Thanks voor de steun! Wat vervelend dat je je niet lekker voelt, dan is het inderdaad extra moeilijk om streng voor jezelf te zijn. Beterschap, en sterkte. We moeten allemaal even volhouden.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:24 schreef Klein het volgende:
Misschien zit je toch in de periode, na de eerste paar weken afvallen waarin het altijd wat sneller gaat, waardoor het lijkt alsof het nu minder gaat...of je slaat meer vocht op dan normaal omdat je misschien wat ziekjes bent? (je had het ook al koud..)
Laat je iig niet demotiveren door deze periode! Dit is juist de periode om te zeggen 'ach, het heeft toch geen nut, ik zal toch nooit dat ene gewicht bereiken en waarom zou ik mezelf toch al dat lekkers ontzeggen.' Over een paar weekjes, of misschien volgende week al, gaat het vast weer beter!
Ik zit zelf ook een beetje in de 'waarom zou ik me al dat lekkers toch ontzeggen, ik heb geen zin meer in afvallen' dip...Heb keelontsteking, dus sabbel hele dag op dropjes en snoepjes.. (advies van de dokter
) en ben bij mn vriend, dus heb mn ww programma hier niet om bij te houden wat ik eet.
Hou me tot nu toe nog redelijk netjes aan mn punten geloof ik, maar t is wel moeilijk op dit moment!![]()
woeiiii!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef SlipSlop het volgende:
Hier gaat het echt top. Ik sport nu ongeveer elke dag en eten gaat ook steeds beter. Ik neem soms zelfs gewoon wat te snaaien, maar nu gewoon een klein beetje terwijl ik vroeger echt meteen alles moest opeten.
Mijn regel was:
slipslop (1m85) (24,5) was 87kg, weegt nu 83,8kg en wil graag 75kg wegen -3,2
en wordt:
slipslop (1m85) (24) was 87kg, weegt nu 82,2kg en wil graag 75kg wegen -4,8
Op weg naar de 80kilo
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef Puckzzz het volgende:
wat ik ook wel eens doe, maar ik ben echt een hartige snoeperd, is een plak augurk opeten. Doordat het zuur is neemt je trek af.
och ik had gisteravond ook nog wat trek, heb een paar cashewnoten gegeten...7 stuks 1,5 puntquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Gisteravond een paar vrienden hier gehad en film gekeken, en om niet helemaal ongezellig te zijn heb ik toch maar een handje chips en 1 chocolate chip cookie gepakt. Gelijk weer een punt in de min.
Maar goed, we gaan er vandaag weer tegenaan.
Ik heb gisteren voor de gein eens van wat producten het aantal punten en het aantal calorieėn naast elkaar gelegd. Die punten tellen wel hard zeg! Volgens mij gaan ze bij 20 punten uit van zo'n 1200 kcal, wat helemaal niet zo veel is. Ik eet nu maar wat meer 0 punten-dingen zoals appels tussendoor, uit angst dat ik dadelijk gewoon minder ga verbranden en nog steeds niet afval.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
och ik had gisteravond ook nog wat trek, heb een paar cashewnoten gegeten...7 stuks 1,5 puntik tel die dingen toch niet als ik ze eet!
het moet wel leuk blijven he?
Ik ben al bezig met mijn eigen boekje, maar thanks anywayquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Meestal val je al goed af als je 500 kcal onder je dagelijkse behoefte gaat zitten. Maar de meesten vinden het dan niet snel genoeg gaan en gaan er nog veel meer onder zitten. Let wel op dat je eigenlijk niet onder de 1200 kcal per dag moet komen.
Jamaar, jamaar...quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Even crossposten
Ik heb trouwens de formule voor de weight watchers punten gevonden
[afbeelding]
p = punten
c = kcal
f = gram vet
r = vezel in gram (met een max. van 4!)
Laat ik toch net mijn wiskundeknobbel thuis hebben laten liggen vandaagquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Even crossposten
Ik heb trouwens de formule voor de weight watchers punten gevonden
[afbeelding]
p = punten
c = kcal
f = gram vet
r = vezel in gram (met een max. van 4!)
Geen idee wat ze daar zeggen, Liejannuhquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:52 schreef Liejannuh het volgende:
Jamaar, jamaar...
Op de Weightwatchers site zeggen ze wat anders hoor!
Maar ik geloof je gelijk Isa!
als ik soms die dikke amerikanen zie rekenen ze daar volgens mij toch andersquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee wat ze daar zeggen, LiejannuhIk heb dit van een Engelse WW site en ik ging er vanuit dat ze de points in alle landen gelijk berekenen. Zou anders ook niet logisch zijn.
Ben je nooit in Engeland geweest? Als je daar komt zie je gelijk dat ze dikker zijn dan Duitsers. Ze hebben daar ook echt mode die niet past bij het Britse figuur. Het is heel trendy om als jong meisje met dikke puddingbuik een strakke heupbroek met een synthetisch strak topje te dragen. Hier zie je af en toe rolletjes over de broek hangen, maar daar lijkt niemand er van op te kijken. Ik was van de zomer in Scarborough, zeg maar het equivalent van Scheveningen, dat was helemaal verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk veel dikke mensen, en die aten zich dan ook nog eens klem aan fish & chips en hele grote hoorns vol softijs (echt ijshoorns van 30 cm of zo). Dat was echt walgelijk. Ik heb het zelf maar gehouden bij rode mul met gemengde groenten en nieuwe aardappeltjes, ik voelde me ook opeens zo slank.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Isabeau het volgende:Ik las trouwens gisteren dat de dikste Europeanen de Engelsen zijn (onverwacht, Duitsers kwamen pas op de 4e plek), maar dat per hoofd van de bevolking de Engelsen ook het meest uitgeven aan dieetprodukten
Helpt dus bar weinig.
Ah de welbekende Sharon's en Tracy's, hun vriendjes heten vaak Gary.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het is heel trendy om als jong meisje met dikke puddingbuik een strakke heupbroek met een synthetisch strak topje te dragen.
Spanjaarden??quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:20 schreef Maeghan het volgende:
Spanjaarden en Italianen? Had ik niet verwacht eigenlijk. Maar misschien eten ze daar ondertussen ook minder olijfolie, fruit en vis dan voorgesteld wordt. In Rome zit de Mac ook op elke hoek.
Dat dacht ik ook al maar als ik een beeld heb van oudere zuid-europeanen dan zie ik direct al wel een wat dikker figuur voor mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik was ook al verbaasd over de Spanjaarden en de Italianen. Misschien dat die juist op oudere leeftij dik worden. Bij oude Italiaanse mamma's en pappa's heb ik wel een dik gevoel.
Bij Spanjaarden nog steeds niet
En je hebt alle recht om daar trots op te zijn!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:31 schreef ma_jojo het volgende:
Ben er zelf best trots op, aangezien het wel een issue was/is voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |