abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:18:27 #51
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34685583
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:15 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Als je er nog niet helemaal uit bent vind ik dat een goed en open standpunt. Dus Robbert, als je meeleest, nodig Marietje_34 maar eens uit!
*Marietje is het hier helemaal mee eens*
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34685587
en mij kan die ook uitnodigen..:P
pi_34685845
Wat zouden zelfs coldreaders niet kunnen weten? Kan iemand dat mij vertellen? Stel je voor dat we ooit aan de beurt zouden komen voor een reading van Robbert, dan kunnen we dat in acht houden
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:27:52 #54
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_34685910
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:15 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Als je er nog niet helemaal uit bent vind ik dat een goed en open standpunt. Dus Robbert, als je meeleest, nodig Marietje_34 maar eens uit!
Dat zal dan vast wel een succes worden. Zelfs ik kan onder meer zien dat Marietje_34 een nare ervaring heeft gehad op Kreta.

Kortom: om te weten of een reading werkelijk wat oplevert, moet het in ieder geval niet van te voren bekend zijn wie er komt.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_34686169
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef Parameter het volgende:

[..]

Dat zal dan vast wel een succes worden. Zelfs ik kan onder meer zien dat Marietje_34 een nare ervaring heeft gehad op Kreta.

Kortom: om te weten of een reading werkelijk wat oplevert, moet het in ieder geval niet van te voren bekend zijn wie er komt.
Verklaar je nader...? Jij kent Marietje_34 verder niet? Hoe weet jij dit of zit ik nu compleet verkeerd en bedoel je iets heel anders
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:37:56 #56
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34686216
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:27 schreef Parameter het volgende:

[..]

maar dan zeg ik: je hebt in mijn actieve topics lijst gelezen en ergens in een topic gezien dat ik door een bij ben gestoken op Kreta! En dan ben ik dus niet overtuigd
pi_34686266
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:37 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

maar dan zeg ik: je hebt in mijn actieve topics lijst gelezen en ergens in een topic gezien dat ik door een bij ben gestoken op Kreta! End an ben ik dus niet overtuigd

maar hij zei dus onder meer. Wat kun je nog meer zien dan, in elk geval iets wat door de beugel kan
Of praat ik nu voor jou Marie
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:41:12 #58
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34686327
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

maar hij zei dus onder meer. Wat kun je nog meer zien dan, in elk geval iets wat door de beugel kan
Of praat ik nu voor jou Marie
neehoor

Vertel maar Parameter, wat zie je nog meer over mij?
pi_34686387
Vraagjes aan Pikki,

Over die non.
1. Waarom pakte Robbert op het "moment supreme" de camera niet over van de cameraman? Hij kon immers ook geesten op videocamera vastleggen. Waarom denk jij dat hij dit niet deed?

2. Waarom gebruikte hij 3x de flits, terwijl hij die bij eerdere geestenfoto's nooit nodig had, vertelde hij in een interview! Waarom nu dan wel volgens jou?

pi_34686469
Als we toch bezig zijn....ik wil je niet onder druk zetten parameter, maar kun je evt iets gedetailleerds over mij vertellen, als Marietje is geweest? En dan niet graaien in mijn postgeschiedenis aub

Alleen als je wilt, of course
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:48:07 #61
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34686554
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Als we toch bezig zijn....ik wil je niet onder druk zetten parameter, maar kun je evt iets gedetailleerds over mij vertellen, als Marietje is geweest? En dan niet graaien in mijn postgeschiedenis aub

Alleen als je wilt, of course
Hoezo, geloof je dat Parameter paranormaal is dan?
Ik denk dat hij bedoelde dat je al ontzettend veel informatie over iemand tevoorschijn kan halen door idd alleen maar even in iemands posthistory, en er dus gemakkelijk aan 'coldreading' kan worden gedaan. Edit: alhoewel ik daar natuurlijk noooit in zou trappen
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:49:42 #62
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34686603

[ Bericht 100% gewijzigd door Marietje_34 op 01-02-2006 17:50:04 ]
pi_34686816
Ik zal eens een poging wagen

Ik zie iets met een man.....een man of een jongetje kan ook....in ieder geval van het mannelijk geslacht...

niet al te groot....eerder klein....

iets met een N erin .......ik zie ook iets met oktober......

wie de schoen past....
pi_34687186
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Hoezo, geloof je dat Parameter paranormaal is dan?
Ik denk dat hij bedoelde dat je al ontzettend veel informatie over iemand tevoorschijn kan halen door idd alleen maar even in iemands posthistory, en er dus gemakkelijk aan 'coldreading' kan worden gedaan. Edit: alhoewel ik daar natuurlijk noooit in zou trappen
Hmm, dus hij bedoelde het toch sarcastisch...?
pi_34687216
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef Prst_ het volgende:

Ik zie iets met een man.....een man of een jongetje kan ook....in ieder geval van het mannelijk geslacht...

wie de schoen past....
Volgens Char kunnen we het allemaal, als je je intuïtie ontwikkelt dus waarom eigenlijk niet
pi_34687269
Wow.. knap man...

Hoe wist je dat op 10 oktober een oud klasgenoot van mij jarig is. Hij heet Maarten en is 2 koppen kleiner dan ik.

Zooooo heeeeee
If things don't go right, turn left!
pi_34688078
Er zijn coldreaders en je hebt paragnosten/mediums Iemand die zich daar in verdiept/iets dergelijks heeft meegmaakt weet dat er heel wat verschil tussen zit. Waarom ziet niet iedereen dit?
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:39:09 #68
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34688176
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Er zijn coldreaders en je hebt paragnosten/mediums Iemand die zich daar in verdiept/iets dergelijks heeft meegmaakt weet dat er heel wat verschil tussen zit. Waarom ziet niet iedereen dit?
Ik kan ze niet van elkaar onderscheiden...

Ik zou hier HEEL graag een aflevering willen posten van Penn en Teller wat hier precies over gaat (Talking to the dead).

Helaas mag dit dus niet. Op verzoek kan ik eventueel een linkje toesturen als iemand mij mailed.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_34688430
jammer, waarom mag dat eigenlijk niet als ik vragen mag? anders zou ik het graag willen hebben en zal ik je denk ik ook mailen....
thnx
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ik kan ze niet van elkaar onderscheiden...

Ik zou hier HEEL graag een aflevering willen posten van Penn en Teller wat hier precies over gaat (Talking to the dead).

Helaas mag dit dus niet. Op verzoek kan ik eventueel een linkje toesturen als iemand mij mailed.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:03:13 #70
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_34689012
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het hangt ervan af hoe hoge eisen je stelt aan het bewijsmateriaal. Professionele parapsychologen zijn in ieder geval niet zo positief over de vermogens van mediums en paragnosten. Lees bijvoorbeeld het onderstaande citaat uit een overzichtsartikel van de Nederlandse parapsycholoog Sybo A. Schouten. Hij heeft veel onderzoek gedaan aan de Universiteit van Utrecht, toen ze daar nog een parapsychologische vakgroep hadden.

"From the overview of the studies discussed it appears that the number of studies with significant positive results is rather small. In addition, in most of these, one or more potential sources of error were present which might have influenced the outcome. It seems therefore, that there is little reason to expect mediums more often to make correct statements about matters unknown at the time than what can be expected by chance. A peculiar result, in view of the fact that many people still have great faith in mediums and paragnosts and often appear strongly impressed by the achievements of paragnosts." (1991)

[ Bericht 0% gewijzigd door Parameter op 01-02-2006 19:16:09 ]
pi_34689695
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:03 schreef Parameter het volgende:

[..]

Het hangt ervan af hoe hoge eisen je stelt aan het bewijsmateriaal. Professionele parapsychologen zijn in ieder geval niet zo positief over de vermogens van mediums en paragnosten. Lees bijvoorbeeld het onderstaande citaat uit een overzichtsartikel van de Nederlandse parapsycholoog Sybo A. Schouten. Hij heeft veel onderzoek gedaan aan de Universiteit van Utrecht, toen ze daar nog een parapsychologische vakgroep hadden.

"From the overview of the studies discussed it appears that the number of studies with significant positive results is rather small. In addition, in most of these, one or more potential sources of error were present which might have influenced the outcome. It seems therefore, that there is little reason to expect mediums more often to make correct statements about matters unknown at the time than what can be expected by chance. A peculiar result, in view of the fact that many people still have great faith in mediums and paragnosts and often appear strongly impressed by the achievements of paragnosts." (1991)
Er wordt bijvoorbeeld in de filmdocu Staya Erusa verteld dat veel mediums/paragnosten AURA'S verwarren met info van overledenen geesten, waardoor de persoon die iets te weten wil komen over de overledene, ongemerkt op een verkeerd been gezet wordt.
pi_34689986
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Er wordt bijvoorbeeld in de filmdocu Staya Erusa verteld dat veel mediums/paragnosten AURA'S verwarren met info van overledenen geesten, waardoor de persoon die iets te weten wil komen over de overledene, ongemerkt op een verkeerd been gezet wordt.
Nou, ja ...een aura is toch geen geest , wel te verstaan, ...en je moet niet zomaar denken dat elk medium zomaar geesten ziet , dat is ook ni nodig om te readen, ...trouwens die informatie die ze doorkrijgen komt van de morfogenetische velden ....en niet direct van de geesten ....
Iemand die channelt kan ook gemakkelijk met m'en overleden grootmoeder babbelen , hoor ...en zij is nog niet overgegaan naar het licht en vraagt of wij mee naar de groentenboer en de markt gaan enzo ...is allemaal lekker grappig om te horen, en dan zegt zij ..."dat ze nog bij lange na niet dood is " ,,...dit bewijst dat zij nog niet naar het licht is overgegaan , en nog vasthangt aan het aardse ....toch komen er namen door van personen die zij gekend heeft , en die kan ik natrekken, en het klopt allemaal , want mijn moeder weet dus dat ze die personen heeft gekend, ....bewijs dat het echt is

[ Bericht 0% gewijzigd door pikki op 01-02-2006 20:03:46 ]
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:49:25 #73
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34690533
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef Prst_ het volgende:

wie de schoen past....

Damn Prst, je bent mediamiek, alles klopt als een bus
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:50:15 #74
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34690570
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Hmm, dus hij bedoelde het toch sarcastisch...?
Ik heb een donkerbruin vermoeden van wel
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:33:34 #75
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_34692179
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Het werk van professionele parapsychologen lijkt me heel wat betrouwbaarder dan een documentaire van Harry Beckers, die evenals Robbert al op zijn 15de van school ging en na allerlei louche zaken en een verblijf in het huis van bewaring ontdekte dat hij grote paranormale gaven heeft, waar hij nu zijn geld mee verdient. Of vind je me nu te bevooroordeeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')