Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Staan onder berbers bekend als gierigen, onder arabieren als rolmodel.
Is de boel niet dichtgegooid ivm. een DDoS?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dergelijke schermpjes komen me bekend voorgewoon een foutje in de site
gewoon lief zijn tegen je ma en der laten kokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
KloptAlleen ben ik zelf helaas niet zo gierig waardoor ik soms weleens krap zit.
˛
De kans dat er een gehandicapt kind uit inteelt voorkomt is nooit hoger dan 3%. Het maakt dus geen fuck uit of dat nog maar net begonnen is of al 800 jaar aan de gang is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:58 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Allemaal veroorzaakt door inteelt.
Het is wetenschappelijk bewezen dat kinderen uit inteelt relaties vergrote kand hebben op geestelijke en lichamelijk handicappen, Als je dus all meer dan 800 jaar met je (achter) nichtje copuleert...dan krijg je dit soort dingen
Respect? Mag ik even keihard gaan lachen. Misschien is dat nu zo, maar dat was in de vorige eeuw zeker niet altijd zo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm de meeste Joden zijn pas ten tijde van WW2 naar Marokko geweest en de andere Joden zaten er al VER voor de 14e eeuw. De val van Grenada heeft dus niet zo veel ermee te maken. En dan hebben we het over een periode zeg, de 14e eeuw, als je dat gaat relativeren met wat er in Europa gebeurde...tja zo kan ik het ook.
[..]
Dat gold evengoed voor moslims![]()
[..]
Zeg ik dat dan? Ik bedoel Nederland hoeft daar evenmin op trots te zijn, het land wat maar al te graag de Joden aan de Duitsers gaf. Het zijn allemaal ouwe koeien die weliswaar niet vergeten moeten worden, maar die voor de huidige generatie niet zo relevant is. Het is gewoon een feit dat door de jaren heen Marokko als een van de tolerantste landen gezien kan worden ten opzichten van Joden. Maar dat niet alleen, het is ook een van de weinige landen die een Joods feest als nationale feestdag heeft e.d.
[..]
Waarom zou ik me beledigd voelen? Het is geschiedenis en de feiten staan vast, er is bijna geen land geweest waarbij Joden altijd met respect behandeld werden. Maar we raken idd offtopic, het blijft een interessant onderwerp voor C&H tho.
Geweldig, de schrijfstijl van geenstijlquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zijn site is platgelegt door de Geenstijl bezoekers.
Het was natuurlijk al weer erg lang stil geweest om zijn persoontje. Je moet wat doen om populair te blijven bij de mensen die er een dagtaak aan hebben doodsbedreigingen te uiten. Zielig mannetjequote:Op woensdag 1 februari 2006 14:25 schreef Godslasteraar het volgende:
Vind ik trouwens wel tegenvallen van Wilders. Een beetje ambitieus politicus heeft gigabytes aan bandbreedte, en eventueel wat mirrors en extra domeinnamen tot z'n beschikking.
Ja die kans is er en nee, dat is niet leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef Youssef het volgende:
Bestaat er ook nog kans dat de Franse relschoppertje weer wat auto's opofferen? Lijkt me leuk.
Hoort in je openingspost, Meki de Islamiet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Boycot moslimlanden kost Denemarken veel geld 3
Nog steeds als gevolg van de rellen, of omdat dat ondertussen is gedegradeer tot "gewoon vandalisme" als ruitjes ingooien, hegspringen, verkeersbordje pik e.d. zoals we van onze lonsdalers gewend zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef RuL0R het volgende:
Ja die kans is er en nee, dat is niet leuk.
Maar er gaan in Frankrijk (voornamelijk in de Banlieux) dagelijks enkele tientallen auto's in de fik.
lang stil geweest, dus nu grijpt hij deze mogelijkheid (hoe onbenullig ook) met beide handen aan om weer in het nieuws te komen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef Youssef het volgende:
Het was natuurlijk al weer erg lang stil geweest om zijn persoontje. Je moet wat doen om populair te blijven bij de mensen die er een dagtaak aan hebben doodsbedreigingen te uiten. Zielig mannetje
Liberté, egalité, fraternité!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:57 schreef Godslasteraar het volgende:
Dit is trouwens wel interessant, terwijl een flink deel van de media en alle Euopese ''leiders'' met hun handen staan te wringen en De Balk zich in z'n torentje heeft verschanst neemt bloggend Europa de vaandel over:
[afbeelding]
Het Heilige Internet!![]()
Hmz ik heb vrijdag nog op rotterdam centraal een marokkaan die eerst in het halfberber met zn vrienden aan het praten was ook een vuurtje gegeven en een prettige dag gewenst, is Rotterdam nu in 1 keer ook weer een tolerante stad?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar nog in Fes en ik moet zeggen dat dat een van de tolerantste steden is die je nu kan vinden, je vind er allerlei soorten maten mensen. Israelische toeristen die hard hebreeuws praten terwijl een arabier hem gewoon een vuurtje aanbied. Prachtig.
groepwilders.nl en geertwilders.nl doen het wel weer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:16 schreef Gert het volgende:
www.geenstijl.nl ook niet meer bereikbaar.
Heeu, het gaat mij vooral om de tieten hoor!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Liberté, egalité, fraternité!
Zo'n beetje in alles tegengesteld aan waar wat voor fundi dan ook voor staat.
Ik zeg: die barricaden op (virtueel dan he *mompelt iets over rapen*)
T.net doet het bij mij prima. Anders zou fok ook wel op z'n minst wat trager zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Heeu, het gaat mij vooral om de tieten hoor!![]()
En inderdaad, geenstijl lijkt ook ge-dost. Ik weet niet waar die gehost zijn maar ik kan tweakers ook niet meer bereiken![]()
Een bloederige culturele revolutie vergelijken met geheel vrijblijvend en anoniem wat op internet klotenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Liberté, egalité, fraternité!
Zo'n beetje in alles tegengesteld aan waar wat voor fundi dan ook voor staat.
Ik zeg: die barricaden op (virtueel dan he *mompelt iets over rapen*)
Kan ik ook allemaal niet bereiken. Geen idee wat er aan het handje is.Al heb ik wel geenstijl weer terug, zij het heel traag. Mischien dat er wat verbindingen geblokkeerd worden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:32 schreef RuL0R het volgende:
[..]
T.net doet het bij mij prima. Anders zou fok ook wel op z'n minst wat trager zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |