or_: "Kijk, ik kan in 2 weken tijd ervoor zorge dat iedereen tegelijk ziek is. Ben je er het hele jaar van af.. Jaaa, mooi stempel hequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Proeftijd he. Ik wil me dan absoluut niet ziekmelden. Wil wel even een stempel stempelen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef HMaster-II het volgende:
Fok! is weer eens rete-stabiel.
En _MOD(getal zoveel)_ moet eens opletten als ie de SC dichtmetseld.... Open dan een nieuwe TRUT!!
ik ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
_moder8or_: "Kijk, ik kan in 2 weken tijd ervoor zorge dat iedereen tegelijk ziek is. Ben je er het hele jaar van af.. Jaaa, mooi stempel he. Krijg ik nu loonsverhoging?"
Ik vind je nog lief hoor, want ik kan nu weer SCenquote:
ghehehehequote:
Iemand die me nog terminste lief vindtquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind je nog lief hoor, want ik kan nu weer SCen![]()
Geen problemen hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef -Marjo- het volgende:
Fok! is weer heerlijk snel *kuch...
.... nog niks ontvangenquote:
Moet je morgen even weer komen.... De boer heeft de schuur al afgesloten..quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, hey! Zo snel stuur je me niet wegOf er moet buiten nu een bloedgeile chick lopen
Iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef -Marjo- het volgende:
Fok! is weer heerlijk snel *kuch...
Wat flauw zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet je morgen even weer komen.... De boer heeft de schuur al afgesloten..![]()
kijk eens bij je ongewenste postquote:
Haha, ja, je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iemand die me nog terminste lief vindt. Psst ik ben helaas al bezet
Hij zegt meid tegen mequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen problemen hierMarjo, goedenavond meid
is een van mijn goeie dagen op het vriendelijkheids gebiedquote:
Je bent nu natuurlijk ook niet zo gefrustreerd, dat scheeltquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
is een van mijn goeie dagen op het vriendelijkheids gebied
Me eitherquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, ja, je bent niet de enige hoorIk ben gewoon een heel warm persoon
:P whaha
Lieve schat dan?quote:
ik heb je niet in de steek gelatenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als jij me niet in de steek had gelaten was het zondag ook gelukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |