is wel beveiligd hoor, alleen zijn 't van die doorzichtige dingetjes dus je ziet 't inderdaad niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:16 schreef Sugar het volgende:
Bix, leuk verslagje! En leuke foto's!
Maar is het stopcontact bij de box wel beveiligd? Lijkt van niet, maar kan me niet voorstellen haast?
In het februari nummer? Waar waar waar??? * owlet pakt hem er meteen bijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Vicky het volgende:
Amber staat deze maand in de ouders van nu
Hmmm.. Is het bij het stukje over "gemengde moedergevoelens?" (kindje in groen capuchontruitje)?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:38 schreef Vicky het volgende:
Er staan 2 fototjes in, en dan een verhaaltje van mijn vriendin....
Potjes zijn soms gewoon makkelijk. Ik merk wel dat als ik heel druk ben op m;n werk en geen weekend heb (en dat gebeurt nog wel eens) ik gewoon minder tijd heb voor zelf prakjes maken, en dan krijgt ze een keer wat potjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:30 schreef renzell het volgende:
Wat cool Vicky!Ik ga ook even spieken als ik een boekwinkeltje voorbij loop.
Goed he Fuente?! Nu moet ik zeggen dat ik de afgelopen tijd best periodes heb gehad van veel pottenkoperij, maar dit was ivm de algehele drukte hier in huis. Zelf maken is toch gewoon beter en lekkerder ja.![]()
S'avonds vette babyolie erop en s'ochtends even met draaiende beweging gaan borstelen. Ook wordt er wel gistdodende shampoo aangeraden alleen let hier bij wel op dat het prikt in de oogjes.quote:Op zondag 12 februari 2006 08:59 schreef Fuente het volgende:
Nog even een vraag voor ik moet werken. Sara heeft veel last van Berg, op zich niet erg, maar bij haar raakt het telkens ontstoken en slaat het door naar exceem. Nou hebben we eerst vaseline geprobeerd, maar dat mag dus niet meer omdat ze daar ook uitslag van krijgt. Toen met anti-bergpads, maar die helpt maar tijdelijk, een dag later zit het er weer. De schilfers van de Berg worden ook steeds groter (en grote witte korsten nu). Ze heeft er zelf geen last van, maar het kan dus zo doorslaan naar een ontstoken prut. De huisarts wist eigenlijk ook niet wat we ermee moesten, behalve anti-berg pads, maar die werken dus niet goed. Iemand nog andere tips?
Dit werkt prima hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 15:44 schreef Rottdog het volgende:
[..]
S'avonds vette babyolie erop en s'ochtends even met draaiende beweging gaan borstelen.
Ik kijk het nog even aan. Misschien beter ok er toch een week overheen te laten gaan zodat ons beeld ook beter is. Misschien dat ik het woensdag bij het CB even aankaart tijdens het inloopspreekuur, aangezien ik er dan toch weer moet zijn om te kijken of het wild vlees in het naveltje echt weg is en weer eens wegen of hij goed bijkomt van de BV.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
en randa hoe gaat het met merlijntje? al contatc gehad met ostheopaat/manueel therapeut ?
Met onze Emma gaat het goed, ze heeft vandaag bij mijn moeder eindelijk goed gedronken, pak van mijn hart weerquote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
en hoe gaat het met de emma's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |