DC's ownenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:26 schreef Steve-O het volgende:
Mooi schoeisel heb je ook
idd nachtplaatje met neon is verplicht.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:28 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
idd nachtplaatje met neon is verplicht.
Het haar ziet er ongewassen en onverzorgd uit, ik gok skater.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Steve-O het volgende:
Wat ben je nou een skater of een wigger ?
Bondkraagjas maar wel platvoet schoenen
ik ben junkiesietze. ook goed?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Steve-O het volgende:
dat kwam door de wind... omdat ik zo hard reed voordat die foto gemaakt werdquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het haar ziet er ongewassen en onverzorgd uit, ik gok skater.
Jij draagt geen helmquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat kwam door de wind... omdat ik zo hard reed voordat die foto gemaakt werd
Een alto dusquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik ben junkiesietze. ook goed?
alto'squote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Een alto dus
Ik ben wie ik ben , En heb schijt aan jou mening en als je dat niet aan staat rot je maar op!
Staat mooi op je grafsteen, als je ouders je schedelpan met een plaatmes van het asfalt kunnen schrapenquote:
Hallo, ik kan rijden... ik rijd wel hard... maar verantwoordelijk... (soms dan)quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Staat mooi op je grafsteen, als je ouders je schedelpan met een plaatmes van het asfalt kunnen schrapen.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:38 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hallo, ik kan rijden... ik rijd wel hard... maar verantwoordelijk... (soms dan)
ik ben nog nooit gepleurt met me scootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:50 schreef NanKing het volgende:en al na 832 postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Waar woon je, Lagos?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Kanker, jij bent echt een nerdje en dan gedraag je je zo rof.
Hier was je allang 10x van die lelijke kutscooter van je beroofd.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:03 schreef Wisheh het volgende:
[afbeelding]
das mijnes, hijs staat ook te koop bij V&A
ja ik weet het, dat is me schatje maar ze moet helaas weg vanwege rijbewijs en vakantie enzoquote:
Ik ga harder dan 90 met mn standaard uitlaatquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:25 schreef junkiesietze het volgende:
ik bedoel... kijk die jas, incl bontkraag.
die sexy motherfucker op die scooter...
en die scooter! prachtig!! die uitlaat!! geweldig niet normaal... en je moest eens weten hoe hard die gaat! fokking 90!
see for yourself:
[afbeelding]
ik trek auto wheelies met me standaard uitlaatquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:08 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ga harder dan 90 met mn standaard uitlaat![]()
Vertel je er ook even bij dat ze met goed fatsoen het etiket "auto" niet mogen dragen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef NJ het volgende:
Ik heb twee auto's. Nu tel ik zeker niet mee.
ok dat was me 2e gedachte...want hij staat idd erg hoog en derbi's hebben dat niet zo heel erg. heb trouwens wel eens op zon gsm gereden. reed echt heel andersquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Bopmorn het volgende:
gilera gsm
De Enige Echte Sjieke Slipperquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek dit ben ik, wie ist ander :/
[afbeelding]
Jeweet allergoeiste fanquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De Enige Echte Sjieke Slippermet scooter en bontkraag
* RemcoW85 is het met Pussydeluxe eens.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De Enige Echte Sjieke Slippermet scooter en bontkraag
Er verscheen een lachje op mijn gezichtquote:
Hokjes-geestquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Steve-O het volgende:
je bent een nerd, dat ben jequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:00 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hij is duidelijk niet zo vet als ik
Betere werk dan die bagger scootersquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:03 schreef Wisheh het volgende:
[afbeelding]
das mijnes, hijs staat ook te koop bij V&A
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bohh, stoer gek. Ik hoop dat je hendig sjiek tegen een vrachtwagen aanknalt met 90 km/u![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |