oe mag ik er ook 1?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
jah misschien kun je me d'r ff lenen ofzo?
Beide,al is dom niet het goede woord.Ik heb meer het idee dat ik niet echt interessant ben.Echt knap ben ik niet,stinkend rijk ook niet,heb geen topfunctie(maar wel lol in mijn werk,iets wat ikzelf veel belangrijker vind)quote:Op maandag 6 februari 2006 02:32 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wat is het probleem met aanspreken?
ben je bang dom over te komen of weet je niet wat te zeggen?
Ik denk anders wel dat je idd gelijk hebt.Vrouwen zien mij niet in hun bed liggen,zeg maar.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef steeg het volgende:
Je moet ook niet de lieve jongen uithangen want praatpalen zijn niet om mee te palen *kuch
ik bedoel dat (en ik ben hiervan overtuigd) veel onzekeren zich niet presenteren als een
seksueel wezen (a sexual being; klinkt mooier toch?) maar meer als een luisterend oor. Dat werkt eigenlijk gewoon een beetje afstotend. natuurlijk ben je die lieve jongen maar dat wil je zo te zien ook niet, daar zijn bovendien vriendinnen en homo's voor (oh steeg die grove generalisatie kan echt niet...)
Ik huil ook om films, van de week nog bij Big Fishquote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus ik ben niet die stoere macho,die veel vrouwen willen.
vrouwen, het zijn en blijven irationele wezensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef growth_stage het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen kweken. (= uitstraling = veel belangrijker).
Vrouwen hebben liever een vrolijk persoon met een scheve neus dan een knapperd die constant depresief is.
ik heb het ook echt the hard way moeten leren om een beetje te playen.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beide,al is dom niet het goede woord.Ik heb meer het idee dat ik niet echt interessant ben.Echt knap ben ik niet,stinkend rijk ook niet,heb geen topfunctie(maar wel lol in mijn werk,iets wat ikzelf veel belangrijker vind)
En natuurlijk ook bang om weer in de onvermijdelijke friendzone te komen.Wat iemand anders ook al had heb ik ook.Wat vrouwen aan gaat ben ik soms te lief.Ik ben geen macho,ik moet ook wel eens huilen,zelfs om een film.Dus een beetje watje(tot ik boos word,maar dit terzijde.)
dit is voor mij ook al een probleem.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef mighty_myte het volgende:
ik neem aan dat je met een willekeurige man wel een normaal casual gesprek kunt aanknopen.
Bij mij zit hem precies daar het verschil. Serieus: zet mij tussen 10 kerels en het maakt me geen kloot uit, ik heb binnen de kortste keren de coolste gesprekken die nergens over kunnen gaan. Zet me bij één of meer meiden en ik sla helemaal dicht. Waar moet je het over hebben?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:42 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dit is voor mij ook al een probleem.
Kortom: wees gezellig en focus je niet zo op vrouwenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ik heb het ook echt the hard way moeten leren om een beetje te playen.
eerst was ik ook te lief, vond alles wel best, had niet echt een mening.
maar als je doorhebt hoe en wat stijgt je zelfvertrouwen supersnel.
vrouwen houden er van geplaagd te worden, je moet ze een beetje uitdagen.
je bent een man, vrouwen willen mannen die dominant zijn en weten wat ze willen.
je kunt best doen wat ze wil, maar alleen op jouw voorwaarden.
wat betreft een vrouw aanspreken, je moet ze eigenlijk net als een man beschouwen.
ik neem aan dat je met een willekeurige man wel een normaal casual gesprek kunt aanknopen.
zo kan dat ook met vrouwen. probeer als je uit bent bv eerst gewoon één zin te zeggen tegen een
meisje, iets nutteloos waar ze niet op hoeft te antwoorden, bv: "teeering, wat een drukte!"
als ze teruglacht of iets terugzegt ben je al een stap verder.
de openingszin maakt echt geen kont uit, ik gebruik nog vaak genoeg "hallo, kom je hier vaker?"
zoalng je maar een dom onschuldig gezicht trekt en het met humor brengt vinden ze zelft die nog
leuk genoeg om er op in te gaan.
ga niet voor het meisje dat je leuk vind als je uit gaat, maar praat tegen meisje aan die je niet
zo heel aantrekkelijk vind. dat is makkelijker, want ook als ik iemand leuk vind sla ik nog wel eens
dicht. als je je 100% in zet voor een meisje dat je leuk vind kom je hoogst waarschijnlijk van een
koude kersmis thuis. waarom zou je meteen voor de volle verkering willen?
als je een keer zoent, wat praat, vriendinnen maakt etc leer je enorm veel, stijgt je zelfvertrouwen
en komt die ene vriendin uiteindelijk vanzelf wel.
Het mag dan misschien wel waar zijn, maar het is wel makkelijk praten voor iemand met zeer veel succes bij het vrouwvolk!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kortom: wees gezellig en focus je niet zo op vrouwen![]()
dat weet ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:33 schreef Yorrit het volgende:
het aanspreken van mensen is voor mij een probleem.
als iemand anders mij aanspreekt lul ik zo mee
dat doe ik ook zeker nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kortom: wees gezellig en focus je niet zo op vrouwen![]()
hm dat hoeft niet altijd zo te zijn hoor... ik wordt door veel meisjes gezien als schattig en liefquote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef steeg het volgende:
Je moet ook niet de lieve jongen uithangen want praatpalen zijn niet om mee te palen *kuch
ik bedoel dat (en ik ben hiervan overtuigd) veel onzekeren zich niet presenteren als een
seksueel wezen (a sexual being; klinkt mooier toch?) maar meer als een luisterend oor. Dat werkt eigenlijk gewoon een beetje afstotend. natuurlijk ben je die lieve jongen maar dat wil je zo te zien ook niet, daar zijn bovendien vriendinnen en homo's voor (oh steeg die grove generalisatie kan echt niet...)
Welke jongens zijn t leukst?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het mag dan misschien wel waar zijn, maar het is wel makkelijk praten voor iemand met zeer veel succes bij het vrouwvolk!![]()
Ik ga het proberen! Tot nu toe heeft het me nog niet heel veel opgeleverdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:32 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Wat jullie moeten doen is stoppen met het bespreken van uitgaans-/versierstrategiën op internet, en gewoon lekker op je eigen manier doen waar je je goed bij voelt. Niet heel bewust je op een bepaalde manier gedragen omdat je anders bang bent dat je uitgelachen wordt.
Same here,maar dat komt ook omdat je dan weet dat ze met je willen praten.En dat weet je niet als je hun aanspreekt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:33 schreef Yorrit het volgende:
het aanspreken van mensen is voor mij een probleem.
als iemand anders mij aanspreekt lul ik zo mee
so true,quote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef steeg het volgende:
Dream on, vrouwen willen echt geen stoere macho of zoiets hebben. Dat ideaalbeeld is volgens mij alleen in hollywoodfilms van kracht.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef RealZeus het volgende:
Mja,hallo. Vrouwen zitten wat dat betreft anders in elkaar. Tuurlijk,ik ben het met je eens dat het kut is dan een meid je de verkeerde indruk geeft,maar die haal je jezelf een beetje op d ehals als je voor iedereen maar luisterend ook bent dropneus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
so true,
doen ze hun verhaal bij je, hangen ze helemaal om je heen, je voelt haar adem in je nek. zachtjes kusje je haar wang en ga je langzaam verder totdat je haar haar lippen zoent en vervolgens komt ze overeind;
"oh maar zo bedoel ik dit niet"
ooit eens overkomen, sindsdien ben ik luisterend oor af. Je denkt dat je al sgozer wat voor zo'n meid betekent, dat je een band opbouwt, dat je op een lijn zit en dat jij die jongen bent die ze zoeken... ja, die ze zoeken om hun ellende bij te storten, niet de jongen die ze zoeken om hun kutje uit te wonen zeg maar...
Heb nu een lief dinnetje die bij mij haar verhaaltje kwijt kan en haar seksdrive
Dus ik heb niks te klagenquote:Heb nu een lief dinnetje die bij mij haar verhaaltje kwijt kan en haar seksdrive
Ik wil en moet iemand hebben die me zo nu en dan eens op mn nummer zet jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vrouwen willen dus liever iemand die ze zo nu en dan een beetje afzeikt - Staat genoteerd
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vrouwen willen dus liever iemand die ze zo nu en dan een beetje afzeikt - Staat genoteerd
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:16 schreef Zwaffel het volgende:
Ik wil en moet iemand hebben die me zo nu en dan eens op mn nummer zet ja
vrouwenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef McCarthy het volgende:
vrouwen, het zijn en blijven irationele wezens
Mjah,moet toegeven dat in mijn omgeving (of het nou aan de leeftijd ligt weet ik niet) op klootzakken vallen.Misschien kotm het omdat ze een pimpwagen hebben oidquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Moja het volgende:
[..]
uuh je hebt ook nog zoiets als een middenweg
![]()
Maargoed, blijf jezelf maar vooral wijsmaken dat het de vrouwen zijn die de eikels uitzoeken...ligt het teminste niet aan jezelf![]()
wat een snert reactie is dit zeg. Je hebt wel het hele topic gelezen maar een reactie plaatsen zou je status natuurlijk goed om zeep helpen.quote:Hm als ik nu op invoeren druk staat dit topic in my active topics![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Mjah,moet toegeven dat in mijn omgeving (of het nou aan de leeftijd ligt weet ik niet) op klootzakken vallen.Misschien kotm het omdat ze een pimpwagen hebben oid
En tuurlijk is er zoiets als een middenweg. Mikey moet het niet flikken me de hele dag af te zeiken,maar als ik weer eens iets doe of zeg wat niet tof is,mag die me gerust es op mn nummer zetten. Tuulk,ik ben dan 15 min pissed,maar achteraf heeft die gelijkmeestal
Wat zij vrouwen toch enorme trutjes zeg!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef McCarthy het volgende:
vrouwen, het zijn en blijven irationele wezens
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Moja het volgende:
[..]
uuh je hebt ook nog zoiets als een middenweg
![]()
Maargoed, blijf jezelf maar vooral wijsmaken dat het de vrouwen zijn die de eikels uitzoeken...ligt het teminste niet aan jezelf![]()
leeftijd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef BMRS het volgende:
Hm aan de ene kant. Ik bedoel als je al gelijk een vriend(in) hebt gehad als je 14 bent dan is er niets meer aan. Ofjah, ik bedoel als het nu echt een goede relatie is en je voelt echt superveel voor elkaar. Maar als je weet ik hoeveel vriendjes/vriendinnetjes hebt gehad, dan is de lol er wel af. Als je wacht totdat je echt iemand tegen komt met wie je verder wilt, dat maakt het een stuk specialer.
Zelf heb ik ook nog nooit een vriendin gehad, nooit seks, en maar 1 keer gezoend.
17. Misschien klinkt het dan raar, maar voor mijn eigen gevoel vind ik mezelf een stuk ouder....quote:
Waarom dan wel?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om![]()
Zo denk ik er ook over. Zie het ook wel bij een kameraad die elke weekend een ander schat je heeft. Maar je hoort alleen meer ik ben verliefd, wat een lekker ding en goede sexquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef BMRS het volgende:
Hm aan de ene kant. Ik bedoel als je al gelijk een vriend(in) hebt gehad als je 14 bent dan is er niets meer aan. Ofjah, ik bedoel als het nu echt een goede relatie is en je voelt echt superveel voor elkaar. Maar als je weet ik hoeveel vriendjes/vriendinnetjes hebt gehad, dan is de lol er wel af. Als je wacht totdat je echt iemand tegen komt met wie je verder wilt, dat maakt het een stuk specialer.
Zelf heb ik ook nog nooit een vriendin gehad, nooit seks, en maar 1 keer gezoend.
rot op uit dit topic man.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef BMRS het volgende:
[..]
17. Misschien klinkt het dan raar, maar voor mijn eigen gevoel vind ik mezelf een stuk ouder....
Met mannen heb ik ook nooit een probleem. Maar als ik dan bijvoorbeeld aan een bar een biertje sta te bestellen en er staat een meisje naast me. Dan denk ik wel bij mezelf dat ik NU iets moet zeggen. En dat het niet uitmaakt wat. En ik kan zelfs wel dan genoeg soortgelijke openingszinnen bedenken. Maar toch blokkeer ik dan meestal. En is het meisje weer verdwenen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef mighty_myte het volgende:
wat betreft een vrouw aanspreken, je moet ze eigenlijk net als een man beschouwen.
zo kan dat ook met vrouwen. probeer als je uit bent bv eerst gewoon één zin te zeggen tegen een
meisje, iets nutteloos waar ze niet op hoeft te antwoorden, bv: "teeering, wat een drukte!"
als ze teruglacht of iets terugzegt ben je al een stap verder.
de openingszin maakt echt geen kont uit, ik gebruik nog vaak genoeg "hallo, kom je hier vaker?"
zoalng je maar een dom onschuldig gezicht trekt en het met humor brengt vinden ze zelft die nog
leuk genoeg om er op in te gaan.
Als je nou gewoon eens de focus op jezelf legt ipv op vrouwen. Heb nooit gedacht van dit moet ik doen om een vrouw te krijgen. Ik bedenk mezelf wel vaak hoe ik zelf wil zijn...quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Weinig denk ik, of ze durven of willen hier niet posten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:40 schreef BMRS het volgende:
Zijn er hier eigenlijk vrouwen die nog nooit een vriendje hebben gehad? Ik lees wel van alles over mannen, maar van vrouwen lees ik niets...
Degenen die 14 zijn vonden misschien dat ze lang genoeg gewacht haddenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef BMRS het volgende:
ging dat maar zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:47 schreef Topmaat het volgende:
Komt er een best leuk meisje naar je toe: Hey dit en dat... allemaal leuk en aardig.
Wilt ze meer,
Op je 14e is het allemaal maar wat gekloot en meer niet. Stelt niks voor dat gedoe van die kinderen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:47 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Degenen die 14 zijn vonden misschien dat ze lang genoeg gewacht hadden![]()
Ik wil dus zeggen: wat versta je onder wachten?
Tot je 20ste, tot je 30ste?
En net of de lol er vanaf is na een tijdje. Dat is gewoon een excuus voor jezelf om nog geen vriendin te hebben gehad. Net of je het nou nog niet zou willen... ik wacht nog even, dan kom ik dat speciale meisje vast tegen, geloof je dat zelf?
Komt er een best leuk meisje naar je toe: Hey dit en dat... allemaal leuk en aardig.
Wilt ze meer, en dan zeg je: Nee, ik wil nog geen vriendin.. over 5 jaar pas, dan zijn er veel specialere meisjes![]()
Om het maar even overdreven uit te leggen
Het is altijd gekloot op het begin... of het nou op je 14de of je 20ste of 30ste is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:02 schreef Meteora het volgende:
[..]
Op je 14e is het allemaal maar wat gekloot en meer niet. Stelt niks voor dat gedoe van die kinderen.![]()
Ik hoop niet dat ik nog moet wachten tot mn 30ste.![]()
Jaloers.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Het is altijd gekloot op het begin... of het nou op je 14de of je 20ste of 30ste is.
Je gaat toch niet zeggen dat je niet jaloers ben op "dat gedoe van die kinderen"?
Zij hebben tenminste een vriendje/vriendinnetje... dat is net het leuke, een beetje aankloten.
Dat is nou echt bullshit, iedereen wil eerst wel een beetje uitproberen enzo, net of het gelijk superserieus moet zijn met alles erop en eraan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef Meteora het volgende:
[..]
Jaloers.Nee dat niet maar ik vind het toch wel al lang duren ondertussen.
Jij kan dat kloten misschien leuk vinden. Iemand anders gaat liever voor wat serieuzere dingen. Verschilt gewoon per persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |