abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34854906
Ik wil hier helemaal nog niet weg
Mijn kind is echt nog wel een baby
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:11:20 #102
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34855054
Nee hoor, niks ervan. Opzouten jullie!
pi_34855479
* Xanthe kijkt om zich heen , bedenkt zich niet... Gooit zich languit op de grond en begint met handen en voeten te zwiepen en heeeeeel hard te gillen "NEEEEEEHEEEEEEEHHEEEEEEE IIIIIK WWWWWWIIIIILLLLLLLL NNNNNNNNNNIIIIIIEEEEETTTTT!!!!!!"
zou het werken???
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2006 @ 09:41:31 #104
81992 Githa
pi_34855522
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:49:18 #105
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34855681
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:07:55 #106
105888 renzell
pi_34856084

Je hebt nog precies 5 minuten om je biezen te pakken en met die dreumes van je naar het bijbehorende topic te verhuizen.

En Bix; morgen ben jij aan de beurt!

Zo, we gaan er eens goed met de bezem doorheen hiero.

Hoe is het trouwens met Anna nu?
pi_34856169
Met Amber gaat het een stuk beter. We hebben de voeding aangepast. Ze krijgt nu 2x 175 en 2x 205 en dat gaat een stuk beter. Denk dat 4x 205 toch iets te veel was.

Xanthe hehehe ik denk niet dat het helpt hoor....

Saffier, wat fijn dat het goed gaat met Tobias, en idd, niet te veel van het cb aantrekken... volg je instinct!

Amber zit volgens mij midden in een sprongetje. Af en toe schreeuwt ze de hele boel bij elkaar.... GIster was ze ook hartstikke moe maar wilde niet slapen... Weer uit bed gehaald, gespeeld en een uur later haar weer in bed gelegd.. wilde ze nog niet slapen maar uiteindelijk is ze wel in slaap gevallen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_34856308
* Xanthe sputterd nog even tegen... dan mag ik in elk geval nog tot 17.59 blijven? Want Isis is op dt tijdstip geboren dus nu nog niet eens 24 uur 1 jaar oud
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:18:44 #109
105888 renzell
pi_34856345
Ok ok, maar vanaf 18.00 uur is het definitief klaar.
pi_34856526
Isis heeft gisteren nog een paar mooie cadeautjes gekregen , waarvan de mooiste toch wel van mijn ouders... Een houten krukje met haar naam , haar naam is meteen een houten puzzeltje.
Ze hadden hem in november al besteld , maar is pas maandag voor het eerst aangeboden , was nog een hele toer om hem gisteren in huis te hebben
pi_34864141
Vandaag weer naar het bureau met Merlijn. Ze moesten het wild vlees in zijn naveltje nog een keer aanstippen. Ziet er nog steeds akelig uit als ze het aanstippen met van die grijze vloeistof. Ook is hij weer gewogen. Vorige week donderdag was hij nog 3990 gram vandaag was hij 4140 gram. Dus in een week 150 gram aangekomen op de borstvoeding. Toch wel blij mee.

naar Isis

Tobias wat fijn dat alles goed is

En kindjes die niet willen slapen. Moelijk hoor.
Merlijn wil wel slapen, maar inslapen doet hij alleen in de draagdoek bij mamma. Maar verder wil meneer ook overal bij zijn en vecht hij dus tegen zijn slaap. Eigen willetjes is zo leuk bij die kindjes
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:33:42 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34883010
Hier een klein ziek meisje vanaf gisteren avond houdt ons elfje geen enkele fles binnen en drinkt geen enkele fles leeg.. en in die tijd 2 plasluiers gehad.
wat er in komt gaat er ook uit met grote golven zelfs door de neusgaatjes aan toe
Naar de HAP geweest en zelfde verhaal als vorige keer oh ze is wel wat neus verkouden dan kan dat wel eens gebeuren, en ze is verders wel helder en wieks
Nou zoals wij ons meisje kennen is ze absoluut niet helder en als het door een neusverkoudheid kwam had ze elke dag zo enorm moeten spugen

maar jah geen koorts of uitdroging nog dus ze doen niks

Is het niet zo voorkomen is beter dan genezen

morgen maar naar de eigen hap kijken of hij wat kan betekenen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:37:01 #113
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34883172
psst beetje laat maar nog proficiat met isis en een kusje voor merlijntje
hoe is het met de emma's en zo ?

En alvast voorbarig dan ANna mooi meisje een echte dreumes Arwen heeft erg veel plezier van de kleertjes hoor
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:52:44 #114
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34884037
Laat je vooral leiden door je moedergevoel Evenstar! Als jij het niet vertrouwd, is dat meestal ook zo.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:09:35 #115
105888 renzell
pi_34892390
Anna en Bix: gefeliciteerd!!!
Heel veel plezier met cadeau's, taart, slingers en grote gele mutsen vandaag.
Dikke verjaardagszoen van Renzell en Juultje.
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:16:09 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34892557
Evenstar? Hoe is het vandaag met Amber Arwen?

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 09-02-2006 11:52:27 ]
pi_34892582
BE, beetje in de war?? Ambertje is van mij, Arwen is van Evenstar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:44:06 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34893149

Idd ja! Ik zie jou naam hier staan en dacht 'volgens mij heb ik iets fout gedaan!'.

Al die A-tjes hier!
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:17:27 #119
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34893896
Evenstar, misschien wat ORS geven aan Arwen? Dan krijgt ze in ieder geval nog wat belangrijke voedingsstoffen binnen. Sterkte

Bix en Anna, gefeliciteerd

Robin is totaal niet lekker vandaag Het zwemfeest met Vicky en Amber hebben we aan ons voorbij moeten laten gaan Hij heeft 38,0 en geeft af en toewat slijm met melkstukjes op waarvan hij weer moet huilen
Hij spuugde net z'n tuinpak onder, dus ik was hem aan het omkleden (romper was nog schoon) en ik rook een bekend geurtje, poepluier! Dus ik 'm een schone luier geven en ik denk: oja, ff temperaturen! Luiertje weer los, doekje op z'n temperatuur opgenomen, ik hoor wat gekreun en ja hoor, meneer ligt fijn nog wat dikke drollen te draaien, plast het doekje onder en neemt een deel van z'n romper mee
Ondanks dat ie niet lekker is, kan hij mama nog flink bezig houden Nu ligt ie lekker te slapen
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:46:43 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34894610
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Evenstar? Hoe is het vandaag met Amber?
Met Arwen is het nog steeds pet de laatste fles gisteren 90 cc gedaan is wonderlijk binne gebleven en leverde vanochtend een plasluier op. mocht ook wel ..
de eerste fles vanochtend is er alweer uit.. meisje blijft spugen ze ziet wit ipv het mooie rose wat ze normaal heeft ze is suffig minder beweeglijk als normaal en komt niet meer zoals normaal rond deze tijd om de fles..
vanochtend huisarst gebeld maar onze eigenste arts was er net dus cb gebeld kon wel in voerendaal maar geen vervoer daar heen dus even wachten tot mevr van Nuth er is en die belt me dan op.

wordt ze iig gewogen en misschien dat hun tips weten.
Hap enzo kunnen niets doen zonder dat ze daadwerkelijk uitgedroogd is
bah wat voel ik me machteoos
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:52:02 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34894737
He jakkes...
Zou idd iig toch maar even zorgen dat er vandaag nog iemand naar haar kijkt en je kan vertellen hoe je dan toch wat naar binnen gaat krijgen bij haar...
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:10:59 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34895315
net fles aangeboden weer met golven er uit kon ik maar..
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:14:40 #123
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34895429
Evenstar, idd snel iemand naar haar laten kijken. Kleintjes zijn zo snel uitgedroogd en zeker omdat je zegt dat ze zo suffig is...
Vaak kan je het ook zien aan het fontanelletje of ze uitgedroogd is.
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:17:40 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34895515
ja daar was volgens de hap madam niets mis mee...
en zelf lopen klooien durf ik niet echt met water en ors dus cb muts moet maar snel bellen
pi_34895553
Bah, naar Evenstar Hopelijk bellen ze snel met een goeie tip en knapt je elfje weer een beetje op
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34895887
ahh evenstar, wat rot zo vervelend ook dat je zelf niks kan doen

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:34:02 #127
105888 renzell
pi_34896042
Jeetje Evenstar, wat naar!!! Sterkte meis.
pi_34898216
Evenstar wat rot , beterschap aan Arwen
pi_34899325
he jeetje Evenstar, ik hoop dat het snel beter gaat met Arwen!

Vanmorgen wezen zwemmen met Amber. Hebben een klein kwartiertje in het water gelegen, toen vond ik het al weer koud worden. Amber vond het volgens mij heel leuk. Ze lag lekker om zich heen te kijken. Toen even onder de warme douche maar dat vond ze toch wel heel eng. Maar snel aankleden en toen begon het gebrul.. nou ja gekrijs. Ze heeft de hele boel bij elkaar geschreeuwd, ws. gewoon van vermoeidheid. Daarna naar mijn ouders gegaan, flesje gegeven, autosleutels gehaald en nu weer lekker thuis. Amber ligt lekker in dromenland...

Hmm te snel gezegd, ze is wakker...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_34900176
Evenstar Hopenlijk belt ze snel!
pi_34900260
Ik loop alweer enkele dagen met Merlijn in de draagdoek tot hij goed is ingeslapen. Hij slaapt anders veel te weinig voor een baby. Zeg maar eerder nauwelijks. Hij wil overal bij zijn en vecht dan ook huilend tegen zijn slaap. Zelfs bij een lange wandeling in de wandelwagen slaapt hij niet en ligt alleen maar te kijken Gisteren naar het dorp langs ons toe is hij de hele weg wakker geweest.

Iemand nog tips? Moet wel zeggen dat ik liever heb dat hij slaapt en dat het me echt niet uitmaakt dat hij bij mij in de draagdoek zit.
pi_34900925
Randa, komt me heel bekend voor. Amber slaapt ook zo slecht/weinig overdag. Dat heeft ze eigenlijk altijd gedaan. Ze vecht ook tegen de slaap en gaat dan keihard liggen brullen..

Sommige kindjes hebben echter minder slaap nodig dan anderen, je kan er niet veel aan doen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:59:17 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34901131
ZO hie rbij het BC geweest, ze was in 10 dagen maar 120 gram aangekomen.. veel te weinig uds
Ze zei gelijk al dat het HAP verhaal van verkoudheid dikke Bullshit was ..
NU verwijzing gekregen voor de huisarts, met het verzoek voor een verwijzing naar de Kinderarts.
Ze begon er over omdat de comfort ook niet de verlichting biedt die het zou moeten geven dat wellicht het maagwandje te klein/vernauwd is en begon al over een operatie .. maar dat ze daar iig naar gaan kijken.
wil de huisarts nog afwachten dan maandag weer naar het cb ..
godzij dank heb ik een cb wat me wel serieus neemt en verder kijkt
om Half vijf naar de huisarts toe, dan eens kijken wat hij zegt.
pi_34901257
Blij dat het CB je serieus neemt!!
Ik ga duimen om half 5
pi_34901258
fijn dat je serieus wordt genomen Evenstar. Ik hoop dat het gauw weer beter gaat met Arwen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:13:29 #136
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34901628
Hopelijk kan de ha je meer vertellen evenstar
Mijn afvalstrijd!
pi_34905758
Succes bij de ha Evenstar!!

pfff ik had net Operatie Amberslaap hier in huis. Mevrouw wilde dus echt niet slapen en lag de hele boel bij elkaar te brullen. Paar keer terug naar haar kamertje gegaan zonder succes. Heb haar toen opgepakt en in mijn bed gelegd. Ben er zelf naast gaan liggen en uiteindelijk is ze in slaap gevallen... Ze ligt nu nog te knorren. en ik heb ook even lekker geslapen
Ze was zo van slag, ze ligt nog steeds na te snikken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:21:34 #138
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34906561
Morgen moeten we naar de kinderarts in het zkh. Ha maakte zich toch ook wel zorgen dat ze zo minimaal was aangekomen.
Vandaag geen plaats voor opname en de kinderarts zelf had wel het idee dat het kon wachten tot morgenvroeg.

vandaag maar om de 2 uur kleine beetjes blijven aanbieden en maar hopen dat ze er iets van binnen blijft houden ben blij dat er iig morgen naar gekeken wordt
pi_34907803
Voor Arwen.

Vicky, zielig he als ze niet willen slapen. Merlijn heeft zichzelf net in slaap gehuild in zijn wieg, want tja mamma moet ook eten. Gelukkig heeft het niet lang geduurd. Hoop dat Amber ook snel beter zal slapen.
pi_34908381
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Morgen moeten we naar de kinderarts in het zkh. Ha maakte zich toch ook wel zorgen dat ze zo minimaal was aangekomen.
Vandaag geen plaats voor opname en de kinderarts zelf had wel het idee dat het kon wachten tot morgenvroeg.

vandaag maar om de 2 uur kleine beetjes blijven aanbieden en maar hopen dat ze er iets van binnen blijft houden ben blij dat er iig morgen naar gekeken wordt
Evenstar, Darkmanta en Arwen
pi_34908714
Arwen meisje toch wel lekker aankomen hoor, met al die lekkere melk
Evenstar en Darkmanta hopelijk valt het uiteindelijk allemaal reuze mee
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34913197
Evenstar, beterschap voor Arwen!

Vicky, raar he die sprongetjes? Wij hadden/hebben vaak dat Sara een paar dagen 'off' is, veel jengelen, niet slapen enz. Dan bedenken we na 3 dagen om eens in het 'oei ik groei' boek te kijken (niet dat ik daar blind vanuit ga en dan heeft ze precies zo'n sprongetje

Op het kdv van Sara heerst waterpokjes, net in haar babygroep. Nou had Sara vanmiddag op haar buikje rode vlekjes zei de leidster, en ze heeft die nu nog steeds. Kan dit een voorbode zijn van waterpokken? Wat is handig om in huis te hebben, en waar moet ik op letten?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34913912
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef Fuente het volgende:
Evenstar, beterschap voor Arwen!

Vicky, raar he die sprongetjes? Wij hadden/hebben vaak dat Sara een paar dagen 'off' is, veel jengelen, niet slapen enz. Dan bedenken we na 3 dagen om eens in het 'oei ik groei' boek te kijken (niet dat ik daar blind vanuit ga en dan heeft ze precies zo'n sprongetje

Op het kdv van Sara heerst waterpokjes, net in haar babygroep. Nou had Sara vanmiddag op haar buikje rode vlekjes zei de leidster, en ze heeft die nu nog steeds. Kan dit een voorbode zijn van waterpokken? Wat is handig om in huis te hebben, en waar moet ik op letten?
Dat zou best waterpokken kunnen zijn, even in de gaten houden of ht blaasjes worden. Myhron had een maandje geleden ook waterpokken, ik heb er niet zoveel aan gedaan behalve beetje talkpoeder erop doen voor het slapen. Ze heeft het ook in vrij lichte mate gehad dus had ze niet zo ontzettend veel last, maar 't was toch een heel zielig gezicht.

Tegen de jeuk helpt een havermoutbadje ook eventueel. Ik had ook mentholpoeder gekocht, maar dat is dus niet geschikt voor kinderen onder de 2 jaar, dus heb ik niet gebruikt.

Vicky, ik lees net je stukje in het 'kleine lettertjes topic" over het niet willen slapen van Amber. Hier was het de eerste paar maanden exact hetzelfde. Maar nu slaapt ze best veel, ook overdag dus het kan nog best veranderen. Als ze op het KDV is slaapt ze trouwens nog steeds heel weinig overdag, veel te bang iets te missen die nieuwsgierige tante...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Jubileum moderator donderdag 9 februari 2006 @ 22:10:01 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34917161
Evenstar succes en sterkte morgen in het ziekenhuis.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:17:03 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34917491
Evenstar, ik heb vanmiddag de hele update gemist!
Wat fijn dat ze er even serieus naar gekeken hebben vandaag. Heel veel sterkte in het ziekenhuis morgen. Ik hoop dat het mee valt.

Redactie Frontpage vrijdag 10 februari 2006 @ 02:07:25 #146
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_34925357
Evenstar beterschap met Arwen! Sterkte in het ziekenhuis. Fijn dat je nu wel serieus bent genomen.

Alles gaat goed met Kim, ze was mooi gegroeid. En doet alles goed!
Ze keuvelt en lacht nu heel veel. Erg leuk en schattig. Ze heeft nu een lievelingknuffel, die klemt ze stevig vast.

Maar sinds ze maandag het prikje heeft gehad, heeft ze besloten om niet meer te gaan slapen, maar alleen nog maar krijsen en wild om zich heen te slaan en te trappelen. Iig als het haar bedtijd is. En nu dus ook de onze.
Ik krijg haar niet rustig. Zou dat nou door de prik komen, of zou het toeval zijn?
Ze drinkt nu wel 150cc, maar doet er 45-60 minuten over. Is dat te lang? Iemand enig idee? Ook is haar ontlasting nu ineens veranderd. Vanmorgen nog vrij harde keutels en sinds vanavond ineens “ slappe poep”.
Af en toe heeft ze krampjes, maar gelukkig niet zo veel meer als in het begin.

Het CB zegt dat ik haar ‘s nachts moet laten huilen als er niks aan de hand is. Dus als ze de fles heeft gehad, schone luier, boertje etc. Bij krampjes haar bv. elk kwartier ff een aai komen geven en dan weer weg gaan.
Ik vind dat zo zielig, want ze krijst dan erg hard. Het gaat echt door merg en been.

Hebben jullie daar nog tips voor? Er werd mij aangeraden om een matras naast haar bedje te legegn en dan zo bij haar te slapen, misschien dat dat helpt. Gisteren heb ik beneden op de bank geslapen, Kim sliep toen in de kinderwagenbak, maar dat is niet ideaal. (zwakke rug)

En inbakeren word ook veel genoemd. Heeft iemand daar ervaring mee?

(Ik hoop dat het me nu niet weer kwalijk word genomen dat ik vragen stel, maar ik hoor gewoon graag ervaringen. Het CB vertrouw ik niet altijd in adviezen. Is vaak in mijn omgeving niks van terecht gekomen)

Ingrid
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_34927279
Djeez en Ingrid, wat vervelend dat Kim zoveel huilt ineens!
Laten huilen ben ik bij kleine baby's niet zo'n fan van, en het is inderdaad als ouder niet aan te horen, gaat echt door merg en been. Wij hebben Sara in totaal 8 weken ingebakerd gehad. Vanaf dat ze 6 weken oud is. Sara had veel last van krampjes als kleintje en vertikte het ook om te slapen, maar krijste wel de hele dag van moeheid. Als ze dan eindelijk sliep werd ze binnen 15 minuten weer wakker en begon alles van voor af aan.
Inbakeren, sjah, voor ons is het de oplossing geweest! Wij hebben ingebakerd met de doeken van Pacco, www.pacco.nl . We zijn bij een inbakerverpleegkundige geweest en die heeft ons alle ins en outs verteld. We konden de doeken na 2 dagen gebruiken (moesten eerst een paar keer gewassen worden) en net die dag ging Sara helemaal tot het uiterste met het gillen en niet slapen. Wij dachten dat ze veelste overstuur zou zijn voor de doeken, maar hebben het toch geprobeerd, en toen ze eenmaal 'vastlag' was ze meteen stil, viel in slaap en werd de eerste 4 uur niet wakker...
En zo is het telkens gebleven. Na 6 weken zijn we gaan afbouwen omdat we merkten dat ze veel rustiger was en na 2 weken sliep ze in een slaapzakje onder een dekentje, nu nog. Ik zou het zeker proberen! Er is ook een inbakertopic op Fok! waar ik veel info vandaan gehaald heb en bijvoorbeeld Renzell (maar ook anderen hoor) heeft altijd goed advies!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 10 februari 2006 @ 08:53:04 #148
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34927875
Inbakeren
Ingrid en Djeez, dit is een heel topic over inbakeren.

In het kort een paar tips:
  • lees "Regelmaat en Inbakeren" van Ria Blom
  • ga naar je CB voor een instructie van het inbakeren
  • gebruik óf een lakentje óf een echte inbakerdoek
  • weet wat je doet en hou je dus aan alle "regeltjes"

Dan kan het heel fijn zijn en haar helpen. Het is een best persoonlijk iets, maar misschien fijn voor jullie alledrie?
  • Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      vrijdag 10 februari 2006 @ 09:15:11 #149
    105888 renzell
    pi_34928186
    Ha ha, Fuente, ik ben gewoon een inbakerfanaat! en zelf ook een slechte slaper, dus misschien moet ik aan vriendje vragen of ie mij voortaan ook inbakert, wellicht helpt het...

Djeez; ik heb niet meer tips voor je dan Fuente en Sugar je al gegeven hebben. Ik kan alleen maar zeggen dat wij hier hele positieve ervaringen hebben gehad met het inbakeren. Het lijkt me in jullie situatie zeker het proberen waard. Maar, zoals Sugar al zegt.... doe het niet half. Als je het doet, doe het goed. Heel veel succes met jullie klein huilend meisje. Het kan inderdaad door merg en been gaan he?! Niet fijn!
    pi_34928346
    Renz, ik heb gewoon veel aan je tips gehad toen Ennuh, ik ben inmiddels ook redelijk inbakerfanaat, vooral omdat het zovaak heel goed helpt!

Hier een beetje een rode-wangetjes-Sara. Nog steeds vlekjes op d'r buikje, maar niet erger dan gisteren ofzo, en ook geen koorts.

Evenstar, hoe isset met jullie meiske?
    Sara
    Merel
    Ukje
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')