abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 18:32:13 #101
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34802204
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:33 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

jah misschien kun je me d'r ff lenen ofzo ?
oe mag ik er ook 1?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_34802822
quote:
Op maandag 6 februari 2006 02:32 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

wat is het probleem met aanspreken?
ben je bang dom over te komen of weet je niet wat te zeggen?
Beide,al is dom niet het goede woord.Ik heb meer het idee dat ik niet echt interessant ben.Echt knap ben ik niet,stinkend rijk ook niet,heb geen topfunctie(maar wel lol in mijn werk,iets wat ikzelf veel belangrijker vind)
En natuurlijk ook bang om weer in de onvermijdelijke friendzone te komen.Wat iemand anders ook al had heb ik ook.Wat vrouwen aan gaat ben ik soms te lief.Ik ben geen macho,ik moet ook wel eens huilen,zelfs om een film.Dus een beetje watje(tot ik boos word,maar dit terzijde.)

Dus ik ben niet die stoere macho,die veel vrouwen willen.
pi_34802928
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef steeg het volgende:
Je moet ook niet de lieve jongen uithangen want praatpalen zijn niet om mee te palen *kuch
ik bedoel dat (en ik ben hiervan overtuigd) veel onzekeren zich niet presenteren als een
seksueel wezen (a sexual being; klinkt mooier toch?) maar meer als een luisterend oor. Dat werkt eigenlijk gewoon een beetje afstotend. natuurlijk ben je die lieve jongen maar dat wil je zo te zien ook niet, daar zijn bovendien vriendinnen en homo's voor (oh steeg die grove generalisatie kan echt niet...)
Ik denk anders wel dat je idd gelijk hebt.Vrouwen zien mij niet in hun bed liggen,zeg maar.
Ach,het eerste couplet van "Ik wou dat ik jou was" van Veldhuis & Kemper zegt eigenlijk alles al.
  maandag 6 februari 2006 @ 18:55:24 #104
88139 JoeyT
pi_34803007
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik huil ook om films, van de week nog bij Big Fish

Verder ben ik ook heel aardig enlief tegen meisjes, waarom zou ik onaardig doen. Waar t om gaat is dat je wel gelijkwaardig bent en niet over je heen laat lopen.
  maandag 6 februari 2006 @ 18:58:07 #105
88139 JoeyT
pi_34803129
Mensen moeten gewoon zichzelf kunnen overtuigen. Als je ergens in gelooft dan wordt t ook werkelijkheid. Gewoon bluffen kom je heel ver mee.
  maandag 6 februari 2006 @ 19:28:01 #106
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34804162
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef growth_stage het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen kweken. (= uitstraling = veel belangrijker).

Vrouwen hebben liever een vrolijk persoon met een scheve neus dan een knapperd die constant depresief is.
vrouwen, het zijn en blijven irationele wezens
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_34807914
Eergister tijdens uitgaan niet veel gebeurd....dus ook ik kan me nog steeds melden in dit topic

heel even noodzakelijke offtopic:

@Toptomaat: ik las in het oude Marmeris topic dat je naar Appartement Club Sultan Maris geweest bent vorig jaar. Kan je ff naar dit topic komen en miss even vertellen hoe het daar was (qua jongeren/ligging etc..) THX MATE [centraal] Marmaris '05 #2
Haleloeja
pi_34808632
quote:

[..]

Beide,al is dom niet het goede woord.Ik heb meer het idee dat ik niet echt interessant ben.Echt knap ben ik niet,stinkend rijk ook niet,heb geen topfunctie(maar wel lol in mijn werk,iets wat ikzelf veel belangrijker vind)
En natuurlijk ook bang om weer in de onvermijdelijke friendzone te komen.Wat iemand anders ook al had heb ik ook.Wat vrouwen aan gaat ben ik soms te lief.Ik ben geen macho,ik moet ook wel eens huilen,zelfs om een film.Dus een beetje watje(tot ik boos word,maar dit terzijde.)

ik heb het ook echt the hard way moeten leren om een beetje te playen.
eerst was ik ook te lief, vond alles wel best, had niet echt een mening.
maar als je doorhebt hoe en wat stijgt je zelfvertrouwen supersnel.

vrouwen houden er van geplaagd te worden, je moet ze een beetje uitdagen.
je bent een man, vrouwen willen mannen die dominant zijn en weten wat ze willen.
je kunt best doen wat ze wil, maar alleen op jouw voorwaarden.

wat betreft een vrouw aanspreken, je moet ze eigenlijk net als een man beschouwen.
ik neem aan dat je met een willekeurige man wel een normaal casual gesprek kunt aanknopen.
zo kan dat ook met vrouwen. probeer als je uit bent bv eerst gewoon één zin te zeggen tegen een
meisje, iets nutteloos waar ze niet op hoeft te antwoorden, bv: "teeering, wat een drukte!"
als ze teruglacht of iets terugzegt ben je al een stap verder.
de openingszin maakt echt geen kont uit, ik gebruik nog vaak genoeg "hallo, kom je hier vaker?"
zoalng je maar een dom onschuldig gezicht trekt en het met humor brengt vinden ze zelft die nog
leuk genoeg om er op in te gaan.

ga niet voor het meisje dat je leuk vind als je uit gaat, maar praat tegen meisje aan die je niet
zo heel aantrekkelijk vind. dat is makkelijker, want ook als ik iemand leuk vind sla ik nog wel eens
dicht. als je je 100% in zet voor een meisje dat je leuk vind kom je hoogst waarschijnlijk van een
koude kersmis thuis. waarom zou je meteen voor de volle verkering willen?
als je een keer zoent, wat praat, vriendinnen maakt etc leer je enorm veel, stijgt je zelfvertrouwen
en komt die ene vriendin uiteindelijk vanzelf wel.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_34825048
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef mighty_myte het volgende:

ik neem aan dat je met een willekeurige man wel een normaal casual gesprek kunt aanknopen.
dit is voor mij ook al een probleem.
pi_34828234
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:42 schreef Yorrit het volgende:

[..]

dit is voor mij ook al een probleem.
Bij mij zit hem precies daar het verschil. Serieus: zet mij tussen 10 kerels en het maakt me geen kloot uit, ik heb binnen de kortste keren de coolste gesprekken die nergens over kunnen gaan. Zet me bij één of meer meiden en ik sla helemaal dicht. Waar moet je het over hebben?

Maar het gaat al beter. Ik heb het idee dat ik vorderingen aan het maken ben, getuige een paar acties van laatst... Hopen dat er binnenkort meer lukt
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_34828369
het aanspreken van mensen is voor mij een probleem.
als iemand anders mij aanspreekt lul ik zo mee
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:10:45 #112
88139 JoeyT
pi_34829549
quote:

[..]

ik heb het ook echt the hard way moeten leren om een beetje te playen.
eerst was ik ook te lief, vond alles wel best, had niet echt een mening.
maar als je doorhebt hoe en wat stijgt je zelfvertrouwen supersnel.

vrouwen houden er van geplaagd te worden, je moet ze een beetje uitdagen.
je bent een man, vrouwen willen mannen die dominant zijn en weten wat ze willen.
je kunt best doen wat ze wil, maar alleen op jouw voorwaarden.

wat betreft een vrouw aanspreken, je moet ze eigenlijk net als een man beschouwen.
zo kan dat ook met vrouwen. probeer als je uit bent bv eerst gewoon één zin te zeggen tegen een
meisje, iets nutteloos waar ze niet op hoeft te antwoorden, bv: "teeering, wat een drukte!"
de openingszin maakt echt geen kont uit, ik gebruik nog vaak genoeg "hallo, kom je hier vaker?"
zoalng je maar een dom onschuldig gezicht trekt en het met humor brengt vinden ze zelft die nog

ga niet voor het meisje dat je leuk vind als je uit gaat, maar praat tegen meisje aan die je niet
zo heel aantrekkelijk vind. dat is makkelijker, want ook als ik iemand leuk vind sla ik nog wel eens
dicht. als je je 100% in zet voor een meisje dat je leuk vind kom je hoogst waarschijnlijk van een
koude kersmis thuis. waarom zou je meteen voor de volle verkering willen?
als je een keer zoent, wat praat, vriendinnen maakt etc leer je enorm veel, stijgt je zelfvertrouwen
en komt die ene vriendin uiteindelijk vanzelf wel.
Kortom: wees gezellig en focus je niet zo op vrouwen
pi_34829670
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:10 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het mag dan misschien wel waar zijn, maar het is wel makkelijk praten voor iemand met zeer veel succes bij het vrouwvolk!
pi_34829685
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:33 schreef Yorrit het volgende:
dat weet ik
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_34829724
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:10 schreef JoeyT het volgende:

[..]

dat doe ik ook zeker niet
pi_34830273
quote:
Je moet ook niet de lieve jongen uithangen want praatpalen zijn niet om mee te palen *kuch
ik bedoel dat (en ik ben hiervan overtuigd) veel onzekeren zich niet presenteren als een
seksueel wezen (a sexual being; klinkt mooier toch?) maar meer als een luisterend oor. Dat werkt eigenlijk gewoon een beetje afstotend. natuurlijk ben je die lieve jongen maar dat wil je zo te zien ook niet, daar zijn bovendien vriendinnen en homo's voor (oh steeg die grove generalisatie kan echt niet...)
hm dat hoeft niet altijd zo te zijn hoor... ik wordt door veel meisjes gezien als schattig en lief (ik ben ook nog heel klein voor mn leeftijd) maar aan aandact komt ik echt niet te kort

Wat jullie moeten doen is stoppen met het bespreken van uitgaans-/versierstrategiën op internet, en gewoon lekker op je eigen manier doen waar je je goed bij voelt. Niet heel bewust je op een bepaalde manier gedragen omdat je anders bang bent dat je uitgelachen wordt.

Hm als ik nu op invoeren druk staat dit topic in my active topics
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:35:10 #117
88139 JoeyT
pi_34830356
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Het mag dan misschien wel waar zijn, maar het is wel makkelijk praten voor iemand met zeer veel succes bij het vrouwvolk!
Welke jongens zijn t leukst?

Jongens die gewoon gezellig zijn die met iedereen kletsen. Zelfverzekerd, maar juist niet playen
Playen doe je als je 11 bent
pi_34831205
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:32 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]
Wat jullie moeten doen is stoppen met het bespreken van uitgaans-/versierstrategiën op internet, en gewoon lekker op je eigen manier doen waar je je goed bij voelt. Niet heel bewust je op een bepaalde manier gedragen omdat je anders bang bent dat je uitgelachen wordt.
Ik ga het proberen! Tot nu toe heeft het me nog niet heel veel opgeleverd
pi_34836281
Ik heb niet eens een strategie.En als ik er één zou hebben zou die ws niet werken.Immers ,geen mens is gelijk,de ene vrouw kan iets leuk vinden terwijl de ander er van gruwelt.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:01:30 #120
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_34846486
je moet geen strategie hebben volgens mij, maarja wat weet ik ervan
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_34846641
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:33 schreef Yorrit het volgende:
Same here,maar dat komt ook omdat je dan weet dat ze met je willen praten.En dat weet je niet als je hun aanspreekt.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:49:49 #122
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_34848480
quote:
so true,

doen ze hun verhaal bij je, hangen ze helemaal om je heen, je voelt haar adem in je nek. zachtjes kusje je haar wang en ga je langzaam verder totdat je haar haar lippen zoent en vervolgens komt ze overeind;

"oh maar zo bedoel ik dit niet"

ooit eens overkomen, sindsdien ben ik luisterend oor af. Je denkt dat je al sgozer wat voor zo'n meid betekent, dat je een band opbouwt, dat je op een lijn zit en dat jij die jongen bent die ze zoeken... ja, die ze zoeken om hun ellende bij te storten, niet de jongen die ze zoeken om hun kutje uit te wonen zeg maar...

Heb nu een lief dinnetje die bij mij haar verhaaltje kwijt kan en haar seksdrive
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:03:05 #123
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_34848940
quote:
Dream on, vrouwen willen echt geen stoere macho of zoiets hebben. Dat ideaalbeeld is volgens mij alleen in hollywoodfilms van kracht.
Als je een niet al te lelijke man bent, met een beetje inhoud en uitstraling ben je in de ogen van 80% van de vrouwen al een goede partner, en die andere 20% wil je waarschijnlijk niet.

Als je nu ook nog eens die uitstraling naar buiten weet te brengen, en een gesprek met een vrouw die je wel leuk vind aanknoopt, dan is het helemaal niet zo moeilijk een relatie op te bouwen. Geduld is wel heel belangrijk!
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:53:51 #124
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_34855782
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:49 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

so true,

doen ze hun verhaal bij je, hangen ze helemaal om je heen, je voelt haar adem in je nek. zachtjes kusje je haar wang en ga je langzaam verder totdat je haar haar lippen zoent en vervolgens komt ze overeind;

"oh maar zo bedoel ik dit niet"

ooit eens overkomen, sindsdien ben ik luisterend oor af. Je denkt dat je al sgozer wat voor zo'n meid betekent, dat je een band opbouwt, dat je op een lijn zit en dat jij die jongen bent die ze zoeken... ja, die ze zoeken om hun ellende bij te storten, niet de jongen die ze zoeken om hun kutje uit te wonen zeg maar...

Heb nu een lief dinnetje die bij mij haar verhaaltje kwijt kan en haar seksdrive
Mja,hallo. Vrouwen zitten wat dat betreft anders in elkaar. Tuurlijk,ik ben het met je eens dat het kut is dan een meid je de verkeerde indruk geeft,maar die haal je jezelf een beetje op d ehals als je voor iedereen maar luisterend ook bent dropneus.

En de meeste vrouwen zoeken niet alleen een vent die hun kut wil neuken. Tuurlijk,ik ben blij met de seks,maar daar draait het niet alleen om. Als ik mn verhaal niet kwijt kan,geen steun krijg e.d,tjah.

Maar zoals je zelf al in de laatse regel beschreef :
quote:
Dus ik heb niks te klagen
pi_34867446
Vrouwen willen dus liever iemand die ze zo nu en dan een beetje afzeikt - Staat genoteerd
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:16:01 #126
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_34867869
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vrouwen willen dus liever iemand die ze zo nu en dan een beetje afzeikt - Staat genoteerd
Ik wil en moet iemand hebben die me zo nu en dan eens op mn nummer zet ja
pi_34869081
Afzeiken is juist leuk, vooral als ze meedoen. Dan heb ik al een leuke avond gehad na een uurtje krachtmeting
pi_34871878
quote:
uuh je hebt ook nog zoiets als een middenweg

Maargoed, blijf jezelf maar vooral wijsmaken dat het de vrouwen zijn die de eikels uitzoeken...ligt het teminste niet aan jezelf
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:00:21 #129
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_34873307
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:16 schreef Zwaffel het volgende:

Ik wil en moet iemand hebben die me zo nu en dan eens op mn nummer zet ja
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef McCarthy het volgende:

vrouwen
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:26:05 #130
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_34874407
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Moja het volgende:

[..]

Maargoed, blijf jezelf maar vooral wijsmaken dat het de vrouwen zijn die de eikels uitzoeken...ligt het teminste niet aan jezelf
Mjah,moet toegeven dat in mijn omgeving (of het nou aan de leeftijd ligt weet ik niet) op klootzakken vallen.Misschien kotm het omdat ze een pimpwagen hebben oid

En tuurlijk is er zoiets als een middenweg. Mikey moet het niet flikken me de hele dag af te zeiken,maar als ik weer eens iets doe of zeg wat niet tof is,mag die me gerust es op mn nummer zetten. Tuulk,ik ben dan 15 min pissed,maar achteraf heeft die gelijk meestal
pi_34874485
quote:
Hm als ik nu op invoeren druk staat dit topic in my active topics
wat een snert reactie is dit zeg. Je hebt wel het hele topic gelezen maar een reactie plaatsen zou je status natuurlijk goed om zeep helpen.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:12:16 #132
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_34876215
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:26 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Mjah,moet toegeven dat in mijn omgeving (of het nou aan de leeftijd ligt weet ik niet) op klootzakken vallen.Misschien kotm het omdat ze een pimpwagen hebben oid

En tuurlijk is er zoiets als een middenweg. Mikey moet het niet flikken me de hele dag af te zeiken,maar als ik weer eens iets doe of zeg wat niet tof is,mag die me gerust es op mn nummer zetten. Tuulk,ik ben dan 15 min pissed,maar achteraf heeft die gelijk meestal
Nogmaals:
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef McCarthy het volgende:

Wat zij vrouwen toch enorme trutjes zeg!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_34877440
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Moja het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om
pi_34878699
Hm aan de ene kant. Ik bedoel als je al gelijk een vriend(in) hebt gehad als je 14 bent dan is er niets meer aan. Ofjah, ik bedoel als het nu echt een goede relatie is en je voelt echt superveel voor elkaar. Maar als je weet ik hoeveel vriendjes/vriendinnetjes hebt gehad, dan is de lol er wel af. Als je wacht totdat je echt iemand tegen komt met wie je verder wilt, dat maakt het een stuk specialer.

Zelf heb ik ook nog nooit een vriendin gehad, nooit seks, en maar 1 keer gezoend.
pi_34881246
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef BMRS het volgende:
Hm aan de ene kant. Ik bedoel als je al gelijk een vriend(in) hebt gehad als je 14 bent dan is er niets meer aan. Ofjah, ik bedoel als het nu echt een goede relatie is en je voelt echt superveel voor elkaar. Maar als je weet ik hoeveel vriendjes/vriendinnetjes hebt gehad, dan is de lol er wel af. Als je wacht totdat je echt iemand tegen komt met wie je verder wilt, dat maakt het een stuk specialer.

Zelf heb ik ook nog nooit een vriendin gehad, nooit seks, en maar 1 keer gezoend.
leeftijd?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_34884348
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef Beach het volgende:

[..]

leeftijd?
17. Misschien klinkt het dan raar, maar voor mijn eigen gevoel vind ik mezelf een stuk ouder....
pi_34885195
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:40 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om
Waarom dan wel?
pi_34892119
quote:

Zo denk ik er ook over. Zie het ook wel bij een kameraad die elke weekend een ander schat je heeft. Maar je hoort alleen meer ik ben verliefd, wat een lekker ding en goede sex Maar het woord liefde hoor je niet
pi_34893071
Zijn er hier eigenlijk vrouwen die nog nooit een vriendje hebben gehad? Ik lees wel van alles over mannen, maar van vrouwen lees ik niets...
pi_34894209
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef BMRS het volgende:

[..]

17. Misschien klinkt het dan raar, maar voor mijn eigen gevoel vind ik mezelf een stuk ouder....
rot op uit dit topic man.
kom maar terug als je 21 bent en nog steeds in dezelfde situatie zit

donderdag 9 februari 2006 @ 13:24:28 #141
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34897769
quote:

Met mannen heb ik ook nooit een probleem. Maar als ik dan bijvoorbeeld aan een bar een biertje sta te bestellen en er staat een meisje naast me. Dan denk ik wel bij mezelf dat ik NU iets moet zeggen. En dat het niet uitmaakt wat. En ik kan zelfs wel dan genoeg soortgelijke openingszinnen bedenken. Maar toch blokkeer ik dan meestal. En is het meisje weer verdwenen.
Dat is altijd mijn probleem, dat ik wel weet wat en hoe. Maar als het puntje bij het paaltje komt, ik blokkeer. En als ik dan al mijn moed weer bij elkaar heb gesprokkeld is het meisje verdwenen, staat het met iemand anders te praten e.d.

En die afzeik-techniek krijg ik ook vaak als tip van vrienden. Maar daar ben ik helemaal niet goed in want daar ben ik te lief en bescheiden voor, dus die heb ik maar laten varen.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:34:26 #142
88139 JoeyT
pi_34898132
quote:
Als je nou gewoon eens de focus op jezelf legt ipv op vrouwen. Heb nooit gedacht van dit moet ik doen om een vrouw te krijgen. Ik bedenk mezelf wel vaak hoe ik zelf wil zijn...

Zoals Jude law in talented mr ripley
pi_34898573
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:40 schreef BMRS het volgende:
Zijn er hier eigenlijk vrouwen die nog nooit een vriendje hebben gehad? Ik lees wel van alles over mannen, maar van vrouwen lees ik niets...
Weinig denk ik, of ze durven of willen hier niet posten.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:39:03 #144
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_34900456
In normale gesprekken kan ik wel goed met vrouwen praten, maar als het opeens over iets intiems gaat dan klap ik dicht. Of als ik met bedoelingen een geprek start.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:47:19 #145
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34902729
quote:

Degenen die 14 zijn vonden misschien dat ze lang genoeg gewacht hadden
Ik wil dus zeggen: wat versta je onder wachten?
Tot je 20ste, tot je 30ste?

En net of de lol er vanaf is na een tijdje. Dat is gewoon een excuus voor jezelf om nog geen vriendin te hebben gehad. Net of je het nou nog niet zou willen... ik wacht nog even, dan kom ik dat speciale meisje vast tegen, geloof je dat zelf?

Komt er een best leuk meisje naar je toe: Hey dit en dat... allemaal leuk en aardig.
Wilt ze meer, en dan zeg je: Nee, ik wil nog geen vriendin.. over 5 jaar pas, dan zijn er veel specialere meisjes

Om het maar even overdreven uit te leggen
Zo niet, dan toch...
pi_34902776
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:47 schreef Topmaat het volgende:

Komt er een best leuk meisje naar je toe: Hey dit en dat... allemaal leuk en aardig.
Wilt ze meer,
ging dat maar zo
pi_34903234
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:47 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Degenen die 14 zijn vonden misschien dat ze lang genoeg gewacht hadden
Ik wil dus zeggen: wat versta je onder wachten?
Tot je 20ste, tot je 30ste?

En net of de lol er vanaf is na een tijdje. Dat is gewoon een excuus voor jezelf om nog geen vriendin te hebben gehad. Net of je het nou nog niet zou willen... ik wacht nog even, dan kom ik dat speciale meisje vast tegen, geloof je dat zelf?

Wilt ze meer, en dan zeg je: Nee, ik wil nog geen vriendin.. over 5 jaar pas, dan zijn er veel specialere meisjes

Om het maar even overdreven uit te leggen
Op je 14e is het allemaal maar wat gekloot en meer niet. Stelt niks voor dat gedoe van die kinderen.
Ik hoop niet dat ik nog moet wachten tot mn 30ste.
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:05:56 #148
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34903379
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:02 schreef Meteora het volgende:

[..]

Op je 14e is het allemaal maar wat gekloot en meer niet. Stelt niks voor dat gedoe van die kinderen.
Ik hoop niet dat ik nog moet wachten tot mn 30ste.
Het is altijd gekloot op het begin... of het nou op je 14de of je 20ste of 30ste is.
Je gaat toch niet zeggen dat je niet jaloers ben op "dat gedoe van die kinderen"?

Zij hebben tenminste een vriendje/vriendinnetje... dat is net het leuke, een beetje aankloten.
Zo niet, dan toch...
pi_34903459
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Het is altijd gekloot op het begin... of het nou op je 14de of je 20ste of 30ste is.
Je gaat toch niet zeggen dat je niet jaloers ben op "dat gedoe van die kinderen"?

Zij hebben tenminste een vriendje/vriendinnetje... dat is net het leuke, een beetje aankloten.
Jaloers. Nee dat niet maar ik vind het toch wel al lang duren ondertussen.
Jij kan dat kloten misschien leuk vinden. Iemand anders gaat liever voor wat serieuzere dingen. Verschilt gewoon per persoon.
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:10:29 #150
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34903584
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef Meteora het volgende:

[..]

Jaloers. Nee dat niet maar ik vind het toch wel al lang duren ondertussen.
Jij kan dat kloten misschien leuk vinden. Iemand anders gaat liever voor wat serieuzere dingen. Verschilt gewoon per persoon.
Dat is nou echt bullshit, iedereen wil eerst wel een beetje uitproberen enzo, net of het gelijk superserieus moet zijn met alles erop en eraan.

Dat is net het leuke, een beetje alles ontdekken/uitproberen. En niet te serieus dus.
Zo niet, dan toch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')