ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik heb vandaag trouwens mijn velg krom gereden
moest uitwijken voor zo'n debiele opa die mij niet zag leek wel
net in een kuil van 1 meter diep
schadeformuliertje gehaald bij de gemeente, hopen dat ik er wat mee kan
Da's gaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
beter was het geen toyota waarmee het gebeurdequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter was het geen toyota waarmee het gebeurde![]()
Klotequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
naa ik overdrijf
maar wel diep genoeg om een stalen velg krom te krijgen
jawel met de 93'er AE100 4A-FE JT154AEA1000XXXXXquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter was het geen toyota waarmee het gebeurde![]()
Nee maar dan beland je wel ruig met je wielophanging op de grondquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
naja hij ging er niet een meter diep in natuurlijk![]()
ziek!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jawel met de 93'er AE100 4A-FE JT154AEA1000XXXXX
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
stalen velg heb ik gratis, zelf ff bandje omzetten als die niet ook naar de klote isquote:
5 x-en op het eind, dan zit het goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Trustequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef Sjoem het volgende:
Zo, ik ga mijn bed eens opzoeken.
Slaap lekker alvast allemaal!
wanneer? na die meter?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:53 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Nee maar dan beland je wel ruig met je wielophanging op de grond![]()
dag Katiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef Sjoem het volgende:
dat maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:54 schreef Sjoem het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
5 x-en op het eind, dan zit het goed
jammer dat je naam niet begint met aelex100xxxxxxxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
5 x-en op het eind, dan zit het goed
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
stop!
straks begin ik weer te PNG"en
zonde hč!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
PNG al een hele tijd niet meer gezien btw [13.gif]
ik kan er niet rouwig om zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jammer dat je naam niet begint met aelex100xxxxxxx
ja of gewoon op zijn PNP sitequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:03 schreef Zonda_F het volgende:
moet je ff zoeken op pluggie op het astra gsi club forum
Daar ben ik lidquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:03 schreef Zonda_F het volgende:
moet je ff zoeken op pluggie op het astra gsi club forum
alleen als ie zwarte gaten heeftquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jammer, anders had je bij de 1337 AE100 club kunnen horen
vierkante hčquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:05 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
alleen als ie zwarte gaten heeft
alleen daar heeft ie veel lol mee gehad
dan ben je wel heeeeel blindquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ah.. hoe heb ik niet kunnen zien dat dit PNG is.
Hij heeft die avatar vandaag pas ingesteld hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan ben je wel heeeeel blind
mooi hč, zo'n tijdloze GSi met gele koni's
Misschien heeft die Koni Prediker het hele forum wel aangestoken en is dit het standaard watermerk geworden?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ah.. hoe heb ik niet kunnen zien dat dit PNG is.
geen id, snelle google search geweestquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef Zonda_F het volgende:
die dry sump doet het hem, en is dit wel het manta blok?
Hij poste dat manta blok ook -geheel in PNG stijl- compleet offtopic daarquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen id, snelle google search geweest
Check maar of je nog rook hebt na 5/10 minuten en erna.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen id, snelle google search geweest
prachtig hčquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hij poste dat manta blok ook -geheel in PNG stijl- compleet offtopic daar![]()
quote:Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
precies alleen internet warrior niet kan testen opel meer starlets gehad dan jij GTTI GTSi GTi vierkante gaten GTTSISTi 4AGTT blok snel man opel toch snel op ring rechts jij?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Check maar of je nog rook hebt na 5/10 minuten en erna.
Merk je wel, blijft stoomboot.
En of je koel verliest.
En test.
De leukste thuis zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komt omdat je zit te internetten
Je praat wartaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat ligt maar net aan de schade, Kan niemand geen hol van zeggen hier.
Je gaat morgen naar 3 garages, en vraagt opinion wat er aan voortrein krom is.
je meent het?quote:
Toontje lager doen dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Hey hey hey, niet gelijk zo'n toontje aan slaan heh dame
hij was net online!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
PNG, en mensen die hem niet begrijpen.
En toch mis ik hem
Zit je in mn fotoboek te kijken?quote:
Links of rechts?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
m'n broertje ziet er zo uit
[afbeelding]
ik moet er NIETS van hebben![]()
ik niet, en luister wel rammstein af en toequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
m'n broertje ziet er zo uit
[afbeelding]
ik moet er NIETS van hebben![]()
linksquote:
ik zie je nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar waar?
Ik slinger mn MSN wel even aan
zie ik nou nagellak?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:25 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
links
Z'n armen compleet vol met tattoo's is tot z'n 21e verboden door m'n ouders, anders halen ze hem weer terug naar NL en is hetmet z'n studie
![]()
Ik vind m wel leuk. Heeft ie MSN??quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:25 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
links
Z'n armen compleet vol met tattoo's is tot z'n 21e verboden door m'n ouders, anders halen ze hem weer terug naar NL en is hetmet z'n studie
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik vind m wel leuk. Heeft ie MSN??
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik vind m wel leuk. Heeft ie MSN??
wtfquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:30 schreef Dangel het volgende:
Ik heb zn foto opgeslagen, en nu weer proberen te slapen
print hem gelijk ff uit, snel naar bed en soppen maarquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:30 schreef Dangel het volgende:
Ik heb zn foto opgeslagen, en nu weer proberen te slapen
wel op fotokwaliteit printen hčquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
print hem gelijk ff uit, snel naar bed en soppen maar [afbeelding]
welk adres knechtknaap?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:geniaal dit.
Tommy, jij zit niet in mn MSN
de resolutie van de door mij geplaatste foto is voldoende voor dat doel lijkt mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel op fotokwaliteit printen hč
lijkt me ook wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:35 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
de resolutie van de doormij geplaatste foto is voldoende voor dat doel lijkt mij [afbeelding]
accept mequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
buzzybeeforum voor het hotmail gedonder
dat is merkwaardigquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zie geen acceptvenster staan?
gelukkig heb ik kabelquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef Zonda_F het volgende:
stelletje prutsers dat jullie zijnadsl voorzieningen in het noorden
ja da's snel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
22 mbit
is wel geinig opzich
http://www.multikabel.nl/consument.php?page=x-tra&l=3&m2=2&pp=internetquote:
misschien moet je me dan niet blokken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee hoor, ik heb nu een puik gesprek op MSN.
quote:
oh ja, laats iedereen geblokt die ik niet konquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
misschien moet je me dan niet blokken?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja, laats iedereen geblokt die ik niet kon
en dat is dan de computer expertquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lekker is dat, ik heb 5x msn opnieuw geinstalled 10x gereboot, en dan kom je hiermee!!
oquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat is dan de computer expert
je had me ook met Google messenger aan kunnen spreken btw
dat zijn ze bijna allemaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
@ Lipje: geen ideeInstrumentaal en keigaaf
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Dangel -
laatste voyeur: BoJo
BoJo toch
Volgens mij is zij een beetje paranoia, ik moest haar nl. altijd psies voor haar deur van haar woning afzetten en ophalen. Heel stuk over fiets en voetpaden met een S80quote:Belliot wil fouilleren in hele stad
Wethouder Hannah Belliot is voor het preventief fouilleren in de hele stad. Dat zei ze maandag in het politiek café Libertijn van VVD.
"Ik heb altijd gezegd fouilleren? Oké. Maar doe het met beleid", zei Belliot. "En dan moet het preventief fouilleren in theorie in de hele stad kunnen. "
Belliot ging met haar uitspraken over het preventief fouilleren in tegen de mening van haar partij, de PvdA. Die is namelijk tegen plan van de VVD om in de hele stad preventief te fouilleren. Zo zei Ahmed Aboutaleb dat het VVD-plan een breekpunt zou kunnen worden bij de coalitiebesprekingen.
alweer jaquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:05 schreef Mukie het volgende:
erm die vraag is niet aan jou gesteld
Ik heb zo mn grenzen
je had toch al een ontbijt op bed brengende vriend ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:54 schreef Mukie het volgende:
Wie wilt er met mij![]()
Ik heb een hele leuke ouwe dag straks
pensioen en wat extras geregeld
Ik heb zo mn grenzen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:23 schreef ook_gek het volgende:
zo ik was rond half 5 thuis vannacht om 7 uur onder de douche en om 8 uur zat ik al weer op mijn werk![]()
tot vanavond![]()
jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
je had toch al een ontbijt op bed brengende vriend ?![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:23 schreef ook_gek het volgende:
zo ik was rond half 5 thuis vannacht om 7 uur onder de douche en om 8 uur zat ik al weer op mijn werk![]()
tot vanavond![]()
ik heb 235 pk !!quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja
Kansverspreiding
Meer te kiezen enzo
jij moest wegquote:
en dan wijs je FWNK afquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja
Kansverspreiding
Meer te kiezen enzo
heb ik gemist danquote:
En dan wil ik Fwnk erbij hebben?quote:
bijzaakquote:
iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:52 schreef Zonda_F het volgende:
ja meesterlijke come back van PNG trouwens![]()
Wat draait hij voor stijl btw?![]()
quote:
Ik heb zo mn grenzen
aandacht. (sommige mensen vinden zelfs negatieve aandacht fijn.)quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:57 schreef Zonda_F het volgende:
Mij ontgaat trouwens totaal hoe Fwnk lol aan deze topicreeks kan beleven![]()
Kan iemand het mij misschien even uitleggen?![]()
sommigen houden ervan om gekleineerd te worden bij SMquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:57 schreef Zonda_F het volgende:
Mij ontgaat trouwens totaal hoe Fwnk lol aan deze topicreeks kan beleven![]()
Kan iemand het mij misschien even uitleggen?![]()
Mukie is like 9 jaar ouder dan mij, en daarbij niet helemaal mijn typequote:Op woensdag 1 februari 2006 10:32 schreef vlad het volgende:
[..]
heb ik gemist dan![]()
maar dan is FWNK dommer dan ik dacht![]()
![]()
maar wel ervarenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mukie is like 9 jaar ouder dan mij, en daarbij niet helemaal mijn type![]()
zo is dat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
oudere vrouwen kunnen je nog wat leren![]()
9 jaar valt toch wel meequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
zij is wel slank?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
niet belangrijk, wel lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Klopt maar dat is niet belangrijk vind ik
schapen hebben ook geen ervaring en heb je ook geen probleem mee toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
hoezo dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik had het over levenservaring, dat is namelijk wel belangrijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ervaring betekent ook veel gevreeën met andere mannen.
Niet echt heel lekker!
Oh, mijn excuses.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik had het over levenservaring, dat is namelijk wel belangrijk![]()
Alsof je dat merktquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet echt heel lekker!
Ik ben geen Breezahquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als je er aan denkt welquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Alsof je dat merkt
Levenservaring, daar al eens van gehoord?
wahahaha ow męn als je dat levenservaring noemt, dan was ik al megavolwassen op mn 14equote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses.
Ja, het is wel handig als iemand weet hoe ie moet koken en stofzuigen
En waarmee je ook nog eens een fatsoenlijk gesprek kan voeren.
ik moest lachenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:18 schreef vlad het volgende:
[..]
zij is wel slank?![]()
sorry, kon het niet tegenhouden. moest er gewoon uit![]()
Iemand met veel levenservaring zou ook aan een quiz mee moeten doen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
wahahaha ow męn als je dat levenservaring noemt, dan was ik al megavolwassen op mn 14e
Het doel van je opmerking ontgaat me volkomenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Iemand met veel levenservaring zou ook aan een quiz mee moeten doen.
Die weten altijd zo veel
Je zou rijk kunnen worden!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het doel van je opmerking ontgaat me volkomen
mij ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het doel van je opmerking ontgaat me volkomen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:18 schreef vlad het volgende:
[..]
zij is wel slank?![]()
sorry, kon het niet tegenhouden. moest er gewoon uit![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet echt heel lekker!
Merken als in voelen niet nee. Merken als in denken wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]Inderdaad
alleen merk je dat (behalve de ervaring dan) niet
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Merken als in voelen niet nee. Merken als in denken wel.
is het ook echt niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Misschien maar ik vind het geen voorwaarde voor een goede relatie / sexleven
ervaring mee?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Kortzichtig denken dan, vind je niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Merken als in voelen niet nee. Merken als in denken wel.
Sex is misschien niet het belangrijkste binnen een relatie, maar wel degelijk van belang.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
^^^^ with stupidquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sex is misschien niet het belangrijkste binnen een relatie, maar wel degelijk van belang.
Anders kun je net zo goed vriendjes blijven.
Mwah, valt wel mee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kortzichtig denken dan, vind je niet?
Ervaring kun je krijgen en daarom is het geen voorwaarde (voor mij dan) en om nou te zeggen dat ik zelf zoveel ervaring heb, nee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sex is misschien niet het belangrijkste binnen een relatie, maar wel degelijk van belang.
Geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee.
Ik ga niet vragen aan elke jongen die ik tegenkom hoeveel ie er gehad heeft.
Maar het zou op zich wel fijn zijn om te weten dat je een van de weinige bent, maar het hoeft dus niet van mij.
Waarom?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee.
Ik ga niet vragen aan elke jongen die ik tegenkom hoeveel ie er gehad heeft.
Maar het zou op zich wel fijn zijn om te weten dat je een van de weinige bent, maar het hoeft dus niet van mij.
bijna iedereen kan toch neuken of watquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef Sjoem het volgende:
Samen aanklungelen is best schattig.
Het is schattig om te horen dat sommige mensen al sinds hun 14e etc bij elkaar zijn en alleen sex met elkaar hebben gehad. Alleen minder dat de meesten na verloop van tijd toch de neiging hebben om te kijken wat er verder nog allemaal rondloopt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ervaring kun je krijgen en daarom is het geen voorwaarde (voor mij dan) en om nou te zeggen dat ik zelf zoveel ervaring heb, nee.
Mwah, ligt eraan hoe erg het betreft.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is er mis met iemand die geniet van zn sexualiteit? (m/v)
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij was je eerste keren toch ook geen porno-ster?
Dus het gaat je om de kwantiteit?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan hoe erg het betreft.
Iemand die elke dag met een ander in bed ligt zou ik niet in mijn bed willen hebben hoor. Er is een kleine grens.
Tevens is het gewoonweg leuk om te horen dat jij de 'enige' bent, dat jij de 'beste' bent, etcetera.
neequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
bijna iedereen kan toch neuken of wat
Logisch, ik neem aan dat je al ervaring hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Maar op mn 29e ga ik ECHT niet meer aanklungelen![]()
Naja dat is voor iedereen anders natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het is schattig om te horen dat sommige mensen al sinds hun 14e etc bij elkaar zijn en alleen sex met elkaar hebben gehad. Alleen minder dat de meesten na verloop van tijd toch de neiging hebben om te kijken wat er verder nog allemaal rondloopt.
Nah doe mij maar een vent met ervaring, die me versteld kan doen staan.
JIj bent dan ook 29.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Dat zei ik net dus alquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dus het gaat je om de kwantiteit?
Wat is dan volgens jou teveel? (benieuwd is )
Er zit wel een groot verschil tussen neuken en neuken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:47 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
bijna iedereen kan toch neuken of wat
En wat is dat verschil dan Fwnk?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen neuken en neuken.
Naja je kan neuken (ik heb wel een hekel aan dat woord) om te neuken, maar ook neuken omdat je van iemand houd en meer wil dan alleen knuffelen en kusjes gevenquote:
vriendjes neuken ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan kan het beide nog fijn zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Naja je kan neuken (ik heb wel een hekel aan dat woord) om te neuken, maar ook neuken omdat je van iemand houd en meer wil dan alleen knuffelen en kusjes geven
tot nu toe nog geen last van, na 10 jaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het is schattig om te horen dat sommige mensen al sinds hun 14e etc bij elkaar zijn en alleen sex met elkaar hebben gehad. Alleen minder dat de meesten na verloop van tijd toch de neiging hebben om te kijken wat er verder nog allemaal rondloopt.
Mijn ouders ook niet, na 35 jaar ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tot nu toe nog geen last van, na 10 jaar
Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan kan het beide nog fijn zijn
Dus kunnen ze beide neuken.
Maar sommige mannen en vrouwen weten niet wat gevoellige plekjes inhouden, jammer genoeg.
En denken dat het alleen maar erin en eruit is.
nee precies, moet ook kunnen als het "echte liefde" isquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:58 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet, na 35 jaar ofzo
Die ander vooral. Aangezien die alleen weet waar de gevoellige plekjes zitten. Zij of hij voelt het.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Klopt
Over die gevoelige plekjes: Dat moet je gewoon leren maar er ook voor open staan
Échte liefde is ook al zo schattigquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee precies, moet ook kunnen als het "echte liefde" is
Ok maar ik ben niet te beroerd om, als zei "De plank mis slaat" zegmaar, hints te geven over hoe het wel moet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:00 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die ander vooral. Aangezien die alleen weet waar de gevoellige plekjes zitten. Zij of hij voelt het.
Tuurlijk niet. Zo laat je zien dat je háár wilt plezieren!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ok maar ik ben niet te beroerd om, als zei "De plank mis slaat" zegmaar, hints te geven over hoe het wel moet.
Omgekeerd kan je ook vragen wat ze lekker vind maar das wat lastiger![]()
Dan ben je erm... 16 ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Logisch, ik neem aan dat je al ervaring hebt.
Dan kan aanklungelen nog wel schattig zijn.
2 jonge mensen die er totaal geen verstand van hebben en dan maar wat aanklungelen. Ja, ik vind dat schattig.
Dus sex zonder relatie = slettebak?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat zei ik net dus al![]()
Iemand die elke dag met een ander het bed induikt. Dat vind ik teveel.
Iemand die elke week met iemand anders het bed induikt. Dat vind ik ook teveel.
Ik zou sowieso in de eerste plek iets vast willen hebben, dus dan is het sowieso beter om iemand te hebben die zelf ook al wat vaker iets vasts heeft gehad en dus ook geen slettebak is qua bedpraktijken.
Dan laat je toch zien hoe het wel moetquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan kan het beide nog fijn zijn
Dus kunnen ze beide neuken.
Maar sommige mannen en vrouwen weten niet wat gevoellige plekjes inhouden, jammer genoeg.
En denken dat het alleen maar erin en eruit is.
Weet ik maar je moet wel een stukje van je ego aan de kant zettenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zo laat je zien dat je háár wilt plezieren!
zou oud?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet iedereen begint op zijn of haar 16e.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan laat je toch zien hoe het wel moet
Nee, je leest het blijkbaar verkeerd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dus sex zonder relatie = slettebak?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zou oud?![]()
* Alfisti streept mukie door van zijn lijstje
jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dus sex zonder relatie = slettebak?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zou oud?![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht verzonnen![]()
ik ook niet, was verdulleme een week voor mn 19equote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet iedereen begint op zijn of haar 16e.
En dan nog, dus? Dan kan ik het nog steeds schattig vinden.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, je leest het blijkbaar verkeerd.
Elke dag sex met een ander = slettebak.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat zei ik net dus al![]()
Iemand die elke dag met een ander het bed induikt. Dat vind ik teveel.
Iemand die elke week met iemand anders het bed induikt. Dat vind ik ook teveel.
Ik zou sowieso in de eerste plek iets vast willen hebben, dus dan is het sowieso beter om iemand te hebben die zelf ook al wat vaker iets vasts heeft gehad en dus ook geen slettebak is qua bedpraktijken.
Ik heb sex gehad op de vrouwen en mannen manier, call me slut.quote:
ik dacht dat ik laat was, een week ofzo voor mijn 18equote:Op woensdag 1 februari 2006 12:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ook niet, was verdulleme een week voor mn 19e
mn droomquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zou oud?![]()
mwah mn vriendje is bijna 25 dus maakt niets uit johquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
sorry mukie......... je bent echt te oud........
2 jaar ouder kan echt niet
Dat sowiesoquote:
ben je geen single meer dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah mn vriendje is bijna 25 dus maakt niets uit joh
voel je nix vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:32 schreef Fwnk het volgende:
2 jaar zou nog wel kunnen maar ik vind nu 9 jaar écht teveel
Ja ok maar dan nog.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:33 schreef Mukie het volgende:
Mwah dat ligt er maar net aan... Geestelijke gesteldheid doet veel
Al mijn vriendjes waren jonger dusch ...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |