Ben je nooit in Engeland geweest? Als je daar komt zie je gelijk dat ze dikker zijn dan Duitsers. Ze hebben daar ook echt mode die niet past bij het Britse figuur. Het is heel trendy om als jong meisje met dikke puddingbuik een strakke heupbroek met een synthetisch strak topje te dragen. Hier zie je af en toe rolletjes over de broek hangen, maar daar lijkt niemand er van op te kijken. Ik was van de zomer in Scarborough, zeg maar het equivalent van Scheveningen, dat was helemaal verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk veel dikke mensen, en die aten zich dan ook nog eens klem aan fish & chips en hele grote hoorns vol softijs (echt ijshoorns van 30 cm of zo). Dat was echt walgelijk. Ik heb het zelf maar gehouden bij rode mul met gemengde groenten en nieuwe aardappeltjes, ik voelde me ook opeens zo slank.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Isabeau het volgende:Ik las trouwens gisteren dat de dikste Europeanen de Engelsen zijn (onverwacht, Duitsers kwamen pas op de 4e plek), maar dat per hoofd van de bevolking de Engelsen ook het meest uitgeven aan dieetprodukten
Helpt dus bar weinig.
Ah de welbekende Sharon's en Tracy's, hun vriendjes heten vaak Gary.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het is heel trendy om als jong meisje met dikke puddingbuik een strakke heupbroek met een synthetisch strak topje te dragen.
Spanjaarden??quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:20 schreef Maeghan het volgende:
Spanjaarden en Italianen? Had ik niet verwacht eigenlijk. Maar misschien eten ze daar ondertussen ook minder olijfolie, fruit en vis dan voorgesteld wordt. In Rome zit de Mac ook op elke hoek.
Dat dacht ik ook al maar als ik een beeld heb van oudere zuid-europeanen dan zie ik direct al wel een wat dikker figuur voor mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik was ook al verbaasd over de Spanjaarden en de Italianen. Misschien dat die juist op oudere leeftij dik worden. Bij oude Italiaanse mamma's en pappa's heb ik wel een dik gevoel.
Bij Spanjaarden nog steeds niet
En je hebt alle recht om daar trots op te zijn!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:31 schreef ma_jojo het volgende:
Ben er zelf best trots op, aangezien het wel een issue was/is voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |