Daar bedoelde ik dus mee dat diegene dus niet elke dag iemand anders heeft gehadquote:dan is het sowieso beter om iemand te hebben die zelf ook al wat vaker iets vasts heeft gehad en dus ook geen slettebak is qua bedpraktijken.
Het gaat zich allemaal erom hoe je het juist uitdrukt in woordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:47 schreef Sjoem het volgende:
Mukie,
[..]
Daar bedoelde ik dus mee dat diegene dus niet elke dag iemand anders heeft gehad
En dat ik dus meer zekerheid heb dat diegene ook op zoek is naar iets vasts.
Dat is soms nog best lastigquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het gaat zich allemaal erom hoe je het juist uitdrukt in woorden
jupsquote:
juistquote:
en ga je nu ook meer over m vertellen?quote:
Maar wel de moeite nemen om nog even te postenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:53 schreef PeuRac het volgende:
Gvd, net wakker en moet over 5min al weg![]()
tot vanaaf![]()
vrouwenquote:
Kletsen kan best leuk zijn hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:56 schreef vlad het volgende:
[..]
vrouwen![]()
doen i.p.v praten![]()
woon nu in leerdam mocht iemand intresse hebben![]()
![]()
tot je werktquote:
Wist je nou maar hoe het voelde ehquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wist je nou maar hoe het voelde eh![]()
Hij vertrouwd op de bijna kutervaring van 2 lauwe kipfiletjesquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wist je nou maar hoe het voelde eh![]()
En daarna lekker door de nasi snijdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:04 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hij vertrouwd op de bijna kutervaring van 2 lauwe kipfiletjes
de beste man is ervaren
Waar staat dat ik zeg dat ik ervaren ben?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:04 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hij vertrouwd op de bijna kutervaring van 2 lauwe kipfiletjes
de beste man is ervaren
ja daar kan je hem s'nachts voor wakker makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En daarna lekker door de nasi snijden
neemt iemand het keer voor je op, boor je hem nog de grond inquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:06 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Waar staat dat ik zeg dat ik ervaren ben?
en het gaat ook niet over vliegtuigenquote:
Dat laat je blijken jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:54 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben er alweer!
Het wordt best verslavend dit forum.
Nog even en je staat in de OPquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:54 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben er alweer!
Het wordt best verslavend dit forum.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als een pak melk leeg is, is de melk OP
OpeningsPost
Hoe komt je bovenlip dan zo wit?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Ik drink nooit geen melk eigenlijk
Van de poedersuikerquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe komt je bovenlip dan zo wit?
de restjes van de sneeuw die in je neus verdwijnt?quote:
Nee, daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef lipje het volgende:
[..]
de restjes van de sneeuw die in je neus verdwijnt?
Dan rij je dus ook een Amrikaan, als je van zweverig houdt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aan
Ik ben sowieso al een zweverig persoontje. Lekker dagdromen.
Een Amerikaan is meestal te duur en een BX vind ik niet zo leukquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan rij je dus ook een Amrikaan, als je van zweverig houdt?Of een BX?
Puikquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:30 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
oftewel hoe is het met de rijles, Alex?
Jammerquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een Amerikaan is meestal te duur en een BX vind ik niet zo leuk
Heb je er zelf wel een dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer
Ik ga de 25e naar de BX-meeting!
Beter lezen.. ik heb nog rijles hequote:
ROfl, lekker weer danquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Lijsttrekker Leefbaar Emmen cel in na bedreiging
Cees Bijl is burgemeester van EmmenDie is bij ons weggedegradeerd
Was eerst burgemeester van Leeuwarderadeel.
Ik wist niet wat voor een soort rijlesquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beter lezen.. ik heb nog rijles he
Maar een BX is zeker een optie, de hippie-street-credibilaty is best groot. Maar liever een Lada Nivaof VW Transporter T3 Doka
B-rijles dusquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik wist niet wat voor een soort rijlesHet had ook voor de motor kunnen zijn.
Je hebt wel een aparte smaak moet ik zeggen
Niets, ieder zijn eigen toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
B-rijles dus
En wat is er mis met mn smaak?
Niets, maar je ziet niet veel dat mensen dit soort autootjes juist graag willen hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
B-rijles dus
En wat is er mis met mn smaak?
Met wat voor mesnen ga jij dan om? Golfsjonnen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niets, maar je ziet niet veel dat mensen dit soort autootjes juist graag willen hebben
Of ik ga met de verkeerde mensen om.
VW transporters zijn wel gaaf maar ik vind de niva weer nietsquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga juist wel veel om met liefhebbers van barrels
Er is geen Peug 787 afaikquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef Dangel het volgende:
Waarom geen Peugeot?
Wat ben jij nu weer voor domme mongool. Ik heb het tegen Alexxxxxquote:
He kloonquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:43 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor domme mongool. Ik heb het tegen Alexxxxx
Whehehequote:Op woensdag 1 februari 2006 14:43 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor domme mongool. Ik heb het tegen Alexxxxx
Dat is ook mijn favoriet. Inderdaad erg jammer dat je ze bijna niet meer ziet, maar in Frankrijk zijn ze nog wel. Ken je Dangel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:![]()
![]()
Mwah, de enige interessante Peugeot in mijn ogen is de 505/504, en die zijn allemaal al naar Afrika geëxporteerd, en daar erg gewild, en dus hier duur. En er zijn gewoon teveel nog toffere auto's.
Alexxxxx is ook van het heksenspulquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:46 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriet. Inderdaad erg jammer dat je ze bijna niet meer ziet, maar in Frankrijk zijn ze nog wel. Ken je Dangel?
Minder dan vroegerquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Alexxxxx is ook van het heksenspul
Nee, we wonen nu naast een vliegveld, vliegverbod hier, klotezooiquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:53 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Je hebt nog wel startklare bezems staan?
dat ding moet nog steeds gerepareerd wordenquote:
Is hij hier ook lid? En wat vond hij er van?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:50 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Alexxxxx is ook van het heksenspul
En ik heb m'n broertje je fotoboek gegeven
Nee hij is geen lid, en geen ideequote:Op woensdag 1 februari 2006 14:57 schreef Dangel het volgende:
[..]
Is hij hier ook lid? En wat vond hij er van?
Zeg je het als je het wel weet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Nee hij is geen lid, en geen idee
heb ik al gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:53 schreef lipje het volgende:
[..]
en ga je nu ook meer over m vertellen?
Sjoewesjatquote:
Ik kan nu gemeen zijn, maar ik doe het nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:56 schreef vlad het volgende:
[..]
vrouwen![]()
doen i.p.v praten![]()
woon nu in leerdam mocht iemand intresse hebben![]()
![]()
nietus!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:19 schreef Dangel het volgende:
Mukie je avatar is kapot
hier doet ie het primaquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:19 schreef Dangel het volgende:
Mukie je avatar is kapot
Zeker een lekker fris begin.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Een fris begin Sjoewe
Ik ga zo lekker een stukje wandelen![]()
Gaaf manquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
Zo alles is geregeld:
Oude kamers schoongemaakt.
Sleutels ingeleverd.
Nieuw contract getekend.
Plannen gemaakt voor het opknappen.
Ik heb d'r zin an
Sloopwerkzaamhedenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeker een lekker fris begin.Er is echt een last van me af nu. En precies op tijd weg daar, vanaf vandaag beginnen de sloop werkzaamheden en is het de komende 4 maanden van 7 tot 17.00 uur een puinbak.
Ik zou best zo'n huisje in uit elkaar willen timmerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sloopwerkzaamheden
's ochtends ruw gewekt worden door bouwvakkers
Thanks, het gaat echt heel vet worden, ik heb toffe plannen gemaaktquote:
damn gemist toen ik op vakantie wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb ik al gedaan
Vragenvuur van Alexxxxx
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef lipje het volgende:
[..]
damn gemist toen ik op vakantie was![]()
![]()
Nu moet ik ze allemaal teruglezen
Ze demonteren meer dan ze slopen tegenwoordig. Maar goed een mooie eiken vloer kan je er aan overhoudenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sloopwerkzaamheden
's ochtends ruw gewekt worden door bouwvakkers
boefjequote:
Vergeet je stokken niet mee te nemenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef lipje het volgende:
[..]
Vergeet je stokken niet mee te nemen![]()
Wat zijn de plannen? Eau rouge aanleggen in de slaapkamer?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Thanks, het gaat echt heel vet worden, ik heb toffe plannen gemaakt
aahh toequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kan nu gemeen zijn, maar ik doe het niet
Arnhems meisjequote:
Het is het wel waardquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeker een lekker fris begin.Er is echt een last van me af nu. En precies op tijd weg daar, vanaf vandaag beginnen de sloop werkzaamheden en is het de komende 4 maanden van 7 tot 17.00 uur een puinbak.
Wilde alleen maar zeggen dat ik vanmorgen meer deed dan alleen drover praten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:46 schreef vlad het volgende:
[..]
aahh toe![]()
doe maar een keertje gemeenik daag je uit
![]()
of hou je zo aan je titel van aardigste user vast![]()
ijsmuisjequote:
nee maar wel IN Arnhem (en je gaat er ook weer vandaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Arnhems?
Ik kom niet uit Arnhem!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wilde alleen maar zeggen dat ik vanmorgen meer deed dan alleen drover praten.
Maar nu mist het zn effect
dat ben je toch wel gewendquote:
Ehm nee, ik zit in Limburgquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:00 schreef lipje het volgende:
[..]
nee maar wel IN Arnhem (en je gaat er ook weer vandaan)
Kutquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:01 schreef Mukie het volgende:
hoest met je rsi?
Zit je al bij mij in de buurt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
HALLO FWNK
[..]
Ehm nee, ik zit in Limburg.
En nu ga ik weer, ergens anders naartoe, wel in Limburg.
Doei!
nu alweer weg, dat was een vluggertjequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
HALLO FWNK
[..]
Ehm nee, ik zit in Limburg.
En nu ga ik weer, ergens anders naartoe, wel in Limburg.
Doei!
Oppassen drmee en genoeg pauzes nemenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kut!
Nog even en ik ga afscheid nemen. Snif.
Maar nu nog niet.
Behalve voor nou dan.
Doei!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef lipje het volgende:
[..]
Vergeet je stokken niet mee te nemen![]()
pas je wel opquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:07 schreef vlad het volgende:
[..]
pas je wel op. met jou geluk afgelopen dagen kan je er nooit te zeker van zijn of het wel verlaten is
![]()
heftige poepquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
Toepasselijk linkje voor dit topic
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
Fransenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
Vijf keer dezelfde quote op een rijquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
Lexxxx vuile rukkerd!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
Jeps...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Fransen
Loop je inmiddels stage?!?
Dat ben ik niet op dat plaatje hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeps...
Jij al aan't afronden?
da's een aardig hot linkje die Herm daar zojuist gepost heef!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vijf keer dezelfde quote op een rij
[afbeelding]
Neee, ik smnap meh niet !!!!1234567890!@#$%^&*(!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
da's een aardig hot linkje die Herm daar zojuist gepost heef!Snap je em?! WHAHAAHAHAAHA
!!111:D:11!:D
one!1!:S!één!!!1!
11!!:!D!1!:D!!!1!een:!:D
Waar? wat doe je? wanneer ben je klaar? hoe vordert het?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeps...
Jij al aan't afronden?
n00000bquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neee, ik smnap meh niet !!!!1234567890!@#$%^&*(!!!!!
Hij is gewoon jaloers joh dat hij nog elke dag pakken beschuit achteruit in staat te parkerenquote:
Ik zit me helemaal de tering te lerenquote:
In R'dam, ik ben (even simpel gezegd) bezig met de constructie van een 19m jacht op een vernieuwende manier. Het plan is eind juni klaar te zijn. Het vordert matig, ik ben maandag j.l. begonnenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waar? wat doe je? wanneer ben je klaar? hoe vordert het?
Afronden zit er voor mij dit jaar niet in. Daarvoor heb ik toch teveel verneukt. Bedoeling is dit jaar zo veel mogelijk vakken afronden (ws. blijven er 2 open) en dan dit najaar die vakken volgen en afstuderen (dus, zeg januari 2007 klaar) of ik ga volgend jaar in het bestuur van de studievereniging, en dan schuift afstuderen een jaar op....
Ik ben al een maand neit meer opgeroepenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers joh dat hij nog elke dag pakken beschuit achteruit in staat te parkeren![]()
Wie niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers joh dat hij nog elke dag pakken beschuit achteruit in staat te parkeren![]()
nog erger dusquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben al een maand neit meer opgeroepen
Ah dat was hetquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zag je dus niet dat je een mooie reeks quotes op een rij verbrak![]()
Is zo'n ballenclub zo leuk?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
En gaar bij jou zegHoeveel jaar ben je nu bezig? Maar opzich is januari 2007 ook niet geheel verkeerd natuurlijk. En als je hierna toch niets meer gaat doen (ipv we:rken) zou ik het bestuur van de studievereniging gewoon doen... Onvergetelijke ervaring...
![]()
Prima, ik moet alleen nog wel een aardige bultquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Conjo!![]()
Lukt het leren een beetje?
Studievereniging eh, geen studentenverenigingquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Is zo'n ballenclub zo leuk?![]()
Ik vind het vaak eigenlijk alleen sneu hoe ze zich gedragen en wat voor houding ze zich aanmeten
Lukt het wel een beetje?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit me helemaal de tering te leren![]()
Ik denk dat jij het verschil tussen STUDIE- en STUDENTENvereniging niet kent of eroverheen gelezen bentquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Is zo'n ballenclub zo leuk?![]()
Ik vind het vaak eigenlijk alleen sneu hoe ze zich gedragen en wat voor houding ze zich aanmeten
Dan zeg ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Alexxxxx, als ik zeg dat Dangel een leuk kloontje is van je, wat zeg jij dan?
Dat sucktquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prima, ik moet alleen nog wel een aardige bult
Da's wat dichterbij dan Tielquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In R'dam, ik ben (even simpel gezegd) bezig met de constructie van een 19m jacht op een vernieuwende manier. Het plan is eind juni klaar te zijn. Het vordert matig, ik ben maandag j.l. begonnen.
Ik ben nu met m'n 4e jaar bezig. Dus ik loop een half jaar uit. Ben ik niet blij mee, maar ach, ik blijf dan maar even aan m'n neef denken, die heeft er 7 jaar over gedaan.quote:En gaar bij jou zegHoeveel jaar ben je nu bezig? Maar opzich is januari 2007 ook niet geheel verkeerd natuurlijk. En als je hierna toch niets meer gaat doen (ipv we:rken) zou ik het bestuur van de studievereniging gewoon doen... Onvergetelijke ervaring...
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het verschil tussen STUDIE- en STUDENTENvereniging niet kent of eroverheen gelezen bent
Is het nou wel of niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zeg ikwat denk je wel niet
Niet. Dangel staat niet eens op mn kloontjeslijst als ik heel eerlijk benquote:
Whehe sure....quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet. Dangel staat niet eens op mn kloontjeslijst als ik heel eerlijk benIk verdenk haar er van echt te zijn
Iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's wat dichterbij dan Tiel
vernieuwend als in revolutionair of vernieuwd voor een jacht?
Had je al 'n stuk gedaan, qua achtergrond of ben je echt maandag pas begonnen?
[..]
En een half jaar uitlopen is nog te overzien jaquote:Ik ben nu met m'n 4e jaar bezig. Dus ik loop een half jaar uit. Ben ik niet blij mee, maar ach, ik blijf dan maar even aan m'n neef denken, die heeft er 7 jaar over gedaan.
En dat bestuur... daar twijfel ik nog over. Het is 40 uur + bijna elke avond wel iets/ergens. Maw: het is funest voor je sociale levenDeadline voor de sollicitaties is 30 maart, dus ik heb nog tijd
Je eigen kloontjes op een lijst zetten is ook weer zo overdreven hè....quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet. Dangel staat niet eens op mn kloontjeslijst als ik heel eerlijk benIk verdenk haar er van echt te zijn
Mis je de A15?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd!
Vernieuwend als in nieuwe methode van berekenen/tekenen en als in vernieuwend voor een jacht
En ik ben echt maandag pas begonnen ja...
[..]
En hij was dus wél lid van zo'n ballenclub (Quintusquote:En een half jaar uitlopen is nog te overzien jaEn 7 jaar
En met je sociale leven doel je neem ik aan op je vriendin, want verder is het niet veel speciaals toch?![]()
En idd, je hebt nog tijd zat om erover te denken...
Alsof jij wat beters te doen had de afgelopen 2 dagen?!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dangel
Een kloon met 83 posts per dag?
Ik zie er jou wel voor aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dangel
Ik weet het bijna zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dangel
Ja, veel foto's gemaaktquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alsof jij wat beters te doen had de afgelopen 2 dagen?!
Geloofwaardigheid: 0quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet dat ik gezegd heb dat ik een gothic sletje als kloon overwoog, maar ik heb tot op heden nog geen kloon aangemaakt hoor![]()
nee klopt je hebt helemaal gelijk. Het is ZEKER niet slim om te doen. Echter was ik alles en iedereen helemaal zat. En dan wil ik effe stappen effe los gaan en alles vergeten en dat is vannacht heeel erg goed geluktquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:20 schreef Zonda_F het volgende:
verstandig om zulke dingen te doen o_g met een chronisch slaapprobleem.
Je leeft maar 1X toch gihihihquote:
Nee, nu houd ik tenminste geld over nu ik geen auto hebquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mis je de A15?
Wat is het 'grote voordeel' van jouw methode? is het sneller? nauwkeuriger? ...?
[..]
En hij was dus wél lid van zo'n ballenclub (Quintus)
Sociaal leven waar ik nu op doel zijn vooral m'n vrienden in zutphen (icm m'n vriendin). Ik kom er nu al eigenlijk te weinig, en het zal er dan wel niet beter op worden.
Het gaat ook om haar voorliefde voor wrakken en alsof een 16 jarig mokkel ook maar iets weet van www.dangel.comquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet dat ik gezegd heb dat ik een gothic sletje als kloon overwoog, maar ik heb tot op heden nog geen kloon aangemaakt hoor![]()
T verbaast me dat ze nog niet lid is van buzzybee inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het gaat ook om haar voorliefde voor wrakken en alsof een 16 jarig mokkel ook maar iets weet van www.dangel.com
Ja lekker is dat ehquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:10 schreef ook_gek het volgende:
Yo ik heb de dag goed overleefd![]()
[..]
nee klopt je hebt helemaal gelijk. Het is ZEKER niet slim om te doen. Echter was ik alles en iedereen helemaal zat. En dan wil ik effe stappen effe los gaan en alles vergeten en dat is vannacht heeel erg goed gelukt![]()
[..]
Je leeft maar 1X toch gihihih
Klinkt logischquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, nu houd ik tenminste geld over nu ik geen auto heb
En ik heb een aantal ideeen qua methoden. Nu ga ik aan de hand van dat nieuwe programma kijken wat dus idd beter/sneller/efficienter/goedkoper enz is...
En je moet idd wel lid zijn wil je er zo lang over doen ja
En tja, je kunt toch in het weekend terug... En je laat je beslissingen nu toch al niet afhangen van je vriendin?![]()
![]()
![]()
Dat gevoel heb ik nog niet. Ik ga denk ik straks effe ergens wat drinken met een vriendinquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:13 schreef Zonda_F het volgende:
maar dan verlang je wel lekker naar je eigen bed daarna![]()
Maar je krijgt er wel wat voor terugquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Nee, dat hangt niet van m'n vriendin af
Ook zonder haar is het een aanslag op je sociale leven. Je moet je hele sociale leven in het weekend organiseren.
Komop alexxxxx gooi die andere browser eens openquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T verbaast me dat ze nog niet lid is van buzzybee inderdaad
nachtapotheker bezochtquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nog niet. Ik ga denk ik straks effe ergens wat drinken met een vriendin![]()
het laatstequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:17 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
nachtapotheker bezochtof is je slaapprobleem ZO ernstig
I knowquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel wat voor terug!
Maja, nogmaals, je moet het zelf weten![]()
FWNK-postquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga zo lasagna eten en bij mn nieuwe achterneefje koekeloeren
Mja iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:24 schreef Zonda_F het volgende:
het valt natuurlijk niet op als bij Unimog ook elke post met Mja begint
Alsof nog niet iedereen al wist van wie dat de kloon wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:24 schreef Zonda_F het volgende:
het valt natuurlijk niet op als bij Unimog ook elke post met Mja begint
Achteloajkes!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
PAATRISIEJOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH KOMMIE SCHAAAAAAAAAAAAFTEEEEEEEEEEE?
Chinees! dan hebben je katten ook weer te etenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
zzal ik de chinees bellen of delletjes bakken?
Het is jouw beurt om te koken of is Sandra er niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
zzal ik de chinees bellen of delletjes bakken?
Most mej godvarradomme lajgatimeren boaj de voalt vandoag!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aaachteleke dakhoas, kommie bei mei een gehaaakbaaal eteh op ut daaakteraaas?
het is altijd mijn beurt om te kokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is jouw beurt om te koken of is Sandra er niet?
Verdwijn!quote:
500 eu.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:31 schreef Fugie het volgende:
vrijdag auto laten taxeren, gaat een drama worden
*proest*quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef Zonda_F het volgende:
M'n favoriete duistere zaakjes turk uit mijn lijst heeft weer een nieuwe avatar met daarin nog meer zwart geld dan de vorige![]()
![]()
[afbeelding]
en wat haal je daar zoal?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef Zonda_F het volgende:
M'n favoriete duistere zaakjes turk uit mijn lijst heeft weer een nieuwe avatar met daarin nog meer zwart geld dan de vorige![]()
![]()
[afbeelding]
Geeft niks, ik log net weer uit, patatbaktijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxx/Hugo, m'n MSN nokt ermee
Amaaah die gaste benne nie heulemoal lekker bij der hasses! Dat heje toch nie hedaon ej?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Most mej godvarradomme lajgatimeren boaj de voalt vandoag!
dan is ie totalled en krijg je de dagwaarde...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
700 euro schade, maar dat is dat ding nooit meer waard nee
is al een keer zo gegaan, ik vrees het ergstequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan is ie totalled en krijg je de dagwaarde...
en daar ben je niet blij mee
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Zonda_F het volgende:
Op het ardennen kamp van school zaten we in bungalows en kregen we ook een budget om eten van te kopen elke dag. Maar wij zaten gewoon elke dag in een goed restaurant te eten in dorp elke dag daar op zijn kostenHij verveelde zich daar ook, koopt ie een playstation 2 ter plaatse terwijl hij er thuis ook 1 heeft.
De schoolleiding had echt zo iets van![]()
Of met excursie naar Maastricht gaat hij rustig 5 gangen lunchen terwijl de rest een speurtocht doet, hij is echt heerlijk lijp
en hoezo dat nou weerquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:40 schreef hermandeperman het volgende:
Tommy, ik verdenk jou van fast-tuning
FWNK-opmerkingquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Zonda_F het volgende:
Op het ardennen kamp van school zaten we in bungalows en kregen we ook een budget om eten van te kopen elke dag. Maar wij zaten gewoon elke dag in een goed restaurant te eten in dorp elke dag daar op zijn kostenHij verveelde zich daar ook, koopt ie een playstation 2 ter plaatse terwijl hij er thuis ook 1 heeft.
Of met excursie naar Maastricht gaat hij rustig 5 gangen lunchen terwijl de rest een speurtocht doet, hij is echt heerlijk lijp
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Zonda_F het volgende:
Het is sowieso een kloon, ik moet alleen nog gokken van wie hij isquote:
wie is dat danquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Rijdt hij die M3 met diesel?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is sowieso een kloon, ik moet alleen nog gokken van wie hij is
En na een niet nader te noemen kloon vond ik dit wel een mooie 2e
Nee een een 323ci nu volgens mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Rijdt hij die M3 met diesel?
jajaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:48 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Nee een een 323ci nu volgens mij
Nee Tommy da's de broer van een ex collegatje van mij (k-eiland m0cr0 slet) die heeft een duitse M3 geimporteerd en er een 330d blok in laten hangen voor kostenbesparing
Het is nog echt waar ookquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:51 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Het is nog echt waar ook
Ik weet niet of hij hem zonder blok heeft gekocht (neem aan van wel) maar dat hij er nu een 330d blok in zit weet ik zeker![]()
cool!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi![]()
Zometeen ff 1,5 uur raceje op monzaGTR
![]()
Ik hoop van de 32 man toch wel podium finish te halenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
cool!
* Alfisti gaat zo rondje schleife doen met de 155 V6Ti met GT4
ja ja, gt4 is arcade
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
cool!
* Alfisti gaat zo rondje schleife doen met de 155 V6Ti met GT4
ja ja, gt4 is arcade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |