Tuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:34 schreef blrrrt het volgende:
Allemaal Firefox aanhangers hier zeker
Ah, leuk gaan we er weer een FF vs. IE tppic van maken, dan moet je ff roepen hoor, dan doen we mee...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[...]
IE gebruikers maken zich geen zorgen om hun browser, die besteden hun tijd aan... browsen
Niet volgens de standaard?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:54 schreef nils7 het volgende:
Overigens zie ik dat me website helemaal rechts uitgelijnd is in IE 7.0![]()
Eh neej!quote:
dat die IE6 hacks niet meer werken vind ik sowieso erg storend. Dan MOET je hacks gaan toepassen omdat het anders in IE niet werkt, en dan brengen ze vervolgens een IE versie uit waar die hacks niet meer in werkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed, nu maar ontopic.
Alle IE6 hacks werken in ieder geval niet meerTevens lijkt het boxmodel wat aangepast (zie hier en daar wat marge verschillen).
Overigens zie ik ook vreemde dingen in volledige gevalideerde websites
Vele hacks maken natuurlijk gebruik van normale CSS operators welke IE6 simpelweg niet begreep. Omdat IE7 nu veel CSS wel correct geimplementeert heeft, werken je hacks niet meer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:04 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
dat die IE6 hacks niet meer werken vind ik sowieso erg storend. Dan MOET je hacks gaan toepassen omdat het anders in IE niet werkt, en dan brengen ze vervolgens een IE versie uit waar die hacks niet meer in werken
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:56 schreef blrrrt het volgende:
Het in- en uitzoomen via [ctrl]+muiswiel vind ik ook wel aardig
Ze hebben blijkbaar goed naar opera zitten kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:59 schreef donald_dick het volgende:
vooral de mogelijkehid om meerdere vensters tegelijk op 1 scherm tezien is vet
Dat kan toch ook met IE6?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:56 schreef blrrrt het volgende:
Het in- en uitzoomen via [ctrl]+muiswiel vind ik ook wel aardig
Waarom past de layout niet bij Vista?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:37 schreef Geqxon het volgende:
Ware het niet dat de huidige layout totaal niet bij XP past. Ze hadden beter kunnen wachten op Vista.
De layout is een rampquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:35 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
De layout van IE is super
IE7 is toch eigenlijk ook bedoeld voor Vista?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:51 schreef Geqxon het volgende:
De glass-look, het missen van "Bestand - Bewerken.... Help" e.d. duiden erop dat dit veel beter bij Vista past. Ik vind het totaal niet bij XP passen.
En in Vista zitten alle menu's op onlogische plaatsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
IE7 is toch eigenlijk ook bedoeld voor Vista?
Hoop het nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
En in Vista zitten alle menu's op onlogische plaatsen
zolang het classic menu teruggehaald kan worden vind ik alles prima, doe mij maar alles classic (die xp startmenuquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Alle knoppen van het menu zijn te vinden onder de opties aan de rechterkant van de balk. Daarnaast kan je Alt aantikken om het classic menu te laten verschijnen. Ik weet niet wat je met UI-guidlines bedoelt, maar progressie vraagt om aanpassing van de guidlines. Het classic menu is overbodig geworden; tonnen opties die onoverzichtelijk zijn opgesteld. Je bent bijvoorbeeld al tonnen tijd kwijt om opties in de menu's van Word te zoeken. Gelukkig is in de volgende versie van Word ook het classic menu weg. Ik vind de knoppen goed gepositioneerd. Het refresh/stop is even wennen, maar echt niet zo'n grote aanpassing.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Alle knoppen van het menu zijn te vinden onder de opties aan de rechterkant van de balk. Daarnaast kan je Alt aantikken om het classic menu te laten verschijnen. Ik weet niet wat je met UI-guidlines bedoelt, maar progressie vraagt om aanpassing van de guidlines. Het classic menu is overbodig geworden; tonnen opties die onoverzichtelijk zijn opgesteld. Je bent bijvoorbeeld al tonnen tijd kwijt om opties in de menu's van Word te zoeken. Gelukkig is in de volgende versie van Word ook het classic menu weg. Ik vind de knoppen goed gepositioneerd. Het refresh/stop is even wennen, maar echt niet zo'n grote aanpassing.
Vistaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef SuperRembo het volgende:
Is er eigenlijk een releasedatum van de final bekend (dus wanneer moet ik me echt zorgen gaan maken of alles nog werkt)
En voor wanneer staat die gepland?quote:
Ergens in de herfst. Oktober ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
En voor wanneer staat die gepland?
Ga er dus maar van uit dat het de zomer van 2007 gaat wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ergens in de herfst. Oktober ofzo.
Nee, er is nu een keer wel goede hoop op een release in 2006quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ga er dus maar van uit dat het de zomer van 2007 gaat worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |