abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:26:01 #26
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34683713
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:17 schreef footballmanager11 het volgende:
Robbert is gewoon een psychopaat en bedrieger
ik vind dat gescheld niet ok
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:28:45 #27
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34683821
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik vind dat gescheld niet ok
Ah, de ziekte is weggehaald
pi_34684020
Ik heb nog nooit bewijs gezien! Als Robbert echt begaafd was had hij allang zich laten onderzoeken. Robbert lijdt gewoon aan een geestelijke ziekte.

Ik heb trouwens ook een verklaring voor de lichten in Carré. Er hangen daar zoveel lichten in Carré. Waarschijnlijk is het hem van tevoren al opgevallen dat er een lciht knipperde. Vervolgens hangt hij er een tooneelstukje omheen en zegt dat het van een overleden persoon is.

Verder wil ik vragen aan de mensen die hem geloven hoe het kan zijn, dat hij het ene moment erg ''gist"' naar bepaalde informatie, en namen erg slecht doorkomen. En 10 seconden later een heel mooi verhaal zonder fouten, alle namen in één keer doorkrijgt en dat verhaal toevallig op internet staat met spelfout en al!
pi_34684045
jaik heb het woord tering ff weggehaald, liet me ff gaan sorry

Wat vinden jullie trouwens van met ''lichten theorie''
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:35:30 #30
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34684087
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef footballmanager11 het volgende:
happens to the best
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:38:13 #31
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34684175
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef footballmanager11 het volgende:

Verder wil ik vragen aan de mensen die hem geloven hoe het kan zijn, dat hij het ene moment erg ''gist"' naar bepaalde informatie, en namen erg slecht doorkomen. En 10 seconden later een heel mooi verhaal zonder fouten, alle namen in één keer doorkrijgt en dat verhaal toevallig op internet staat met spelfout en al!
Sja, dat kwam idd niet erg overtuigend over.

Persoonlijk sluit ik nog steeds niet uit dat hij eea heeft geprobeerd 'aan te dikken', maar dat er desalniettemin toch sprake is van een hoge gevoeligheid. Op het paranormale vlak dus.
pi_34684298
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:38 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Sja, dat kwam idd niet erg overtuigend over.

Persoonlijk sluit ik nog steeds niet uit dat hij eea heeft geprobeerd 'aan te dikken', maar dat er desalniettemin toch sprake is van een hoge gevoeligheid. Op het paranormale vlak dus.
neen, niet aandikken, ......het ene moment gaat het beter, en soms moet hij mediteren en dan gaat het beter , en als je depri bent gaat het weer ni beter, ..zo is't met alles , ...maar Robbert is eerlijk en integer , dat ziet nu elk mens .
En voordie non is alles daarom ook nu niet echt verlopen zoals dat in het filmpje getoont word, wel eerlijk, maar missch wel in andere volgorde , met tussenpozen, dat weten alleen de cameramensen, en die hoeven ons dat nu ook weer niet te vertellen .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34684471
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef pikki het volgende:

[..]

neen, niet aandikken, ......het ene moment gaat het beter, en soms moet hij mediteren en dan gaat het beter , en als je depri bent gaat het weer ni beter, ..zo is't met alles , ...maar Robbert is eerlijk en integer , dat ziet nu elk mens .
En voordie non is alles daarom ook nu niet echt verlopen zoals dat in het filmpje getoont word, wel eerlijk, maar missch wel in andere volgorde , met tussenpozen, dat weten alleen de cameramensen, en die hoeven ons dat nu ook weer niet te vertellen .....
Dus het is gewoon toeval dat hij net bij dié informatie alles er makkelijk "uitkomt" en dat hij een typfout overneemt?
pi_34684517
is bij jou eigenlijk de mogelijkheid UITGESLOTEN dan hij een ebdrieger is?
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:48:30 #35
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_34684564
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef footballmanager11 het volgende:

Wat vinden jullie trouwens van met ''lichten theorie''
Zou kunnen. Als je opmerkt dat de lichten soms knipperen, dan zou je daar inderdaad handig gebruik van kunnen maken. Het was in ieder geval een tekortkoming dat Irene Moors er niemand van Carré bijhaalde, bij voorkeur een technicus. Als die had erkend dat het bijzonder vreemd was dat Robbert naar het scheen de lichten kon laten knipperen, en dat ze inderdaad alleen knipperden als hij dat wilde, dan zou het veel overtuigender zijn geweest.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:50:34 #36
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34684630
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef footballmanager11 het volgende:
Bij mij niet. Maar, ik sluit het ook niet uit dat hij geen bedrieger is, of dat ie nu wel trucjes heeft uitgehaald maar toch paranormaal begaafd is.

Ik kan nog alle kanten op
pi_34684663
quote:
..maar Robbert is eerlijk en integer , dat ziet nu elk mens.. .
Say what now? Dat ziet nu dus niet bepaald ieder mens....eigenlijk alleen jij.
quote:
En voordie non is alles daarom ook nu niet echt verlopen zoals dat in het filmpje getoont word...
Hoe kun jij dat dan in godesnaam weten? Je zegt zelf...
quote:
... dat weten alleen de cameramensen, en die hoeven ons dat nu ook weer niet te vertellen
Of ben jij cameraman geweest bij 'Er is zoveel meer' ?
pi_34684664
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Bij mij niet. Maar, ik sluit het ook niet uit dat hij geen bedrieger is, of dat ie nu wel trucjes heeft uitgehaald maar toch paranormaal begaafd is.

Oke, en jij PIKKI
pi_34684838
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Aan welke kant van de lijn sta je nu dan? En welke informatie zou jou over de streep naar de andere kant trekken?
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_34684963
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:15 schreef CarDani het volgende:
Het lijkt erop dat het altijd een welles-nietes verhaal zal blijven.

Ik ben wel nieuwsgierig waarom Robbert niet meer bji House Of Talent staat. En waarom zijn website uit de lucht is. (Zou hij zijn rekening niet betaald hebben?)
Welles-nietes? Je hebt altijd mensen die in dingen blijven geloven omdat ze dat graag willen, maar veruit de meerderheid gelooft niet meer in hem hoor.
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:03:33 #41
132191 -jos-
Money=Power
pi_34685084
*delete*

[ Bericht 88% gewijzigd door -jos- op 01-02-2006 17:04:22 (dubbelpost) ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:04:28 #42
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34685116
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:56 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Aan welke kant van de lijn sta je nu dan? En welke informatie zou jou over de streep naar de andere kant trekken?
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik acht het zeer waarschijnlijk dat hij idd gegoogled heeft, en die nonnenfoto's vertrouw ik ook niet erg.

Ik denk dat een persoonlijke ervaring met Robbert me 100% zou kunnen overtuigen van zijn echtheid, maar dan moet ie wel met verbijsterende informatie komen die hij niet kan weten, en ik zou ook graag wat lichtbollen in de tuin zien enzo
pi_34685123
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef footballmanager11 het volgende:
Die indruk krijg ik wel.
En dat recht heeft hij.
het is alleen jammer dat hij het brengt alsof hij voor een hele groep spreekt en dat zijn mening een waarheid als een koe is en iedereen die anders denkt met wat voor goede onderbouwing dan ook een beetje dom is.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34685187
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik acht het zeer waarschijnlijk dat hij idd gegoogled heeft, en die nonnenfoto's vertrouw ik ook niet erg.

Ik denk dat een persoonlijke ervaring met Robbert me 100% zou kunnen overtuigen van zijn echtheid, maar dan moet ie wel met verbijsterende informatie komen die hij niet kan weten, en ik zou ook graag wat lichtbollen in de tuin zien enzo
Hier sluit ik me volledig bij aan

Deel 41
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34685189
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef -jos- het volgende:
*delete*
Je valt in herhaling. Je valt in herhaling.

Ow je hebt al gedelete.
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:08:22 #46
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34685251
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:00 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Welles-nietes? Je hebt altijd mensen die in dingen blijven geloven omdat ze dat graag willen, maar veruit de meerderheid gelooft niet meer in hem hoor.
en dat wil jij graag geloven.
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:13:22 #47
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34685416
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

Die indruk krijg ik wel.
En dat recht heeft hij.
daar ben ik het helemaal mee eens. Dat is het mooie, een ieder mag geloven/denken/weten/denken te weten wat hij of zij wil.

Jammer om te zien hoe veel mensen reageren op andersdenkenden, zowel aan de 'scep' als de 'believers' kant, vanuit hun overtuiging dat alleen zij het bij het rechte eind hebben.
pi_34685449
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:08 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

en dat wil jij graag geloven.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_34685480
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Als je er nog niet helemaal uit bent vind ik dat een goed en open standpunt. Dus Robbert, als je meeleest, nodig Marietje_34 maar eens uit!
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_34685576
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:15 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Als je er nog niet helemaal uit bent vind ik dat een goed en open standpunt. Dus Robbert, als je meeleest, nodig Marietje_34 maar eens uit!
Vergeet mij niet
(is dan wel weer 100 piek voor een MOGELIJKE coldreading ik zou dan wel graag uiterste details willen, die zelfs zgn coldreaders niet kunnen weten)
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')