abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:53:48 #101
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_34698465
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
ik zeg niet dat ze moeten boeten maar dat de eens moeten nadenken wat de gevolgen hiervan zijn
Nou ja, die gevolgen zijn duidelijk en tamelijk schrijnend: iemand tekent een poppetje en hele volksstammen gaan briesend op oorlogspad. Hoezo, scheve verhoudingen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:54:32 #102
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34698490
Ik ga mooi dit weekend naar de iKEA, met de fiets

Ze bekijken het maar die Snorremansen met hun olie en grote bek

on-topic:

Volksmenners hebben in die woestijnlanden kennelijk genoeg domme kuddedieren die overal achter aan lopen. Leuke afleiding van de baggersituatie in 95% van die zandlandjes.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34698542
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:54 schreef Hyperdude het volgende:

Ze bekijken het maar die Snorremandsen met hun olie en grote bek
Daar zullen de Zweden blij mee zijn
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_34698565
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nou ja, die gevolgen zijn duidelijk en tamelijk schrijnend: iemand tekent een poppetje en hele volksstammen gaan briesend op oorlogspad. Hoezo, scheve verhoudingen?
hoezo een poppetje jij weet blijkbaar niet wat dat inspeelt bij Moslims
het is verboden in de Islaam om met een profeet te spelen . dat wisten ze en ze respecteren dat niet eens
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34698577
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:54 schreef Hyperdude het volgende:

Ze bekijken het maar die Snorremandsen met hun olie en grote bek

on-topic:

Volksmenners hebben in die woestijnlanden kennelijk genoeg domme kuddedieren die overal achter aan lopen. Leuke afleiding van de baggersituatie in 95% van die zandlandjes.
Ik ga nooit meer naar IKEA
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:57:19 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34698597
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:

[..]

het is verboden in de Islaam om met een profeet te spelen . dat wisten ze en ze respecteren dat niet eens
Misschien is dat voor Islamieten verboden, niet voor mij iig.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:57:44 #107
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34698619
quote:

[..]

Ik ga nooit meer naar IKEA
haha, jij bent echt dom
pi_34698690
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Misschien is dat voor Islamieten verboden, niet voor mij iig.
en je respect dat niet eens

dat is hetzelfde als
ik ga holocaust ontkennen . dat is voor iedereen verboden , maar niet voor mij
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:59:35 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_34698701
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef Meki het volgende:
en maar raar kijken dat Moslims radicaliseren het komt allemaal hierdoor
Ja precies, het is eigenlijk simpel. Net zoals moslims.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34698709
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ja inderdaad, een kleine minderheid van extremisten heeft Hamas de meerderheid in het parlement bezorgt.
Die hadden ze al in hun zak, maar ze willen dus dat alle moslims gaan segreren.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:01:26 #111
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34698784
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:59 schreef Meki het volgende:

[..]

en je respect dat niet eens

dat is hetzelfde als
ik ga holocaust ontkennen . dat is voor iedereen verboden , maar niet voor mij
Voor de holocaust is helaas iets meer bewijs dan voor het bestaan van een God of Allah.

Jij mag geloven wat jij wilt, wat mij betreft mag jij vinden van de holocaust wat jij vindt. Ik heb daar verder niet/nauwelijks een boodschap aan en bepaal zelf wel wat ik geloof of niet geloof.

Onnodig kwetsen is nergens voor nodig. Onnodig gekwetst voelen is ook nergens voor nodig.
pi_34698893
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:01 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Voor de holocaust is helaas iets meer bewijs dan voor het bestaan van een God of Allah.

Jij mag geloven wat jij wilt, wat mij betreft mag jij vinden van de holocaust wat jij vindt. Ik heb daar verder niet/nauwelijks een boodschap aan en bepaal zelf wel wat ik geloof of niet geloof.
is het nou een geloof respecteren nou moeilijk waarom zou je een profeet gaan beschilderen als een terrorist ??? waarom en dat heeft als gevolgen als boycotacties en ik steun die boycotacties
pi_34698959
Wanneer je deze issue objectief beschouwt, kan je imo geen andere conclusie trekken, dat hier sprake is van een impasse.
In het islamitisch dogma is het afbeelden van Mohammed verboden en in een democratisch en seculiere orde is persvrijheid fundamenteel belangrijk.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_34699049
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:05 schreef damian5700 het volgende:
Wanneer je deze issue objectief beschouwt, kan je imo geen andere conclusie trekken, dat hier sprake is van een impasse.
In het islamitisch dogma is het afbeelden van Mohammed verboden en in een democratisch en seculiere orde is persvrijheid fundamenteel belangrijk.
vrijheid zonder grenzen?
pi_34699056
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:01 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Onnodig kwetsen is nergens voor nodig. Onnodig gekwetst voelen is ook nergens voor nodig.
waarom steun je het dan waarom neemt Europa hier geen afstand van ???
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:10:43 #116
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34699174

Eigenlijk is het van de zotte, dat er zoveel ophef over een aantal spotprenten gemaakt wordt, maar waar was die ophef bij terroristische acties die in naam van de islam zijn gedaan? Okee ik wil heus geloven dat er moslims zijn die het niet goedkeuren, maar zo'n ophef zoals nu is er nooit geweest .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:10:51 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_34699183
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
is het nou een geloof respecteren nou moeilijk waarom zou je een profeet gaan beschilderen als een terrorist ???
Omdat je er een punt mee duidelijk maakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:12:02 #118
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34699236
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:08 schreef Meki het volgende:

[..]

waarom steun je het dan waarom neemt Europa hier geen afstand van ???
Wat steun ik? Iemand maakt een paar plaatjes en anderen zijn beledigd.
Wat maakt mij dat uit? Dat is toch tussen de tekenaar en de mensen die beledigd zijn.

Overdreven gedoe allemaal
pi_34699268
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

vrijheid zonder grenzen?
Dogma's met verstrekkende kaders?
pi_34699283
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Omdat je er een punt mee duidelijk maakt.
welke punt maak je ermee ?
dat ie een terrorist is ?????
pi_34699317
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dogma's met verstrekkende kaders?
respect voor respect?
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:13:58 #122
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_34699323
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Era Vulgaris
  Moderator woensdag 1 februari 2006 @ 23:14:52 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34699360
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:

[..]

is het nou een geloof respecteren nou moeilijk waarom zou je een profeet gaan beschilderen als een terrorist ??? waarom en dat heeft als gevolgen als boycotacties en ik steun die boycotacties
De Mohammed in de cartoons staat symbool voor ontwikkelingen binnen de Islam. Maar dat snappen de domme stenengooiende kuddedieren natuurlijk niet.

Is het nou zo moeilijk om te beseffen dat een gang naar de rechter de juiste weg is als je het ergens niet mee eens bent, in plaats van excuses van "Europa" te eisen en te proberen door middel van intimidatie een krant het zwijgen op te leggen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_34699362
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

respect voor respect?
Ergo impasse in deze issue...
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:15:30 #125
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34699386
Waarom kan je in SA opgepakt worden als je een bijbel bij je hebt? Is de bijbel dan geen heilig schrift? Moeten wij ons niet enorm beledigd voelen?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:15:42 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_34699396
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
welke punt maak je ermee ?
dat ie een terrorist is ?????
Dat zijn leer terrorisme kan voeden, bijvoorbeeld.
pi_34699424
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Is dat niet het doel van de extremisten?
Dat de normale moslim gaat segreren?
Ik heb eigenlijk niet de indruk dat dit werk is van extremisten. Het zijn de overheden in het MO die daar de media strak in de hand hebben en dit hele verhaal opeens na vele maanden nieuw leven in blazen.
Ik kan het niet los zien van de overwinning van Hamas, al zal het nu mischien een hele eigen dynamiek krijgen. Maar mischien is het ook opeens weer afgelopen. Die overheden in het MO kunnen gewoon besluiten dat het welletjes is geweest en vervolgens hoort de gemiddelde arabier er gewoon niks meer over, en als ie het waagt toch op eigen initiatief te gaan demonstreren zit ie binnen de kortste keren in de bak met een elektriciteitskabel aan zijn leuter.

Dit is een stunt om concessies van het Westen af te dwingen ten opzichte van Hamas en de Palestijnen.
pi_34699457
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zijn leer terrorisme kan voeden, bijvoorbeeld.
nee ze willen graag moslims kwetsen en beledigen dat willen ze
en dat hebben ze gekregen met gevolg met een miljoenen schade per dag
pi_34699483
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ergo impasse in deze issue...
Enkel en alleen als je toegeeft aan provocateurs en radicalen
pi_34699500
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een spotcartoon allemaal niet kan uitrichten. Enorm achterlijk dat de moslimlanden massaal afgeven op Denemarken vanwege een lullig prentje. Volgens mij weten sommige moslims het verschil niet tussen satire (spotten red.) en belediging (Godslastering red.).

En als het andersom zou gebeuren dat een Arabische krant een spotprent maakt over God, dan zijn de reacties hier sterk milder.
Met reacties als deze vraag je ook echt om bomaanslagen of een tweede bloedbad à la Van Gogh
pi_34699502
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef Ludwig het volgende:
Waarom kan je in SA opgepakt worden als je een bijbel bij je hebt? Is de bijbel dan geen heilig schrift? Moeten wij ons niet enorm beledigd voelen?
wel
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:18:38 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_34699522
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
nee ze willen graag moslims kwetsen en beledigen dat willen ze
Zijt gij het, Robbert van den Broeke?
pi_34699534
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef Gert het volgende:

[..]

De Mohammed in de cartoons staat symbool voor ontwikkelingen binnen de Islam. Maar dat snappen de domme stenengooiende kuddedieren natuurlijk niet.

Is het nou zo moeilijk om te beseffen dat een gang naar de rechter de juiste weg is als je het ergens niet mee eens bent, in plaats van excuses van "Europa" te eisen en te proberen door middel van intimidatie een krant het zwijgen op te leggen?
dat is hun recht en ik heb ook door dat hun met imitatie doorgaan om Denemarken maar eens laten zien dat provocatie en beledigen dat niet goed is.

de rechter gaat zeggen vrijheid van meningsuiting dus ongeloofwaardig
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:19:52 #134
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_34699567
quote:
En wat dan nog? Wen er maar aan dat niet iedereen hetzelfde denkt.

Ik voel me hier zo prettig JUIST vanwege dit gebrek aan respect voor profeten. Profeten zeggen mij NIETS.
Mozes niet. Jezus niet. Mohammed niet. Niemand niet.

Als ik Mohammed morgen wil afbeelden met zijn stijve snikkel in zijn hand (omdat het nu eenmaal een publiciteitsgeile stakker is, altijd geweest ook), dan DOE ik dat, mits mijn eigen angst me niet in de weg staat.

Als ik vind dat Mohammed een onbetrouwbare charlatan is, of een gladde aal, of een pedofiele tiran, dan ZEG, SCHRIJF of TEKEN ik dat. Desnoods fabriceer ik een olieverf van 3 bij 3 meter en verpats ik die aan het Prado.
Heb ik ook maar een beetje gevoel van trots en eigenwaarde, dan laat ik me niet weerhouden door een stelletje holemensen uit het Midden-Oosten.

Het zou godverdomme wat zijn zeg, als iedereen bij elke scheet de ander met dood en geweld kon dreigen omdat een belediging nu eenmaal een belediging is. Onvolgroeide kinderzielen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_34699595
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Enkel en alleen als je toegeeft aan provocateurs en radicalen
Dat zie je imo niet goed. Wanneer een van de partijen toegeeft is de impasse opgeheven.
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2006 @ 23:21:06 #136
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34699604
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk niet de indruk dat dit werk is van extremisten. Het zijn de overheden in het MO die daar de media strak in de hand hebben en dit hele verhaal opeens na vele maanden nieuw leven in blazen.
Ik kan het niet los zien van de overwinning van Hamas, al zal het nu mischien een hele eigen dynamiek krijgen. Maar mischien is het ook opeens weer afgelopen. Die overheden in het MO kunnen gewoon besluiten dat het welletjes is geweest en vervolgens hoor de gemiddelde arabier er gewoon niks meer over, en als ie ghet waagt toch op eigen initiatief te gaan demonstreren zit ie binnen de kortste keren in de bak met een ectriciteitskabel aan zijn leuter.

Dit is een stunt om concessies van het Westen af te dwingen ten opzichte van Hamas en de Palestijnen.

Wie zegt dat het geen stunt van westerse agent provocateurs is om Blair zijn onzalige wet te laten stranden?

Ministers lose religious bill bid

woensdag 1 februari 2006 @ 23:21:13 #137
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34699609
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wel
Ga ik geloof ik ook maar eens wat fatwa´s tegen die kameelrijders uitroepen.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34699628
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik voel me hier zo prettig JUIST vanwege dit gebrek aan respect voor profeten. Profeten zeggen mij NIETS.

Als ik Mohammed morgen wil afbeelden met zijn stijve snikkel in zijn hand (omdat het nu eenmaal een publiciteitsgeile snakker is, altijd geweest ook), dan DOE ik dat, mits mijn eigen angst me niet in de weg staat.

Als ik vind dat Mohammed een onbetrouwbare charlatan is, of een gladde aal, of een pedofiele tiran, dan ZEG, SCHRIJF of TEKEN ik dat. Desnoods fabriceer ik een olieverf van 3 bij 3 meter en verpats ik die aan het Prado.
Heb ik ook maar een beetje gevoel van trots en eigenwaarde, dan laat ik me niet weerhouden door een stelletje holemensen uit het Midden-Oosten.

Het zou godverdomme wat zijn zeg, als iedereen bij elke scheet de ander met dood en geweld kon dreigen omdat een belediging nu eenmaal een belediging is. Onvolgroeide kinderzielen.
dus jij hebt geen respect voor andersman geloof omdat jij het niets aandoet ?

dit zeg je enkel alleen omdat het gericht is tegen de Islaam maar dat wist ik al
ik ben erg teleurgesteld hoe mensen hier overdenken
pi_34699631
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat zie je imo niet goed. Wanneer een van de partijen toegeeft is de impasse opgeheven.
sure, maar beiden zijn ze te trots en zien een dergelijke actie als een zwaktebod.
pi_34699745
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:18 schreef speknek het volgende:

Zijt gij het, Robbert van den Broeke?
pi_34699747
Wordt eens tijd dat we een alternatief vinden voor olie. Dan zijn hun "intimidaties" geen flikker meer waard en vervalt het hele middenoosten weer terug naar de middeleeuwen omdat ze geen andere inkomsten meer hebben.

De dag van alternatieve brandstof is een blijde dag voor het vrije westen en een rampspoed voor de moslimfundies!
pi_34699756
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef Ringo het volgende:

[..]

Als ik Mohammed morgen wil afbeelden met zijn stijve snikkel in zijn hand (omdat het nu eenmaal een publiciteitsgeile stakker is, altijd geweest ook), dan DOE ik dat, mits mijn eigen angst me niet in de weg staat.

Ik zie de intergratie (of is het assimilatie?) van moslims een stuk dichterbij komen.
pi_34699774
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is hun recht en ik heb ook door dat hun met imitatie doorgaan om Denemarken maar eens laten zien dat provocatie en beledigen dat niet goed is.

de rechter gaat zeggen vrijheid van meningsuiting dus ongeloofwaardig
De rechter is onafhankelijk en onpartijdig. Hij oordeelt enkel naar de regel van de wet. In jouw ogen niet plausibel, maar het is rechtvaardig.
pi_34699799
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef Refragmental het volgende:
Wordt eens tijd dat we een alternatief vinden voor olie. Dan zijn hun "intimidaties" geen flikker meer waard en vervalt het hele middenoosten weer terug naar de middeleeuwen omdat ze geen andere inkomsten meer hebben.

De dag van alternatieve brandstof is een blijde dag voor het vrije westen en een rampspoed voor de moslimfundies!
nou dan ga je toch olie boycotten
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:26:44 #145
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34699827
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef Kajegi het volgende:

[..]

Ik zie de intergratie (of is het assimilatie?) van moslims een stuk dichterbij komen.
Rot toch op met die kwatsj man. Dit zijn onze waarden. Leer ermee te leven of ga lekker naar De Rif terug.
pi_34699831
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

sure, maar beiden zijn ze te trots en zien een dergelijke actie als een zwaktebod.
Mijn benadering is daarom objectief.
pi_34699854
-edit- foutje
pi_34699882
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Mijn benadering is daarom objectief.
Betrokken partijen en groepen erom heen niet.
pi_34699929
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Betrokken partijen en groepen erom heen niet.
Ik volg het nieuws...
pi_34699970
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:29 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik volg het nieuws...
Je vat het op als een flame?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')