vraag het dan gewoon even aan me kipquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dat dan niet gewoon
Moeilijk gedoe altijd
ik begin me te ergerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vraag het dan gewoon even aan me kip
en had ik t je al niet een keer uitgelegt? of was je toen gewoon niet aan t luistere?
en je kunt toch alitjd gewoon op webmsn?
Kennelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Is er echt maar één SC geopend???
Het is een wonder hequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Ja, soms zijn we best braafquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Wonderbaarlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Er staat soms schat, soms. Leef je uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
En bedankt Twist...
Nu moet ik zeker een heel topic lang de slet in mij proberen te onderdrukken?![]()
Je bent geen slet met niveauquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
En bedankt Twist...
Nu moet ik zeker een heel topic lang de slet in mij proberen te onderdrukken?![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
Voor exacte wetenschappen ben ik echt te blond. Ik ken mijn grenzen qua intelligentie...![]()
LOL op de latere middag.quote:
Rechten is dan ook voor mensen die niets anders kunnen natuurlijkquote:
*in snikken uitbarst*quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef Pheno het volgende:
Rechten is dan ook voor mensen die niets anders kunnen natuurlijk
1 topicje moet toch lukken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
En bedankt Twist...
schopt ze al?quote:
bedoel je de kleine ?quote:
Opbokken nou pinguin!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef Pheno het volgende:
Rechten is dan ook voor mensen die niets anders kunnen natuurlijk
het is één van de gemakkelijkste ... maar idd daarom niet ZO gemakkelijk dat iedereen het zo maar haalt, integendeel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:09 schreef Mokster het volgende:
Opbokken nou pinguin!!!![]()
Ik zal niet gaan lopen beweren dat het de allermoeilijkste studie is, maar het is nou ook weer niet zo dat iedere josti de studie kan afronden.
Zou je het geil vinden als ik allerlei wetsartikelen ging oprakelen terwijl je me in mn kon[censuur] ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:07 schreef nixxx het volgende:
1 topicje moet toch lukken?
heb ik wel eens gezegd dat ik intelligentie heel sexy vind?
Uiteraardquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoogbevaagd. Hoogbevaagd? Ja idd, het was hoogbevaagd.
The substitutequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Voor die functie hebben we al iemand.
Over je "mannetje" gesproken: zou jij in januari niet gaan trouwen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:49 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ga ik zeker ook nog doen![]()
en om mijn vriend te bewijzen dat ik op het gebied van exacte wetenschappen best wel mijn mannetje sta, zou ik graag nog wel eens ( voor de lol dan) biologie of chemie erbij doen, als ik op pensioen ben of zo![]()
Rechtenstudenten zijn doorgaans in ieder geval ongemotiveerd. Althans, er lopen veel meer mensen rond die hun studie niet interessant vinden dan bij andere studies.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
ik was in de wieg gelegd om geneeskunde te gaan doen. Ik denk ( dénk) dat dat wel was gelukt ... maar ik had er echt geen zin in. Mijn broer heeft die zware familietaak op zich genomen. Die sneed als jong ding al graag dieren open.
als je rechten doet, krijg je direct het idee dat je een grote dikke nul bent op wiskundig gebied, maar ik heb mijn uurtjes wiskunde op secundair niveau wel braaf afgelegd, en was er allesbehalve slecht in.
ik wil door mijn diploma niet als domme snol bekeken worden![]()
. Ik WOU rechten doen.
zelfs mijn vriend vindt rechten voor domme snollen. Hij kan er mij soms nog mee laten huilen als hij weer in een zatte bui al die juristen afkraakt als domme losers
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Herkenbaar niveau voor je GF?
Jij bent toch ook een aphist?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rechtenstudenten zijn doorgaans in ieder geval ongemotiveerd. Althans, er lopen veel meer mensen rond die hun studie niet interessant vinden dan bij andere studies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |