vraag het dan gewoon even aan me kipquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dat dan niet gewoon
Moeilijk gedoe altijd
ik begin me te ergerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vraag het dan gewoon even aan me kip
en had ik t je al niet een keer uitgelegt? of was je toen gewoon niet aan t luistere?
en je kunt toch alitjd gewoon op webmsn?
Kennelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Is er echt maar één SC geopend???
Het is een wonder hequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Ja, soms zijn we best braafquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Wonderbaarlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Er staat soms schat, soms. Leef je uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
En bedankt Twist...
Nu moet ik zeker een heel topic lang de slet in mij proberen te onderdrukken?![]()
Je bent geen slet met niveauquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
En bedankt Twist...
Nu moet ik zeker een heel topic lang de slet in mij proberen te onderdrukken?![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
Voor exacte wetenschappen ben ik echt te blond. Ik ken mijn grenzen qua intelligentie...![]()
LOL op de latere middag.quote:
Rechten is dan ook voor mensen die niets anders kunnen natuurlijkquote:
*in snikken uitbarst*quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef Pheno het volgende:
Rechten is dan ook voor mensen die niets anders kunnen natuurlijk
1 topicje moet toch lukken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
En bedankt Twist...
schopt ze al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |