vraag het dan gewoon even aan me kipquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dat dan niet gewoon
Moeilijk gedoe altijd
ik begin me te ergerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vraag het dan gewoon even aan me kip
en had ik t je al niet een keer uitgelegt? of was je toen gewoon niet aan t luistere?
en je kunt toch alitjd gewoon op webmsn?
Kennelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Is er echt maar één SC geopend???
Het is een wonder hequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Ja, soms zijn we best braafquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Wonderbaarlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef Copycat het volgende:
Er staat soms schat, soms. Leef je uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
En bedankt Twist...
Nu moet ik zeker een heel topic lang de slet in mij proberen te onderdrukken?![]()
Je bent geen slet met niveauquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
En bedankt Twist...
Nu moet ik zeker een heel topic lang de slet in mij proberen te onderdrukken?![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
Voor exacte wetenschappen ben ik echt te blond. Ik ken mijn grenzen qua intelligentie...![]()
LOL op de latere middag.quote:
Rechten is dan ook voor mensen die niets anders kunnen natuurlijkquote:
*in snikken uitbarst*quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef Pheno het volgende:
Rechten is dan ook voor mensen die niets anders kunnen natuurlijk
1 topicje moet toch lukken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
En bedankt Twist...
schopt ze al?quote:
bedoel je de kleine ?quote:
Opbokken nou pinguin!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef Pheno het volgende:
Rechten is dan ook voor mensen die niets anders kunnen natuurlijk
het is één van de gemakkelijkste ... maar idd daarom niet ZO gemakkelijk dat iedereen het zo maar haalt, integendeel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:09 schreef Mokster het volgende:
Opbokken nou pinguin!!!![]()
Ik zal niet gaan lopen beweren dat het de allermoeilijkste studie is, maar het is nou ook weer niet zo dat iedere josti de studie kan afronden.
Zou je het geil vinden als ik allerlei wetsartikelen ging oprakelen terwijl je me in mn kon[censuur] ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:07 schreef nixxx het volgende:
1 topicje moet toch lukken?
heb ik wel eens gezegd dat ik intelligentie heel sexy vind?
Uiteraardquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoogbevaagd. Hoogbevaagd? Ja idd, het was hoogbevaagd.
The substitutequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Voor die functie hebben we al iemand.
Over je "mannetje" gesproken: zou jij in januari niet gaan trouwen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:49 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ga ik zeker ook nog doen![]()
en om mijn vriend te bewijzen dat ik op het gebied van exacte wetenschappen best wel mijn mannetje sta, zou ik graag nog wel eens ( voor de lol dan) biologie of chemie erbij doen, als ik op pensioen ben of zo![]()
Rechtenstudenten zijn doorgaans in ieder geval ongemotiveerd. Althans, er lopen veel meer mensen rond die hun studie niet interessant vinden dan bij andere studies.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
ik was in de wieg gelegd om geneeskunde te gaan doen. Ik denk ( dénk) dat dat wel was gelukt ... maar ik had er echt geen zin in. Mijn broer heeft die zware familietaak op zich genomen. Die sneed als jong ding al graag dieren open.
als je rechten doet, krijg je direct het idee dat je een grote dikke nul bent op wiskundig gebied, maar ik heb mijn uurtjes wiskunde op secundair niveau wel braaf afgelegd, en was er allesbehalve slecht in.
ik wil door mijn diploma niet als domme snol bekeken worden![]()
. Ik WOU rechten doen.
zelfs mijn vriend vindt rechten voor domme snollen. Hij kan er mij soms nog mee laten huilen als hij weer in een zatte bui al die juristen afkraakt als domme losers
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Herkenbaar niveau voor je GF?
Jij bent toch ook een aphist?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rechtenstudenten zijn doorgaans in ieder geval ongemotiveerd. Althans, er lopen veel meer mensen rond die hun studie niet interessant vinden dan bij andere studies.
Nee, ik doe geen alfastudie. Althans mijn tweede studie is wel een A-studie, maar in principe ben ik een gammamens.quote:
Dat verandert nog wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:21 schreef GF het volgende:
Politiek zal me aan m'n aars roesten.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik doe geen alfastudie. Althans mijn tweede studie is wel een A-studie, maar in principe ben ik een gammamens.![]()
Nee een betastudie is het niet. Alhoewel er wel mensen zijn die moeten stoppen omdat ze de statistische vakken niet halen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
vakgenoot!
Nou ja, half dan, want ik doe een halfom beta en gamma studie,.
Bier.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef QyRoZ het volgende:
Ik snap er geen hol meer van.
Jawel, GF is niet dom en op een dag zal dat verstand echt wel doorbreken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op in zetten![]()
Ik had het ook over mijn studie,quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee een betastudie is het niet. Alhoewel er wel mensen zijn die moeten stoppen omdat ze de statistische vakken niet halen.
Dat snap ik, maar ik lichtte de mijne verder toe.quote:
Maar eerst: Tieten!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, GF is niet dom en op een dag zal dat verstand echt wel doorbreken.![]()
Ah okequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik lichtte de mijne verder toe.![]()
Wat wil het dan zeggen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef GF het volgende:
Dat ik geen wijn drink, niet studeer aan een universiteit, politiek me niet boeit en steeds 'tieten' roep wil niet zeggen dat ik achterlijk ben
Wat brengt je er toe om deze vraag hier te komen stellen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zomaar even tussendoor he, waarom zeggen vrouwen altijd:"Nee, ik ben niet boos." als ze boos zijn?![]()
Omdat het een vrouw isquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zomaar even tussendoor he, waarom zeggen vrouwen altijd:"Nee, ik ben niet boos." als ze boos zijn?![]()
Omdat mijn vriendin dit regelmatig zo zegt...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat brengt je er toe om deze vraag hier te komen stellen?![]()
Heb je al eens een vrouw mee gemaakt die echt zegt wat ze denkt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Z'n vriendin, gok ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat brengt je er toe om deze vraag hier te komen stellen?![]()
Of 'ben je nu boos?'quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin dit regelmatig zo zegt...![]()
Die bestaan toch alleen in sprookjes?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Heb je al eens een vrouw mee gemaakt die echt zegt wat ze denkt?
Dat snap ik, maar ik bedoelde meer dat ik me afvroeg waarom Grrrrrr denkt dat juist wij daar het antwoord op weten.quote:
omdat ze ws boos is om een rede die nergens op slaat en dat zelf weet of iig volgens haar zelf nergens op slaatquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin dit regelmatig zo zegt...![]()
Och, jullie hangen veel rond in R&Pquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik bedoelde meer dat ik me afvroeg waarom Grrrrrr denkt dat juist wij daar het antwoord op weten.![]()
Tjah..quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, jullie hangen veel rond in R&P.
Dat zou in voorkomend geval idd een goede verklaring zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat ze ws boos is om een rede die nergens op slaat en dat zelf weet of iig volgens haar zelf nergens op slaat
dus is ze wel boos maar kan ze t niet toegeven omdat het nergens op slaat of omdat ze zelf vind dat t nergens op slaat
Dat komt juist doordat we geen vriendin hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, jullie hangen veel rond in R&P.
Dat slaat echt 4 keer nergens opquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat ze ws boos is om een rede die nergens op slaat en dat zelf weet of iig volgens haar zelf nergens op slaat
dus is ze wel boos maar kan ze t niet toegeven omdat het nergens op slaat of omdat ze zelf vind dat t nergens op slaat
Nee, mannen zijn lekker duidelijk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:29 schreef Frezer het volgende:
Heb je al eens een vrouw mee gemaakt die echt zegt wat ze denkt?
Hoogste tijd!
Ik begrijp werkelijk niets van deze post.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Of je hebt geen vriendin omdat je teveel SCquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt juist doordat we geen vriendin hebben.![]()
Laat dat ludiek maar gewoon weg hoor!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:33 schreef Godshand het volgende:
Hallo
Ik SC maar ff uurtje mee
Om te ontkateren en als ludiek tijdverdrijf zeggen we maar
of juist dan wel natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, mannen zijn lekker duidelijk!![]()
Nou ja... In zoverre... Zo lang je niet in hun mooie praatjes trapt kan het niet fout gaan...
quote:
Je post slaat nergens opquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:33 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dat slaat echt 4 keer nergens op
* PhaE gaat (alweer) echt weg nu
hoezo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Laat dat ludiek maar gewoon weg hoor!![]()
Vertaling:quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niets van deze post.![]()
We hebben het over politiek!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:33 schreef Godshand het volgende:
Hallo
Ik SC maar ff uurtje mee
Om te ontkateren en als ludiek tijdverdrijf zeggen we maar
Dat is inderdaad heel wat duidelijker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:36 schreef GF het volgende:
[..]
Vertaling:
Vrouw is boos om een onzinnige reden. Een reden waarom een normaal denkend mens (lees: man) niet boos zou worden of zijn. Daarom verzwijgd ze dit omdat ze weet dat ze een vrouw is.
euh ja dat zei ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:36 schreef GF het volgende:
[..]
Vertaling:
Vrouw is boos om een onzinnige reden. Een reden waarom een normaal denkend mens (lees: man) niet boos zou worden of zijn. Daarom verzwijgd ze dit omdat ze weet dat ze een vrouw is.
Politiek? Zo rond etenstijd?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben het over politiek!
Wat stem je? en waarom?
EN wat heb je met mijn hand gedaan?![]()
Dat was dus het probleemquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh ja dat zei ik
maar dan een tikje vrouw vriendelijker haha
serieus grappig of serieus geil?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn vandaag enorm serieuzerig!
Ketter!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Politiek? Zo rond etenstijd?
Daarbij ik heb je hand niet, want je bent Godlike niet God himself![]()
Dat denk jij!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt juist doordat we geen vriendin hebben.![]()
Dat hebben er wel meer geroepenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Politiek? Zo rond etenstijd?
Daarbij ik heb je hand niet, want je bent Godlike niet God himself![]()
Alsof ik ooit een mening heb. Behalve dat vrouwen stom zijn dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening in dezen dan?![]()
Spreek voor jezelf slet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn vandaag enorm serieuzerig!
zijn jullie van de Inquisitie?quote:
Fotoboek-spammer!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
serieus grappig of serieus geil?
Ja en je hebt het recht niet om aan de Goddelijke status van Godt te twijfelen.quote:
ach houdt je weer van de straatquote:
ik dacht dat we het over Godlike02 haddenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en je hebt het recht niet om aan de Goddelijke status van Godt te twijfelen.![]()
Zullen we onze eigen partij oprichten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en je hebt het recht niet om aan de Goddelijke status van Godt te twijfelen.![]()
Gelukkig!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik dacht dat we het over Godlike02 hadden
Over Godt twijfel ik niet...
Ja, jij wordt lijsttrekker en ik partij-ideoloog.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zullen we onze eigen partij oprichten?![]()
Zet jij het programma in elkaar of doen we dat samen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, jij wordt lijsttrekker en ik partij-ideoloog.![]()
haha daar zat ik ook net aan te denkenquote:
En als ik dat nu lekker vindt?quote:
Ik schrijf het programma, jij mag in het land op campagne gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zet jij het programma in elkaar of doen we dat samen?![]()
Gaat allemaal weer in je tieten zitten johquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha daar zat ik ook net aan te denken
of spagetti
Jij eet veel te vaak friet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha daar zat ik ook net aan te denken
of spagetti
Ik heb net ontdekt dat je dezelfde voornaam als m'n moeder hebt.quote:
Hey!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik schrijf het programma, jij mag in het land op campagne gaan.![]()
ben bang ook op mn buik en mn kont en mn benen en overal hahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:47 schreef GF het volgende:
[..]
Gaat allemaal weer in je tieten zitten joh
Helaas kan ik er zelf ook weinig aan doen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb net ontdekt dat je dezelfde voornaam als m'n moeder hebt.![]()
Niet nodig, veel mensen kun je alles wijsmaken. Dat heeft Fortuyn wel bewezen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!
Ik heb ook een mening![]()
En Campagne voeren is zo 1999![]()
We kopen ze gewoon om![]()
misschien mag je het er wel bij haar uithalenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:47 schreef GF het volgende:
[..]
Gaat allemaal weer in je tieten zitten joh
Je had liever een andere naam gehad?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas kan ik er zelf ook weinig aan doen...![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
misschien mag je het er wel bij haar uithalen![]()
![]()
Het was ook een mits ze al niet op ons gaan stemmenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet nodig, veel mensen kun je alles wijsmaken. Dat heeft Fortuyn wel bewezen.![]()
mwah misschien is de wereld er wel mee gered hahaquote:
Vroeger haatte ik mn naam. Alleen oudere dames heten zoals ik heet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef Plato1980 het volgende:
Je had liever een andere naam gehad?
Moet kunnen. Daarna schaffen we de democratie van en maken we er een dictatuur van.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was ook een mits ze al niet op ons gaan stemmen
Ik vermoed minimaal 95% van de stemmen binnen te halen![]()
volgens mij verschillen we hier van mening...quote:
Moet ik hem dan maar even maken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vroeger haatte ik mn naam. Alleen oudere dames heten zoals ik heet.
Nu ben ik er wel aan gewend. Maar tis niet echt een geile naam natuurlijk
Dat is punt 1 op ons programmaquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet kunnen. Daarna schaffen we de democratie van en maken we er een dictatuur van.![]()
Ach, je wordt vanzelf een oudere dame.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
wat is dan wel een geile naam?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zolang je het volk maar brood en spelen geeft interesseert het ze geen ruk hoe ze geregeerd worden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is punt 1 op ons programma![]()
Een compromis is een zwaktebodDemocratie is dus nergens goed voor
Struisvogelquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee! Zoals Plato het zegt, kan het net!![]()
Kunnen ze krijgenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang je het volk maar brood en spelen geeft interesseert het ze geen ruk hoe ze geregeerd worden.![]()
haha je zal maar mmm heten...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef Godt het volgende:
[..]
Oeh en ah en mmmm
Dat roepen in elk geval veel mensen die geil zijn![]()
haha jij kwam op tijd binnen hahaquote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vraag me af wiens kloon dit is.![]()
ach je sig is al leuk genoegquote:
je las toen de sig pas?quote:
irmaquote:
Dat doet me denken aan een Duitse schooljuf.quote:
toppunt van geilheid toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een Duitse schooljuf.![]()
Mij denken aan dat sloofje van Bianca Castafiore in Kuifje...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een Duitse schooljuf.![]()
Dat maak ik altijd nog wel zelf uitquote:
Hmmmz... Straks maar even repareren dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:01 schreef Godt het volgende:
Volgens het huidige plaatje is de oude niet meer beschikbaar![]()
een goede maaltijd toegewenstquote:
smakelijk! is het grieks?quote:
Tsja... Helaas kunnen we niet allemaal Mmm... zijn!quote:
Daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:11 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Jou delen?
Lijkt me heerlijk!! Wanneer?![]()
mmm....dubieus hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:11 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Jou delen?
Lijkt me heerlijk!! Wanneer?![]()
ook niet op de Dag des Oordeels?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:12 schreef Godt het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan
Ben ik te goddelijk voor
Delenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
ook niet op de Dag des Oordeels?
Ik stelde net een trio voor waarvoor je vriendelijk bedankte.quote:
Doe ik niet aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik stelde net een trio voor waarvoor je vriendelijk bedankte.
Klopt niet helemaal met je "alles is voor Godtje" opmerking...![]()
jij weet niet wat je mistquote:
Op dit moment doe ik nog alles!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:17 schreef nixxx het volgende:
ow moks.. doe je alleen privaatrecht of ook strafrecht?
Niets windt me zo op als artikelen uit het wetboek van strafrecht
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Op dit moment doe ik nog alles!
Ik ga me uiteindelijk specialiseren in het staats- en bestuursrecht.
Maar voor jou wil ik het WvSr wel induiken hoor!
Maakt het wat handiger die naam uit te spreken tijdens de sex jaquote:
Daarom ben ik blij met de naam van vriendingquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maakt het wat handiger die naam uit te spreken tijdens de sex ja
Geile buksletquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
Nooit namen roepen tijdens sex!
Gewoon alle vrienden/vriendinnen dezelfde koosnaam geven.
Kun je nooit de verkeerde naam roepen!![]()
wat is de koosnaam bij je vriendjes dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:26 schreef Mokster het volgende:
Nooit namen roepen tijdens sex!
Gewoon alle vrienden/vriendinnen dezelfde koosnaam geven.
Kun je nooit de verkeerde naam roepen!![]()
Laag?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Breetai het volgende:
De TT komt weer niet overeen met het werkelijke gesprek.
Het niveau staat weer heerlijk laag.
Daarbij heb ik nog nooit de naam van m'n of andere geliefde genoemd tijdens de sex.
Naar mijn idee moest je liefde en sex niet door elkaar halen maar ga gerust je gang.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef Godt het volgende:
[..]
Laag?
Het gaat over liefde en koosnaampje![]()
Daar hechten wij veel waarde aan in het leven
Nee, boerenkool met worst. Ik ben goed geïntegreerd.quote:
Boerenkoolquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, boerenkool met worst. Ik ben goed geïntegreerd.![]()
Wanneer dan? Voor mijn gevoel zat je de hele maand op FOK!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:05 schreef petitlapin2 het volgende:
plato, ik heb niet heel dit topic herlezen, maar ik wil wel zeggen dat ik BEN getrouwd.
ik ben het nog niet gewoon om mijn 'man' te zeggen, maar dat komt nog wel![]()
Ik heb dan ook nooit gesnbap dat vrouwen in die praatjes trappen, in plaats van te kijkne naar de daden van het manspersoon in kwestie,quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, mannen zijn lekker duidelijk!![]()
Nou ja... In zoverre... Zo lang je niet in hun mooie praatjes trapt kan het niet fout gaan...
Ik zou het zelf niet maken, maar als mijn moeder of (in dit geval een huisgenoot) het me voor zet dan vind ik het doorgaans best lekker.quote:
Waarschijnlijk is dat ons probleem.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:08 schreef Frezer het volgende:
Om maar even een oude koe knuffelig poezebeestje (want we hebben het over Moks) uit de sloot te halen...
[..]
Ik heb dan ook nooit gesnbap dat vrouwen in die praatjes trappen, in plaats van te kijkne naar de daden van het manspersoon in kwestie,.
Ik maak het zelfquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet maken, maar als mijn moeder of (in dit geval een huisgenoot) het me voor zet dan vind ik het doorgaans best lekker.
Check.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat ons probleem.![]()
Als ik kook wordt het vrijwel altijd pasta, lasagna, rijst of iets dergelijks. Een enkele keer gebakken aardappels, maar daar houdt het ook wel mee op.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik maak het zelf![]()
Zelfs nog beter dan mama![]()
Ik vind vriend of minnaar ook veel sympathieker klinken dan "man".quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:05 schreef petitlapin2 het volgende:
plato, ik heb niet heel dit topic herlezen, maar ik wil wel zeggen dat ik BEN getrouwd.
ik ben het nog niet gewoon om mijn 'man' te zeggen, maar dat komt nog wel![]()
Bij minnaar denk je meer aan iemand naast de echtgenoot.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vind vriend of minnaar ook veel sympathieker klinken dan "man".
Ik probeer elke dag vers te koken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik kook wordt het vrijwel altijd pasta, lasagna, rijst of iets dergelijks. Een enkele keer gebakken aardappels, maar daar houdt het ook wel mee op.
Ja, soep koken, zonder pakje, gaat me ook aardig af. Al zeg ik het zelf.![]()
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij minnaar denk je meer aan iemand naast de echtgenoot.![]()
Ik neem wel altijd verse groenten, van groenten uit blik moet ik niets hebben. Nadeel is wel dat het schoonmaken zo veel tijd kost.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik probeer elke dag vers te koken.
En dat gaat me goed af, zeker 4 keer per week.
In het weekend is het bijna altijd broodje ofzo omdat ik er dan geen zin in heb.
Als die daden in eerste instantie overeenkomen met de praatjes, dan heb je helaas weinig referentiemateriaal...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:08 schreef Frezer het volgende:
Om maar even een oude koe knuffelig poezebeestje (want we hebben het over Moks) uit de sloot te halen...
[..]
Ik heb dan ook nooit gesnbap dat vrouwen in die praatjes trappen, in plaats van te kijkne naar de daden van het manspersoon in kwestie,.
Praatjes?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:18 schreef amaranta het volgende:
Wat voor praatjes bedoel je platoo?
Sorry meneer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Praatjes?
Het is overigens Plato en niet Platoo, ken uw klassiekers.![]()
Waar is het verkeerd gegaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als die daden in eerste instantie overeenkomen met de praatjes, dan heb je helaas weinig referentiemateriaal...![]()
En nou snap ik waarom mn salarisstrookje maar niet kwam: 120 euro minder. GODVER!!!![]()
Ik vond het ook al zo raar dat mijn loon nauwelijks meer was dan de maand ervoor, terwijl ik veel meer gewerkt had. Het loont zich nauwelijks om bij te werken en ik denk dat ik daarom maar ontslag ga nemen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als die daden in eerste instantie overeenkomen met de praatjes, dan heb je helaas weinig referentiemateriaal...![]()
En nou snap ik waarom mn salarisstrookje maar niet kwam: 120 euro minder. GODVER!!!![]()
Och kan zijn ja, maar ik vind het wel een leuker woord,quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij minnaar denk je meer aan iemand naast de echtgenoot.![]()
Je vraagt het aan de verkeerde. Als iemand niet weet met welke praatjes verleid kunnen worden ben ik het wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sorry meneer.
Ja die praatjes waarin die vrouwen intrappen,
geef daar eens een voorbeeld van.
Dat pijpen goed is voor je tandenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sorry meneer.
Ja die praatjes waarin die vrouwen intrappen,
geef daar eens een voorbeeld van.
"De vrouw" zeggen ze dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Och kan zijn ja, maar ik vind het wel een leuker woord,. Dan krijg je hier in het altijd gezellige Brabant al gauw zoiets als: "Zo, ik zal es goan kijken of ons vrouw die piepers al op hé stoan".
Das waarquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
En das balen,quote:En nou snap ik waarom mn salarisstrookje maar niet kwam: 120 euro minder. GODVER!!!![]()
Ik heb geen zin om terug te lezen, maar ik kreeg de indruk dat het over naïeve vrouwen gingquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat pijpen goed is voor je tanden
hier ook, ik minstens 3x per week, andere dagen is 't of rest of gewoon makkelijk (frietje, pannenkoeken oid)quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik probeer elke dag vers te koken.
En dat gaat me goed af, zeker 4 keer per week.
In het weekend is het bijna altijd broodje ofzo omdat ik er dan geen zin in heb.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
beffen ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat pijpen goed is voor je tanden
of nog ergerquote:
ben jij tandarts?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan is pijpen toch beter voor je tanden
zei ik ook alquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of nog erger
ons moeder
of moeder de vrouw
Don't ask me...quote:
Hij is één van de weinige mannelijke tandartsassistenten in het land.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is één van de weinige mannelijke tandartsassistenten in het land.
Voor even dan toch,quote:
Komt dat niet juist door die ziektekosten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Don't ask me...
Als het goed is krijgen we er volgende maand weer een beetje bij omdat de nieuwe CAO in werking treedt, maar echt heel blij word ik hier niet van. Van die 120 euro kon ik eerst mn ziektenkostenverzekering betalen. Nu is die duurder en verdien ik minder...![]()
Trust me... Naïef ben ik niet. Maar helaas heb zelfs ik soms de pech dat ik iemand geheel verkeerd inschat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezen, maar ik kreeg de indruk dat het over naïeve vrouwen ging
die mooie praatjes van mannen geloven.
Zo ken ik er namelijk wel een paar
vrouwen die erin trappen
mannen die die praatjes maken
wat? jouw pijpen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar als je het niet doet sla ik ze er uit![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:28 schreef amaranta het volgende:
hullie en zullie
En is die persoon die jij verkeerd inschat nederlands? of toevallig anderlands?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Trust me... Naïef ben ik niet. Maar helaas heb zelfs ik soms de pech dat ik iemand geheel verkeerd inschat.![]()
Spaans.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
En is die persoon die jij verkeerd inschat nederlands? of toevallig anderlands?
De kat uit de boom kijken,quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Trust me... Naïef ben ik niet. Maar helaas heb zelfs ik soms de pech dat ik iemand geheel verkeerd inschat.![]()
Nederlands.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
En is die persoon die jij verkeerd inschat nederlands? of toevallig anderlands?
Oftewel ben je er op achteruit gegaan door de nieuwe ziektekosten verzekering..quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Don't ask me...
Als het goed is krijgen we er volgende maand weer een beetje bij omdat de nieuwe CAO in werking treedt, maar echt heel blij word ik hier niet van. Van die 120 euro kon ik eerst mn ziektenkostenverzekering betalen. Nu is die duurder en verdien ik minder...![]()
Als hij zn piemel af en toe wast...niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef amaranta het volgende:
krijg je geen tandplak van pijpen?
En flink ook!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oftewel ben je er op achteruit gegaan door de nieuwe ziektekosten verzekering..
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als hij zn piemel af en toe wast...niet.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als hij zn piemel af en toe wast...niet.
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat? jouw pijpen?
Ben jij mij aan het bedreigen?
whahaha wat ergquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
die laat ik me ook nog wel eens ontvallen.
vervelend voor dr..quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef GF het volgende:
M'n kip wou niet geloven dat sperma goed is voor je haar
Ze heeft Something about Mary niet gezien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef GF het volgende:
En het is goed voor je huidquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
vervelend voor dr..
jij wil haar wel veel wijsmaken zeg...
En hoe kom je op dat onderwerpquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef GF het volgende:
hahaha zo heb ik nog wel een leuk verhaaltje over (brabantse) woordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whahaha wat erg
ik kan echt heeeeeel slecht brabants
kan t vaak niet verstaan als mn opa en oma lopen te brabbelen
Bonus van de belastingdienst??quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en dat is na aftrek van die 'bonus' die de belastingdienst stort elke maand?
Nee. Pijpenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
En hoe kom je op dat onderwerpJij vindt het erotiserend je kwakje op haar haar te deponeren
![]()
Ja ik zei ook al. Waarom denk je anders dat je tieten witter zijn dan je armenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gaat ie mooi van glimmen!![]()
(tijdelijk dan)
Als ik met iemand praat die plat praat wil ik nog wel eens zo'n woord laten vallen. Behalve "houdoe", dat behoort gewoon aan het abn toegevoegd te worden en gerbuik ik dus vaker,quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whahaha wat erg
ik kan echt heeeeeel slecht brabants
kan t vaak niet verstaan als mn opa en oma lopen te brabbelen
smeerlapquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef GF het volgende:
[..]
Ja ik zei ook al. Waarom denk je anders dat je tieten witter zijn dan je armen![]()
volgens mij zeg ik altijd doeiquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ik met iemand praat die plat praat wil ik nog wel eens zo'n woord laten vallen. Behalve "houdoe", dat behoort gewoon aan het abn toegevoegd te worden en gerbuik ik dus vaker,.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Elke dag wat extra proteïne en eiwitten is goed voor je haar"
Dat eigenlijk zelden. Wel af en toe hoi, dat zullen de Limburgse invloeden zijnquote:
Niet te fur gaan met je emancipatiequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:41 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat het tijd wordt dat de mannen hun kwakje eens een keer opvangen zelf even naar binnen werken via de orale weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |