Omg, huilie! Vanwege de prijs een merk cola gaan drinken met een compleet andere smaak! Ga dan over op First Choice of voor mijn part Helly Cola, ook allemaal nep. En dan ook nog Pepsi Max, zonder suiker :'( wat gigantisch nep. Dat is pas niet te zuipen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
Coca-cola zal veel moeite moeten gaan doen als ze zien dat er een hoop mensen naar de concurrent gaan...ik ben ook al over![]()
Ow ja om het merk, de cola blijven drinkenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Omg, huilie! Vanwege de prijs een merk cola gaan drinken met een compleet andere smaak! Ga dan over op First Choice of voor mijn part Helly Cola, ook allemaal nep. En dan ook nog Pepsi Max, zonder suiker :\'( wat gigantisch nep. Dat is pas niet te zuipen.
Weinig verschil in smaak? Drink het maar 's vlak na elkaar, pak 2 bekertjes oid en drink het eens. Het is een enorm verschil... hypocriet is dat he, als het op bier aankomt valt heel nederland erover als ze ipv Grolsch Heineken moeten drinken of andersom, maar als het op cola aankomt 'is er geen verschil'quote:Op zondag 5 februari 2006 13:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow ja om het merk, de cola blijven drinken
Ik vind Pepsi en Coca Cola lekker proef weinig verschil.
kweeniequote:Op zondag 5 februari 2006 13:36 schreef greatgonzo het volgende:
Volgens mij was First Choise ergens al beste getest (kassa?), maar ik blijf de voorkeur geven aan CC, gevolgd door Pepsi.
Als ze hier nu slim op in spelen met een marketing campagne kunnen ze in nl idd wat marktaandeel gaan kapenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:37 schreef Aarde het volgende:
geniale kans voor pepsi dit
alle mensen massaal over op de pepsi
en na 2 weken weten ze niet beter
pepsi is toch echt 90 cent bij de AHquote:Op zondag 5 februari 2006 13:56 schreef greatgonzo het volgende:
Maar nazoeken op google laat weer andere dingen zien:
Uitslag Merk prijs (ex. Statiegeld) per 1,5 L
1 Pepsi Cola ¤ 1,11
2 Real American Cola/Super ¤ 0,85
3 First Choice Cola ¤ 0,95
4 Coca Cola ¤ 1,14
5 C1000 Cola ¤ 0,66
6 Helly Cola/Aldi ¤ 0,39
AH Cola cafeinevrijquote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef borisz het volgende:
[..]
pepsi is toch echt 90 cent bij de AH
vandaar dat die nog 92ct isquote:Op zondag 5 februari 2006 14:19 schreef greatgonzo het volgende:
CC Lime is echte bagger, CC onwaardig..
moet zeggen heb hier nu Pepsi, maar dat gaat net zo makkelijk naar binnen als CCquote:Op zondag 5 februari 2006 15:13 schreef ruby het volgende:
Ah, hier kan ik weer verder m\\\\\\\'n verdriet delen met jullie over de nieuwe flessen cq prijzen.![]()
trendy kut flessen :/quote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef ruby het volgende:
Ik vind Pepsi niet echt geweldig, tenzij ik enorme dorst heb en er zou niets anders in huis zijn.
Coca Cola blijft toch wel de nummer 1 voor me.
Maar eerst de prijzen omlaag. Ik heb nooit gevraagd om een trendy fles.![]()
Ze vergeten voor het gemak het grootste voordeel: meer winst maken!quote:Vanaf 30 januari 2006 vervangen wij in heel Nederland onze huidige, hervulbare flessen voor nieuwe statiegeldflessen. Flessen voor eenmalig gebruik. Dat heeft als voordeel dat elke fles er voortaan nog frisser uitziet. En zeker zo belangrijk; iedere fles wordt na gebruik gerecycled. Zo zorgen wij ervoor dat al het materiaal van de fles wordt herbruikt en dus niets verloren gaat. Het is dan ook belangrijk dat u uw lege statiegeldflessen gewoon blijft inleveren. Zo blijft de kringloop gesloten.
De nieuwe statiegeldflessen zijn er in 1-, 1,5- en 2-literverpakkingen van de merken Coca-Cola (light), Fanta (light) en Sprite (light).
mjaquote:Op zondag 5 februari 2006 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.cocacola.nl/corporate/nieuwe_statiegeldfles.html :
[..]
Ze vergeten voor het gemak het grootste voordeel: meer winst maken!
Ik koop Coca Cola om de cola. Niet omdat er een geweldig mooie ergonomisch gevormde fles omheen zit.
Ik denk dat je eerst moet bijbetalenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mjamag je die oude flessen nog wel in leveren trouwens?
![]()
krijg je dan je bonnetje uit de automaat :') staat er -1¤ opquote:Op zondag 5 februari 2006 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst moet bijbetalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |