Dat verklaart waarom die K1 vechters er vaak totaal niet gespierd uit zien. Wel een brede borstkas, maar verder ook niks.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:36 schreef ivosnivo het volgende:
kun je niet leren incaseren? volgens mij trainen zulke gasten totaal anders dan bodybuilders. ik heb bas rutten wel is horen zeggen dat je bijna niks hebt aan bodybuild spieren tijdens het vechten. ze lopen alleen maar vol met bloed en kosten heel veel energy.
Offtopic maakt niet uit, anders daalt dit topic toch zo in de My Active Topics lijstquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef ivosnivo het volgende:
dat zie je vooral met freefight (o wat gaan we offtopic). als je dan een super droog gespierd iemand hebt, die is vaak binnen 5 minuten helemaal rood en buiten adem. die spieren kosten zo enorm veel energy. ik zie wel is van die muy thai figuren trainen in de sportschool. en die doen meestal enorm veel herhalingen, en ook heel veel oefeningen met hun eigen lichaamsgewicht.
Handschoen (eerst normale, daarna zakhandschoen) ervoor, en dan iemand veel achterelkaar erop laten stoten. Dat is de enige manier waarop ik 't ooit heb getraind. Wat altijd helpt is zorgen dat je daar (liever nergens) wordt geraaktquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef Genjuro het volgende:
Kheb hard probleem (voor mezelf toch) met iets tijdens de bokstraining, ik heb zowat stalen buikspieren, maar vanaf er iemand iets hoger slaagt in de plexus heb ik pijn en moeite met ademen als iedereen... Voor mij onacceptabel
Is er een manier om de plexus op een of andere manier toch te trainen zodat deze beter tegen inslagen kan? Ws niet, maar ms weet iemand iets..
Alsof iemand daar op letquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:36 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Handschoen (eerst normale, daarna zakhandschoen) ervoor, en dan iemand veel achterelkaar erop laten stoten. Dat is de enige manier waarop ik 't ooit heb getraind. Wat altijd helpt is zorgen dat je daar (liever nergens) wordt geraakt![]()
sorry voor offtopic trouwens
doet die ernaast nog andere oefeningen? of alleen deze 3?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:01 schreef ivosnivo het volgende:
enorme beer in me sportschool hier, die ook "naturel" traint. is nu bezig met een powerlift programma, hij doet 2 keer per week squaten, deathliften en bankdrukken. 5x5. en dan gooit ie er elke week 2,5 kilo bij. dat houd ie nu al 2 maanden vol.
Geweldig schema inderdaad! Loeizwaar, dat wel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:01 schreef ivosnivo het volgende:
enorme beer in me sportschool hier, die ook "naturel" traint. is nu bezig met een powerlift programma, hij doet 2 keer per week squaten, deathliften en bankdrukken. 5x5. en dan gooit ie er elke week 2,5 kilo bij. dat houd ie nu al 2 maanden vol.
Het zijn afzonderlijke artikelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef MyImmortal het volgende:
uhm ik zie alleen maar links naar artikelen, ik ben decent in pull ups
Ligt natuurlijk wel aan het type vechtsportquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef ivosnivo het volgende:
dat zie je vooral met freefight (o wat gaan we offtopic). als je dan een super droog gespierd iemand hebt, die is vaak binnen 5 minuten helemaal rood en buiten adem. die spieren kosten zo enorm veel energy. ik zie wel is van die muy thai figuren trainen in de sportschool. en die doen meestal enorm veel herhalingen, en ook heel veel oefeningen met hun eigen lichaamsgewicht.
Bonjasky heeft toch weel een perfect droog lichaam.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef ivosnivo het volgende:
Het is vooral je eetschema(vreetkicks) en je zin om te trainen (lui) dat het kan verneuken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
ivosnivo, ik meen te herinneren dat jij hier ergens iets schreef over dat je bijna dagelijks blowde maar wel vrij fanatiek bezig was met bodybuilding.
Ik blow ook, ben niet heel fanatiek bezig maar het is zeker wel iets waar ik belang aan hecht. Vind het een leuke hobby en alle gains zijn meegenomen (al is dit natuurlijk de enige reden om er ooit mee te beginnen)...
Ik ben eerder al eens gestopt met blowen (2 maanden) maar merkte niet dat ik daar met m'n trainen voordeel bij had. Ik merk wel dat mijn kracht soms iets minder is als ik train na een avondje stomen.
Ik zit er nu dus aan te denken helemaal te stoppen met blowen, maar ik weet ook hoe moeilijk dat gaat worden aangezien ik wegens omstandigheden weinig verdere lolletjes meer overhou.
Ik was dus eigenlijk wel benieuwd naar jou ervaringen op dit gebied
Kom jij ook weer es langshoppen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef Mr.J het volgende:
Buiten hoge cortisol levels en verlaagde testosteron productie is er geen enkel negatief effect nee.
Bron?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef Mr.J het volgende:
Buiten hoge cortisol levels en verlaagde testosteron productie is er geen enkel negatief effect nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |