Tot voor kort had ik zoiets van "blijf jij nog maar even zitten".quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Oeh, nog niet geboren en nu al een heel eigen willetje!Wel fijn dat je bloedruk weer ok is.
Voel je je verder wel goed? Of mag ie komen wat jou betreft?
Ik hoop voor je dat ie zich snel weer goed draait voor de bevalling!
Hij wordt vast nog erger dan Merlyn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef nokwanda het volgende:Die eigenwijze drol zit er wel al langer in dan we hadden gedacht. De dwarsligger. Ik zie hem over 3 jaar al tegen de glijbaan omhoogklimmen
Tsja, geenidee waar hij de ruimte vandaan haalt.quote:Maar euh....... is er nog zoveel beweging in dat ie alsnog zou kunnen draaien zodat de situatie alsnog kan veranderen?
Dan kaap ik een verloskamer en duw ik eigenhandig een infuus inmijn arm om de weeën op te wekkenquote:Ik maakte laatst al het grapje tegen je dat ie waarschijnlijk ergens in maart geboren wordt, nu ie toch al besloten heeft niet te doen wat iedereen verwacht
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij wordt vast nog erger dan Merlyn.
1e: soms liever dan goed voro hem is
2e: loopt over zijn broer heen ondanks het leeftijdsverschil van ongeveer 4 jaar
3e: bureau halt, internaat.......politie aan de deur voro zijn 5e jaar ?![]()
[..]
Tsja, geenidee waar hij de ruimte vandaan haalt.
Die andere 2 lagen toch behoorlijk stabiel. Ze bewogen wel, zxe trapten mijn middenrif (?) wel omhoog, maar ze bleven wel in stabiele houding.
Ik heb wel tig keer nagevraagd of hij dan niet extreem gevaarlijk klein oid zou moeten zijn, maar keer op keer bevestigen ze me dat het kindje een normaal gewicht lijkt te hebben volgens de echo's.
Op de laatste was hij 6 pond en dachten ze dat hij iig 7 pond bij de geboorte zou zijn.
Dat is normaal.
[..]
Dan kaap ik een verloskamer en duw ik eigenhandig een infuus inmijn arm om de weeën op te wekken![]()
Ik heb er geen ervaring mee, maar het klinkt idd nogal onhandig. Mijn beste vriendinnetje was vond het ook wel mooi op het eind, maar haar dochter wurmde zich niet in zoveel bochten als jouw nieuwe spruit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Tot voor kort had ik zoiets van "blijf jij nog maar even zitten".
Maar het is nu allemaal zo onhandig.
Het is onvoorstelbaar wat voor effect te ligging van de baby op het draaggemak heeft.
Het lijkt zwaarder dan als hij in de lengte omhoog ligt, kleren zitten helemaal niet lekker... qua bewegingen voel ik mij nog meer beperkt.. het is natuurlijk altijd een beetje onhandig aan het eind met die dikke buik, maar ik kon op een bepaalde manier nog om de baby heen draaien..of mijn ribben richting heup bewegen b.v. en zo zijwaarts bukken, maar nu zit hij er letterlijk gewoon tussen.
snap ikquote:De verloskundige bevestigde dat hij ontzettend onpraktisch ligt (vooral rechts), maar zei wel dat het de baby geen kwaad kon doen ( dat was mijn angst).
Geen liftquote:Ik woon 4 hoog zonder lift... loop meermaals die trappen op en af...
Inmiddels ben ik zover dat ze wat mij betreft een datum kunnen prikken als "overmorgen halen we hem gewoon". Danwel via wee opwekking (als hij recht ligt of in stuit) danwel gelijk een keizersnee (wat waarschijnlijker zou zijn omdat hij dwars ligt en dus ook niet meer ingedaald is)
veren?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:13 schreef nokwanda het volgende:
Hier is de jeugdige meneer al de hele week thuis met griep.
Gelukkig heb ik nog geen veren kunnen ontdekken.
Ja...... eventuele vogelgriepquote:
Jij? Waarmee?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Gisteren dus dikke pret weer gehad
Met het bier dusquote:
Jullie toch?!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vroeg me af of je zo wel je mensjes hebt die je steunen en bij wie je je ei kwijt kan en die eerlijk tegen je zijn.
quote:
jawel hoor!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen Vamperotica!!!!!!
Alles okey met jou?
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef Marietje_34 het volgende:
hoi Barra
Zolang het met vlagen goed gaat is er niets aan de handquote:
Ach ja... mijn probleem met veel hulpverleners is dat mijn problemen zich meestal niet openbaren tijdens "spreekuren".... en als ik zelf weer rustig ben kan ik heel goed alles beredeneren....quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook wel eens over, diepe gesprekken heb ik online gevoerd over problemen. Ik heb dus ook een soort van hulpverlener maar dat schiet niets op. Ik heb zelf alles moeten op orde zetten. Met hulp van anderen. Soms moesten mensen me tegen houden in mijn wilde gedachtes en soms hield ik mezelf een spiegel voor.
Met mijn broer heb ik nog kunnen praten over zaken en ouders ook wel. Maar mensen begrijpen vaak niet goed over problemen in het echte leven.
Maar hoe gaat het nu dan???? Beter controle erop?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach ja... mijn probleem met veel hulpverleners is dat mijn problemen zich meestal niet openbaren tijdens "spreekuren".... en als ik zelf weer rustig ben kan ik heel goed alles beredeneren....
Maar op sommige momenten......
Verlies me dan een beetje boel veel in de situatie waar ik me op dat moment in "voel"....
Ik schaam me niet voor wie ik ben, en de problemen zijn wel van mij, maar ook weer niet, ik ben pas wie ik ben wanneer het probleem 100 procent of nog meer weg is uit mijn levenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind het altijd wel knap dat mensen zo over hun problemen kunnen praten. ik zelf kan dat helemaal niet en ben wel een gezellige kletskop maar mijn problemen zeg ik tegen niemand. ik weet niet hoe dat komt. problemen zijn een soort zwaktes en die wil ik niet aan de buitenwereld laten zien. netzoals lichamelijke pijn klachten e.d. ik ben van de zomer in tsjechie tijdens een wandeling half een afgrond ingestort waar ik me vast heb gegrepen aan een tak, waardoor mijn arm uit de kom ging. dan ben ik echt een figuur van niet lullen maar ff kiezen op elkaar en doorgaan. achteraf gezien is dat nooit zo goed voor me maarja soms weet je niet beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |