Oude voorraad, gok ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja maar waarom is Coca Cola Lime 1.5L nog steeds 92 CT dan?
En heb je de nieuwe reclame al gezien? Die is ook niet echt vernieuwend of mooi of wat dan ook. Alleen lang (en dus duur).quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef YuckFou het volgende:
3 jaar voorbereiding, 60Mln ontwikkeling, een grootscheepse media campagne, ja 't gaat echt slecht met de cola-boys, 'k ben benieuwd of 'het volk' dit pikt, of dat we ergens tegen de zomer de oude vertrouwde fles weer terug zien... oO<
Albert Heijn?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:29 schreef Lexie het volgende:
Hier in de supermarkt hangt er geeneens meer een prijskaartje bij de coca cola. Maar wel een schreeuwerig plakkaat dat de prijzen weer verlaagd zijn, precies bij de cola. Wat een naaistreek.
Voor zover ik weet moet je ze weer inleveren, worden ze in de winkel in een grote zak gepleurt en weer teruggestuurd naar Coca Colaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het waren toch wegflikker verpakkingen? Waarom berekenen ze dan nog steeds statiegeld erbij?
Nee ze worden niet weggeflikkerd.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het waren toch wegflikker verpakkingen? Waarom berekenen ze dan nog steeds statiegeld erbij?
Die had die super waarschijnlijk gewoon nog in het magazijn over ofzo. 1,5 liter CC Lime bestaan geloof ik niet meer nu, alleen nog maar 1 liter flessen.quote:
True, cola light is echt niet weg te krijgen, goor vocht...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Pepsi Twist is trouwens ook erg lekker
En Pepsi Light is sowieso lekkerder dan Coca Cola Light.
Bij een 4-pack is de prijs gelijk aan "vroeger", al adverteren ze met "de vierde fles gratis"....quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef HendrikJan het volgende:
Vanmiddag Pepsi gehaald en een gezin wat 4-packs Coca-cola kocht gewezen op de prijsverhoging van coca-cola
wtf krijg je er nog wel statiegeld voor had er net 1 weggegooidquote:
Precies de reden dat we een 4-pack hebben gehaaldquote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bij een 4-pack is de prijs gelijk aan "vroeger", al adverteren ze met "de vierde fles gratis"....
Als je losse flessen koopt ben je duurder uit.
Bij mij stond erop "de eerste fles gratis"quote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Bij een 4-pack is de prijs gelijk aan "vroeger", al adverteren ze met "de vierde fles gratis"....
Als je losse flessen koopt ben je duurder uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |