vind je die mooi?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik studeer geen rechten![]()
Maar ik sta open voor goede ideeen. Ik wil naar een leuke studenten stad, het moet vooral ver en nieuw zijn... Ik zit momenteel in a'dam
Als je nu al in de fase bent belandt dat je enkel sex krijgt indien zij een kadootje krijgt, dan zou ik alvast maar voor vervanging gaan rondkijken...quote:
quote:
Er zijn inderdaad zat vrouwen die wel rokjes kunnen dragen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je nu al in de fase bent belandt dat je enkel sex krijgt indien zij een kadootje krijgt, dan zou ik alvast maar voor vervanging gaan rondkijken...![]()
Ik zit in de fase dat dat al niet meer helptquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je nu al in de fase bent belandt dat je enkel sex krijgt indien zij een kadootje krijgt, dan zou ik alvast maar voor vervanging gaan rondkijken...![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
Niks mis met rechten studeren in Amsterdam trouwens.
Niet???quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Ynske het volgende:
[..]Maastricht een leuke studentenstad
dat valt nog reuze mee hoor
Gelukkig woon je nu nog in de Haarlemmermeer!quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik zit in de fase dat dat al niet meer helpt
Als je per se wilt pijpen dan weet ik nog wel iemand hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig woon je nu nog in de Haarlemmermeer!
Joey vertrouwt zn huisgenoten niet, duis wordt idd afspreken op wc schipholplaza... 2e van links?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig woon je nu nog in de Haarlemmermeer!
het schijnt wel een leuke stad te zijn, ik ben er zelf nog nooit geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Ynske het volgende:Maastricht een leuke studentenstad
dat valt nog reuze mee hoor
Nogmaals ik wil een leuke studentenstad. Niveau zoek ik zelf wel uit en ik studeer geen rechtennnnnnnnn... Grrrrrrrquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het schijnt wel een leuke stad te zijn, ik ben er zelf nog nooit geweest.
maar het niveau ( wat in de rechten wordt gehaald) is erbarmelijk![]()
ik zat zelf niet in leuven in de kandidaturen, maar het is een feit dat de domste koeien die in leuven nog niet door één vak waren er in maastricht vlot doorgeraakten. de proffen maakten er zelfs grapjes over.
Dat jij verder gekomen bent dan de huishoudschool is net zo'n groot wonder en ook zonde van het geld met al die kinderen die je gaat baren en verzorgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zat zelf niet in leuven in de kandidaturen, maar het is een feit dat de domste koeien die in leuven nog niet door één vak waren er in maastricht vlot doorgeraakten. de proffen maakten er zelfs grapjes over.
Dames of heren?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:53 schreef JoeyT het volgende:
Joey vertrouwt zn huisgenoten niet, duis wordt idd afspreken op wc schipholplaza... 2e van links?
Ik ken een Turk op de markt die je vast een dealtje had kunnen maken in combinatie met een portie doner.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:55 schreef GF het volgende:
En hij was 10 euro![]()
![]()
Godverdomme wat ben ik een pauper![]()
Doe maar dames... Maakt t wat spannender voor mijquote:
Hoe chillquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken een Turk op de markt die je vast een dealtje had kunnen maken in combinatie met een portie doner.![]()
ik heb de staat al héél veel geld opgebracht aan de belastingen die ik maandelijks betaal. Daar heb ik mijn studies al ruimschoots mee bekostigd, wees gerustquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:55 schreef Tranceptor het volgende:
Dat jij verder gekomen bent dan de huishoudschool is net zo'n groot wonder en ook zonde van het geld met al die kinderen die je gaat baren en verzorgen.
ach weet je wat het isquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet???
Wat dan wel...? T maakt me eig helemaal niet uit...
Kga vrijdag overigens ff kijken in Maastricht![]()
Hap.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb de staat al héél veel geld opgebracht aan de belastingen die ik maandelijks betaal. Daar heb ik mijn studies al ruimschoots mee bekostigd, wees gerust![]()
Maar wat vind je dan wel een leuke stad? Het maakt me echt niet uit... Mij trekt t gewoon om ff in andere omgeving te zijn...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach weet je wat het is
maastricht heeft wat gezellige kroegen om het vrijthof liggen
maar echt veel stelt het niet voor
en op zaterdag wil je er niet dood gevonden worden tussen alle touristen
Nee in Amsterdam, maar ik vind het nogal makkelijke grappen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef petitlapin2 het volgende:
laat me raden trancie, studeer jij in maastricht![]()
![]()
Zwolle.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan wel een leuke stad? Het maakt me echt niet uit... Mij trekt t gewoon om ff in andere omgeving te zijn...
Overigens ben ik gek van touristen![]()
En dat vraag je aan Z.v.v.Z.?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef JoeyT het volgende:
Doe maar dames... Maakt t wat spannender voor mij![]()
Open voor anaal?
sommige dingen zijn gewoon een feitquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef Tranceptor het volgende:
Nee in Amsterdam, maar ik vind het nogal makkelijke grappen eerlijk gezegd.
als je het leuk vind om tussen de touristen te lopen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Je redenering is weer eens flinterdun konijntje. Dat is niet je sterkste punt geloof ik. En dan wat over het niveau in Maastricht zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
sommige dingen zijn gewoon een feit; Een grote stroom gebuisde belgische rechtenstudenten trekken naar maastricht, en die mensen hebben nu eenmaal hun redenen, zo is het nu eenmaal
leuvenquote:
echt jij bent ook af en toe een domme doosquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef petitlapin2 het volgende:
laat me raden trancie, studeer jij in maastricht![]()
![]()
Om te studeren? kan ik niet echt over oordelenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan wel een leuke stad? Het maakt me echt niet uit... Mij trekt t gewoon om ff in andere omgeving te zijn...
Overigens ben ik gek van touristen![]()
Zelfs Belgie sta ik open voor, maar waar ik bang voor ben is dat belgen gewoon te saai zijn. Niet stom bedoelt, maar zijn ze niet heel conservatief?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
leuven, de langste toog van belgië, als je je daar niet amuseert, amuseer je je nergens
gent![]()
Maar jij komt uit Limburg? Ik wil gewoon weer geprikkeld worden door een nieuwe omgeving.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Om te studeren? kan ik niet echt over oordelen
ik weet wel dat als ik de kans had om t over te doen, mijn studie elders al begonnen was ik ervoor gekozen had om deze niet in Limburg te doen.
Yepzquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Limburg? Ik wil gewoon weer geprikkeld worden door een nieuwe omgeving.
zeg jij me dan eens waarom ze naar maastricht gaan, terwijl ze zich amuseerden in leuven en al hun vrienden moesten achterlaten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef Tranceptor het volgende:
Je redenering is weer eens flinterdun konijntje. Dat is niet je sterkste punt geloof ik. En dan wat over het niveau in Maastricht zeggen.![]()
Niemand. Ik heb er nul belang bij. Ik ken zelfs niemand die daar studeert.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef petitlapin2 het volgende:
Wie van je familie heeft allemaal in maastricht gestudeerd, schat.
je hebt van soorten, zoals overal zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef JoeyT het volgende:
Zelfs Belgie sta ik open voor, maar waar ik bang voor ben is dat belgen gewoon te saai zijn. Niet stom bedoelt, maar zijn ze niet heel conservatief?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zeg jij me dan eens waarom ze naar maastricht gaan, terwijl ze zich amuseerden in leuven en al hun vrienden moesten achterlaten.
ze wilden oh zo graag dat rechtendiploma en dan zoeken ze de gemakkelijkste manier![]()
misschien redeneer jij anders, maar dan ben je wel enorm verkeerd. Wie van je familie heeft allemaal in maastricht gestudeerd, schat.
zo en nu wel eens alles lezenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je het leuk vind om tussen de touristen te lopen?
jah dan is t een leuke stad
als je het leuk vind om in kroegen te hangen waar echte maastrichtenaren komen.
jah dan is t een leuke stad
rechten in maastricht is zo slecht nog niet
maar houd er even rekening mee dat de normen en eisen in Nederland anders liggen dan in België
dat is niet alleen met rechten zo, maar met alle opleidingen
ik heb een opleiding gevolgd met Nl en Be in een klas, combi van docenten en scholen.actie, maar je merkt duidelijk de verschillen. Uiteindelijk was er een mogelijkheid door wat extra modules bij de NL om ervoor te zorgen dat Nl en Be op een gelijk niveau afstudeerden. Dat ligt niet aan de studenten maar gewoon aan t feit dat er verschillen zijn tussen die landen
Wat bedoel je met prikkelen? Geneukt worden?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Limburg? Ik wil gewoon weer geprikkeld worden door een nieuwe omgeving.
stomme modtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic te reageren![]()
![]()
jij praat je vast, want je weet niet waarover je praat, wat ik nu wel weet, als belg én jurist. Sommige dingen moet je aanvaarden, en er was enIS nog streeds een grote stroom van gebuisde rechtenstudenen die van leuven naar maastricht gaan, dat kan je niet ontkennen ... dat staat als een paal boven waterquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef Tranceptor het volgende:
Niemand. Ik heb er nul belang bij. Ik ken zelfs niemand die daar studeert.![]()
Je redeneert gewoon heel erg zwak en je lult jezelf alleen maar verder vast.![]()
Lafjes?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat bedoel je met prikkelen? Geneukt worden?
Ik wilde het net zeggen, je lijkt mukie welquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic te reageren![]()
![]()
Je bent een doos!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij praat je vast, want je weet niet waarover je praat, wat ik nu wel weet, als belg én jurist. Sommige dingen moet je aanvaarden, en er was enIS nog streeds een grote stroom van gebuisde rechtenstudenen die van leuven naar maastricht gaan, dat kan je niet ontkennen ... dat staat als een paal boven water.
dingen waar je niets over weet, daar kan je best je mond over houden, trancie![]()
Ik weet wel iets van het niveau van universiteiten en onderlinge verschillen tussen Nederland en Belgie, maar jij hoort liever jezelf. Veel plezier daarmee! Ik heb geen zin te discusseren met mensen met zwakke redeneringen en zwakke argumenten. Misschien moeten we eens een goede Hollandse cursus Argumenteren voor Dummies er bij jou tegenaan gooien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij praat je vast, want je weet niet waarover je praat, wat ik nu wel weet, als belg én jurist. Sommige dingen moet je aanvaarden, en er was enIS nog streeds een grote stroom van gebuisde rechtenstudenen die van leuven naar maastricht gaan, dat kan je niet ontkennen ... dat staat als een paal boven water.
dingen waar je niets over weet, daar kan je best je mond over houden, trancie![]()
Ja ik wilde gewoon heel graag wat kwijtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, je lijkt mukie wel
Wat heb je met die ico?quote:
t was wel een goede postquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik wilde gewoon heel graag wat kwijt![]()
Alleen een beetje traag![]()
wordt ie geil vanquote:
Over het algemeen betere eisen en nadrukken in belgie ook nogquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je bent een doos!
zo
je moet eens leren lezen
het is niet zo dat de NL studie Rechten slechter is dan de Be studie Rechten
alleen maar omdat ze dat bij jullie zeggen
het onderwijssysteem is hier anders dan bij jullie waardoor er ook andere eisen en nadrukken gelegd worden
ynske, als die mensen een voorstander waren van het nederlandse systeem, dan waren ze zeker wel onmiddellijk naar maastricht gegaan zeker? maar dat deden ze niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Ynske het volgende:
Je bent een doos!
zo
je moet eens leren lezen
het is niet zo dat de NL studie Rechten slechter is dan de Be studie Rechten
alleen maar omdat ze dat bij jullie zeggen
het onderwijssysteem is hier anders dan bij jullie waardoor er ook andere eisen en nadrukken gelegd worden
Valt hij op zwarte pofrokken?quote:
Het gaat er niet om dat mensen die mislukken in Leuven naar Maastricht gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ynske, als die mensen een voorstander waren van het nederlandse systeem, dan waren ze zeker wel onmiddellijk naar maastricht gegaan zeker? maar dat deden ze niet.
dat er in elk land andere accenten gelegd worden, is nogal een feit.
dat velen na een mislukt leuvenavontuur naar maastricht gingen is ook een feit.
in omgekeerde richting heb ik het nooit meegemaakt trouwens
De overstap van Belgie naar Nederland is een minder groot mijnenveld als andersom. Klaar!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ynske, als die mensen een voorstander waren van het nederlandse systeem, dan waren ze zeker wel onmiddellijk naar maastricht gegaan zeker? maar dat deden ze niet.
dat er in elk land andere accenten gelegd worden, is nogal een feit.
dat velen na een mislukt leuvenavontuur naar maastricht gingen is ook een feit.
in omgekeerde richting heb ik het nooit meegemaakt trouwens
Mutz, ga lekker baren en augurken vreten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:16 schreef petitlapin2 het volgende:
als je er niets van weet, discussieer dan niet.
ik merk een (grote) stroom van gebuisde belgische studenten naar maastricht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:15 schreef Ynske het volgende:
Het gaat er niet om dat mensen die mislukken in Leuven naar Maastricht gaan.
jij beweert dat de studie daar slechter is.
kom eens met feiten,
die heb je niet, aangezien t niet waar is.
de accenten liggen totaal anders.
dus wat klets je nu?
jij constateerdquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik merk een (grote) stroom van gebuisde belgische studenten naar maastricht.
ik concludeer dat het makkelijker is om daar te slagen.
ben ik dan zo verkeerd ?
je moet echt van slechte wil zijn en dan echt willen draaien en keren en wentelen om er toch een ander exscuus aan te willen geven dan dat het gewoon makkelijker is
ik geef zelf toe dat het mijn kandidaturen in frankrijk gemakkelijker waren dan in belgië. Wat ERG om dat toe te geven zeg. En hierover kan ik tenminste echt uit ervaring spreken![]()
en daar ging het wel duidelijk om, want dat stond in mijn eerste postquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:15 schreef Ynske het volgende:
Het gaat er niet om dat mensen die mislukken in Leuven naar Maastricht gaan.
Is ook logischquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik merk een (grote) stroom van gebuisde belgische studenten naar maastricht.
ik concludeer dat het makkelijker is om daar te slagen.
ben ik dan zo verkeerd ?
je moet echt van slechte wil zijn en dan echt willen draaien en keren en wentelen om er toch een ander exscuus aan te willen geven dan dat het gewoon makkelijker is
ik geef zelf toe dat het mijn kandidaturen in frankrijk gemakkelijker waren dan in belgië. Wat ERG om dat toe te geven zeg. En hierover kan ik tenminste echt uit ervaring spreken![]()
in jouw eerste post staat dat ze gaan omdat het in Nl makkelijker is, en daar geef ik tegengas opquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:21 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en daar ging het wel duidelijk om, want dat stond in mijn eerste post
dat jij er een ander onderwerp van wil maken is jouw probleem![]()
ik heb ze niet persoonlijk geteld nee. Maar als je niet weet dat het een welbekend fenomeen is dat veel leuvenstudenten naar maastricht gaan, dan eindigt de discussie. want dit is wel degelijk een feit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef Ynske het volgende:
jij constateerd
dat zegt niets
kom maar eens met getallen
het gaat niet om de aantallen belgen in Maastrichtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb ze niet persoonlijk geteld nee. Maar als je niet weet dat het een welbekend fenomeen is dat veel leuvenstudenten naar maastricht gaan, dan eindigt de discussie. want dit is wel degelijk een feit.
als jij dat feit wil ontkennen, kom dan ook maar met cijfers.
ga de belgen in maastricht eens tellen, zou ik zo zeggen![]()
waarquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:23 schreef Tranceptor het volgende:
Tieten.
de corruptieschandalen in belgië swingen tegenwoordig de pan uit, jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:21 schreef Godlike02 het volgende:
Is ook logisch
Corruptie geven ze niet in NL en schijnt best een zwaar vak te zijn![]()
Mevrouw baseert zich op welbekende fenomenen, een echte wetenschapster hoor!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:22 schreef petitlapin2 het volgende:
een welbekend fenomeen
dat begrijp je verkeerdquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef Copycat het volgende:
Ik meen te hebben begrepen dat het onderwijssysteem in België van een hoger niveau is dan het Nederlandse systeem.
Vandaar ook dat Belgen altijd die Nederland versus België quizen als Tien voor Taal winnen?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mevrouw baseert zich op welbekende fenomenen, een echte wetenschapster hoor!
'6 Miljoen joden zijn vergast' is ook zo'n welbekend fenomeen. Dat is ook overschat.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:23 schreef Tranceptor het volgende:
Tieten.
tegengas dat op niets trekt, ynskequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:22 schreef Ynske het volgende:
in jouw eerste post staat dat ze gaan omdat het in Nl makkelijker is, en daar geef ik tegengas op
ik heb gezegd dat gebuisde rechtenstudenten van leuven naar maastricht gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef Copycat het volgende:
Ik meen te hebben begrepen dat het onderwijssysteem in België van een hoger niveau is dan het Nederlandse systeem.
Vandaar ook dat Belgen altijd die Nederland versus België quizen als Tien voor Taal winnen?
het boeit me niet waarom ze komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
tegengas dat op niets trekt, ynske
zullen we eens aan al die belgen vragen waarom ze naar maastricht trekken ?
ik was gebuisd in Leuven en ik ga nu naar Maastricht omdat ....
we zullen eens zien wat ze antwoorden, wat zeg je ervan ?
leef jij maar in je utopia dat ze zullen schrijven dat het daar 'anders' is en 'interessanter' of dit of dat.
quote:
Ze hadden je in die dwangbuis moeten laten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef petitlapin2 het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb gezegd dat gebuisde rechtenstudenten van leuven naar maastricht gaan.
wat een opgeklopte conclusies dat jij daaraan vastbindt zeg![]()
dat valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef petitlapin2 het volgende:
ach, en tilburg staat hoger aangeschreven dan leuven trouwens voor rechten, heb ik in een tijdschrift gelezen, van cambridge denk ik, waar de listings instaan, waarvan de naam me nu ontsnapt...
maar maastricht, daar werd in leuven mee gelachen, mag dat ?
nederlanders lachen al genoeg met de domme belgen, nee ?
jij leest niet goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef Ynske het volgende:
maar om dan maar meteen te gaan roepen omdat een professor dat roept dat de studie in nl slechter is. wat een onzin
Ik vind jou meer om te huilen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef petitlapin2 het volgende:
nederlanders lachen al genoeg met de domme belgen, nee ?
dan is het goed !quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef Copycat het volgende:
Ik verbind er helemaal geen conclusies aan. Ik zeg dat ik iets meen te hebben begrepen, verre van een conclusie, lijkt me.
en ik vind jou een wanhopige slet eigenlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:32 schreef Mokster het volgende:
Ik vind jou meer om te huilen eigenlijk.![]()
t is slechter, heb je zelf gezegdquote:
hier geef je aan dat de professors er grappen over makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef petitlapin2 het volgende:
lekker tochquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en ik vind jou een wanhopige slet eigenlijk![]()
zo is het altijd iets hé
dat ik mijn conclusies niet fundeer op de grappen van proffen, maar op een aanzienlijk aantal studenten dat effectief vertrekt...quote:
Daar heb vooral JIJ ook overzicht over en over alle beweegredenen. Dat komen ze natuurlijk uitgerekend tante Konijn vertellen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat ik mijn conclusies niet fundeer op de grappen van proffen, maar op een aanzienlijk aantal studenten dat effectief vertrekt...
geef JIJ dan eens de beweegredenen, schatquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:36 schreef Tranceptor het volgende:
Daar heb vooral JIJ ook overzicht over en over alle beweegredenen. Dat komen ze natuurlijk uitgerekend tante Konijn vertellen.![]()
![]()
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en ik vind jou een wanhopige slet eigenlijk![]()
zo is het altijd iets hé
that's truequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
Gelukkig wel.
Anders wordt t slijmballen-gehalte hier veel te hoog!![]()
ik ben afgestudeerd op mijn 23ste, maar ik ben wel nog aan de univ van leuven blijven plakken voor allerhande publicaties.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:38 schreef Ynske het volgende:
Petit, hoe lang geleden ben jij eigenlijk afgestudeerd?
en wanneer heb je m echt verlaten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben afgestudeerd op mijn 23ste, maar ik ben wel nog aan de univ van leuven blijven plakken voor allerhande publicaties.
Daar noem je ook wel een universiteit op. Maastricht is qua onderwijs een veredelde HBO-instelling, niet zo gek dus dat het niveau daar lager ligt dan in Leuven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef petitlapin2 het volgende:
Hey, dat kan veel zijn: familie in Nederland, kamernood wellicht minder groot in Maastricht, Maastricht gezelligere stad bevonden, voorkeur voor universiteit Maastricht an sich, voorkeur voor studie in Nederland om een jaar in het 'dichtbijzijnde' buitenland te zitten, etc etc etc etc.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
geef JIJ dan eens de beweegredenen, schat![]()
ik ben nog verbonden eigenlijkquote:
En jij bent wel de allergrootste slijmbal van allemaal!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
Jullie zijn allemaal lief![]()
Alleen de ene iets meer dan de andere![]()
Ik ben extreem liefquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
En jij bent wel de allergrootste slijmbal van allemaal!![]()
Jij nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
Jullie zijn allemaal lief![]()
Alleen de ene iets meer dan de andere![]()
sorry, tranceptorquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
Hey, dat kan veel zijn: familie in Nederland, kamernood wellicht minder groot in Maastricht, Maastricht gezelligere stad bevonden, voorkeur voor universiteit Maastricht an sich, voorkeur voor studie in Nederland om een jaar in het 'dichtbijzijnde' buitenland te zitten, etc etc etc etc.
Iedere malloot kan overzien dat het een veelheid van redenen kan hebben.![]()
Ok Joey gaat volg week vrijdag naar Belgiequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je hebt van soorten, zoals overal zeker![]()
en het krioelt er van de buitenlanders, dus ja ...
het ging dan ook over maastrichtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Daar noem je ook wel een universiteit op. Maastricht is qua onderwijs een veredelde HBO-instelling, niet zo gek dus dat het niveau daar lager ligt dan in Leuven.
Je kunt ook nog verder weg hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok Joey gaat volg week vrijdag naar BelgieHoe ver reizen is t?
Ik dacht dat je aan het beweren was dat het niveau van de Vlaamse universiteiten aanzienlijk hoger is dan dat van de Nederlandse universiteiten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het ging dan ook over maastricht
maastricht is een FENOMEEN in leuven, zo simpel is dat![]()
ik spreek me niet uit over andere universiteiten, ik ken ze niet, ik hoor er nauwelijks van
dat hangt ervanaf vanwaar je komt héquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:45 schreef JoeyT het volgende:
Ok Joey gaat volg week vrijdag naar BelgieHoe ver reizen is t?
Ik zou er niet aan moeten denken om weer aan een nieuwe studie te moeten beginnen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef JoeyT het volgende:
Het onderwijssysteem boeit me weinig ik wil gewoon lol hebben![]()
parijs trekt me ook, maar daar heb ik t lef (nog) niet voorquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt ook nog verder weg hoor.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht dat je aan het beweren was dat het niveau van de Vlaamse universiteiten aanzienlijk hoger is dan dat van de Nederlandse universiteiten.
Amsterdam voor de 1000ste keerrrrrrquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat hangt ervanaf vanwaar je komt hé![]()
Goedzo! Brave jongen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:40 schreef GF het volgende:
Ik haat jullie allemaal.
nee, nu pasquote:
zoek het op man, of ben je daar te lui voor, weet ik veelquote:
Wij Nederlanders zijn goed in demoniseren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
jullie willen mij gewoon in een relpostie duwen, ...
Ja, als PL binnenkort vermoord wordt is het de schuld van de linkse FOK~-kerk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn goed in demoniseren.![]()
Of gewoon TC of Ynskequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, als PL binnenkort vermoord wordt is het de schuld van de linkse FOK~-kerk.![]()
Mensen die met christenen in één huis wonen.quote:
homoquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mensen die met christenen in één huis wonen.![]()
Ik schat TC links in qua politieke voorkeur.quote:
Easy way om het uit te drukken, maar klopt welquote:
Dat ligt aan het onderwerp.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik schat TC links in qua politieke voorkeur.![]()
* GF faptquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok gooit haar los.
en nu?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Easy way om het uit te drukken, maar klopt wel
Uiteraard, maar uiteindelijk kom je toch op een gemiddelde uit.quote:
quote:
Ik vind het ene onderwerp belangrijker dan het andere. Voornamelijk echt diepe maatschappelijk gewortelde onderwerpen interesseren me in het bijzonder.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar uiteindelijk kom je toch op een gemiddelde uit.
Ik stem altijd gewoon op elke partij!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zit niks anders op helaas. Geen medicijnen voor.quote:
Wat had de CD als goed punt dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik stem altijd gewoon op elke partij!
Ze hebben allemaal wel 1 goed punt![]()
ik wissel links en rechts ook afquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ik stem altijd op dezelfde partij, ook heel eenvoudig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vlaams Belang.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:01 schreef petitlapin2 het volgende:
ik stem überrechts, maar nooit extreem
ik zei : nooit extreemquote:
Ik zou niet weten welke andere rechtse partij Vlaanderen kent. De VLD kun je niet rechts noemen en de christendemocraten evenmin.quote:
Hoezo? Wat heeft Filip je misdaan?quote:
allemaal wel 1 goed punt.. Tsja, maar als je bij de rest er niet mee eens bent, zit je wel er 4 jaar aan vast als ze winnenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik zou zeggen, leef je uit!quote:
er is toch nog een hele lange rij andere partijen waar ik op kan stemmen ???quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet weten welke andere rechtse partij Vlaanderen kent. De VLD kun je niet rechts noemen en de christendemocraten evenmin.
In dat geval moet je Dquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
allemaal wel 1 goed punt.. Tsja, maar als je bij de rest er niet mee eens bent, zit je wel er 4 jaar aan vast als ze winnen
Gezien de omstandigheid dat ik het voorlopig niet zie gebeuren dat één partij hier ooit de absolute meerderheid zal behalen en we derhalve altijd met coalities te maken zullen hebben waarbij alle partijen om tot een regeerakkoord te komen water bij de wijn zullen moeten doen, blijft er meestal toch niets over van die goeie punten en voornemens...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
allemaal wel 1 goed punt.. Tsja, maar als je bij de rest er niet mee eens bent, zit je wel er 4 jaar aan vast als ze winnen
Geen rechtse partijen die kans maken om in het parlement te komen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
er is toch nog een hele lange rij andere partijen waar ik op kan stemmen ???
en ik kan toch op een vld-er stemmen, die er wel een heel rechts standpunt op nahoudt ?
D66 moet gewoon kappen, lachertje van de politiek. Nou ja, als je voor de winnaar wilt zijn moet je voor ze stemmen, geheid dat ze in het kabinet zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval moet je D66 stemmen, die waaien met alle winden mee. Kan best zijn dat ze na dit ultra-rechtse kabinet na de verkiezingen een links kabinet aan een meerderheid helpen.
Dat maakt toch niet uit? Een stem is een stemquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen rechtse partijen die kans maken om in het parlement te komen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheid dat ik het voorlopig niet zie gebeuren dat één partij hier ooit de absolute meerderheid zal behalen en we derhalve altijd met coalities te maken zullen hebben waarbij alle partijen om tot een regeerakkoord te komen water bij de wijn zullen moeten doen, blijft er meestal toch niets over van die goeie punten en voornemens...
mén, kijk je boeken na ...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Plato1980 het volgende:
Geen rechtse partijen die kans maken om in het parlement te komen.
Ineens ging Mieke de bovenhand voerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]shit hey wat gebeurt er met jou?
serieuze posts
Een klein splinterpartijtje zonder macht. Maar goed, getuigenispartijen zijn op zch best een aardige aanvulling voor een parlement.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mén, kijk je boeken na ...
N-VA misschien ?
ik had t in de gatenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ineens ging Mieke de bovenhand voeren
En ik vind politiek uitermate interessant gezien ik er hier middenin zit
Nou hup, terug naar sex....quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ineens ging Mieke de bovenhand voeren
En ik vind politiek uitermate interessant gezien ik er hier middenin zit
Vraag hem naar nieuw guineaquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:10 schreef Ynske het volgende:
Plato moet jij bij je studie alle partijen van alle landen weten?
Het is niet dat ik rijtjes met partijen uit mijn hoofd geleerd heb nee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:10 schreef Ynske het volgende:
Plato moet jij bij je studie alle partijen van alle landen weten?
nee dat snap ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik rijtjes met partijen uit mijn hoofd geleerd heb nee.![]()
Maar ik lees er natuurlijk wel veel over en daardoor weet ik van de ons omringende landen wel in grote lijnen hoe het partijenstelsel daar in elkaar zit.
Bel de krant!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat snap ik
maar ik vroeg me dat af
omdat petit zei dat je je boeken moest nakijken
Ostrogorsky-Paradoxquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dus? of ben je er zo 1 die vindt dat je alleen in bed sex hebt?quote:
Hetgeen een gevolg van ons kiesstelsel is waarvan ik nog steeds niet weet of ik er blij mee moet zijn of niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Mokster het volgende:
Gezien de omstandigheid dat ik het voorlopig niet zie gebeuren dat één partij hier ooit de absolute meerderheid zal behalen
Jep, maar als de achterban blijft zeuren op punten die men in de verkiezingsstrijd heeft geworpen, wat dan? Ze kunnen toch niet zeggen; jammer voor jullie? of toch welquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheid dat ik het voorlopig niet zie gebeuren dat één partij hier ooit de absolute meerderheid zal behalen en we derhalve altijd met coalities te maken zullen hebben waarbij alle partijen om tot een regeerakkoord te komen water bij de wijn zullen moeten doen, blijft er meestal toch niets over van die goeie punten en voornemens...
nee niet geluisterdquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bel de krant!!
Iemand die naar PL heeft geluisterd![]()
Ik heb mijn ruimte even nodigquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alsof je onder de douche geen sex kan hebben...![]()
Ey!! Ik ben er weer!!![]()
mén, als het van jou afhing had ik wel al ontelbare keren in de krant gestaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:14 schreef Godlike02 het volgende:
Bel de krant!!
Iemand die naar PL heeft geluisterd![]()
Konijn weet helemaal niet wat voor boeken ik lees lijkt me zo. Sowieso blijft België in bijna alle vakliteratuur buiten beschouwing omdat het maar een klein onbelnagrijk land is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat snap ik
maar ik vroeg me dat af
omdat petit zei dat je je boeken moest nakijken
Page 3 girlquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:15 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mén, als het van jou afhing had ik wel al ontelbare keren in de krant gestaan![]()
in de krant ga je me niet vinden, maar ik bepaalde tijdschriften kan je me zelf zien met een foto erbij![]()
en ynske, dat van die boeken was wel 'bij wijze van spreken" uiteraard
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Konijn weet helemaal niet wat voor boeken ik lees lijkt me zo. Sowieso blijft België in bijna alle vakliteratuur buiten beschouwing omdat het maar een klein onbelnagrijk land is.![]()
dat is waar ...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:16 schreef Plato1980 het volgende:
Konijn weet helemaal niet wat voor boeken ik lees lijkt me zo. Sowieso blijft België in bijna alle vakliteratuur buiten beschouwing omdat het maar een klein onbelnagrijk land is.![]()
quote:
nee, pagina 3 heb ik nog nooit gehaaldquote:
Vreemd genoeg wordt Zweden wel vaak aangehaald.quote:
voor de wetenschap bracht het me veel meer op om voor de univ van chicago te publiceren in het engels, ja ...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:17 schreef Ynske het volgende:Petit die toegeeft dat België een klein en onbelangrijk land is
In theorie kunnen de fracties van de regeringspartijen in de Tweede Kamer natuurlijk tegen bepaalde kabinetsplannen stemmen en daarmee mogelijk het kabinet laten vallen. In de praktijk houden ze kennelijk liever hun eigen partij aan de macht en nemen ze het niet zo nauw met verkiezingsbeloftes...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jep, maar als de achterban blijft zeuren op punten die men in de verkiezingsstrijd heeft geworpen, wat dan? Ze kunnen toch niet zeggen; jammer voor jullie? of toch wel
Een interessanter onderwerp. Duh.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:21 schreef Ynske het volgende:
wat denk je daar nu mee te bereiken GF?
Compromissen zijn nou eenmaal inherent aan het Nederlandse systeem van coalities. wat dat btereft is het britse model veel duidelijker. Nadeel is dan weer dat één partij veel te lang achter elkaar de macht kan hebben, zoals bijvoorbeeld de Conservatieven van 1979 tot 1997 en Labour sindsdien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
In theorie kunnen de fracties van de regeringspartijen in de Tweede Kamer natuurlijk tegen bepaalde kabinetsplannen stemmen en daarmee mogelijk het kabinet laten vallen. In de praktijk houden ze kennelijk liever hun eigen partij aan de macht en nemen ze het niet zo nauw met verkiezingsbeloftes...
Het volk kiest er toch voor? (in engeland that is)quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Compromissen zijn nou eenmaal inherent aan het Nederlandse systeem van coalities. wat dat btereft is het britse model veel duidelijker. Nadeel is dan weer dat één partij veel te lang achter elkaar de macht kan hebben, zoals bijvoorbeeld de Conservatieven van 1979 tot 1997 en Labour sindsdien.
Steeds meer wetenschappelijke tijdschriften gaan over op het Engels. Zelfs tijdschriften over de Nederlandse geschiedenis worden steeds vaker Engelstalig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
voor de wetenschap bracht het me veel meer op om voor de univ van chicago te publiceren in het engels, ja ...
de univs zijn er veel rijker en geld is macht en invloed ( en plaats om te publiceren)
hangt enorm af van prof. In belgie zitten er ook wel proffen met invloed ( maar niet veel ...)
ik snap dat welquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Steeds meer wetenschappelijke tijdschriften gaan over op het Engels. Zelfs tijdschriften over de Nederlandse geschiedenis worden steeds vaker Engelstalig.
En niet geheel onlogisch toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Steeds meer wetenschappelijke tijdschriften gaan over op het Engels. Zelfs tijdschriften over de Nederlandse geschiedenis worden steeds vaker Engelstalig.
Nou ja het volk... Door het districtenstelsel kan een partij de meerderheid in parlementszetels verwerven zonder een meerderheid van de stemmen te behalen. in 1997 heeft Labour bijvoorbeeld ongeveer 40% van de stemmen behaald, maar zo'n 70% van de parlementszetels. Dit is weer een nadeel van het Britse systeem en zo heeft ieder systeem wat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het volk kiest er toch voor? (in engeland that is)
Net zoiets als de PvdA nu bezig is om toch een ja uit te spreken voor een missie naar Afghanistan.. D66 daarintegen blijft met 'Nee' een van de weinigen die bij hun standpunt, ondanks de druk die VS/EU op nederland legt..quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
In theorie kunnen de fracties van de regeringspartijen in de Tweede Kamer natuurlijk tegen bepaalde kabinetsplannen stemmen en daarmee mogelijk het kabinet laten vallen. In de praktijk houden ze kennelijk liever hun eigen partij aan de macht en nemen ze het niet zo nauw met verkiezingsbeloftes...
Is het niet leuk om te zien dat je niet slim genoeg bent?quote:
Natuurlijk, maar ergens is het zonde.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En niet geheel onlogisch toch?
Zeker in nederland waar iedereen goed overweg kan met de engelse taal.
Je doelgroep is zoveel groter als je in het engels gaat publiceren![]()
Jij bent er voor aan het studeren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou ja het volk... Door het districtenstelsel kan een partij de meerderheid in parlementszetels verwerven zonder een meerderheid van de stemmen te behalen. in 1997 heeft Labour bijvoorbeeld ongeveer 40% van de stemmen behaald, maar zo'n 70% van de parlementszetels. Dit is weer een nadeel van het Britse systeem en zo heeft ieder systeem wat.
waarom?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ergens is het zonde.
waar ben je nou?!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Is het niet leuk om te zien dat je niet slim genoeg bent?
Ach daar heb ik nooit zo een last van.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ergens is het zonde.
PvdA verandert niet van standpunt, want ze hadden nog geen standpunt ingenomen. Bovendien zit de PvdA in de oppositie en heeft ze er juist belang bij om nee te stemmen omdat zo het kabinet in de problemen zou kunnen komen. Dat de partij vermoedelijk ja gaat zeggen is dus juist zeer zuiver.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Net zoiets als de PvdA nu bezig is om toch een ja uit te spreken voor een missie naar Afghanistan.. D66 daarintegen blijft met 'Nee' een van de weinigen die bij hun standpunt, ondanks de druk die VS/EU op nederland legt..
inderdaad ...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Is het niet leuk om te zien dat je niet slim genoeg bent?
Niet zo zeer verloren, maar ik vind het onnodig. Bovendien schrijf je in een vreemde taal toch op een lager niveau dan in je eigen taal. het is bijna onmogelijk om daar het niveau van een "native speaker" te benaderen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom?
ben je bang dat de nederlandse taal hierdoor verloren gaat?
Maar de PvdA heeft er in dit geval geen belang bij om voor te stemmen in diee zin dat zij geen regeringspartij zijn, dus dat is dan wel weer verrassend. Of niet. Kan natuurlijk ook een kwestie zijn van toekomstgericht denken in het kader van toekomstige coalities.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Net zoiets als de PvdA nu bezig is om toch een ja uit te spreken voor een missie naar Afghanistan.. D66 daarintegen blijft met 'Nee' een van de weinigen die bij hun standpunt, ondanks de druk die VS/EU op nederland legt..
over het engels als algemene taal is al veel gepalaverd ... en het heeft voordelen, maar zeker ook nadelen ...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef Godlike02 het volgende:
Je doelgroep is zoveel groter als je in het engels gaat publiceren![]()
En strikte kledingvoorschriften boven en onder een bepaald gewichtquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ik stem voor iedere partij die de doodstraf voor lelijke vrouwen wil invoeren.
Ik zit in de commissie!
d66 en wat volhouden? ze zitten zich zelf nu al in te dekken met gezeur als ja we zeiden het wel zo maar bedoelde het andersquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar de PvdA heeft er in dit geval geen belang bij om voor te stemmen in diee zin dat zij geen regeringspartij zijn, dus dat is dan wel weer verrassend. Of niet. Kan natuurlijk ook een kwestie zijn van toekomstgericht denken in het kader van toekomstige coalities.
Ben erg benieuwd of de D66-ministers bereid zijn om het kabinet te laten vallen vanwege deze kwestie...
Inderdaad ! kijk naar dit voorbeeld van onkunde op gebied van taal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:28 schreef Plato1980 het volgende:
Niet zo zeer verloren, maar ik vind het onnodig. Bovendien schrijf je in een vreemde taal toch op een lager niveau dan in je eigen taal. het is bijna onmogelijk om daar het niveau van een "native speaker" te benaderen.
Kijk maar naar kleinkonijn.![]()
Voor het bestuderen van regeringsstelsels hebben ze een hele universitaire studie uitgevonden. althans het is een belangrijkd eel van die studie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef Ynske het volgende:
Ik vraag me wel eens af, of t niet een goed systeem zou zijn wanneer landen wisselings/stages zouden gaan doen, dus echt het kabinet/president/etc kijken hoe andere landen het aanpakken, en dan niet op afstand of 1dagje, maar gewoon echt een periode van bv3 mnd
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het zullen doen. Veel te bang dat ze bij nieuwe verkiezingen geen enkele zetel meer zullen halen gok ik...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
d66 en wat volhouden? ze zitten zich zelf nu al in te dekken met gezeur als ja we zeiden het wel zo maar bedoelde het anders
ja maar wat ik bedoel is eigenlijk, dit door te voeren dus niet alleen tijdens je studie, maar ook tijdens je carriere. enzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor het bestuderen van regeringsstelsels hebben ze een hele universitaire studie uitgevonden. althans het is een belangrijkd eel van die studie.![]()
Eensch.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:30 schreef GF het volgende:
[..]
En strikte kledingvoorschriften boven en onder een bepaald gewicht![]()
maja ben wel benieuwd hoe ze zich hier uit gaan redden...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het zullen doen. Veel te bang dat ze bij nieuwe verkiezingen geen enkele zetel meer zullen halen gok ik...
Ik verwacht van niet, ze schieten er niks mee op om het kabinet te laten vallen. tenzij ze denken dat ze op deze manier een debacle bij de gemeenteraadsverkezingen kunnen voorkomen. Het ziet er immers naar uit dat ze daar weer fors gaan verliezen en dat na de nederlagen van de laatste twee keer. Het ziet er naar uit dat ze in de meeste gemeentes uit de raad gaan verdwijnen en het opblazen van het kabinet zou deel van een wanhoopsoffensief uit kunnen maken. maar ik verwacht toch niet dat ze dat zullen doen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar de PvdA heeft er in dit geval geen belang bij om voor te stemmen in diee zin dat zij geen regeringspartij zijn, dus dat is dan wel weer verrassend. Of niet. Kan natuurlijk ook een kwestie zijn van toekomstgericht denken in het kader van toekomstige coalities.
Ben erg benieuwd of de D66-ministers bereid zijn om het kabinet te laten vallen vanwege deze kwestie...
Voorzover er nog enige geloofwaardigheid te verliezen viel that is...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maja ben wel benieuwd hoe ze zich hier uit gaan redden...
als ze ja zeggen tegen de missie verliezen ze toch echt wat geloofwaardigheid
Kortom!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
over het engels als algemene taal is al veel gepalaverd ... en het heeft voordelen, maar zeker ook nadelen ...
als je tussen twee nederlandstaligen info wil uitwisselen ( want wie leest anders artikels over bijv. nederlands recht) is het echt een verlies op beide fronten om dat in het engels te doen.
zowel bij de zender als bij de ontvanger gaat er info verloren, en er is minder nuance mogelijk. Je moedertaal is en blijft je moedertaal
Lijkt me nogal lastig, je kunt niet even een regeringsstelsel omgooien en het dire maandne later weer veranderen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar wat ik bedoel is eigenlijk, dit door te voeren dus niet alleen tijdens je studie, maar ook tijdens je carriere. enzo
Jeez... Wij zitten wel erg op één lijn vandaag...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet, ze schieten er niks mee op om het kabinet te laten vallen. tenzij ze denken dat ze op deze manier een debacle bij de gemeenteraadsverkezingen kunnen voorkomen. Het ziet er immers naar uit dat ze daar weer fors gaan verliezen en dat na de nederlagen van de laatste twee keer. Het ziet er naar uit dat ze in de meeste gemeentes uit de raad gaan verdwijnen en het opblazen van het kabinet zou deel van een wanhoopsoffensief uit kunnen maken. maar ik verwacht toch niet dat ze dat zullen doen.
Daar had ik inderdaad nog geen rekening mee gehouden... Stel dat de meerderheid van de achterban er tegen is, en zij stemmen toch voor, lijkt 't me geen verstandige zet van PvdA. De partij doet dan net alsof hun neus bloedt, en de geloofbaarheid kan dan in 't gedrang komen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
PvdA verandert niet van standpunt, want ze hadden nog geen standpunt ingenomen. Bovendien zit de PvdA in de oppositie en heeft ze er juist belang bij om nee te stemmen omdat zo het kabinet in de problemen zou kunnen komen. Dat de partij vermoedelijk ja gaat zeggen is dus juist zeer zuiver.
haha ja dat is waar natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voorzover er nog enige geloofwaardigheid te verliezen viel that is...![]()
dat gebeurt, zelfs in nog meer talen ( als je artikel echt aanslaat en interessant genoeg wordt bevonden wat mij nog nooit is overkomenquote:
Ja, we lijken toch meer op elkaar dan je zou denken als we het over andere onderwerpen hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jeez... Wij zitten wel erg op één lijn vandaag...![]()
De PvdA kan wel een stootje oplopen, het moet heel gek lopen willen ze de volgende verkiezingen niet winnen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar had ik inderdaad nog geen rekening mee gehouden... Stel dat de meerderheid van de achterban er tegen is, en zij stemmen toch voor, lijkt 't me geen verstandige zet van PvdA. De partij doet dan net alsof hun neus bloedt, en de geloofbaarheid kan dan in 't gedrang komen..
Misschien word jij ook wel een grote liefhebber van casual seks zodra je er eenmaal weer aan begint.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:37 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, we lijken toch meer op elkaar dan je zou denken als we het over andere onderwerpen hebben.![]()
Of jij neemt mijn levensstijl wat dat betreft over.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien word jij ook wel een grote liefhebber van casual seks zodra je er eenmaal weer aan begint.
En je ziet: het tast je hersenen geenszins aan!![]()
ik zie je al veel honderd maal liever in dit soort discussiesquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:39 schreef Mokster het volgende:
Misschien word jij ook wel een grote liefhebber van casual seks zodra je er eenmaal weer aan begint.
En je ziet: het tast je hersenen geenszins aan!![]()
Is ook wel eens leuk om te zienquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of jij neemt mijn levensstijl wat dat betreft over.![]()
Maar inderdaad, nuchter zeg je best zinnige dingen.![]()
Ik prefereer de andere Mokster.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zie je al veel honderd maal liever in dit soort discussies![]()
Knuffelen, voor de rest verwijs ik naar het Leger des Heils. Dat is verderop in de straat ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neuken?![]()
Oh nee... Dat doen wij niet!![]()
quote:
Niet voor mij weg gelegdquote:Moisei Ostrogorsky (1854-1919), aan. Deze bestudeerde rond 1900 de vnl. rond kiesdistricten georganiseerde Britse en de (tot op de huidige dag) sterker op “state level” dan op federaal niveau georganiseerde Amerikaanse partijen, en merkte op dat ze door deze organisatie vanouds sterk op de belangen en wensen in hun resp. kiesdistricten waren geöriënteerd. Maar aan de invloed van de kleine groep der Fabians op de mentaliteit van de Britse Labour Party, en aan de invloed die krachtige figuren op toonaangevende posities (als Amerikaanse presidenten, bv. de macho Teddy Roosevelt, 1901-1909) op het politieke denken konden hebben, zag Ostrogorsky ook dat een krachtige nationale partij-organisatie kon gaan bepalen, welke wensen en belangen van kiezers, door vanuit de partij gekandideerde en ondersteunde parlementsleden als politiek gepast, aanvaardbaar, kortom “politiek correct” (mijn term) mochten worden beoordeeld, en welke wensen en belangen geen gehoor bij “hun” politici mochten krijgen. Dit tastte de (in haar alomvattendheid, openmindedness berustende) zuiverheid van de het hele volk vertegenwoordigende functie van parlementsleden en politici aan, en dus pleitte Ostrogorsky (tegen beter weten in) voor een wettelijk, institutioneel verbod op permanente, landelijke partij-organisaties. Ostrogorsky onderkende dat in de steeds grootschaliger georganiseerde samenlevingen, waarin de overheidsmacht door uitbreiding van het kiesrecht steeds meer democratisch gefundeerd en gelegitimeerd was, de politieke partijen “focus the political feelings and the active wills of the citizens”; maar de hoofdbesturen en via hen opererende partij-ideologen mochten niet als de geluiden uit het electoraat filterende stoorzenders gaan optreden in het politiek verkeer.
ga ik zeker ook nog doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef Mokster het volgende:
Ik ook!![]()
Mocht ik na mijn rechtenstudie nog puf hebben ga ik nog politicologie studeren!
het is heel simpelquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dat zoeken we op....
SJEZUS!
[..]
Niet voor mij weg gelegd
engquote:
Voor exacte wetenschappen ben ik echt te blond. Ik ken mijn grenzen qua intelligentie...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:49 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ga ik zeker ook nog doen![]()
en om mijn vriend te bewijzen dat ik op het gebied van exacte wetenschappen best wel mijn mannetje sta, zou ik graag nog wel eens ( voor de lol dan) biologie of chemie erbij doen, als ik op pensioen ben of zo![]()
Waarom zeggen ze dat dan niet gewoonquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is heel simpel
als je stemt op een partij ben je het haast nooit met alle punten eens... maar door jou komen ze misschien wel op een plek om alle punten uit te kunnen voren dus ook de punten waar je het niet mee eens was
dat is de paradox
jawelquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb je mijn fotoboek nog niet gezien![]()
Daar heb ik nou nooit een "eng" gevoel bij gekregen. Eerder iets als: lekkerrrrrrquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb je mijn fotoboek nog niet gezien![]()
En wat voor niveauquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef PhaE het volgende:
En MSN doet het ook niet
Is toch meer mijn niveau..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |