Evenstar beterschap met Arwen!
![]()
Sterkte in het ziekenhuis. Fijn dat je nu wel serieus bent genomen.
Alles gaat goed met Kim, ze was mooi gegroeid. En doet alles goed!
Ze keuvelt en lacht nu heel veel. Erg leuk en schattig. Ze heeft nu een lievelingknuffel, die klemt ze stevig vast.
Maar sinds ze maandag het prikje heeft gehad, heeft ze besloten om niet meer te gaan slapen, maar alleen nog maar krijsen en wild om zich heen te slaan en te trappelen. Iig als het haar bedtijd is. En nu dus ook de onze.
Ik krijg haar niet rustig. Zou dat nou door de prik komen, of zou het toeval zijn?
Ze drinkt nu wel 150cc, maar doet er 45-60 minuten over. Is dat te lang? Iemand enig idee? Ook is haar ontlasting nu ineens veranderd. Vanmorgen nog vrij harde keutels en sinds vanavond ineens “ slappe poep”.
Af en toe heeft ze krampjes, maar gelukkig niet zo veel meer als in het begin.
Het CB zegt dat ik haar ‘s nachts moet laten huilen als er niks aan de hand is. Dus als ze de fles heeft gehad, schone luier, boertje etc. Bij krampjes haar bv. elk kwartier ff een aai komen geven en dan weer weg gaan.
Ik vind dat zo zielig, want ze krijst dan erg hard. Het gaat echt door merg en been.
Hebben jullie daar nog tips voor? Er werd mij aangeraden om een matras naast haar bedje te legegn en dan zo bij haar te slapen, misschien dat dat helpt. Gisteren heb ik beneden op de bank geslapen, Kim sliep toen in de kinderwagenbak, maar dat is niet ideaal. (zwakke rug)
En inbakeren word ook veel genoemd. Heeft iemand daar ervaring mee?
(Ik hoop dat het me nu niet weer kwalijk word genomen dat ik vragen stel, maar ik hoor gewoon graag ervaringen. Het CB vertrouw ik niet altijd in adviezen. Is vaak in mijn omgeving niks van terecht gekomen)
![]()
Ingrid
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?