abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35001484
we gaan ook eerst kijken hoe ze erop reageert. kan best dat het juist goed gaat omdat het toch zwaarder is dan melk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 februari 2006 @ 15:44:19 #230
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35001672
quote:
Op zondag 12 februari 2006 08:59 schreef Fuente het volgende:
Nog even een vraag voor ik moet werken. Sara heeft veel last van Berg, op zich niet erg, maar bij haar raakt het telkens ontstoken en slaat het door naar exceem. Nou hebben we eerst vaseline geprobeerd, maar dat mag dus niet meer omdat ze daar ook uitslag van krijgt. Toen met anti-bergpads, maar die helpt maar tijdelijk, een dag later zit het er weer. De schilfers van de Berg worden ook steeds groter (en grote witte korsten nu). Ze heeft er zelf geen last van, maar het kan dus zo doorslaan naar een ontstoken prut. De huisarts wist eigenlijk ook niet wat we ermee moesten, behalve anti-berg pads, maar die werken dus niet goed. Iemand nog andere tips?
S'avonds vette babyolie erop en s'ochtends even met draaiende beweging gaan borstelen. Ook wordt er wel gistdodende shampoo aangeraden alleen let hier bij wel op dat het prikt in de oogjes.

In feite is het gewoon een soort roos zeg maar.
  zondag 12 februari 2006 @ 15:46:49 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35001745
lieve schat je geeft dat kind ook extra zuren ik ben bang dat het eerder een slechter effect geeft dan dat het helpen gaat...
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35001786
peer is juist niet zuur werd ons verteld
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 februari 2006 @ 15:51:16 #233
61800 Rottdog
pi_35001899
Discussie zonder einde Evenstar dit is al zo vaak herhaald, de baby heeft het niet nodig ouder vindt van wel klaar.
  zondag 12 februari 2006 @ 15:52:14 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35001930
Ik zou het wrsch ook wel even overlegd hebben met de kinderarts, je zit daar ten slotte niet voor niets bij. Maar goed... zo'n heel klein beetje zal ook wel weer geen ramp zijn.
  zondag 12 februari 2006 @ 15:52:33 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35001938
ik ben eigenwijs rottdog

en vicky het smaakt niet zuur maar fruit bevat zuren.. maar goed jullie keus en daar heb ik niets over te bepalen ik geef alleen het advies wacht er mee..
pi_35002058
ik vraag het morgen zo wie zo aan de ka en desnoods vraag ik een verwijzing voor de voedingsdeskundige in het zh.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35017982
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:44 schreef Rottdog het volgende:

[..]

S'avonds vette babyolie erop en s'ochtends even met draaiende beweging gaan borstelen.
Dit werkt prima hoor Zo heb ik het ook gedaan bij allebei de kids.

Chantel heeft een behoorlijk rood kontje. En het doed haar erg pijn. Nou denk ik dat het spruw is. Ze heeft geen pukkeltjes. En het gaat ook niet zomaar weg met sudocreme of andere luieruitslagzalfjes. Heeft iemand dit wel eens zo gehad?

Ik heb een paar droge plekjes op mijn borst en de wederhelft zij dat dit ook weleens spruw zou kunnen zijn Ik ga morgen in ieder geval maar even de dokter bellen.
pi_35018253
Lewis, dit is wel een duidelijk stukje over spruw: http://www.carlascompany.nl/bibliotheek/biblio_11_1_6.htm en dit is het candida-protocol van dr Newman: http://www.borstvoeding.com/newman/candidaprotocol.html
Vervelend
pi_35018335
We hebben een uur voor het badje haar hoofd ingesmeer met een boel olie, dat vond ze wel grappig . Toen met badje gewassen en erna gewreven met een doek, en het lijkt eraf te zijn. Als het er morgen weer zit doen we de truuc van een hele nacht olie.

Lewis, wat sneu voor Chantel! Ik heb geen idee, bij Sara gaat het vaak met maizene wel weg, en met sudocreme ook, als het maar een beetje rood is.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_35018711
Ja dus, schilverige droge huid rond de tepelhof en Chantel knalrode billen. Haar tong is niet echt onder de spikkeltjes, maar compleet roze is het ook niet.
pi_35018825
Fuente, het is echt zo rood als een kreeft en ook heel rauw. Normaal gesproken werkt sudocreme ook wel, maar ik zag al dit toch wat anders was. Ze heeft het weleens eerder gehad maar dan met kleine pukkeltjes. Dat heb ik toen weggekregen met een zalf voor Spruw en dat werkte prima.

Wat goed dat je het er al zo snel hebt afgekregen. Ik had dat toen ook met Chantel geprobeerd, maar het had toch echt een nachtje nodig.
pi_35019105
lewis, het zou ook nog een (andere) schimmelinfectie kunnen zijn. nou ja, beter maar even naar de huisarts ermee lijkt me.

vicky, ik vind 't ook niet zo logisch dat jullie amber nu al fruit geven. maar hiet is inderdaad een al heel vaak gevoerde discussie hier, ik heb ook niet zo'n zin die weer te herhalen. je kunt 't zelf ook terugzoeken in allerlei oude baby-topics.
  zondag 12 februari 2006 @ 23:14:07 #243
61800 Rottdog
pi_35020357
Spruw is een schimmelinfectie kan dus gewoon naar beneden zijn geslagen zeg maar.
pi_35026281
Lewis, oei dat vurige rood, ziet er ook zo zielig uit! Als het luieruitslag is wil maizena nog wel helpen hier. Ik zou de HA idd even bellen denk ik.

De berg bij Sara zit er weer, en haar wangetje ligt weer open... Ga zo de HA nog eens bellen en vragen wat we hier nu mee moeten. De hormooncreme helpt heel goed, maar zodra je stopt omdat alles weer mooi dicht en gaaf is, wordt het weer rood en gaat het weer open..En het lijkt wel of heel haar huidje (vooral op haar hoofd) dan ook meteen weer rood en vlekkig wordt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 13 februari 2006 @ 13:31:02 #245
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35033850
Fuente wat vervelend.. misschien dat ze toch allergisch is voor iets ofsow?
Ik was laatst op kma aan het googlen en daar zie je soms verschrikkelijke foto's nu weet ik niet in welke mate het bij sara is.. maar zou het toch eens benoemen bij de huisarts/cb oid

Hier vanochtend Arwen weer laten wegen en ze is nog meer afgevallen konden beter van het gewicht van donderdag uitgaan omdat de weegschalen iets verschillen en dus in die paar daagjes tijd is ze 70 gram afgevallen
Op advies contact opnemen met het zkh want ze vond vrijdag toch te lang.. met de nutramigen is er wel wat verbetering aan het spugen maar ze krijgt nog lange niet wat ze binnen moet krijgen
Benieuwd wat ze zo zeggen

lewis kusje voor chantel wat naar die spruw toch
zo zielig wat die kleintjes zo vroeg al moeten doorstaan soms

Vicky hoe was het bij de KA ?

ingrid/djeez hoe gaat het met kimmetje nu?

en randa hoe gaat het met merlijntje? al contatc gehad met ostheopaat/manueel therapeut ?

en hoe gaat het met de emma's?

en met robin ?

en alle anderen die ik nu vergeet ?
pi_35033890
oh Evenstar, wat klote zeg! Ik hoop echt dat er snel verbetering is!

We moeten om 15.30 bij de KA zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 13 februari 2006 @ 13:41:39 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35034291
ah oke

NOu gebeld, ze wou eerst woensdag telefonisch contact doen, ik zeg lijkt me toch ook lang dan als ze van het cb zeggen vandaag nog contact op te nemen. nu morgenmiddag een afspraak in het zkh
pi_35034388
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
en randa hoe gaat het met merlijntje? al contatc gehad met ostheopaat/manueel therapeut ?
Ik kijk het nog even aan. Misschien beter ok er toch een week overheen te laten gaan zodat ons beeld ook beter is. Misschien dat ik het woensdag bij het CB even aankaart tijdens het inloopspreekuur, aangezien ik er dan toch weer moet zijn om te kijken of het wild vlees in het naveltje echt weg is en weer eens wegen of hij goed bijkomt van de BV.

Wel rot dat het nog steeds niet veel beter gaat met Arwen.
pi_35048908
het artikel uit de OvN:

alles was goed bij de KA. Hebben een verwijzing gekregen voor een dietiste. KA raadde ons aan nog even te wachten maar als Amber echt hongerig overkomt mogen we wat hapjes peer geven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35057867
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
en hoe gaat het met de emma's?
Met onze Emma gaat het goed, ze heeft vandaag bij mijn moeder eindelijk goed gedronken, pak van mijn hart weer
De leidinggevende van het kdv was er niet vandaag dus Mike gaat morgen even bellen (ik durf niet, denk dat ik of heel boos word of ga huilen)
Zondag hadden we dus kinderopdracht. Het was erg goed en Emma was erg mooi in haar jurk (zie fototopic) Ik heb de tekst van het liedje 'alles' van Herman van Veen voorgelezen. half in tranen. Achteraf hoorde ik dat er meer mensen waren die tot tranen geroerd waren . Het was allemaal zo interesant dat ons meisje de hele ochtend maar twee hazeslaapjes had gedaan en om half twee als een blok in slaap viel en doorsliep tot 17.00 uur. Ze heeft ook nog een paar heel lieve boekjes gekregen en een kinderbijbel van Nico Ter Linden.
Het was goed om op deze manier te vieren dat Emma er is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 13 februari 2006 @ 22:39:46 #251
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35058667
Fuente, kan het niet zijn dat jullie te snel stoppen met smeren? Misschien helpt het als jullie een paar dagen door blijven smeren, ookal is de huid weer helemaal gaaf? Wel heel vervelend hoor.

evenstar wat vervelend dat er nog steeds niet genoeg verbetering in zit met Arwen Hopelijk hebben jullie iets aan de afspraak in het ziekenhuis morgen.

Vicky wat leuk dat artikel!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35065894
Evenstar, succes met Arwen in het ziekenhuis vandaag!

Tex, Sara's huidje was eigenlijk binnen 3 dagen na het smeren gaaf. Toen hebben we nog en 4 dagen gesmeerd (een weekje in totaal). Het ging een paar dagen goed en nu is het weer kapot aan het gaan. En het lijkt wel alsof haar berg ook erger wordt als we stoppen met die creme Ik bel zo iig om 8 uur ffies de HA.
Sara
Merel
Ukje
pi_35066078
Fuete, heb je al geprobeert om het met babyolie goed in te smeren, laten intrekken en dan het eraf borstelen? Meestal komt het daarna niet meer terug...

sorry als de reactie al is geweest
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:19:17 #254
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35066813
Vervelend hoor Fuente. Wat zei de huisarts?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35067842
Daantje, vannacht hebben we de olie een nachtje laten zitten, vanmorgen een deel eruit geborsteld, gaan we komende nacht nog een keertje doen, want er kwam toch wel weer wat los!

Tex, de HA is een week weg
Zouden jullie een vervangende HA bellen of een weekje wachten?
Sara
Merel
Ukje
pi_35068761
ja.. zo hebben wij het ook gedaan! Bij Dylan duurde het 3 nachtjes toen alles eraf was en het is nooit meer terug gekomen hoop dat het Sara ook zo werkt!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 10:56:36 #257
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35068907
Tja hoe dringend is het Fuente? Heeft Sara er erg veel last van? Hebben jullie nog genoeg hormoonzalf tot je naar je eigen huisarts kan? Als je een week te lang vindt duren zou ik gewoon een vervangende huisarts bellen
©Dumbo
pi_35070405
Tex, hormoonzalf zat nog En Sara heeft er zelf volgens mij nooit echt last van gehad, ze is zelfs vrolijk als altijd.
Ik vind onze eigen HA wel onwijs aardig, neemt de tijd enz. Ik denk dat maar ff doorsmeer met de hormoonzalf en dan volgende week een afspraak maak.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:10:49 #259
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35071031
Emma heeft ook erge last van berg op haar hoofdje...het werd erger van die watjes van Zwitsal, raar hoor. Wel vroeg hoor, om al met hormoonzalf te smeren...jammer he, als dat nodig is. Bij Noa dacht ik een tijdje dat het nodig zou zijn, maar gelukkig is het vanzelf overgegaan. Ze heeft nog wel gauw een droog huidje, maar zo eczemig als het was (ook berg op haar hoofdje, als je het weghaalde met een borsteltje na een nachtje intrekken, werd haar huid vochtig en kwam het de volgende dag net zo hard weer terug. Toen durfde ik dat helemaal niet meer te doen, maar heb het eigenlijk alleen maar ingesmeerd met vaseline, na een tijdje ging het vanzelf over. Het is ook eigenlijk alleen maar een 'vies' gezicht, dus ga er bij Emma ook niet teveel aan rommelen.

Beetje spuit elf wel, maar Vicky, ik vind het ERG vroeg om nu al met fruithapjes te beginnen, zeker omdat Amber ook nog zo spuugt... bij Noa ben ik pas met 6 maanden begonnen (vroeg zat vond ik) en bij Emma ga ik dat ook zo doen.
Maar goed, het is idd alleen maar advies...
pi_35071071
Thijs had ook op een gegeven moment nogal last van berg, en niets leek te helpen, op advies van het cb, alleen gewassen met water, en toen ging het langzaam aan weg
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_35071281
Het is ook niet zozeer de berg zelf. MAar op haar wangen heeft ze open plekjes (exceem) en op haar lijfje droge rode plekken (nu wel minder dan voorheen gelukkig,alhoewel het langzaam lijkt terug te komen).
Maar de berg ontsteekt telkens, waardoor ze op haar bolletje ook open plekjes heeft. Dan haal ik d'r bijvoorbeeld uit bedje en dan zit de hydrofiel luier onder het bloed en wondvocht.
En het lijkt wel alsof wanneer we de hormoonzalf op haar wangetjes smeren, haar berg minder wordt. Vandaar.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:16:01 #262
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35078736
Lief Saartje... wat zielig klein meisje! Kusjes voor jou!
pi_35079330
Oh nee Sara, dat is nou weer minder Fuente. Heeft ze er zelf veel last van?
Dikke voor haar
  Redactie Frontpage dinsdag 14 februari 2006 @ 19:36:46 #264
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_35085861
Zondagavond wilde Ingrid Kim een flesje geven, en liep met Kim op haar arm van de trap af. Met nog slechts vijf treden te gaan, verzwikte Ingrid haar voet en stortte met Kim en al in de diepte. Ik zat als gewoonlijk op de WC, en veerde op bij het lawaai en trof Kim onbeweeeglijk op de grond aan. Zonder me om Ingrid te bekommeren, tilde ik Kim op en drukte haar tegen mijn borst. Haar ogen draaiden heel mal weg, maar gelukkig zette ze toen een flinke keel op. Gelukkig, mijn angst dat het nu al gebeurd was met Kim bleek ongegrond. Toch besloten we geen risico te nemen en gingen we met zijn drietjes met de auto naar de afdeling Spoedeisende Hulp in het ziekenhuis.
Ze begonnen eerst wel te zeuren dat we via eerst naar de huisartsenpost hadden moeten gaan, maar gelukkig had Isabeau ons al aangemeld, dus werd kim wel behandeld. Ze maakten eerst een ECG en controleerden haar oppervlakkig. Ze maaide met haar armpjes, al deed haar rechterarmpje niet echt enthousiast mee. Daarom verwees de neuroloog ons door naar de röngenafdeling. Hier werden diverse foto'’ gemaakt van haar sleutelbeen en armpje. Daarna kreeg ze een CT-scan van haar hoofd. Op zowel de foto'’ als de scan was gelukkig niets te zien. Toch leek het de neuroloog raadzaam Kim een nachtje ter observatie te houden. Ze lag daar zo zielig in haar bedje, niet begrijpend wat er aan de hand was. Gelukkig lachte ze wel lief, net of ze ons wilde laten weten dat alles wel goed zat. Kim ging aan de hartbewaking en werd elk uur wakker gemaakt. Maandagmorgen hebben we haar weer opgehaald. Ze mankeert niets, maar we moeten haar wel goed in de gaten houden, en zodra er iets mis is, gelijk aan de bel trekken bij de huisarts. Ze is wel onrustig, huilt veel, maar als ze wakker is, is ze zeer helder! Hopelijk loopt allles met een sisser af. Maar het was wel heel erg schrikken!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_35085999
jeetje.. wat zullen jullie geschrokken zijn..

arm klein kimmetje!

Hopelijk gaat alles weer helemaal goed en zijn jullie alledrie snel over de schrik heen..
pi_35086215
Djeez en Ingrid
Gelukkig dat ze Kim toch helemaal hebben nagekeken!!
Een hele dikke voor jullie alle 3!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:13:20 #267
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35091918
Owh wat een schrik... wat zielig zeg mijn moeder liet Emma een keertje vallen op de bank (er lag een stapel was op de bovenkant van de bank die naar beneden viel, dus mijn moeder greep in een reflex naar de was en liet Emma vallen) en daarvan was ik al zo geschrokken...

Hoe ist met Ingrid? Is zij ook een beetje over de schrik heen?
  Jubileum moderator dinsdag 14 februari 2006 @ 22:15:16 #268
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35092000
Wat een schrik Djeez! Goed gehandeld hoor om haar te laten nakijken, en ik ben blij dat alles goed is. Is Ingrid de schrik al een beetje teboven?

Evenstar hoe is het vandaag in het ziekenhuis gegaan?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:15:36 #269
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35092014
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Fuente het volgende:
Het is ook niet zozeer de berg zelf. MAar op haar wangen heeft ze open plekjes (exceem) en op haar lijfje droge rode plekken (nu wel minder dan voorheen gelukkig,alhoewel het langzaam lijkt terug te komen).
Maar de berg ontsteekt telkens, waardoor ze op haar bolletje ook open plekjes heeft. Dan haal ik d'r bijvoorbeeld uit bedje en dan zit de hydrofiel luier onder het bloed en wondvocht.
En het lijkt wel alsof wanneer we de hormoonzalf op haar wangetjes smeren, haar berg minder wordt. Vandaar.
Dat lijkt wel erg op wat Noa had, met dat wondvocht... maar Noa krabte ook op haar hoofdje, daardoor werd het natuurlijk ook erger.
Zielig voor Sara... lijkt het of ze er ook last van heeft, zoals jeuk o.i.d? Dat was voor Noa volgens mij de reden om te gaan krabben op haar hoofdje, maar weet het niet zeker.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:17:53 #270
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35092112
djeez ingrid de ergste schrik die je in je leven mee kan maken volgens mij k zit hier met bibbers fijn dat ze haar na hebben gekeken.
Ik hoop dat jullie wel weten en je er aan vastknopen dat dit NIET jullie schuld is en je geen schuld gevoel gaat krijgen.
Misschien is daar geen sprake van, maar zou me voor kunnen stellen dat als ingrid dat wel heeft.
nogmaals dikke voor jullie drietjes
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:21:54 #271
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35092272
Evenstar, hoe was het in het ziekenhuis gegaan met Arwen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_35092355
ooh wat een schrik djeez & ingrid. ik zit hier helemaal mee te bibberen. goed dat ze zo grondig onderzocht / in de gaten gehouden is. pffff! en ingrid, had die zich nog bezeerd?

fuente wat rot zeg, dat sara niet goed zonder die hormoonzalf lijkt te kunnen. hopelijk vinden jullie er toch nog wat anders op, je wilt liever niet voortdurend hormoonzalf moeten smeren denk ik. maar die open plekjes etc lijken me voor haar zelf ook echt heel vervelend.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:25:07 #273
37150 livelink
pi_35092408
Djeez & Ingrid, het schrikbeeld van elke ouder. Gelukkig lijkt het mee te vallen, maar hou haar maar goed in de gaten, inderdaad.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:28:53 #274
105888 renzell
pi_35092564
Jezus Djeez en Ingrid; wat zullen jullie je rot geschrokken zijn! Wat een nachtmerriesituatie!!!
Maar wat ontzettend fijn dat alles goed is met kleine Kim!!! Godzijdank.
Goed ook dat jullie naar het ziekenhuis zijn gegaan. Hoe is het met Ingrid? En zijn jullie de schrik al een beetje te boven? voor jullie alledrie.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:29:59 #275
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35092608
lief dat je ernaar vraagt livelink

we hebben nu lozec gekregen, zijn toch bets pittige maagzuurremmers
die moeten we nu gebruiken en morgen moet ze dan spuugvrij zijn iig mondjes maat mag maar ook niet teveel mondjes..
vrijdag afspraak blijft staan en als ze constant is gebleven met gewicht/te weinig aankomt of afgevallen is moet ze over naar de neocate.
Tot vrijdag iig de nutramigen , omdat het wel lijkt dat ze de voedingsstoffen eruit haalt.
Dus nog even afwachten
gelukkig nu een brief gehad voor het cz dat ze het nu ook al moeten vergoeden omdat het anders gewoon niet te betalen is.
Dus we duimen maar weer verder dat dit helpt en wachten af tot vrijdag
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:32:30 #276
37150 livelink
pi_35092716
Ach, arme Arwen. Nu maar snel aankomen hoor, meidje. Je kunt het wel!
pi_35093120
jeetje Djeez en Ingrid, dat was even flink schrikken zeg! Gelukkig dat er niets aan de hand is. Goed dat jullie naar de EHBO gegaan zijn!

Ach gossie Arwen toch, ik hoop dat de medicijntjes helpen!! Zet hem op meis!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35093565
Ik voelde me wel schuldig en nog steeds. Ik heb nog wel last van mijn voet.
Ik vind het nu wel eng om met Kim van de trap te lopen. We houden haar goed in de gaten!
pi_35093711
Ingrid , je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Ongelukjes zitten helaas in een klein hoekje en die gebeuren gewoon, hoe voorzichtig je ook bent. Knuffel Kim maar lekker!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:55:37 #280
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35093748
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik voelde me wel schuldig en nog steeds. Ik heb nog wel last van mijn voet.
Ik vind het nu wel eng om met Kim van de trap te lopen. We houden haar goed in de gaten!
Ingrid is nergens voor nodig lieverd.. en kan me je angst voorstellen. misschien eerste paar keer weer dat djeez achter je loopt met trap op en voor je loopt met trap af ?
Probeer juist trots op jezelf te zijn dat je goed gehandeld heb door direct naar het zkh te gaan en je eigen pijn opdat moment aan de kant schoof.
dat geeft alleen aan dat je zielsveel van hara hopudt en alles voor hara over hebt

kus op je enkel hoop dat je de pijn wegzakt
pi_35093919
Ingrid, je moet je niet schuldig voelen, dat soort dingen kunnen (helaas) nu eenmaal gebeuren, hoe voorzichtig je ook bent.

Ik ben van de trap gevallen toen ik zwanger was (terwijl ik de dag ervoor nog trots tegen iemand had zitten vertellen dat ik van de trap in dit huis nog nooooit gevallen was )
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_35093990
ik heb een autoongeluk gehad toen ik zwanger was

en zoals Evenstar ook zegt, je hebt jouw pijn opzij geschoven en hebt super goed gehandeld!! Wees maar heel trots op jezelf!!

Amber is vandaag voor het eerst logeren bij opa en oma. Michel en ik moeten morgen heel vroeg weg en Amber slaapt meestal tot uurtje of 8. Vond het zo zielig om haar dan heel vroeg wakker te maken...
Vind het wel moeilijk hoor, geen vrolijke lach morgenochtend....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:15:35 #283
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35094724
Ik ben twee keer met Freek gevallen De eerste keer verzwikte ik ook mijn enkel en kwakte echt met kind en al op het grasveld (dat scheelt dan weer met een trap..) en verdorie een week later gebeurde me precies hetzelfde.
Niet schuldig voelen Ingrid!! Dit zijn van die dingen waar je helemaal niets aan kunt doen! Overigens heb ik wel altijd anti slip sokken aan tegenwoordig. Wij hebben een houten vloer, en trap dus ik zag mezelf al tuimelen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:24:48 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35095096
Ingrid en Djeez! Wat zullen jullie geschrokken zijn!
Wat fijn dat alles verder goed is met Kim!
Heel veel sterkte met de bibbers de komende dagen, dat zal wel even duren voor die weg zijn!

Evenstar, hopelijk slaan deze medicijnen nu snel aan!
pi_35095286
Jeemig Ingrid en djeez dat is schrikken!

MikeAir heeft gebeld met het kdv vandaag. Het blijkt dat ze daar ook wel eens kruidvatluiers gebruiken. Er werd hem op het hart gedrukt dat ze echt wel verschoond was. pak van mijn hart Hij heeft ook nog even gevraagd of ze toch minstens de slaaptijden en hoeveelheden fles op willen schrijven, daar zullen ze op letten.
Wel fijn hoor, ik breng Emma vrijdag weer met een gerust hart weg!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_35095459
Fijn Jelief!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:35:08 #287
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35095511
fijn jelief en gaaf dat de kinderopdracht leuk/fijn was
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:35:43 #288
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35095547
Wat een geruststelling Jelief!
©Dumbo
pi_35095769
O wat eng Djeez en Ingrid
in de bouwmarkt hebben ze vaak wel transparante anti-slip-spray. Heb ik pas naar gekeken omdat wij binnenkort verhuizen naar een huis met een spekgladde houten trap.

Fijn Jelief!

En Arwen snel aankomen nu weer!
pi_35098054
Tnx. Ik zal proberen om me niet meer schuldig te voelen. Want eik weet ik ook wel dat ik er niks aan kon doen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 08:52:06 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35101393
Dat van die anti-slip spray wist ik niet, maar is wel ee handige tip! Wij hebben ook een houten trap zonder randje of wat dan ook.
pi_35102040
Oh Ingrid wat zul je geschrokken zijn! Niet schuldig voelen hoor, het kan echt iedereen gebeuren en het is niet zo dat je expres viel . Ik ben toen ik een maand of 8 zwanger was hier ook van de trap gegleden, wij hebben nu van die anti-slip strips erop, maar ik vind het nog steeds eng met Sara de trap af..

Evenstar, hopelijk helpen de remmers! Dikke knuf voor Arwen, is niet niks dat spugen...

Jelief, fijn dat je gerust gesteld bent, en idd, slaaptijden en drinkhoeveelheden zijn handig om te weten!

Vicky, ooh lijkt me ook moeilijk als je ukje voor het eerst uit logeren gaat! Ben benieuwd hoe het gegaan is, Sara gaat volgende maand voor het eerst uit logeren

Lewis , Sara lijkt er weinig last van te hebben, ze blijft eigenlijk altijd vrolijk

Suzanna, ik zie d'r eigenlijk nooit krabben, maar volgens mij doet ze het 's nachts wel, want ze lijkt van die krabkrasjes te hebben (al zie je soms het verschil niet echt tussen een wondje en een krabje). Maar overdag zie ik nooit dat ze eraan zit. Is het bij Noa vanzelf weggegaan?

Bix, ik vind het verschrikkelijk dat hormoonzalf spul. Ze heeft er baat bij, maar het klinkt zo heftig met die hormonen enzo.

Weet iemand hier trouwens vanaf welke leeftijd een kind getest kan worden op allergieen voor bijvoorbeeld katten o.i.d.?
Sara
Merel
Ukje
pi_35102263
Vandaag is het de eerste keer dat ik er echt van baal dat ik aan huis gebonden met Merlijn door het slechte weer en dat terwijl hij eigenlijk naar het bureau moet voor zijn naveltje en om hem te wegen. Ook jammer voor Merlijn omdat hij niet naar buiten kan voor een wandelingetje.
  woensdag 15 februari 2006 @ 09:50:19 #294
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35102464
Heb je geen regenkap, Randa? Of een draagzak (en dus met plu)?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:29:46 #295
105888 renzell
pi_35103437
Irritant is die regen he?! Ik wilde ook eigenlijk vandaag een stuk met Juul gaan fietsen om bij de tweedehands winkel wat nieuwe speeltjes voor hem te kopen, maar als het zo blijft, zit dat er niet in denk ik..... Bah bah!
pi_35103452
rens.. zou je me ff willen terugmailen?
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:30:46 #297
105888 renzell
pi_35103456
Trouwens.... voor jou is draagzak met plu idd geen slechte optie.... heb ik oook heel vaak gedaan. best gezellig, zo met z'n tweetjes onder de plu.
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:31:39 #298
105888 renzell
pi_35103482
Doe ik nu meteen!
pi_35103646
Jawel, maar het is een drie kilometer lopen door ook nog vrij open gebied, garantie op een nat pak. In de draagdoek kan wel maar het is me dan nog net iets te ver omdat het toch een dik half uur lopen is. Jammer volgende keer beter.
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:44:30 #300
105888 renzell
pi_35103856
En bussen? Of gaan die daar niet?
pi_35104023
Tja die rijden er wel maar maar 1 keer in het uur. Het is echt een durrep hiero. Vanuit die paar bushaltes die er zijn is het ook nog een flink end lopen. Af en toe is in een durrep wonen niet echt handig. Wat dat betreft vond ik Weert beter te doen ook met loopafstanden daar. Vanuit hier moet je meteen zo een end om ergens te komen. Ben blij als we eens naar het durrep hierlangs verhuizen zit het met die loopafstanden ook meteen een stuk beter.
Eigenlijk moet er gewoon een fietskar/bakfiets komen dan zal het ws beter te doen zijn. Mijn schoonzusje kon net vandaag niet om mij op te halen en weg te brengen met de auto anders had ik dat nog als optie achter de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')