vind je die mooi?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik studeer geen rechten![]()
Maar ik sta open voor goede ideeen. Ik wil naar een leuke studenten stad, het moet vooral ver en nieuw zijn... Ik zit momenteel in a'dam
Als je nu al in de fase bent belandt dat je enkel sex krijgt indien zij een kadootje krijgt, dan zou ik alvast maar voor vervanging gaan rondkijken...quote:
quote:
Er zijn inderdaad zat vrouwen die wel rokjes kunnen dragen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je nu al in de fase bent belandt dat je enkel sex krijgt indien zij een kadootje krijgt, dan zou ik alvast maar voor vervanging gaan rondkijken...![]()
Ik zit in de fase dat dat al niet meer helptquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je nu al in de fase bent belandt dat je enkel sex krijgt indien zij een kadootje krijgt, dan zou ik alvast maar voor vervanging gaan rondkijken...![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
Niks mis met rechten studeren in Amsterdam trouwens.
Niet???quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Ynske het volgende:
[..]Maastricht een leuke studentenstad
dat valt nog reuze mee hoor
Gelukkig woon je nu nog in de Haarlemmermeer!quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik zit in de fase dat dat al niet meer helpt
Als je per se wilt pijpen dan weet ik nog wel iemand hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig woon je nu nog in de Haarlemmermeer!
Joey vertrouwt zn huisgenoten niet, duis wordt idd afspreken op wc schipholplaza... 2e van links?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig woon je nu nog in de Haarlemmermeer!
het schijnt wel een leuke stad te zijn, ik ben er zelf nog nooit geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Ynske het volgende:Maastricht een leuke studentenstad
dat valt nog reuze mee hoor
Nogmaals ik wil een leuke studentenstad. Niveau zoek ik zelf wel uit en ik studeer geen rechtennnnnnnnn... Grrrrrrrquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het schijnt wel een leuke stad te zijn, ik ben er zelf nog nooit geweest.
maar het niveau ( wat in de rechten wordt gehaald) is erbarmelijk![]()
ik zat zelf niet in leuven in de kandidaturen, maar het is een feit dat de domste koeien die in leuven nog niet door één vak waren er in maastricht vlot doorgeraakten. de proffen maakten er zelfs grapjes over.
Dat jij verder gekomen bent dan de huishoudschool is net zo'n groot wonder en ook zonde van het geld met al die kinderen die je gaat baren en verzorgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zat zelf niet in leuven in de kandidaturen, maar het is een feit dat de domste koeien die in leuven nog niet door één vak waren er in maastricht vlot doorgeraakten. de proffen maakten er zelfs grapjes over.
Dames of heren?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:53 schreef JoeyT het volgende:
Joey vertrouwt zn huisgenoten niet, duis wordt idd afspreken op wc schipholplaza... 2e van links?
Ik ken een Turk op de markt die je vast een dealtje had kunnen maken in combinatie met een portie doner.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:55 schreef GF het volgende:
En hij was 10 euro![]()
![]()
Godverdomme wat ben ik een pauper![]()
Doe maar dames... Maakt t wat spannender voor mijquote:
Hoe chillquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken een Turk op de markt die je vast een dealtje had kunnen maken in combinatie met een portie doner.![]()
ik heb de staat al héél veel geld opgebracht aan de belastingen die ik maandelijks betaal. Daar heb ik mijn studies al ruimschoots mee bekostigd, wees gerustquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:55 schreef Tranceptor het volgende:
Dat jij verder gekomen bent dan de huishoudschool is net zo'n groot wonder en ook zonde van het geld met al die kinderen die je gaat baren en verzorgen.
ach weet je wat het isquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet???
Wat dan wel...? T maakt me eig helemaal niet uit...
Kga vrijdag overigens ff kijken in Maastricht![]()
Hap.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb de staat al héél veel geld opgebracht aan de belastingen die ik maandelijks betaal. Daar heb ik mijn studies al ruimschoots mee bekostigd, wees gerust![]()
Maar wat vind je dan wel een leuke stad? Het maakt me echt niet uit... Mij trekt t gewoon om ff in andere omgeving te zijn...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach weet je wat het is
maastricht heeft wat gezellige kroegen om het vrijthof liggen
maar echt veel stelt het niet voor
en op zaterdag wil je er niet dood gevonden worden tussen alle touristen
Nee in Amsterdam, maar ik vind het nogal makkelijke grappen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef petitlapin2 het volgende:
laat me raden trancie, studeer jij in maastricht![]()
![]()
Zwolle.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan wel een leuke stad? Het maakt me echt niet uit... Mij trekt t gewoon om ff in andere omgeving te zijn...
Overigens ben ik gek van touristen![]()
En dat vraag je aan Z.v.v.Z.?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef JoeyT het volgende:
Doe maar dames... Maakt t wat spannender voor mij![]()
Open voor anaal?
sommige dingen zijn gewoon een feitquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef Tranceptor het volgende:
Nee in Amsterdam, maar ik vind het nogal makkelijke grappen eerlijk gezegd.
als je het leuk vind om tussen de touristen te lopen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Je redenering is weer eens flinterdun konijntje. Dat is niet je sterkste punt geloof ik. En dan wat over het niveau in Maastricht zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
sommige dingen zijn gewoon een feit; Een grote stroom gebuisde belgische rechtenstudenten trekken naar maastricht, en die mensen hebben nu eenmaal hun redenen, zo is het nu eenmaal
leuvenquote:
echt jij bent ook af en toe een domme doosquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef petitlapin2 het volgende:
laat me raden trancie, studeer jij in maastricht![]()
![]()
Om te studeren? kan ik niet echt over oordelenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan wel een leuke stad? Het maakt me echt niet uit... Mij trekt t gewoon om ff in andere omgeving te zijn...
Overigens ben ik gek van touristen![]()
Zelfs Belgie sta ik open voor, maar waar ik bang voor ben is dat belgen gewoon te saai zijn. Niet stom bedoelt, maar zijn ze niet heel conservatief?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
leuven, de langste toog van belgië, als je je daar niet amuseert, amuseer je je nergens
gent![]()
Maar jij komt uit Limburg? Ik wil gewoon weer geprikkeld worden door een nieuwe omgeving.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Om te studeren? kan ik niet echt over oordelen
ik weet wel dat als ik de kans had om t over te doen, mijn studie elders al begonnen was ik ervoor gekozen had om deze niet in Limburg te doen.
Yepzquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Limburg? Ik wil gewoon weer geprikkeld worden door een nieuwe omgeving.
zeg jij me dan eens waarom ze naar maastricht gaan, terwijl ze zich amuseerden in leuven en al hun vrienden moesten achterlaten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef Tranceptor het volgende:
Je redenering is weer eens flinterdun konijntje. Dat is niet je sterkste punt geloof ik. En dan wat over het niveau in Maastricht zeggen.![]()
Niemand. Ik heb er nul belang bij. Ik ken zelfs niemand die daar studeert.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef petitlapin2 het volgende:
Wie van je familie heeft allemaal in maastricht gestudeerd, schat.
je hebt van soorten, zoals overal zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef JoeyT het volgende:
Zelfs Belgie sta ik open voor, maar waar ik bang voor ben is dat belgen gewoon te saai zijn. Niet stom bedoelt, maar zijn ze niet heel conservatief?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zeg jij me dan eens waarom ze naar maastricht gaan, terwijl ze zich amuseerden in leuven en al hun vrienden moesten achterlaten.
ze wilden oh zo graag dat rechtendiploma en dan zoeken ze de gemakkelijkste manier![]()
misschien redeneer jij anders, maar dan ben je wel enorm verkeerd. Wie van je familie heeft allemaal in maastricht gestudeerd, schat.
zo en nu wel eens alles lezenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je het leuk vind om tussen de touristen te lopen?
jah dan is t een leuke stad
als je het leuk vind om in kroegen te hangen waar echte maastrichtenaren komen.
jah dan is t een leuke stad
rechten in maastricht is zo slecht nog niet
maar houd er even rekening mee dat de normen en eisen in Nederland anders liggen dan in België
dat is niet alleen met rechten zo, maar met alle opleidingen
ik heb een opleiding gevolgd met Nl en Be in een klas, combi van docenten en scholen.actie, maar je merkt duidelijk de verschillen. Uiteindelijk was er een mogelijkheid door wat extra modules bij de NL om ervoor te zorgen dat Nl en Be op een gelijk niveau afstudeerden. Dat ligt niet aan de studenten maar gewoon aan t feit dat er verschillen zijn tussen die landen
Wat bedoel je met prikkelen? Geneukt worden?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Limburg? Ik wil gewoon weer geprikkeld worden door een nieuwe omgeving.
stomme modtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic te reageren![]()
![]()
jij praat je vast, want je weet niet waarover je praat, wat ik nu wel weet, als belg én jurist. Sommige dingen moet je aanvaarden, en er was enIS nog streeds een grote stroom van gebuisde rechtenstudenen die van leuven naar maastricht gaan, dat kan je niet ontkennen ... dat staat als een paal boven waterquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef Tranceptor het volgende:
Niemand. Ik heb er nul belang bij. Ik ken zelfs niemand die daar studeert.![]()
Je redeneert gewoon heel erg zwak en je lult jezelf alleen maar verder vast.![]()
Lafjes?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat bedoel je met prikkelen? Geneukt worden?
Ik wilde het net zeggen, je lijkt mukie welquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic te reageren![]()
![]()
Je bent een doos!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij praat je vast, want je weet niet waarover je praat, wat ik nu wel weet, als belg én jurist. Sommige dingen moet je aanvaarden, en er was enIS nog streeds een grote stroom van gebuisde rechtenstudenen die van leuven naar maastricht gaan, dat kan je niet ontkennen ... dat staat als een paal boven water.
dingen waar je niets over weet, daar kan je best je mond over houden, trancie![]()
Ik weet wel iets van het niveau van universiteiten en onderlinge verschillen tussen Nederland en Belgie, maar jij hoort liever jezelf. Veel plezier daarmee! Ik heb geen zin te discusseren met mensen met zwakke redeneringen en zwakke argumenten. Misschien moeten we eens een goede Hollandse cursus Argumenteren voor Dummies er bij jou tegenaan gooien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij praat je vast, want je weet niet waarover je praat, wat ik nu wel weet, als belg én jurist. Sommige dingen moet je aanvaarden, en er was enIS nog streeds een grote stroom van gebuisde rechtenstudenen die van leuven naar maastricht gaan, dat kan je niet ontkennen ... dat staat als een paal boven water.
dingen waar je niets over weet, daar kan je best je mond over houden, trancie![]()
Ja ik wilde gewoon heel graag wat kwijtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, je lijkt mukie wel
Wat heb je met die ico?quote:
t was wel een goede postquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik wilde gewoon heel graag wat kwijt![]()
Alleen een beetje traag![]()
wordt ie geil vanquote:
Over het algemeen betere eisen en nadrukken in belgie ook nogquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je bent een doos!
zo
je moet eens leren lezen
het is niet zo dat de NL studie Rechten slechter is dan de Be studie Rechten
alleen maar omdat ze dat bij jullie zeggen
het onderwijssysteem is hier anders dan bij jullie waardoor er ook andere eisen en nadrukken gelegd worden
ynske, als die mensen een voorstander waren van het nederlandse systeem, dan waren ze zeker wel onmiddellijk naar maastricht gegaan zeker? maar dat deden ze niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Ynske het volgende:
Je bent een doos!
zo
je moet eens leren lezen
het is niet zo dat de NL studie Rechten slechter is dan de Be studie Rechten
alleen maar omdat ze dat bij jullie zeggen
het onderwijssysteem is hier anders dan bij jullie waardoor er ook andere eisen en nadrukken gelegd worden
Valt hij op zwarte pofrokken?quote:
Het gaat er niet om dat mensen die mislukken in Leuven naar Maastricht gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ynske, als die mensen een voorstander waren van het nederlandse systeem, dan waren ze zeker wel onmiddellijk naar maastricht gegaan zeker? maar dat deden ze niet.
dat er in elk land andere accenten gelegd worden, is nogal een feit.
dat velen na een mislukt leuvenavontuur naar maastricht gingen is ook een feit.
in omgekeerde richting heb ik het nooit meegemaakt trouwens
De overstap van Belgie naar Nederland is een minder groot mijnenveld als andersom. Klaar!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ynske, als die mensen een voorstander waren van het nederlandse systeem, dan waren ze zeker wel onmiddellijk naar maastricht gegaan zeker? maar dat deden ze niet.
dat er in elk land andere accenten gelegd worden, is nogal een feit.
dat velen na een mislukt leuvenavontuur naar maastricht gingen is ook een feit.
in omgekeerde richting heb ik het nooit meegemaakt trouwens
Mutz, ga lekker baren en augurken vreten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:16 schreef petitlapin2 het volgende:
als je er niets van weet, discussieer dan niet.
ik merk een (grote) stroom van gebuisde belgische studenten naar maastricht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:15 schreef Ynske het volgende:
Het gaat er niet om dat mensen die mislukken in Leuven naar Maastricht gaan.
jij beweert dat de studie daar slechter is.
kom eens met feiten,
die heb je niet, aangezien t niet waar is.
de accenten liggen totaal anders.
dus wat klets je nu?
jij constateerdquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik merk een (grote) stroom van gebuisde belgische studenten naar maastricht.
ik concludeer dat het makkelijker is om daar te slagen.
ben ik dan zo verkeerd ?
je moet echt van slechte wil zijn en dan echt willen draaien en keren en wentelen om er toch een ander exscuus aan te willen geven dan dat het gewoon makkelijker is
ik geef zelf toe dat het mijn kandidaturen in frankrijk gemakkelijker waren dan in belgië. Wat ERG om dat toe te geven zeg. En hierover kan ik tenminste echt uit ervaring spreken![]()
en daar ging het wel duidelijk om, want dat stond in mijn eerste postquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:15 schreef Ynske het volgende:
Het gaat er niet om dat mensen die mislukken in Leuven naar Maastricht gaan.
Is ook logischquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik merk een (grote) stroom van gebuisde belgische studenten naar maastricht.
ik concludeer dat het makkelijker is om daar te slagen.
ben ik dan zo verkeerd ?
je moet echt van slechte wil zijn en dan echt willen draaien en keren en wentelen om er toch een ander exscuus aan te willen geven dan dat het gewoon makkelijker is
ik geef zelf toe dat het mijn kandidaturen in frankrijk gemakkelijker waren dan in belgië. Wat ERG om dat toe te geven zeg. En hierover kan ik tenminste echt uit ervaring spreken![]()
in jouw eerste post staat dat ze gaan omdat het in Nl makkelijker is, en daar geef ik tegengas opquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:21 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en daar ging het wel duidelijk om, want dat stond in mijn eerste post
dat jij er een ander onderwerp van wil maken is jouw probleem![]()
ik heb ze niet persoonlijk geteld nee. Maar als je niet weet dat het een welbekend fenomeen is dat veel leuvenstudenten naar maastricht gaan, dan eindigt de discussie. want dit is wel degelijk een feit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef Ynske het volgende:
jij constateerd
dat zegt niets
kom maar eens met getallen
het gaat niet om de aantallen belgen in Maastrichtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb ze niet persoonlijk geteld nee. Maar als je niet weet dat het een welbekend fenomeen is dat veel leuvenstudenten naar maastricht gaan, dan eindigt de discussie. want dit is wel degelijk een feit.
als jij dat feit wil ontkennen, kom dan ook maar met cijfers.
ga de belgen in maastricht eens tellen, zou ik zo zeggen![]()
waarquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:23 schreef Tranceptor het volgende:
Tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |