Een hetze? Valt wel mee hoor. Alleen hier ziekt het nog wat na.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:55 schreef Indirah het volgende:
[..]
Mooi stukje thnks.
Het is inderdaad net een hetze tegen Robbert ben er niet zo blij mee.
Hij verdiend een openlijke herkansing al zeg ik het zelf
Kindje? lolquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Jezus Christus kindje toch. Hoe vaak hebben wij Robbert al niet opgeroepen te reageren, zijn kunsten te bewijzen? Een herkansing wil hij niet!![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:55 schreef Indirah het volgende:
[..]
Hij verdiend een openlijke herkansing al zeg ik het zelf
Wil je nou wel of niet een herkansingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:45 schreef Indirah het volgende:
[..]
Kindje? lol
Wat denk je nu dat hij echt hier wat kunsten gaat vertonen omdat men dit hier aan hem vraagt?
???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:31 schreef NoSigar het volgende:
Aha, dat is de weduwe van Bram Vermeulen, vandaar.
niet hier waar men hem afmaakt voor hij hallo kan zeggenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
[..]
Wil je nou wel of niet een herkansing
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef pikki het volgende:
Robbert herkanst niet want hij is niet ......gezakt![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef pikki het volgende:
Robbert herkanst niet want hij is niet ......gezakt![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ja he?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:13 schreef Marietje_34 het volgende:
wat zijn jullie creatief bezig zo op de vroege zondagmiddag :\')
ehh...iets met Robbert en Stenny samen ofzo?quote:
okeeyquote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ehh...iets met Robbert en Stenny samen ofzo?
Er kan wel een slotje op.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Genverbrander het volgende:
*zucht*
waar is de tijd gebleven dat hier serieus en interessant werd gediscussieerd.
![]()
alsof jij iets toevoegt met je opmerkingen. Tot nu toe heb ik jou hier niet veel meer zien doen dan anderen afzeikenquote:
rot toch op. Er zijn hele topics volgepost met robbart, en dat vond je erg geestig, toch?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:19 schreef Genverbrander het volgende:
*zucht*
waar is de tijd gebleven dat hier serieus en interessant werd gediscussieerd.
![]()
dit vind ik een hele geestigequote:
Dan had je beter moeten lezen, maar het verbaasd me niet zo dat je daar wat moeite mee hebt.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
alsof jij iets toevoegt met je opmerkingen. Tot nu toe heb ik jou hier niet veel meer zien doen dan anderen afzeiken![]()
hehe heb je een cursus :"Hoe zeik ik iemand af die het niet met mij eens is" gedaan?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:33 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dan had je beter moeten lezen, maar het verbaasd me niet zo dat je daar wat moeite mee hebt.
goed hoor knulquote:Op zondag 5 februari 2006 13:33 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dan had je beter moeten lezen, maar het verbaasd me niet zo dat je daar wat moeite mee hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |