Ik heb dit geprobeerd, maar ik krijg de foutmelding: ' Kan entrypoint van procedure InternetGetSecurityInfoByURLW niet vinden in DLL-bestand WININET.dll'quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef Swetsenegger het volgende:
IE7 standalone gebruiken
- download de beta
- pak de installer uit met winrar
- maak een nieuw leeg bestand: IEXPLORE.exe.local en plaats het in dezelfde map als IE7
- dubbelklik iexplore.exe
Dit werkt inderdaad, alleen kan ik geen pulldown menu's meer aanklikken. Die worden als 'popup' gekwalificeerd. Zelfs als de pop-up blokker uitstaat.
erste keer opstarten deed hij het hier en daarna nie meerquote:Op zondag 5 februari 2006 15:46 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik heb dit geprobeerd, maar ik krijg de foutmelding: \' Kan entrypoint van procedure InternetGetSecurityInfoByURLW niet vinden in DLL-bestand WININET.dll\'
quote:de map update en de volgende bestanden: ie4uinit.exe, spuninst.exe, spupdsvc.exe, install.ins
Valt wel mee, alleen de alpha transperancy is een probleem.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:19 schreef Yoshi het volgende:
Het is jammer dat IE ondanks alles nog steeds helemaal niets van .png heeft begrepen.
schijnt dat die support helemaal wordt bijgewerkt hoor...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:19 schreef Yoshi het volgende:
Het is jammer dat IE ondanks alles nog steeds helemaal niets van .png heeft begrepen.
Blijft sowieso een probleem wanener de laatste beveiligingspatch is geinstalleerd voor ie6.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:46 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik heb dit geprobeerd, maar ik krijg de foutmelding: \' Kan entrypoint van procedure InternetGetSecurityInfoByURLW niet vinden in DLL-bestand WININET.dll\'
Als ik het goed begrijp kun je met die reg key die je zelf kunt maken, er dus voor zorgen dat alle instellingen die IE7 achterlaat dan weg zijn en IE6 weer helemaal de oude is? (Wat nu dus blijkbaar niet zo is, ondanks dat IE7 standalone draait)quote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijft sowieso een probleem wanener de laatste beveiligingspatch is geinstalleerd voor ie6.
Daar is alweer een workaround voor en die werkt: http://weblogs.asp.net/jgalloway/archive/2005/12/28/434132.aspx
Bijna goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:08 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kun je met die reg key die je zelf kunt maken, er dus voor zorgen dat alle instellingen die IE7 achterlaat dan weg zijn en IE6 weer helemaal de oude is? (Wat nu dus blijkbaar niet zo is, ondanks dat IE7 standalone draait)
hier draaien ze beide vlekkeloos naast elkaar met een batch scriptquote:Op zondag 5 februari 2006 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bijna goed.
IE7 schrijft een regkey, waarvan IE6 (mits die laatste patch geinstalleerd is) over zijn nek gaat. De batch file in het artikel, wist simpelweg elke keer als je IE7 afsluit die regkey.
Dus niet IE6 aanzetten als IE7 draait, maar check je website in IE7. Sluit IE7 af en checken in IE6.
Dat is dan een ander batch script dan die uit mijn link?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hier draaien ze beide vlekkeloos naast elkaar met een batch script
zelfde script, maar die update nietquote:Op zondag 5 februari 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is dan een ander batch script dan die uit mijn link?
En heb je ook KB905915 patch geinstalleerd staan?
Ik had het gezien!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Nieuwe build van 20 maart:
http://www.microsoft.com/windows/IE/ie7/default.mspx
Ik heb hier ook deze draaien (naast de vorige beta en naast 6), maar wat bedoel je precies met of de werkbalken rearranged kunnen worden?. Dat je de positie kunt veranderen ofzo, of indeling?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik had het gezien!
Ik kan hem hier niet proberen, iemand die hem al wel heeft/kan proberen?
Kunnen werkbalken rearranged worden?
Indeling?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:52 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik heb hier ook deze draaien (naast de vorige beta en naast 6), maar wat bedoel je precies met of de werkbalken rearranged kunnen worden?. Dat je de positie kunt veranderen ofzo, of indeling?
Nou, ik moet zeggen dat ik 'm niet echt prettig vind werken. Ten eerste vind ik idd de balken op vreemde plekken zitten. Ten tweede kan ik met een middlemouse-click een link niet in een nieuwe tab openen en ten derde mis ik heel veel functionaliteit (die ik nu in firefox wel heb dankzij meerdere extensies).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:53 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Je wil niet meer terug naar FF, zo goed is de nieuwe IE.
Hier werkt die vorige knop bijna helemaal niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:48 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik gebruik Explorer 7 nu ook sinds een paar dagen en ik wat ik echt heel raar en ook heel onhandig vind is dat de Vorige-knop niet altijd even consequent echt naar de vorige website ga waar ik op geweest ben. En vooral als ik op Fok zit werkt dit niet goed. Voorbeeld: ik heb Teletekst als startpagina ingesteld in mijn browser, als ik naar de active topics op Fok ga en ik klik een topic aan en ik klik daarna op Vorige, dan ga ik niet terug naar de lijst met active topics maar ik ga weer terug naar Teletekst. Op sommige andere websites werkt het ook niet goed, op andere weer wel. Maar dit is wel superirritant.
Men menubalk staat er, maar bij nieuwe tab gaat die altijd naar about:Tabs.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
O ik heb dat ook ingesteld dat ik iedere nieuwe tab wil openen op Teletekst, dat werkt bij mij wel goed en die menubalk kun je zelf aanvinken zodat je hem toch ziet, of werkt dat bij jou ook niet ofzo?
Dat heet cleartype, en de bedoeling ervan is dat het prettiger leest, maar als je dat niet vind, kun je het uitschakelen in de opties.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:54 schreef whosvegas het volgende:
Gister heb ik IE 7 er op gezet, en na een tijdje er mee gewerkt te hebben, is de eerste indruk dat het een fijne browser is. Alleen worden sommige lettertypen anders weergegeven
Oke bedanktquote:Op donderdag 27 april 2006 14:05 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dat heet cleartype, en de bedoeling ervan is dat het prettiger leest, maar als je dat niet vind, kun je het uitschakelen in de opties.
Jaaaa hoera, omdat jij het over een nieuwe build had heb ik ook maar eens even de laatste versie geïnstalleerd en nu werkt de Vorige-knop wel gewoon, hier op Fok tenminste wel!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef blrrrt het volgende:
Zal ik de nieuwe build maar weer is proberen dan?
Is het 'vorige'-probleem al opgelost?
Of je volgt ff de ClearType Tuning Wizard via ClearType Tuning in het Control Panel. Als ClearType goed afgesteld staat dan leest het best prettig op een TFT scherm.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:37 schreef Jump het volgende:
Tools > Options > tabblad Advanced
Bij Multimedia vind je het volgende af: "Use ClearType" en herstart IE
Iemand?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:07 schreef Badabingea het volgende:
Kan geen filmpjes kijken via een mediaplayer site, goddamn!
Cleartype uitschakelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef nlboy het volgende:
Hoe kan ik de oude Font van IE6 krijgen? Want ik vind de Font van IE7 redelijk onduidelijk.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:17 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dat staat al minstens een keer in dit topic vermeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |