ik vind dat gescheld niet okquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:17 schreef footballmanager11 het volgende:
Robbert is gewoon een psychopaat en bedrieger![]()
Ah, de ziekte is weggehaaldquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef footballmanager11 het volgende:
jaik heb het woord tering ff weggehaald, liet me ff gaan sorry![]()
Sja, dat kwam idd niet erg overtuigend over.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef footballmanager11 het volgende:
Verder wil ik vragen aan de mensen die hem geloven hoe het kan zijn, dat hij het ene moment erg ''gist"' naar bepaalde informatie, en namen erg slecht doorkomen. En 10 seconden later een heel mooi verhaal zonder fouten, alle namen in één keer doorkrijgt en dat verhaal toevallig op internet staat met spelfout en al!
neen, niet aandikken, ......het ene moment gaat het beter, en soms moet hij mediteren en dan gaat het beter , en als je depri bent gaat het weer ni beter, ..zo is't met alles , ...maar Robbert is eerlijk en integer , dat ziet nu elk mens .quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Sja, dat kwam idd niet erg overtuigend over.
Persoonlijk sluit ik nog steeds niet uit dat hij eea heeft geprobeerd 'aan te dikken', maar dat er desalniettemin toch sprake is van een hoge gevoeligheid. Op het paranormale vlak dus.
Dus het is gewoon toeval dat hij net bij dié informatie alles er makkelijk "uitkomt" en dat hij een typfout overneemt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef pikki het volgende:
[..]
neen, niet aandikken, ......het ene moment gaat het beter, en soms moet hij mediteren en dan gaat het beter , en als je depri bent gaat het weer ni beter, ..zo is't met alles , ...maar Robbert is eerlijk en integer , dat ziet nu elk mens .![]()
En voordie non is alles daarom ook nu niet echt verlopen zoals dat in het filmpje getoont word, wel eerlijk, maar missch wel in andere volgorde , met tussenpozen, dat weten alleen de cameramensen, en die hoeven ons dat nu ook weer niet te vertellen .....![]()
Zou kunnen. Als je opmerkt dat de lichten soms knipperen, dan zou je daar inderdaad handig gebruik van kunnen maken. Het was in ieder geval een tekortkoming dat Irene Moors er niemand van Carré bijhaalde, bij voorkeur een technicus. Als die had erkend dat het bijzonder vreemd was dat Robbert naar het scheen de lichten kon laten knipperen, en dat ze inderdaad alleen knipperden als hij dat wilde, dan zou het veel overtuigender zijn geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef footballmanager11 het volgende:
jaik heb het woord tering ff weggehaald, liet me ff gaan sorry![]()
Wat vinden jullie trouwens van met ''lichten theorie''
Bij mij niet. Maar, ik sluit het ook niet uit dat hij geen bedrieger is, of dat ie nu wel trucjes heeft uitgehaald maar toch paranormaal begaafd is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef footballmanager11 het volgende:
is bij jou eigenlijk de mogelijkheid UITGESLOTEN dan hij een ebdrieger is?
Say what now? Dat ziet nu dus niet bepaald ieder mens....eigenlijk alleen jij.quote:..maar Robbert is eerlijk en integer , dat ziet nu elk mens.. .
Hoe kun jij dat dan in godesnaam weten? Je zegt zelf...quote:En voordie non is alles daarom ook nu niet echt verlopen zoals dat in het filmpje getoont word...
Of ben jij cameraman geweest bij 'Er is zoveel meer' ?quote:... dat weten alleen de cameramensen, en die hoeven ons dat nu ook weer niet te vertellen
Oke, en jij PIKKIquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Maar, ik sluit het ook niet uit dat hij geen bedrieger is, of dat ie nu wel trucjes heeft uitgehaald maar toch paranormaal begaafd is.
Ik kan nog alle kanten op![]()
Aan welke kant van de lijn sta je nu dan? En welke informatie zou jou over de streep naar de andere kant trekken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Maar, ik sluit het ook niet uit dat hij geen bedrieger is, of dat ie nu wel trucjes heeft uitgehaald maar toch paranormaal begaafd is.
Ik kan nog alle kanten op![]()
Welles-nietes? Je hebt altijd mensen die in dingen blijven geloven omdat ze dat graag willen, maar veruit de meerderheid gelooft niet meer in hem hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:15 schreef CarDani het volgende:
Het lijkt erop dat het altijd een welles-nietes verhaal zal blijven.
Ik ben wel nieuwsgierig waarom Robbert niet meer bji House Of Talent staat. En waarom zijn website uit de lucht is. (Zou hij zijn rekening niet betaald hebben?)
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik acht het zeer waarschijnlijk dat hij idd gegoogled heeft, en die nonnenfoto's vertrouw ik ook niet erg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:56 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Aan welke kant van de lijn sta je nu dan? En welke informatie zou jou over de streep naar de andere kant trekken?
Die indruk krijg ik wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef footballmanager11 het volgende:
is bij jou eigenlijk de mogelijkheid UITGESLOTEN dan hij een ebdrieger is?
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik acht het zeer waarschijnlijk dat hij idd gegoogled heeft, en die nonnenfoto's vertrouw ik ook niet erg.
Ik denk dat een persoonlijke ervaring met Robbert me 100% zou kunnen overtuigen van zijn echtheid, maar dan moet ie wel met verbijsterende informatie komen die hij niet kan weten, en ik zou ook graag wat lichtbollen in de tuin zien enzo
Je valt in herhaling. Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef -jos- het volgende:
*delete*
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:00 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Welles-nietes? Je hebt altijd mensen die in dingen blijven geloven omdat ze dat graag willen, maar veruit de meerderheid gelooft niet meer in hem hoor.
daar ben ik het helemaal mee eens. Dat is het mooie, een ieder mag geloven/denken/weten/denken te weten wat hij of zij wil.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik wel.
En dat recht heeft hij.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en dat wil jij graag geloven.
Als je er nog niet helemaal uit bent vind ik dat een goed en open standpunt. Dus Robbert, als je meeleest, nodig Marietje_34 maar eens uit!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik acht het zeer waarschijnlijk dat hij idd gegoogled heeft, en die nonnenfoto's vertrouw ik ook niet erg.
Ik denk dat een persoonlijke ervaring met Robbert me 100% zou kunnen overtuigen van zijn echtheid, maar dan moet ie wel met verbijsterende informatie komen die hij niet kan weten, en ik zou ook graag wat lichtbollen in de tuin zien enzo
Vergeet mij nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:15 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Als je er nog niet helemaal uit bent vind ik dat een goed en open standpunt. Dus Robbert, als je meeleest, nodig Marietje_34 maar eens uit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |