Edit - ik heb niets gezegdquote:Op maandag 29 mei 2006 12:56 schreef crohntje het volgende:
Texel, wil je mij je web adres sturen? Kijk maar in mijn profiel. Ik ben benieuwd!
Mail me op roppie1979 apenstaart hotmail punt com.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:07 schreef Texel het volgende:
Beste gevlederde Vlerk
Ik zou graag met je van gedachten willen wisselen over het "dieet van de beste man uit Texel". Ik ben benieuwd wat volgens jou wel of niet klopt.
"beste man uit Texel"
Dan geloof je het niet. Deze vezeltabletten zijn op een aparte manier gekweekt, en er zijn positieve berichten van gekomen. O.a. ook bij mij. De vermoeidheid werd minder en de poep werd vaster.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof er niks van.
Veel vezels en water zijn op zich al aanbevolen.
Ik zie geen meerwaarde hierin.
Toen mijn vader ziek werd, bracht een streng dieet geen verlichting. Pas toen hij wel vezels ging eten en zelf leerde wat voor hem goed of slecht was, ging het beter.
Ik geloof niet in 1 dieet voor iedereen.
Hoi, ik gebruik het en de eerste twee weken ging het fantastisch !quote:Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef DrMarten het volgende:
Iemand hier toevallig bekend met het middel vsl #3? (www.vsl3.nl)
Vandaag raadde mijn internist aan om dit eens te gaan proberen omdat het het enige middel is waarvan bewezen is dat het voor mensen als ik ook echt werkt. De entocort die ik nu slik werkt niet naar behoren en zwaardere middelen als imuran wil hij me niet aan hebben vanwege de bijwerkingen.
Nadeel van vsl #3 is dat het geen geneesmiddel is en waarschijnlijk niet vergoed wordt, wat zou betekenen dat het me 6 euro per dag gaat kosten
10 zakjes voor 20 euro idd, 2 euro per zakje. Ik gebruik 3 zakjes per dag oftewel 6 euroquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:48 schreef Blaffetuur het volgende:
[..]
Hoi, ik gebruik het en de eerste twee weken ging het fantastisch !
Voelde me als herboren ( reeds de tweede dag voelde ik me kei rot omdat men lijf terug vocht :-) vanaf de derde ging het prima.
Ik dacht zelfs dat ik in remissie ging , geen bloed meer en normale stoelgang , kortom ik voelde me herboren !
Echter na een week of vier , je raadt het al , ging het terug bergafwaarst![]()
Ik heb echt van die enkele weken genoten en besfte hoe goed een mens zich kan voelen als hij gezond is.
Nu neem ik het nog in omdat ik denk dat het toch geen kwaad kan.
k 'Zou zeggen dat je het moet proberen , misschien blijft het bij jou wel werken![]()
En het kost geen 6 euro per dag maar slechts 2 euro. ( een doosje van tien kost hier bijna 20 euro )
Groetjes en ik wens je er echt succes mee![]()
Ik heb Colitis Ulsera al meer dan 20 jaarquote:Op zondag 4 juni 2006 00:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
10 zakjes voor 20 euro idd, 2 euro per zakje. Ik gebruik 3 zakjes per dag oftewel 6 euro
Heb vandaag voor het eerst sinds dinsdag weer gehad, heb een paar dagen behoorlijk griep gehad en het leek me redelijk zonde om 6 euro uit te kotsen, heb dus een paar dagen niet genomen. Ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt.
Wat heb jij precies? Van m'n internist begreep ik dat het heel goed schijnt te helpen voor mensen met pouchitis waar ik dus last van heb. Ik hoop dat ie gelijk heeft.
Je hebt 3x50 mg imuran geslikt, heb jij hiervan bijwerkingen (ook geestelijke) ondervonden?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:06 schreef terax het volgende:
Maar ik heb het idee dat ik er baat bij heb, dus vind ik het een eenvoudig offer. Hiernaast neem ik nog wel gewoon medicijnen btw op aanraden van de internist. 1x50mg imuran per dag. (maar dat was met kerst nog 3x50mg imuran & 3x3mg entocort per dag, plus vitamines & staal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |