ik weet wie jij bent, dus jij blijftquote:
ik dacht: zal er maar dubbel-o van maken, want er duikt zometeen toch wel ene hallo_mensen opquote:
NIEMAND!! Leren zul je!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
msn ligt er uit dus wie praat er tegen me tijdens hethuiswerk maken?
Ach ik moet ook nog maar 2 daagjes..quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ben ik weer!![]()
Had ik al verteld dat ik al weekend heb.
Ja ik ooK! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dát heb ik net nodig ja, om mijn dag helemaal compleet te maken![]()
Ik tot half 7quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik ooK! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant
Ik mag morgen wel tot 8 uur uitslapen
Morgen op school bier drinkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dát heb ik net nodig ja, om mijn dag helemaal compleet te maken![]()
Gewoon midden in de aula?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Morgen op school bier drinken
In het cafe op school, op donderdag vanaf 4 uur bier voor 1 euroquote:
auch!!quote:
Normaal ben ik er half 6 uitquote:
Café op school?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In het cafe op school, op donderdag vanaf 4 uur bier voor 1 euro![]()
Cijfers willen we horen uiteraardquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
auch!!![]()
ich hatte einen deutsche so diese tag, und ich habe es gut getan!!![]()
![]()
en ik ken mn fransje woordjes![]()
alleen ik krijg morgen wel mn rapport![]()
Ik zou ook heel blij zijn als ik eens een keer tot 8 uur in mijn bed zou kunnen liggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Normaal ben ik er half 6 uit
Dus laat mij is blij zijn
Okeequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Normaal ben ik er half 6 uit
Dus laat mij is blij zijn
Ga is echt student worden ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Café op school?Zo kan school dus toch leuk zijn.. heb k dus weer niet he..
![]()
ik weet al dat ik 3 onvoldoendes hebquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Cijfers willen we horen uiteraard
Kijken of je op kan tegen mijn 10'en geweld
Komt vast nog wel als je van de middelbare school af bentquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Café op school?Zo kan school dus toch leuk zijn.. heb k dus weer niet he..
![]()
Dus we nemen er maar een biertje opquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zou ook heel blij zijn als ik eens een keer tot 8 uur in mijn bed zou kunnen liggen
Ohjee! *uithuilschouder*quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik weet al dat ik 3 onvoldoendes heb![]()
Verdommequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga is echt student worden ofzo
Adiosquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Verdomme![]()
![]()
Maar ga weer s tv kijke..de maZ0l![]()
*gebruikmaakt*quote:
Nou dat komt wel goed neem ik aan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
*gebruikmaakt*
voor frans, maar nou ken ik dus de woordjes voor het so voor morgen![]()
voor natuurkunde, maar ik begon met een 3,1en nou is het een 5,4 dus dat valt mee
en scheikunde, hadden we nog maar 1 so gehad, had ik een 4,5 voor![]()
Alles komt goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
*gebruikmaakt*
voor frans, maar nou ken ik dus de woordjes voor het so voor morgen![]()
voor natuurkunde, maar ik begon met een 3,1en nou is het een 5,4 dus dat valt mee
en scheikunde, hadden we nog maar 1 so gehad, had ik een 4,5 voor![]()
Oeh! Spannundquote:
ik hoop het wel, anders moet ik misschien naar de mavo, maar dat wil ik echt niet !!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dat komt wel goed neem ik aan?
HEe niet fokken met de oude mavo hè!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik hoop het wel, anders moet ik misschien naar de mavo, maar dat wil ik echt niet !!![]()
sorry, vmboquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
HEe niet fokken met de oude mavo hè!![]()
Kijk dan mag hetquote:
positief blijvenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
dan moet ik aan najib amhali denk : 'alles komt goed'![]()
Maar je chickie niet?quote:
*Geeft bijles*quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef carmiie het volgende:
ik moest vanmiddag bijna zingen met muziek maar het ging toch niet door *opgekucht adem haalt*
we gingen keyboard spelen, nine million bicycles, ik kan echt niet keyboard spelen, volgens mij ben ik a-muziekaal ofzo
Dna ben je niet de enigstequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef carmiie het volgende:
ik moest vanmiddag bijna zingen met muziek maar het ging toch niet door *opgekucht adem haalt*
we gingen keyboard spelen, nine million bicycles, ik kan echt niet keyboard spelen, volgens mij ben ik a-muziekaal ofzo
Ik zou met mijn stem van nu maar moeten zingenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dna ben je niet de enigste
Wij moesten in de 1e en 2e klas altijd zingenIk haalde nooit hoger dan een 5
ik haalde in de brugklas een 7quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dna ben je niet de enigste
Wij moesten in de 1e en 2e klas altijd zingenIk haalde nooit hoger dan een 5
Hooh de mijne ook al..quote:
Ja, slim meisjequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hooh de mijne ook al..
Goed niv zeker
Jups mijne ook..quote:
Whehe, dan wil je mijne niet kennenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups mijne ook..
Beetje eigenwijs af en toe.
Same herequote:
Ik heb zelfs Mavo gedaanquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul heeft een lekkere zoete stok, watje ook op de kermisje krijgt
Nee gek, wel 1ste uur vrij dus tegen 12 uur naar bedquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat blijft hilarisch
Morgen vrij?
OEK!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zie daarvoor bestemde topic
Jup, maar ik ben lekker aan het klooien in een MySQL database, dus ik merk het niet zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Fok! gaat hier een beetje sloom![]()
klein beetjequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Fok! gaat hier een beetje sloom![]()
Owja gek, wat zou ik doen over 1 uurtje, oud bier of gewoon normaal biertje ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm nog vier uur, kun je nog mooi MSN-en met je GF uiteraard.
En een verse biertje drinken.
wat bedoel je met oud bier?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owja gek, wat zou ik doen over 1 uurtje, oud bier of gewoon normaal biertje ?
Normaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owja gek, wat zou ik doen over 1 uurtje, oud bier of gewoon normaal biertje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |