jij...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef MisterICE het volgende:
Eerst een cheap ass internet abbo kiezen, en dan gaan klagen [afbeelding]
Rufus XDquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef MisterICE het volgende:
Eerst een cheap ass internet abbo kiezen, en dan gaan klagen [afbeelding]
Heb hier in het zuiden idd ook bijna nooit problemen met @home.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hebben jullie in Zwolle @home? In het Zuiden hebben we er zelden last van. eigenlijk nooit.
Klopt. Regio Tilburg zelden storing.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hebben jullie in Zwolle @home? In het Zuiden hebben we er zelden last van. eigenlijk nooit.
Idem dito.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb hier in het zuiden idd ook bijna nooit problemen met @home.
Alleen jammer dat hcc leden nu bij xs4all meer gaan betalenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:46 schreef JanaX het volgende:
Xs4all+hccnet
in 3 jaar hooguit 30 min downtijd gehad vanwege upgrades
![]()
Goeie zaak, stuur maar mooi ongefrankeerd retour! Wij liggen er nu al een week uit, en telkens zeggen ze de storing zo gauw mogelijk te zullen oplossen. Nou, ik heb nog geen vent gezien die in zo'n tentje zit om de kabels te repareren. Klojo's, ik kan mijn abo pas per 1 juni opzeggen! Fijn, betaal ik nog drie maanden voor niks!quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wou @home incl. telefonie vanwege de torenhoge KPN kosten, maar als het zo moet dan laat maar. Dan gaat de doos met dat fijne modem mooi retour.
Nee, ik heb in mijn kantoor op het werk ook internet, welke altijd werkt!]quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:17 schreef kikoooooo het volgende:
en je tikt dit via de tamtam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |