Ik heb dit geprobeerd, maar ik krijg de foutmelding: ' Kan entrypoint van procedure InternetGetSecurityInfoByURLW niet vinden in DLL-bestand WININET.dll'quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef Swetsenegger het volgende:
IE7 standalone gebruiken
- download de beta
- pak de installer uit met winrar
- maak een nieuw leeg bestand: IEXPLORE.exe.local en plaats het in dezelfde map als IE7
- dubbelklik iexplore.exe
Dit werkt inderdaad, alleen kan ik geen pulldown menu's meer aanklikken. Die worden als 'popup' gekwalificeerd. Zelfs als de pop-up blokker uitstaat.
erste keer opstarten deed hij het hier en daarna nie meerquote:Op zondag 5 februari 2006 15:46 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik heb dit geprobeerd, maar ik krijg de foutmelding: \' Kan entrypoint van procedure InternetGetSecurityInfoByURLW niet vinden in DLL-bestand WININET.dll\'
quote:de map update en de volgende bestanden: ie4uinit.exe, spuninst.exe, spupdsvc.exe, install.ins
Valt wel mee, alleen de alpha transperancy is een probleem.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:19 schreef Yoshi het volgende:
Het is jammer dat IE ondanks alles nog steeds helemaal niets van .png heeft begrepen.
schijnt dat die support helemaal wordt bijgewerkt hoor...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:19 schreef Yoshi het volgende:
Het is jammer dat IE ondanks alles nog steeds helemaal niets van .png heeft begrepen.
Blijft sowieso een probleem wanener de laatste beveiligingspatch is geinstalleerd voor ie6.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:46 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik heb dit geprobeerd, maar ik krijg de foutmelding: \' Kan entrypoint van procedure InternetGetSecurityInfoByURLW niet vinden in DLL-bestand WININET.dll\'
Als ik het goed begrijp kun je met die reg key die je zelf kunt maken, er dus voor zorgen dat alle instellingen die IE7 achterlaat dan weg zijn en IE6 weer helemaal de oude is? (Wat nu dus blijkbaar niet zo is, ondanks dat IE7 standalone draait)quote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijft sowieso een probleem wanener de laatste beveiligingspatch is geinstalleerd voor ie6.
Daar is alweer een workaround voor en die werkt: http://weblogs.asp.net/jgalloway/archive/2005/12/28/434132.aspx
Bijna goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:08 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kun je met die reg key die je zelf kunt maken, er dus voor zorgen dat alle instellingen die IE7 achterlaat dan weg zijn en IE6 weer helemaal de oude is? (Wat nu dus blijkbaar niet zo is, ondanks dat IE7 standalone draait)
hier draaien ze beide vlekkeloos naast elkaar met een batch scriptquote:Op zondag 5 februari 2006 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bijna goed.
IE7 schrijft een regkey, waarvan IE6 (mits die laatste patch geinstalleerd is) over zijn nek gaat. De batch file in het artikel, wist simpelweg elke keer als je IE7 afsluit die regkey.
Dus niet IE6 aanzetten als IE7 draait, maar check je website in IE7. Sluit IE7 af en checken in IE6.
Dat is dan een ander batch script dan die uit mijn link?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hier draaien ze beide vlekkeloos naast elkaar met een batch script
zelfde script, maar die update nietquote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is dan een ander batch script dan die uit mijn link?
En heb je ook KB905915 patch geinstalleerd staan?
Ik had het gezien!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Nieuwe build van 20 maart:
http://www.microsoft.com/windows/IE/ie7/default.mspx
Ik heb hier ook deze draaien (naast de vorige beta en naast 6), maar wat bedoel je precies met of de werkbalken rearranged kunnen worden?. Dat je de positie kunt veranderen ofzo, of indeling?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik had het gezien!
Ik kan hem hier niet proberen, iemand die hem al wel heeft/kan proberen?
Kunnen werkbalken rearranged worden?
Indeling?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:52 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik heb hier ook deze draaien (naast de vorige beta en naast 6), maar wat bedoel je precies met of de werkbalken rearranged kunnen worden?. Dat je de positie kunt veranderen ofzo, of indeling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |