quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef The_Terminator het volgende:[..]
Niets censuur, het is niet nodig andere users van dit forum op zo'n manier te bashen.
terminator begrijp me niet verkeerd, maar het uitmaken voor Nazi mag dus wel, de orginele post was weliswaar direct bedoeld maar geformuleerd op een wie de schoen past ..... idee.
Als iemand het over achterlijk blanke katholieke kut emigranten heeft, voel ik me ook niet aangesproken: Ik val slechts in 3 van de 5 groepen
![]()
Het jubelen aangaande de chantage waarmee Denemarken bedreigd is, en het bij voorbaat goedkeuren van wat frankrijk/le soir, te wachten staat vind ik getuigen van extremistisch gedachtengoed.
Homohaat stukjes mogen hier geplaatst worden (Mits uit je postgeschiedenis blijkt dat je een bepaalde culturele / godsdienstige achtergrond hebt (bepaalde want het is niet iedere cultuur/godsdienst toegestaan) . Je mag van mij best iets tegen een homo hebben of een bepaalde groep homo's
Ik steek ook niet onder stoelen of banken dat ik iets tegen bepaalde (groepen) marokkanen turken moslims heb (Net zoals ik iets heb tegen bepaalde groepen potten nichten boomknuffelaars christenen atheisten etc)
het "grappige" is echter dat de bans eigenlijk alleen optreden als je tegen een bepaalde groepen ageert. En dat terechte straffen, foor het niet houden aan de regels, anders geimplementeerd worden op mensen met bepaald gedachtengoed (48 uurs vs 7 dagen ban).
Ik begrijp heel goed dat niet iedereen mijn topics, mening en staving daarvan kan waarderen.
Niet iedereen houdt van spruiitjes. Maar een beetje provocatie om een onderbouwd argument los te trekken uit sommige posters, moet kunnen. Naar mijn mening is het ziek dat VEEL aanhangers van een geloof, wereldcensuur in kranten probeert toe te passen. En het is nog veel zieker dat mensen die in het vrije westen opgegroeid zijn dat steunen.
Van mij hoeft Jordan op page 3 ook niet, maar als je weet wat een page 3 is, sla je hem over.
Als een TV programma je niet bevalt zap je of zet je TV uit
En als een krant je niet bevalt lees je hem niet.
Zou toch wat wezen als IEDERE domme FUNDAMENTALISTISCHE OVERTUIGING zjijn/haar wil op de hele wereld probeert op te leggen.
Prima Homo zijn in Iran is illegaal... maar laat iran of de iranezedn toch niet proberen het illegaal strafbaar te maken in Nederland
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.