wat voor? ibrufen ofzo? die heb ik hier nog wel liggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:47 schreef Mr.J het volgende:
Wat is er nu weer mis met good ol' pijnstillers?
Dat werkte niet icm met tijgerbalsemquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:47 schreef Mr.J het volgende:
Wat is er nu weer mis met good ol' pijnstillers?
Zou het persoonlijk niet snel aanraden om met pijnstillers te trainen. Maar voor lichte pijntjes kan het wel helpen dat je zonder pijn kan trainen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:48 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
wat voor? ibrufen ofzo? die heb ik hier nog wel liggen.
ja dat was het, en ik wou een bocht maken toen ik tussen 2 bultjes stond. dat wou niet echt dus draaide mijn bovenlichaam terwijl mijn beentjes op de grond blevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef Sloper het volgende:
Hehe buckelpiste (heet dat volgensmij) ben ik ook een keer per ongeluk op terecht gekomen. Dat kan ik dus echt NIET, heb toen ook flink sneeuw gehapt.
Ben je toen in zo'n mooie opblaas slee naar beneden gegaan?
Ja en dan voel je die lichte pijntjes niet meer. Maar die lichte pijntjes zijn wel waarschuwingen... Waarom nemen mensen zowieso pijnstillers? Het lijkt me dat je toch wel tegen wat pijn moet kunnen en als het te erg is, dan kan je niet trainen. Het nemen van pijnstillers met lichte pijntjes, laat je misschien over een grens gaan, waardoor je het erger maakt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:48 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zou het persoonlijk niet snel aanraden om met pijnstillers te trainen. Maar voor lichte pijntjes kan het wel helpen dat je zonder pijn kan trainen.
Of wel kunnen trainen waardoor voor een goede doorbloeding bij de blessure gezorgd wordt wat herstellend kan werken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:40 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ja en dan voel je die lichte pijntjes niet meer. Maar die lichte pijntjes zijn wel waarschuwingen... Waarom nemen mensen zowieso pijnstillers? Het lijkt me dat je toch wel tegen wat pijn moet kunnen en als het te erg is, dan kan je niet trainen. Het nemen van pijnstillers met lichte pijntjes, laat je misschien over een grens gaan, waardoor je het erger maakt.
quote:
Er zit veel tussen je oren ja. (The mind powers the body.)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Damn...wat hebi k een kutweek gehad. Problemen met mijn vriendin, flinke problemen. Wist niet dat dat zo'n invloed kan hebben op trainen. Sinds maandag niet meer getraind en niet meer normaal gegeten, krijg geen hap door me keel. Alleen me vloeibare shake. Volgende week er maar weer tegen aan, ik het hier maar geen relatie en psychologie maken![]()
![]()
Ik weet dat het hier geen R&P isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Idd......
nu ff proberen omdie knop om te zetten en gewoon denken dat ik lekker benen dat als zij niet met mij verder wil dan voor haar 20 andere. Ik heb trainen, en ik ben lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |