abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34904556
Volledig eens met topmaat
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_34908915
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:47 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Degenen die 14 zijn vonden misschien dat ze lang genoeg gewacht hadden
Ik wil dus zeggen: wat versta je onder wachten?
Tot je 20ste, tot je 30ste?

En net of de lol er vanaf is na een tijdje. Dat is gewoon een excuus voor jezelf om nog geen vriendin te hebben gehad. Net of je het nou nog niet zou willen... ik wacht nog even, dan kom ik dat speciale meisje vast tegen, geloof je dat zelf?

Komt er een best leuk meisje naar je toe: Hey dit en dat... allemaal leuk en aardig.
Wilt ze meer, en dan zeg je: Nee, ik wil nog geen vriendin.. over 5 jaar pas, dan zijn er veel specialere meisjes

Om het maar even overdreven uit te leggen
Nouja, zo bedoelde ik het niet.

Ik bedoelde dat je niet gelijk elk leuk meisje plat moet neuken die je tegenkomt... En ook als je net een vriendinnetje hebt, moet je die ook niet zo gauw je de eerste keer er op bezoek gaat meteen naar boven rennen en op haar bed gaan liggen en vragen wanneer ze ook komt..

Ik bedoel, niet dat je tot je 30ste moet wachten met seks. Maar ja, begin dan voorzichtig aan pas wanneer je elkaar een stuk beter kent. Tenminste, zo denk ik erover...

Ben trouwens benieuwd of ik als ik een vriendinnetje krijg daar nog steeds zo over denk.. Nu kan ik nog nuchter denken..
pi_34911427
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Dat is nou echt bullshit, iedereen wil eerst wel een beetje uitproberen enzo, net of het gelijk superserieus moet zijn met alles erop en eraan.

Dat is net het leuke, een beetje alles ontdekken/uitproberen. En niet te serieus dus.
Ja, maar zelfs dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregen, en nu krijg ik het ook niet voor elkaar

Ik moet mezelf echt hard gaan verbeteren
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_34911462
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:47 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Ja, maar zelfs dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregen, en nu krijg ik het ook niet voor elkaar

lukt je wel
pi_34911496
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:48 schreef Beach het volgende:

[..]

lukt je wel
Laten we het hopen Dit is ook niks
pi_34911684
Ach ja, ik hoop ook
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:56:36 #157
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34930140
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef BMRS het volgende:
Hm aan de ene kant. Ik bedoel als je al gelijk een vriend(in) hebt gehad als je 14 bent dan is er niets meer aan. Ofjah, ik bedoel als het nu echt een goede relatie is en je voelt echt superveel voor elkaar. Maar als je weet ik hoeveel vriendjes/vriendinnetjes hebt gehad, dan is de lol er wel af. Als je wacht totdat je echt iemand tegen komt met wie je verder wilt, dat maakt het een stuk specialer.

Zelf heb ik ook nog nooit een vriendin gehad, nooit seks, en maar 1 keer gezoend.
Had mn eerste vriendinnetje op mn 11, vanaf 16e relatie van 7 jaar. Daarna heel wat scharrels en nu weer vaste relatie. En ik vind t nog steeds helemaal leuk
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:57:44 #158
88139 JoeyT
pi_34930167
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:36 schreef BMRS het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat je niet gelijk elk leuk meisje plat moet neuken die je tegenkomt... En ook als je net een vriendinnetje hebt, moet je die ook niet zo gauw je de eerste keer er op bezoek gaat meteen naar boven rennen en op haar bed gaan liggen en vragen wanneer ze ook komt..

Ik bedoel, niet dat je tot je 30ste moet wachten met seks. Maar ja, begin dan voorzichtig aan pas wanneer je elkaar een stuk beter kent. Tenminste, zo denk ik erover...

Ben trouwens benieuwd of ik als ik een vriendinnetje krijg daar nog steeds zo over denk.. Nu kan ik nog nuchter denken..

Waarom rustig aan doen met sex... Zoveel stelt t niet voor. T is geen heilig iets
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:59:01 #159
88139 JoeyT
pi_34930191
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:47 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Geloof nou gewoon eens in jezelf. Dat is t enige wat nodig is. 9 van de 10 wijven stelt geen fuck voor...
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:06:45 #160
42555 Tomek
Take on the world!
pi_34930372
volgens mij doen jullie allemaal veelste moeilijk...
hoe meer moeite je er voor doet hoe moeilijker het wordt en hoe groter de tegenslag iedere keer is...
pi_34931431
Idd er wordt zo krampachtig over gedaan, jullie maken het jezelf op deze manier gewoon veel moeilijker dan het is
pi_34934015
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waarom rustig aan doen met sex... Zoveel stelt t niet voor. T is geen heilig iets
Nou, dat bedoel ik dus. Maar ik vind van wel.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:45:19 #163
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_34940838
quote:

[..]

LOL waarom zou je wachten, als ik een vriendin heb, heb ik die meestal binnen een week wel genomen Ik zie niet in waarom je zou moeten wachten, als je zin in elkaar hebt doe je het toch gewoon.
Sue Me
pi_34940956
kep gewoon sex met goede vriendinnen.
K zie echt het probleem niet.
En het wachten op de ware?
Suc6 om er 1 te vinden die niet super gelovig is die er ook zo over denkt.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 10 februari 2006 11:45 schreef Moja het volgende:
Idd er wordt zo krampachtig over gedaan, jullie maken het jezelf op deze manier gewoon veel moeilijker dan het is
Tot nu toe blijkt het keer op keer weer dat het toch moeilijker is dan het lijkt

Toonden meiden maar eens een beetje interesse in je, dan had je dat probleem niet zo. Nu is het net alsof geen enkele meid in je geïnteresseerd is.
pi_34941657
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:48 schreef het.ismij het volgende:
kep gewoon sex met goede vriendinnen.
K zie echt het probleem niet.
Ik wel. Het is mij namelijk nog niet gelukt. Dus waarschijnlijk heb jij bepaalde kwaliteiten die ik niet heb (ofzo).
quote:
En het wachten op de ware?
Suc6 om er 1 te vinden die niet super gelovig is die er ook zo over denkt.
Dat is ook gelul natuurlijk. Het gaat er gewoon om dat het uberhaupt niet lukt om een meid zover te krijgen dat je eens een keer seks met haar hebt, of een keer zoent (of dat het gewoon een super leuke meid is en dat je samen veel dingen gaat doen)
pi_34946728
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:11 schreef BreaktotheDance het volgende:

Dat is ook gelul natuurlijk. Het gaat er gewoon om dat het uberhaupt niet lukt om een meid zover te krijgen dat je eens een keer seks met haar hebt, of een keer zoent (of dat het gewoon een super leuke meid is en dat je samen veel dingen gaat doen)
Ik sluit me bij BttD aan, het gaat bij vele niet eens om de ware te vinden. Ze hebben nog nooit een vriendin gehad, dus in eerste instantie lijkt het mij er op om een vriendinnetje te krijgen. Ja en of dat wel of niet de ware is kan je niet van te voren zeggen he.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:36:09 #168
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_34952865
Sommige hebben het nu eenmaal niet, ik ben er ook geen ster in.
Je wordt met bepaalde kwaliteiten en gebreken geboren. Als indruk maken op meiden niet tot je sterke punten behoort, heb je gewoon pech. Je kunt er wat aan proberen te doen, maar dat zal vaak niet helpen.
Sommige hebben het van nature wel, anderen niet. Accept it
pi_34954040
Wat ik hier lees komt het op mij dus wel over alsof de meeste "de ware" willen vinden. Iets anders is niet goed genoeg, tja wat verwacht je dan
  zaterdag 11 februari 2006 @ 01:08:06 #170
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_34958151
pfffff het schiet niet echt op met ons oudere maagden. Het is misschien idd wel een zaak van iemand op een voetstuk plaatsen waardoor zelfs een normaal gesprek al moeilijk wordt. En dat is zeker zo bij mij, alleen als ik helemaal verliefd ben kan het me iets schelen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 01:10:22 #171
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_34958209
ik begin ook zo langzamerhand af te vragen wat het allemaal voor een zin heeft
pi_34960479
quote:

[..]

Ik bedoelde dat je niet gelijk elk leuk meisje plat moet neuken die je tegenkomt..
Nou,zo onderhand heb ik daar niet zo veel bezwaar tegen.Ik riep ook altijd dat ik er bij mijn eerste keer ook liefde in het spel moest zijn.Maar daar ben ik inmiddels wel van af gestapt.Mijn hormonen willen ook wel eens los op de kermis,zeg maar.Net kwam ik ook een meisje tegen dat ik goed ken en die begon er over dat het voor haar wel lang geleden was.Dat lijkt mij een mooie win-win situatie.(en ja,drank op dus dan zeg je dat soort dingen ook gewoon),maar zij was het daar niet mee eens.Kortom,ik ben voor het gelul.

Ik moet haar niet tegen komen als ik drank op heb dan is er niks aan de hand,maar ze is lekker en ik zat van het eeuwig lijkende maagd zijn,dus ja,dan denk je even met het verkeerde kopje ,zeg maar.
pi_34962435
Ik ben er ook geens ter in, maar op gegeven moment als je met vrouwen omgan kan je toch wel een beetje dingen aanvoelen en gesprekken e.d. een bepaalde kant op sturen?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op zaterdag 11 februari 2006 03:25 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou,zo onderhand heb ik daar niet zo veel bezwaar tegen.Ik riep ook altijd dat ik er bij mijn eerste keer ook liefde in het spel moest zijn.Maar daar ben ik inmiddels wel van af gestapt.
Zo dacht ik er ook over, maar ik kwam de meisjes die eerst lekker verliefd willen worden nooit echt tegen. Zouden er eigenlijk wel meisjes zijn die er op zitten te wachten?
Een voorbeeld Toen ik lang geleden vrijgezel was, leerde ik een meid kennen en die wilde van alles van me weten.
Zij: "Hoe denk jij er over, liefde of seks?"
Ik :"Ik denk er hetzelfde over als jij"
Zij: "En wat is dat dan? Ik denk dat ik het al weet!"
Ik: "Dus je weet het al, dan hoef ik niks meer te zeggen"
Zij "Gewoon even lekker neuken dus "
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:09:55 #175
22944 Breetai
....Relax....
pi_34965297
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:51 schreef het.ismij het volgende:
Ik ben er ook geens ter in, maar op gegeven moment als je met vrouwen omgan kan je toch wel een beetje dingen aanvoelen en gesprekken e.d. een bepaalde kant op sturen?
Als het goed gaat dan voel je gewoon dat je verder kan gaan. Je zal wel een paar keer nog twijfelen of net verkeerd timen. Die fout maak je een paar keer en daarna durf je wel een potje te breken.

Daarna begint het gezeik pas echt.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:12:02 #176
22944 Breetai
....Relax....
pi_34965342
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 03:25 schreef RealZeus het volgende:
Net kwam ik ook een meisje tegen dat ik goed ken en die begon er over dat het voor haar wel lang geleden was.Dat lijkt mij een mooie win-win situatie.(en ja,drank op dus dan zeg je dat soort dingen ook gewoon),maar zij was het daar niet mee eens.Kortom,ik ben voor het gelul.
Over het algmeen, zodra je zelf over sex begint, dan kan je het ook wel shaken.
Als ze nog een keer zo begint en je voelt het allebei goed aan. Dan niet verder slap ouwehoeren maar gewoon actie ondernemen.
Je kan beter achteraf over sex gaan slap ouwehoeren dan ervoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Breetai op 11-02-2006 13:18:48 ]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:05:54 #177
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34966518
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:12 schreef Breetai het volgende:

[..]

Als ze nog een keer zo begint en je voelt het allebei goed aan. Dan niet verder slap ouwehoeren maar gewoon actie ondernemen.
Waarom beter achteraf?
Als je ervoor gaat ouwehoeren dan weet je dus dat je sex gaat hebben (anders zou je niet kunnen zeggen dat je ervoor gaat ouwehoeren)... dus het maakt niet uit
Zo niet, dan toch...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:15:14 #178
22944 Breetai
....Relax....
pi_34966754
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:05 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Waarom beter achteraf?
Als je ervoor gaat ouwehoeren dan weet je dus dat je sex gaat hebben (anders zou je niet kunnen zeggen dat je ervoor gaat ouwehoeren)... dus het maakt niet uit
Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet uit. Je haalt zo wel het spontane er van af natuurlijk.
pi_34971977
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:17 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Zo dacht ik er ook over, maar ik kwam de meisjes die eerst lekker verliefd willen worden nooit echt tegen. Zouden er eigenlijk wel meisjes zijn die er op zitten te wachten?
Een voorbeeld Toen ik lang geleden vrijgezel was, leerde ik een meid kennen en die wilde van alles van me weten.
Zij: "Hoe denk jij er over, liefde of seks?"
Ik :"Ik denk er hetzelfde over als jij"
Zij: "En wat is dat dan? Ik denk dat ik het al weet!"
Ik: "Dus je weet het al, dan hoef ik niks meer te zeggen"
Zij "Gewoon even lekker neuken dus "
Ben je ze nog wel tegengekomen?
pi_34975137
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:12 schreef Breetai het volgende:

[..]

Zoals ik al zei;ik had wat drank op en ik word dan iets te eerlijk.Maar ik kan je melden dat er sowieso niks gebeurd was of ik er nou over begon of niet.
pi_34977176
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:04 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zoals ik al zei;ik had wat drank op en ik word dan iets te eerlijk.Maar ik kan je melden dat er sowieso niks gebeurd was of ik er nou over begon of niet.
Maak je niet dik, mij is het ook nog niet gelukt
pi_34977520
Ik las in dit topic (of in andere topics) dat er mensen waren die zeggen dat het voor sommigen wel niet weggelegd zal zijn . Ik hoop dat dat toch echt niet het geval is, want ik wil niet eindeloos single blijven en maagd. Zo verschrikkelijk moeilijk kan het nu toch ook allemaal weer niet zijn
pi_34978130
Ach, van geen seks ga je ook niet dood natuurlijk
Tap tap tap
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:32:03 #184
71115 Rnej
I walk the line
pi_34978238
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:29 schreef CherryLips het volgende:
kans dat je doodgaat als je wel sex hebt is zelfs groter....

(lol nee, dat is niet een maagd die spreekt om zijn maagdelijkheid te verdedigen! )
pi_34978260
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef BreaktotheDance het volgende:

Ik las in dit topic (of in andere topics) dat er mensen waren die zeggen dat het voor sommigen wel niet weggelegd zal zijn . Ik hoop dat dat toch echt niet het geval is, want ik wil niet eindeloos single blijven en maagd. Zo verschrikkelijk moeilijk kan het nu toch ook allemaal weer niet zijn
Ontmaagd worden is idd niet moeilijk.
De vraag is, door wie... .
pi_34978268
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Dat misschien niet, maar als je doodgaat en je hebt nog nooit seks gehad lijkt me dat toch wel heel verschrikkelijk
pi_34978377
quote:
Ten eerste wat weten die mensen er nou van? Het zijn toch geen relatie experts ofzo. Weten zij veel

Ik denk dat het voor iedereen die het wil wel is weggelegd, alleen bij de een gaat het wat makkelijker dan bij de ander. Maak er gewoon niet een te groot issue van. En wat ik hier af en toe lees is dat heel veel zulke hoge eisen hebben dat eigenlijk geen enkel meisje goed genoeg is. Dan vraag ik me dus af hoe perfect ben je zelf dan ingodsnaam? .
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:36:16 #188
71115 Rnej
I walk the line
pi_34978386
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Dat misschien niet, maar als je doodgaat en je hebt nog nooit seks gehad lijkt me dat toch wel heel verschrikkelijk
nja, kan ik iig sterven

ik pas niet meer in de tt categorie zegmaar... maar 2 jaar geleden nog wel
pi_34978659
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:35 schreef Moja het volgende:

[..]

Ten eerste wat weten die mensen er nou van? Het zijn toch geen relatie experts ofzo. Weten zij veel

Ik denk dat het voor iedereen die het wil wel is weggelegd, alleen bij de een gaat het wat makkelijker dan bij de ander. Maak er gewoon niet een te groot issue van. En wat ik hier af en toe lees is dat heel veel zulke hoge eisen hebben dat eigenlijk geen enkel meisje goed genoeg is. Dan vraag ik me dus af hoe perfect ben je zelf dan ingodsnaam? .
Dat laatste is bij mij niet echt het geval. Er zijn gewoon nog niet zo heel veel mogelijkheden geweest en/of kansen. Zoveel meiden heb ik nou ook weer niet gesproken. Sommige mensen lijken dagelijks wel 100 meiden te spreken, ik spreek ze zeer zelden . Ik ga meiden echt niet afwijzen omdat ze niet goed genoeg zouden zijn (dat weet ik ook niet omdat ik nog niet veel verder gekomen dan oppervlakkige gesprekjes met een paar meiden dus opschieten doet het niet). Echt hoge eisen heb ik niet, het moet gewoon een leuke, aardige meid zijn met wie het wat zou kunnen worden.

Even een vraagje aan de mensen die niet aan de TT voldoen en/of een vriendin hebben: Zien jullie mensen die geen vriend(in) (als in: relatie) hebben in je eigen omgeving eigenlijk als (sociaal) 'minderwaardig'? Niet dat ik dat doe, maar ik heb wel het idee dat mensen er wel zo over denken bij mij .
pi_34978660
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Er zijn ergere dingen hoor
Tap tap tap
pi_34978751
quote:
Niet naar luisteren, gewoon doorleven. Pas als je je niet helemaal focussed op het krijgen van sex of een relatie, komt het.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:45:59 #192
71115 Rnej
I walk the line
pi_34978767
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

idd, zoals iemand toevoegen op msn en niet geaccepteerd worden
pi_34978775
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik maak me natuurlijk ook weer veel te druk, zoals gewoonlijk
pi_34978847
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Rnej het volgende:

[..]

idd, zoals iemand toevoegen op msn en niet geaccepteerd worden
pi_34978853
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Niet naar luisteren, gewoon doorleven. Pas als je je niet helemaal focussed op het krijgen van sex of een relatie, komt het.
Grappige subtiele variatie op helemaal niet zoals sommigen ook nog wel eens zeggen. Dat is denk ik de juiste houding. Die houd ik er in
pi_34978924
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef BreaktotheDance het volgende:

Echt hoge eisen heb ik niet, het moet gewoon een leuke, aardige meid zijn met wie het wat zou kunnen worden.
Da's al te hoog gegrepen. .
pi_34978975
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:48 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Grappige subtiele variatie op helemaal niet zoals sommigen ook nog wel eens zeggen. Dat is denk ik de juiste houding. Die houd ik er in
Nu je het zegt . Die variatie heb ik er niet expres in gezet, maar als ik er zo over nadenk is het denk zeker niet erg als je jezelf nog wel open houdt voor mogelijke contacten . Ik kijk ook continu naar meisjes, maar denk niet constant 'werd zij maar mijn vriendin, of zij, of zij'. Puur omdat ik weet dat het 'vinden' van het juiste meisje vanzelf gaat. En dat kan ook prima vanzelf gaan doordat je tijdens het continu kijken opeens de ware ziet.
pi_34978978
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:50 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Da's al te hoog gegrepen. .
Nou ja, je leest het ook verkeerd Ik had het anders moeten verwoorden. Natuurlijk mag het ook een one-night stand worden! Of een tijdelijk iets ofzo. Met het 'waarmee het iets kan worden' doelde ik eigenlijk op een veel lager niveau als het krijgen van een vaste relatie
pi_34979031
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Nu je het zegt . Die variatie heb ik er niet expres in gezet, maar als ik er zo over nadenk is het denk zeker niet erg als je jezelf nog wel open houdt voor mogelijke contacten . Ik kijk ook continu naar meisjes, maar denk niet constant 'werd zij maar mijn vriendin, of zij, of zij'. Puur omdat ik weet dat het 'vinden' van het juiste meisje vanzelf gaat. En dat kan ook prima vanzelf gaan doordat je tijdens het continu kijken opeens de ware ziet.
Nu moet ik nog de belangrijke sociale skills aanleren. En dat wordt heel lastig
pi_34979058
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef BreaktotheDance het volgende:

Nou ja, je leest het ook verkeerd Ik had het anders moeten verwoorden. Natuurlijk mag het ook een one-night stand worden! Of een tijdelijk iets ofzo. Met het 'waarmee het iets kan worden' doelde ik eigenlijk op een veel lager niveau als het krijgen van een vaste relatie
Gezien je pics kun jij écht wel een onenightstand regelen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')