Daar komt het op neer, inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Je moet volgens Roenie je zelf waarderen. Staat notabene onder aan zijn post.
Ik probeer het zo te zien inderdaad. Het was een nuttige tipquote:
Ik wil het proberen, het komt alleen nog te vaak terug. Vandaag ging het dan wel veel beter dan op andere dagen (!), maar zoals gezegd: het blijft vaak terugkomen en je WIL het niet...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
@ BttD: ik weet dat het best klote voelt. Alleen probeer het eens wat losser te laten, heel erg lastig, maar je gaat je er waarschijnlijk wel beter door voelen. Ik heb ook in zo periode gezeten waar in jij zit en ik voelde me ronduit kut. Nu gaat het stukken beter, natuurlijk heb ik nog wel mijn mindere momenten (gisteren op een verjaardag hadden we het erover "als ik ga trouwen" en dan bedoelde ik mezelf) was wel geinig hoor, maar ja in mijn achterhoofd heb ik zoiets eerst maar eens een eerste vriendje. Alleen laat ik dat niet merken bij de visite.
Ja ik weet wat je bedoeld vorig jaar heb ik rond deze tijd ook zo periode gehad en dat duurde best wel een tijdje. Je wilt je helemaal niet zo voelen, dus duurt het al gauw te lang om je beter te voelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik wil het proberen, het komt alleen nog te vaak terug. Vandaag ging het dan wel veel beter dan op andere dagen (!), maar zoals gezegd: het blijft vaak terugkomen en je WIL het niet...
Ik hoop dat het spoedig over is want zo rondlopen is niet bevorderlijk voor jezelf
Dat zou ik inderdaad ook niet als ik een vriendin hadquote:Op maandag 13 februari 2006 08:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Echt balen doe ik niet.
Ik doe mijn uiterste bestquote:Op maandag 13 februari 2006 10:12 schreef Beach het volgende:
Nou zorgen dat wij niet hoeven te 'balen'
![]()
Dus? Wat wil je horenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk een sop Mikeymo.nl (nee, geen spam), daar sta ik op, en ik ben toch ook in het bezit van een dinnetje
Hm, dat heb ik ook. Echt raar... 's Zomers had ik hier eigenlijk vrijwel geen tot heel weinig last van. Misschien heeft het te maken met de samenloop van omstandigheden ofzow, dat toevallig het nu slecht gaat...quote:Op maandag 13 februari 2006 08:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoeld vorig jaar heb ik rond deze tijd ook zo periode gehad en dat duurde best wel een tijdje. Je wilt je helemaal niet zo voelen, dus duurt het al gauw te lang om je beter te voelen.
Ik heb ook 'al' meerdere relaties gehad, maar dat hoeft toch niet meteen te zeggen dat het raar is als anderen op latere leeftijd nog niemand gevonden hebben? Ik snap ook niet dat je 'Mén. ik ben jonger dan jullie allemaal en ik heb al vriendjes gehad' als een argument gebruikt om te laten blijken hoe 'raar' het is dat anderen die ouder zijn dan jij, nog geen relaties hebben gehad. Alsof jij daar de graadmeter voor bent?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef Brechtje het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal zo'n moeite met vriend/vriendin zoeken.
Doe blind-date ofzo, als diegene je niet leuk vind moet je vragen wat er mis aan je is.
En dat beteren ofzo.
Mén. ik ben jonger dan jullie allemaal en ik heb al vriendjes gehad.
Of zit het echt bij de mannen die niemand kunnen vinden?
damn, ga van fok weg en doe er wat aan.
*zoals de meeste al zeggen nu ik topic beetje gelezen heb
Sjee. Toen ik op FOK! kwam was jij een lief klein meisje dat van paarden hield. Ik zit hier echt alweer veel te lang.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef Brechtje het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal zo'n moeite met vriend/vriendin zoeken.
Doe blind-date ofzo, als diegene je niet leuk vind moet je vragen wat er mis aan je is.
En dat beteren ofzo.
Mén. ik ben jonger dan jullie allemaal en ik heb al vriendjes gehad.
Of zit het echt bij de mannen die niemand kunnen vinden?
damn, ga van fok weg en doe er wat aan.
*zoals de meeste al zeggen nu ik topic beetje gelezen heb
Hoi.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Sjee. Toen ik op FOK! kwam was jij een lief klein meisje dat van paarden hield. Ik zit hier echt alweer veel te lang.![]()
Tjaa weet ik veel.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb ook 'al' meerdere relaties gehad, maar dat hoeft toch niet meteen te zeggen dat het raar is als anderen op latere leeftijd nog niemand gevonden hebben? Ik snap ook niet dat je 'Mén. ik ben jonger dan jullie allemaal en ik heb al vriendjes gehad' als een argument gebruikt om te laten blijken hoe 'raar' het is dat anderen die ouder zijn dan jij, nog geen relaties hebben gehad. Alsof jij daar de graadmeter voor bent?
Bovendien is je 'tip' wel erg makkelijk. 'Als iemand je niet leuk vindt, vragen wat er mis aan je is.'
Kom op he.
Er is weinig veranderd, geloof ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Sjee. Toen ik op FOK! kwam was jij een lief klein meisje dat van paarden hield. Ik zit hier echt alweer veel te lang.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |