Ah das duidelijker, zoiets krijg ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:58 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb nu mn verzekering aangevraagd vanaf 20 februari bij cz met aanvullend jongeren, 97,25 wordt dat dan per maand.
Over 3 jaar in deel #3317 kom jij met het zelfde probleem, let maar opquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef -Marlii- het volgende:
Lekker interessant .. verzekeringen ..![]()
Ik maak me er niet druk om, mogen mn ouders doen
iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Over 3 jaar in deel #3317 kom jij met het zelfde probleem, let maar op.
Toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:01 schreef saaw het volgende:
ben ik weer
verzekering is inderdaad verdomd duurik heb ook nog eens reuma dus moet wel een aanvullende verzekering nemen voor fysio en medicijnen
130 euro in de maanden krijg de minimale maximale zorgtoeslag van 34
Voor dit jaar is dat al betaald maar voor mn vervolgstudie yep, kunnen mn ouders niet betalenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef VASND het volgende:
Maar Astrid je betaald dus ook zelf je schoolgeld, boeken enzo?
[..]
Ah das duidelijker, zoiets krijg ik ook.
KN: 04065121060101
INFORMATIE BEHEER GROEP
TEGEMOETKOMING STUDIEKOSTEN
JANUARI 2006
CORR.NR. 6096-86342-0-05 96,86
Dit dus.![]()
34 is maximale jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:02 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Toch?
Wel kut iig ja, 130 euro zeg.
En dan ook nog van die onnodige dingenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:03 schreef RemcoW85 het volgende:
En ik dacht dat ik het slecht had met geld, maar zoals ik sommigen hoor ben ik blij dat ik iedere week op stap kan en al die andere dingen. Alles begint echt verdomd duur te worden.
Ik ga straks op kamers (als ik slaag) en moet collegegeld betalen en boekengeld en verzekering en dan nog eten enzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:03 schreef RemcoW85 het volgende:
En ik dacht dat ik het slecht had met geld, maar zoals ik sommigen hoor ben ik blij dat ik iedere week op stap kan en al die andere dingen. Alles begint echt verdomd duur te worden.
Hier hetzelfde hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Voor dit jaar is dat al betaald maar voor mn vervolgstudie yep, kunnen mn ouders niet betalen
euh ja dat bedoelde ikquote:
IK ben de enige schoolgaande hier dus dat is wel een voordeel dan en mn vader werkt alleen en heeft een simpel baantje na de mavo gaan werken meteen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor
Maar met het inkomen wordt rekening gehouden, alleen zitten wij hier met 5 kinderen dus dr blijft geen geld over om ook nog ff mijn studie te betalen.
Ik moet het dus ook zelf betalen maar voor die regeling hebben wij een vrij hoog inkomen ofzo![]()
De middelbare school hoef ik niks voor te betalen trouwens.
Benzine : Niet onnodigquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En dan ook nog van die onnodige dingendie zo duur zijn
Belasting , onnodigquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Benzine : Niet onnodig
Autoverzekering : Niet onnodig
Zorgverzekering : Niet onnodig
Fatsoenlijke kleding : Niet onnodig
Mp3spelers, PS2 enzo dat is dan wel weer overbodige luxe.
zit er wel in, maar ga me er nu nog niet druk om makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Over 3 jaar in deel #3317 kom jij met het zelfde probleem, let maar op.
Zou ik ook nie doen als k jou wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zit er wel in, maar ga me er nu nog niet druk om maken
Naja dat voordeel heb je dus niets aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
IK ben de enige schoolgaande hier dus dat is wel een voordeel dan en mn vader werkt alleen en heeft een simpel baantje na de mavo gaan werken meteen.
was ik ook niet van planquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Zou ik ook nie doen als k jou was
Ik moet 100% zeker wel lenen zeker de eerste tijd (als ik nog geen baantje heb)dus dan zit je met maximale lening rond de 700euroquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja krijgt ze ook, daar ben ik 100% zeker van. Die gaat ook richting de 300.
Mijn ma werkt, maar heeft hetzelfde als de vader van Astrid, simpel baantje. En dat waren de enige inkomsten verder, een vader heb ik wel maar niet qua inkomsten enzo. Lang verhaal, doet er verder niet toe, maar ik kreeg om die reden 350 euro.
is er dan helemaal geen werk te vindenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik moet 100% zeker wel lenen zeker de eerste tijd (als ik nog geen baantje heb)dus dan zit je met maximale lening rond de 700euro
Ik had een baantje en dat liep aardig ben toen ook 50euro per maand gaan sparen tot het restaurant failliet gingquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:21 schreef saaw het volgende:
ik ben al sinds ik ben gaan werken [4 jaar geleden] begonnen met sparen voor mijn studie zodat ik geen lening af hoef te sluiten, aangezien ik echt een hekel heb aan leningen
heb ondertussen een aardige berg geld weggezet
en toen heb je al je spaargeld opgemaakt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik had een baantje en dat liep aardig ben toen ook 50euro per maand gaan sparen tot het restaurant failliet ging
Je moet het zelf weten, maar ik zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik moet 100% zeker wel lenen zeker de eerste tijd (als ik nog geen baantje heb)dus dan zit je met maximale lening rond de 700euro
nee maar toen was het nog niet zoveelquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:23 schreef saaw het volgende:
[..]
en toen heb je al je spaargeld opgemaakt?
Lening hoef je pas af te betalen van het ibg als je een volledige baan hebt en ik heb geen keusquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:24 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar ik zegtegen lenen. Volgens mij is dat het meest onverstandige wat je kan doen bij de IBG. Tis leuk voor even, totdat je alles tegen rente terug mag dokken. Dan ga je dus, mits je werk hebt, de eerste paar maanden werken om je lening af te betalen.
Ja lenen is verrotquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:24 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar ik zegtegen lenen. Volgens mij is dat het meest onverstandige wat je kan doen bij de IBG. Tis leuk voor even, totdat je alles tegen rente terug mag dokken. Dan ga je dus, mits je werk hebt, de eerste paar maanden werken om je lening af te betalen.
den haagquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:27 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja, maargoed. Astrid kan helaas niet anders dus het zal wel moeten. Duur vriendje is dat geweest trouwens.
Gezellligquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:32 schreef saaw het volgende:
mijn ouders zijn zelf vorig jaar verhuisd dus er was nieteens sprake van thuis blijven wonen, aangezien ze naar leiden zijn verhuisd en ik in amsterdam op school zit
mja als het goed is over een paar maanden mn dimploma en dan ga ik in utrecht studeren en waarschijnlijk ook daar wonen
Hey TLKquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef Legwieh het volgende:
ik ben trouwens iemand, die veel post, en op meet was.
Heb er een hard hoofd inquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef RemcoW85 het volgende:. Dit lijkt zowaar een R&P SC aan het worden. Verotte thuissituaties over en weer. Gelukkig komt het mooie weer eraan en komt alles wel goed
.
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Wanneer is jou laatste jaar Astrid, dit jaar toch of niet?
wat ga jij studeren eigenlijk>quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef saaw het volgende:
komt echt wel goed hoor!
als je in utrecht gaat wonen en de maximale lening neemt is er verder toch geen probleem? die lening is een hele tijd renteloos. en gewoon hopen op een goede baan na je studie, wat je zowiezo wilt neem ik aan, en dan kan je hem rustig afbetalen
ik ga University College doen met in het eerste jaar spaans, filosofie, introductie quantum fysica, psychologie en scheikundequote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
wat ga jij studeren eigenlijk>
Oke danquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga University College doen met in het eerste jaar spaans, filosofie, introductie quantum fysica, psychologie en scheikunde
Omdat ik geen zin heb afgewezen te wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:43 schreef saaw het volgende:
bewust geen Law College? en zo ja waarom niet?
je kan het toch proberen? zo niet kun je altijd nog gewoon rechten gaan doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb afgewezen te wordenik ben een middelmatige leerling dus vandaar, bovendien leer je hetze;lfde alleen ga je daar intensiever met het werk om en krijg je een certificaat extra als je afgestudeerd bent.
Het kan maar het Law College heeft niet echt voor mij meer waarde dan de gewone studie dus dan kies ik daar liever meteen voor, wordt me ook de stress bespaart van de gesprekken enzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:46 schreef saaw het volgende:
[..]
je kan het toch proberen? zo niet kun je altijd nog gewoon rechten gaan doen
Hoiquote:
krijg je daar stress door dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Het kan maar het Law College heeft niet echt voor mij meer waarde dan de gewone studie dus dan kies ik daar liever meteen voor, wordt me ook de stress bespaart van de gesprekken enzo.
Daar kunnen 200 mensen toegelaten worden ben je al zeker van toelating eigenlijk dan? En bij law college is dat niet zo hoor volgens mij. Ik heb al 5 maanden wachttijd opgebouwd en familie in de buurt dus dat is niet een probleem.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:49 schreef saaw het volgende:
[..]
krijg je daar stress door dan?
nja voordeel aan die college dingen [ook die die ik ga doen] is dat je on campus woont, en dus zowiezo een goedkope woning hebt[in utrecht een woning vinden is moeilijk]
er worden meer dan 200 mensen toegelaten! afgelopen jaar 290 geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Daar kunnen 200 mensen toegelaten worden ben je al zeker van toelating eigenlijk dan? En bij law college is dat niet zo hoor volgens mij. Ik heb al 5 maanden wachttijd opgebouwd en familie in de buurt dus dat is niet een probleem.
Ik heb nog dik 8 maanden he. De meeste aankomende eerstejaars staan nog niet ingeschreven denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:52 schreef saaw het volgende:
[..]
5 maanden wachttijd is niet erg veel hoor
en ik ben al zeker van een toelating ja, heb SAT's gedaan [een amerikaanse test voor highschool] en de maximale punten gehaald. moet wel nog op gesprek komen maar ben zowiezo aangenomen
Klaar met?quote:
school voor vandaagquote:
Ooh oki, lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef saaw het volgende:
[..]
school voor vandaag
ff wat drinken en dan boodschappen doen en vanavond taco's maken
gans de dag alquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:08 schreef hallo_mensen het volgende:
T is weer mistig buiten
Hier was anders bijna geen mistquote:
Utrecht, Middelburg of Maastricht?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga University College doen met in het eerste jaar spaans, filosofie, introductie quantum fysica, psychologie en scheikunde
Hier aan het wachten tot het eten klaar isquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:52 schreef snopprinses het volgende:
aan het wachten tot het eten er is
Als ik ga eten kom ik daarna niet meer onlinequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:54 schreef RemcoW85 het volgende:
Ahh gelukkig, ik was al bang dat ik de avond in mijn eentje vol moest maken.
Ik ben zeer blij dat mijn eerste Klaagtopic goed wordt ontvangen. Dat zie je maar zelden in KLB.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als ik ga eten kom ik daarna niet meer onlinedan is het de beurt aan anderen
* Wiwi101 is presentatie in elkaar aan het gooienquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]![]()
, helaas. Hopen dat er nog genoeg anderen zullen zijn vanavond
.
ik weet wie jij bent, dus jij blijftquote:
ik dacht: zal er maar dubbel-o van maken, want er duikt zometeen toch wel ene hallo_mensen opquote:
NIEMAND!! Leren zul je!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
msn ligt er uit dus wie praat er tegen me tijdens hethuiswerk maken?
Ach ik moet ook nog maar 2 daagjes..quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ben ik weer!![]()
Had ik al verteld dat ik al weekend heb.
Ja ik ooK! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dát heb ik net nodig ja, om mijn dag helemaal compleet te maken![]()
Ik tot half 7quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik ooK! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant
Ik mag morgen wel tot 8 uur uitslapen
Morgen op school bier drinkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dát heb ik net nodig ja, om mijn dag helemaal compleet te maken![]()
Gewoon midden in de aula?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Morgen op school bier drinken
In het cafe op school, op donderdag vanaf 4 uur bier voor 1 euroquote:
auch!!quote:
Normaal ben ik er half 6 uitquote:
Café op school?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In het cafe op school, op donderdag vanaf 4 uur bier voor 1 euro![]()
Cijfers willen we horen uiteraardquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
auch!!![]()
ich hatte einen deutsche so diese tag, und ich habe es gut getan!!![]()
![]()
en ik ken mn fransje woordjes![]()
alleen ik krijg morgen wel mn rapport![]()
Ik zou ook heel blij zijn als ik eens een keer tot 8 uur in mijn bed zou kunnen liggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Normaal ben ik er half 6 uit
Dus laat mij is blij zijn
Okeequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Normaal ben ik er half 6 uit
Dus laat mij is blij zijn
Ga is echt student worden ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Café op school?Zo kan school dus toch leuk zijn.. heb k dus weer niet he..
![]()
ik weet al dat ik 3 onvoldoendes hebquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Cijfers willen we horen uiteraard
Kijken of je op kan tegen mijn 10'en geweld
Komt vast nog wel als je van de middelbare school af bentquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Café op school?Zo kan school dus toch leuk zijn.. heb k dus weer niet he..
![]()
Dus we nemen er maar een biertje opquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zou ook heel blij zijn als ik eens een keer tot 8 uur in mijn bed zou kunnen liggen
Ohjee! *uithuilschouder*quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik weet al dat ik 3 onvoldoendes heb![]()
Verdommequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga is echt student worden ofzo
Adiosquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Verdomme![]()
![]()
Maar ga weer s tv kijke..de maZ0l![]()
*gebruikmaakt*quote:
Nou dat komt wel goed neem ik aan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
*gebruikmaakt*
voor frans, maar nou ken ik dus de woordjes voor het so voor morgen![]()
voor natuurkunde, maar ik begon met een 3,1en nou is het een 5,4 dus dat valt mee
en scheikunde, hadden we nog maar 1 so gehad, had ik een 4,5 voor![]()
Alles komt goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
*gebruikmaakt*
voor frans, maar nou ken ik dus de woordjes voor het so voor morgen![]()
voor natuurkunde, maar ik begon met een 3,1en nou is het een 5,4 dus dat valt mee
en scheikunde, hadden we nog maar 1 so gehad, had ik een 4,5 voor![]()
Oeh! Spannundquote:
ik hoop het wel, anders moet ik misschien naar de mavo, maar dat wil ik echt niet !!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dat komt wel goed neem ik aan?
HEe niet fokken met de oude mavo hè!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik hoop het wel, anders moet ik misschien naar de mavo, maar dat wil ik echt niet !!![]()
sorry, vmboquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
HEe niet fokken met de oude mavo hè!![]()
Kijk dan mag hetquote:
positief blijvenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
dan moet ik aan najib amhali denk : 'alles komt goed'![]()
Maar je chickie niet?quote:
*Geeft bijles*quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef carmiie het volgende:
ik moest vanmiddag bijna zingen met muziek maar het ging toch niet door *opgekucht adem haalt*
we gingen keyboard spelen, nine million bicycles, ik kan echt niet keyboard spelen, volgens mij ben ik a-muziekaal ofzo
Dna ben je niet de enigstequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef carmiie het volgende:
ik moest vanmiddag bijna zingen met muziek maar het ging toch niet door *opgekucht adem haalt*
we gingen keyboard spelen, nine million bicycles, ik kan echt niet keyboard spelen, volgens mij ben ik a-muziekaal ofzo
Ik zou met mijn stem van nu maar moeten zingenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dna ben je niet de enigste
Wij moesten in de 1e en 2e klas altijd zingenIk haalde nooit hoger dan een 5
ik haalde in de brugklas een 7quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dna ben je niet de enigste
Wij moesten in de 1e en 2e klas altijd zingenIk haalde nooit hoger dan een 5
Hooh de mijne ook al..quote:
Ja, slim meisjequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hooh de mijne ook al..
Goed niv zeker
Jups mijne ook..quote:
Whehe, dan wil je mijne niet kennenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups mijne ook..
Beetje eigenwijs af en toe.
Same herequote:
Ik heb zelfs Mavo gedaanquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul heeft een lekkere zoete stok, watje ook op de kermisje krijgt
Nee gek, wel 1ste uur vrij dus tegen 12 uur naar bedquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat blijft hilarisch
Morgen vrij?
OEK!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zie daarvoor bestemde topic
Jup, maar ik ben lekker aan het klooien in een MySQL database, dus ik merk het niet zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Fok! gaat hier een beetje sloom![]()
klein beetjequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Fok! gaat hier een beetje sloom![]()
Owja gek, wat zou ik doen over 1 uurtje, oud bier of gewoon normaal biertje ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm nog vier uur, kun je nog mooi MSN-en met je GF uiteraard.
En een verse biertje drinken.
wat bedoel je met oud bier?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owja gek, wat zou ik doen over 1 uurtje, oud bier of gewoon normaal biertje ?
Normaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owja gek, wat zou ik doen over 1 uurtje, oud bier of gewoon normaal biertje ?
ja hoorquote:
* carmiie heeft geen lenzenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:39 schreef Casparovvv het volgende:
euj
* Casparovvv zet zijn bril s'avonds ook nog wel eens op als m'n lenzen gaar doen.
Wel aan te radenquote:
Dat doe ik altijd de dag nadat ik uit ben geweestquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:39 schreef Casparovvv het volgende:
euj
* Casparovvv zet zijn bril s'avonds ook nog wel eens op als m'n lenzen gaar doen.
ik wou een 2e zonnebril op sterkte gratis, maar mijn pa wou per se de kortingquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik mijn zonnebril , want gewone bril is kapot
onzin. wat is je sterkte? Heb je cilinder?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik wou een 2e zonnebril op sterkte gratis, maar mijn pa wou per se de korting![]()
Ik heb ook geen lezen, wil het nog wel eens proberen maar ach ik zit er ook niet echt mee dat ik een bril heb. Ik heb wel z'n hippe bril met gele pootjesquote:
sterkte : L: 1,00 R : 1,25 C : 0,50quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
onzin. wat is je sterkte? Heb je cilinder?
Bij Hans is het cheap.
Oja, koffie is oké.
ik heb een donkerpaarse bril van de pearlquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb ook geen lezen, wil het nog wel eens proberen maar ach ik zit er ook niet echt mee dat ik een bril heb. Ik heb wel z'n hippe bril met gele pootjes.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik wou een 2e zonnebril op sterkte gratis, maar mijn pa wou per se de korting![]()
Dat is echt 3x niets. Ik heb 2 keer zoveel en een cylinder van 1.25, en ben voor zachte lenzen 320 per jaar kwijt ofzo. Dit is veel geld, maar ik zit bij oogmerk opticiens en dat is wat duurder. Als je bij hans gaat kan je met jouw sterkte voor 100-150 euro per jaar klaar zijn, en als je harde neemt nog minder. 75-100 per jaar ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
sterkte : L: 1,00 R : 1,25 C : 0,50
Hoiquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef -Marlii- het volgende:
Woehoeee, Taida mag iig hier in Winterswijk wachten op de uitslag van de recher
Ik heb hem ook van Pearl.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb een donkerpaarse bril van de pearl![]()
Mooiquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef -Marlii- het volgende:
Woehoeee, Taida mag iig hier in Winterswijk wachten op de uitslag van de recher
Oud Bruin is best lekker zo af en toequote:
toen ik bij de C1000 werkte mocht ik elk weekend een sixpack van die zooi meenemen.quote:
Uiteraard Grolsch!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oud Bruin is best lekker zo af en toe![]()
Maar dan wel Grolsch Oud Bruin natuurlijk
[afbeelding]
Dat spul verkoopt zeker nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
toen ik bij de C1000 werkte mocht ik elk weekend een sixpack van die zooi meenemen.
Ja blijkbaar, maar het is nog niet bekend of ze haar examen mag doen ..quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi![]()
Dus heeft julie demonstratie nog wel een beetje zin gehad?
Wow, las net op het forum dat er om 9 uur persconferentie op school is, ben uitgenodigd .. kan alleen niet meerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoi
wij kregen zelfs schoolmail over die Taida.
voor geen meter. Het slaat ook gelijk dood, zelfs in vetvrije, natte glazen. En het proeft alsof ze er brinta doorheen gemixt hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat spul verkoopt zeker niet
brintaquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
voor geen meter. Het slaat ook gelijk dood, zelfs in vetvrije, natte glazen. En het proeft alsof ze er brinta doorheen gemixt hebben.
Da's jammer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, maar het is nog niet bekend of ze haar examen mag doen ..
[..]
Wow, las net op het forum dat er om 9 uur persconferentie op school is, ben uitgenodigd .. kan alleen niet meer
mja, of havermout.quote:
Ik moet er ook niet meer dan 2 flesjes van hebben, daarna smaakt het me niet meerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
voor geen meter. Het slaat ook gelijk dood, zelfs in vetvrije, natte glazen. En het proeft alsof ze er brinta doorheen gemixt hebben.
Neuh.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet meer dan 2 flesjes van hebben, daarna smaakt het me niet meer
Ik herinner me die reclames wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Neuh.
Kennen jullie die Hertog Jan dilemma's nog van vroeger? Waar HJ karakter uit voortgekomen is?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee
Best lekker, maar muesli met vanille vla is lekkerderquote:
Een hele Sexiej!quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Best lekker, maar muesli met vanille vla is lekkerder
ik deed het vroeger in de melk, met bruine suikerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Best lekker, maar muesli met vanille vla is lekkerder
dat bovenste, dat is toch die rode vodka achtige zooi?quote:
Wodka plus ! van Hooghoudquote:
ja best wel eigenlijk, maar morgen op school zal het wel een klein feestje worden denk ikquote:
Lijkt karakter niet een beetje op Grolsch Kanon?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef Casparovvv het volgende:
Karakter is ook prima bier hoor, daar niet van. Biertje met karakter
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
brillen![]()
alleen bij mij staat het niet![]()
denk dat het laatste sterker is. Karakter is 6 of 7% geloof ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lijkt karakter niet een beetje op Grolsch Kanon?![]()
doeiquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga dr weer vandoorMoet nog ff deeltoets Frans leren enzo ..
succesquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
Niet duur, wel lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat bovenste, dat is toch die rode vodka achtige zooi?
Veel te duur, en niet lekker.
Doeiquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
Kanon is 11.6% jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
denk dat het laatste sterker is. Karakter is 6 of 7% geloof ik.
Jazekerquote:
Hmm.. misschien vergis ik me. Weet wel dat ik er niet veel bijzonders aan vind. Veel liever eigen coctailquote:
heb ik wel nodig, zeker morgen tussen 5 over 11 en 5 voor 12 ..quote:
Ik had 2 soorten gekocht, Brand en Heineken, kijke of er verschil was, met die van Brand had ik een halfom gemaakt deze drink ik gewoon normaal opquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mja Heineken, beetje jammer.
mja, zowat wijn. Goed bier, maar niet voor mij weg gelegd. Ik wil genieten van een biertje, mijn oogballen moeten er niet gelijk uit knallen bij de eerste slok.quote:
Oehquote:
Ik zal aan je denken als ik morgen met de bus langs de Driemark rijquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
heb ik wel nodig, zeker morgen tussen 5 over 11 en 5 voor 12 ..
Wat n vieze zin zeg !quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik deed het vroeger in de melk, met bruine suiker![]()
ook halloquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo.
4 boterhammen met daarop knakworst en een beetje curry. Dat gaat er wel in.
knakworstquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo.
4 boterhammen met daarop knakworst en een beetje curry. Dat gaat er wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |