Dan 'vergeet' je 'm gewoon in te leveren bij de kassaquote:Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
krijg je dan je bonnetje uit de automaat :\') staat er -1¤ op![]()
dan gooi ik net zo lief die flessen in de tuinhaard :pquote:Op zondag 5 februari 2006 16:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan \'vergeet\' je \'m gewoon in te leveren bij de kassa
da's slecht voor het milieuquote:Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan gooi ik net zo lief die flessen in de tuinhaard :p
vergeet niet om er een briefje bij te doenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k kan ze natuurlijk ook in een weekend tas achter laten op $random ns station![]()
voorkeuze voor de inhoud van dat briefje dan? :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vergeet niet om er een briefje bij te doen
vraag dat maar aan Yildizquote:Op zondag 5 februari 2006 17:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
voorkeuze voor de inhoud van dat briefje dan? :\')
Dat is niet het soort briefje dat ze bedoelenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef Yildiz het volgende:
http://cocacola.combox.nl/vescocacola.aspx?supplierid=5
kloptquote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet het soort briefje dat ze bedoelen
:\')
als je nog niet op de hoogte was van zijn verhaal: (http://forum.fok.nl/topic/752530/1/50)quote:
jawel :')quote:Op zondag 5 februari 2006 18:02 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
als je nog niet op de hoogte was van zijn verhaal: (http://forum.fok.nl/topic/752530/1/50)
glazen flessenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef ruby het volgende:
Die oude flessen houd ik, dan schenk de cola uit de nieuwe flessen erin. Nostalgie heet dat.
top man, alle prik eruit!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef ruby het volgende:
Die oude flessen houd ik, dan schenk de cola uit de nieuwe flessen erin. Nostalgie heet dat.
Dan moet je of een trechter gebruiken of extreem goed mikken, wat met die nieuwe flessen niet echt lekker gaatquote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef ruby het volgende:
Ja, volgens mij welquote:Op zondag 5 februari 2006 15:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mjamag je die oude flessen nog wel in leveren trouwens?
![]()
het wordt allemaal in dezelfde fabriek gemaakt voor de benelux meen ik?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef iDex het volgende:
jammer dat de smaak niet zoeter is geworden. in belgie smaakt de coca cola lekkerder.
dat weet ik niet of dat zo is, maar in franstalige gedeelte van belgie smaakt het ietsje zoeter.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:07 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
het wordt allemaal in dezelfde fabriek gemaakt voor de benelux meen ik?
Die nieuwe flessen zijn er gekomen vanwege de wetgeving die hierover per 01-01-2006 veranderd is.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:42 schreef NIels25 het volgende:
Nederland was het enige land met een fatsoenlijke fles, niet z'on zachte kut fles die je nomaal alleen in andere landen tegenkwam.
Nu heeft Coca-Cola in samenwerking met de handel (alle supermarken, en makro's e.d.) maar even fijn onder een hoedje gespeeld om met de introductie van de kut fles ook gelijk de prijs maar even omhoog te trekken naar het level van de landen om ons heen.
Bij mij gaat het er niet in dat de supermarkten en makro's Coca-Cola 40% meer gaan betalen voor hun handel. Kortom ik verdenk de handel er van om ipv de Coca-Cola onder inkoopsprijs, nu net boven of voor de inkoopsprijs te verkopen!
Helaas is Pepsi niet te drinken (jammer dat kost nog wel gewoon 89cent voor 1,5 liter)
AH heeft de laatste maanden/jaren toch regelmatig geweigerd producten van bepaalde leveranciers te verkopen? Dus ze kunnen het wel weigeren.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:12 schreef 51cent het volgende:
[..]
Die nieuwe flessen zijn er gekomen vanwege de wetgeving die hierover per 01-01-2006 veranderd is.
Supermarkten zijn hier zéker niet blij mee. Maar als supermarkt kan je hier weinig tegen doen. Coca Cola is namelijk het bekendste A-merk. Een supermarkt die a-merkten verkoopt kan het zich niet permiteren om geen Coca Cola meer te verkopen, dat kost gewoon te veel klanten. Ze hebben geen andere keuze dan de prijsverhoging door te berekenen.
Je moest eens weten hoeveel producten er onder de inkoopprijs verkocht worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
AH heeft de laatste maanden/jaren toch regelmatig geweigerd producten van bepaalde leveranciers te verkopen? Dus ze kunnen het wel weigeren.
Nu het om een hogere prijs gaat, is het makkelijk voor AH: die wijzen gewoon naar Coca-Cola. \'Hun inkoopprijs is hoger\'.
bijvoorbeeld 50cent, waarvan de inkoopprijs eigenlijk 51cent is?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef 51cent het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel producten er onder de inkoopprijs verkocht worden.
Ik zou me doodlachenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
krijg je dan je bonnetje uit de automaat :\') staat er -1¤ op![]()
Lekker logisch ...quote:Coca-Cola Lime 1,5 lt 0.92
Coca-Cola Lime 1 lt 1.15
Kortom, we hebben nu een statiegeldfles die na 1 keer gebruiken weggeflikkerd word, ow nee omgesmolten en overnieuw gegoten, ja da's echt millieu vriendelijk...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:10 schreef mazaru het volgende:
Nieuwe flessen moeten Coca Cola uit dip helpen
Op 1 februari stapt Coca Cola in Nederland over op een nieuwe petfles, die al na één keer wordt gerecycled. Nu bottelt het bedrijf nog in hervulbare petflessen. Met de sexy nieuwe fles - die veel frisser en strakker oogt dan de aftandse hervulflessen - hoopt het bedrijf de trend van dalende omzetten in de categorie frisdranken te keren.
De nieuwe fles is een stevige kopie van de wegwerpfles in Duitsland, dat ze dan 60mln & 3 jaar in de ontwikkeling hebben gestoken vind ik eigenlijk nonsens, laat staan een mooi marketingfeit zoals het hier gepresenteerd word.quote:Prijzenoorlog
De afgelopen jaren kampt Coca Cola met sterk dalende verkoopcijfers, grotendeels veroorzaakt door de prijzenoorlog. De introductie van de nieuwe fles vergde een voorbereiding van drie jaar en een investering van ¤ 60 miljoen.
ja tof! WK cola, 11 steden cola, Limburg cola, Koninginnendag cola, pinkpop cola, alles wat geld schuift kan z'n eigen flesje kopenquote:Cola-noviteiten
Dankzij nieuwe, flexibele productieprocessen kan het bedrijf nu ook kleinere series flessen voor aparte doelgroepen én merken maken. Er komen bijvoorbeeld afwijkende flesvormen voor Coca-Cola, Fanta en Sprite. Nieuw is ook de éénliterfles voor kleine huishoudens, zoals alleenstaanden.
Vernieuwing? omdat ze te lam zijn andere acties te bedenken krijg je een kutfles die meer kostquote:Noviteit
Een andere noviteit is de introductie van het 'fourpack'. Volgens Coca Cola zijn deze pakketten ideaal voor winkeliers om acties mee te doen. Eerder was dat niet mogelijk, omdat het bedrijf door het systeem van de oude, hervulbare petflessen vastzat aan kratten van tien flessen. Met ingang van 1 januari geldt in Nederland vrijheid van verpakking en hoeft de industrie deze petflessen niet langer te gebruiken. Coca Cola is, samen met Spadel (Spa) de enige frisdrankproducent die de vrijheid van verpakking ook daadwerkelijk aangrijpt voor vernieuwing.
3 jaar voorbereiding, 60Mln ontwikkeling, een grootscheepse media campagne, ja 't gaat echt slecht met de cola-boys, 'k ben benieuwd of 'het volk' dit pikt, of dat we ergens tegen de zomer de oude vertrouwde fles weer terug zien... oO<quote:Mediaoffensief
Coca Cola zal de lancering van de flessen gepaard laten gaan met het grootste mediaoffensief in Nederland in jaren. Over het budget wil het bedrijf niets kwijt. Alleen dat het in het eerste kwartaal onmogelijk is om de campagne te missen, schrijft Marketingtribune. Bron: Zibb.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |