vind je die mooi?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik studeer geen rechten![]()
Maar ik sta open voor goede ideeen. Ik wil naar een leuke studenten stad, het moet vooral ver en nieuw zijn... Ik zit momenteel in a'dam
Als je nu al in de fase bent belandt dat je enkel sex krijgt indien zij een kadootje krijgt, dan zou ik alvast maar voor vervanging gaan rondkijken...quote:
quote:
Er zijn inderdaad zat vrouwen die wel rokjes kunnen dragen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je nu al in de fase bent belandt dat je enkel sex krijgt indien zij een kadootje krijgt, dan zou ik alvast maar voor vervanging gaan rondkijken...![]()
Ik zit in de fase dat dat al niet meer helptquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je nu al in de fase bent belandt dat je enkel sex krijgt indien zij een kadootje krijgt, dan zou ik alvast maar voor vervanging gaan rondkijken...![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
Niks mis met rechten studeren in Amsterdam trouwens.
Niet???quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Ynske het volgende:
[..]Maastricht een leuke studentenstad
dat valt nog reuze mee hoor
Gelukkig woon je nu nog in de Haarlemmermeer!quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik zit in de fase dat dat al niet meer helpt
Als je per se wilt pijpen dan weet ik nog wel iemand hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig woon je nu nog in de Haarlemmermeer!
Joey vertrouwt zn huisgenoten niet, duis wordt idd afspreken op wc schipholplaza... 2e van links?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig woon je nu nog in de Haarlemmermeer!
het schijnt wel een leuke stad te zijn, ik ben er zelf nog nooit geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Ynske het volgende:Maastricht een leuke studentenstad
dat valt nog reuze mee hoor
Nogmaals ik wil een leuke studentenstad. Niveau zoek ik zelf wel uit en ik studeer geen rechtennnnnnnnn... Grrrrrrrquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het schijnt wel een leuke stad te zijn, ik ben er zelf nog nooit geweest.
maar het niveau ( wat in de rechten wordt gehaald) is erbarmelijk![]()
ik zat zelf niet in leuven in de kandidaturen, maar het is een feit dat de domste koeien die in leuven nog niet door één vak waren er in maastricht vlot doorgeraakten. de proffen maakten er zelfs grapjes over.
Dat jij verder gekomen bent dan de huishoudschool is net zo'n groot wonder en ook zonde van het geld met al die kinderen die je gaat baren en verzorgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het schijnt wel een leuke stad te zijn, ik ben er zelf nog nooit geweest.
maar het niveau ( wat in de rechten wordt gehaald) is erbarmelijk![]()
ik zat zelf niet in leuven in de kandidaturen, maar het is een feit dat de domste koeien die in leuven nog niet door één vak waren er in maastricht vlot doorgeraakten. de proffen maakten er zelfs grapjes over.
Dames of heren?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:53 schreef JoeyT het volgende:
Joey vertrouwt zn huisgenoten niet, duis wordt idd afspreken op wc schipholplaza... 2e van links?
Ik ken een Turk op de markt die je vast een dealtje had kunnen maken in combinatie met een portie doner.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:55 schreef GF het volgende:
En hij was 10 euro![]()
![]()
Godverdomme wat ben ik een pauper![]()
Doe maar dames... Maakt t wat spannender voor mijquote:
Hoe chillquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken een Turk op de markt die je vast een dealtje had kunnen maken in combinatie met een portie doner.![]()
ik heb de staat al héél veel geld opgebracht aan de belastingen die ik maandelijks betaal. Daar heb ik mijn studies al ruimschoots mee bekostigd, wees gerustquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:55 schreef Tranceptor het volgende:
Dat jij verder gekomen bent dan de huishoudschool is net zo'n groot wonder en ook zonde van het geld met al die kinderen die je gaat baren en verzorgen.
ach weet je wat het isquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet???
Wat dan wel...? T maakt me eig helemaal niet uit...
Kga vrijdag overigens ff kijken in Maastricht![]()
Hap.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb de staat al héél veel geld opgebracht aan de belastingen die ik maandelijks betaal. Daar heb ik mijn studies al ruimschoots mee bekostigd, wees gerust![]()
Maar wat vind je dan wel een leuke stad? Het maakt me echt niet uit... Mij trekt t gewoon om ff in andere omgeving te zijn...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach weet je wat het is
maastricht heeft wat gezellige kroegen om het vrijthof liggen
maar echt veel stelt het niet voor
en op zaterdag wil je er niet dood gevonden worden tussen alle touristen
Nee in Amsterdam, maar ik vind het nogal makkelijke grappen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef petitlapin2 het volgende:
laat me raden trancie, studeer jij in maastricht![]()
![]()
Zwolle.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan wel een leuke stad? Het maakt me echt niet uit... Mij trekt t gewoon om ff in andere omgeving te zijn...
Overigens ben ik gek van touristen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |