Heel erg mooi, waar is die gemaakt?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:20 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
Ik ben relatief nieuw hier en na een tijdje het forum gevolgt te hebben kom ik met een probeersel "abstract
[afbeelding]
Nopequote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef Ymke het volgende:
Deel van een gitaar waar de snaren aan de brug zitten?
Het is ook een ruk-onderwerp, maar wel eentje waar je wat mee kanquote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef Schanulleke het volgende:
Wat wordt er trouwens weinig gezegd dat het een ruk onderwerp is. Vreemd!
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef sararaats het volgende:
kan er iemand mij even uitleggen wat jullie bedoelen met abstract?
ik wil graag meedoen maar kan niet op 123 iets abstracts fotograferen
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
abstract komt meestal neer op een detail van een groter geheel waardoor je niet meteen kan zien wat het is.
de DvD:
ab·stract (bn.)
1 niet als vorm voorstelbaar => conceptueel, immaterieel, onstoffelijk, ontastbaar; <=> concreet
2 niet door aanschouwing verkregen maar door redenering afgeleid
3 geen verband houdend met de zichtbare werkelijkheid <=> figuratief
t is een bloemsteel in een vaasquote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef sararaats het volgende:
mijn probeersel
[afbeelding]
kom maar op met de kritiek
ja verdorie, ik was vergeten dat het er nog inzatquote:Op maandag 13 februari 2006 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is een bloemsteel in een vaas
* Ynske word er misselijk van als ze er naar kijkt
Hij is helemaal niet verkeerd.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef sararaats het volgende:
mijn probeersel
[afbeelding]
kom maar op met de kritiek
het enige waar ik me aan stoorde was die steel, ik was er te laat achter dat die er nog inzat.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet verkeerd.
Best een mooie vlak verdeling, maar het is erg jammer dat hij niet scherp is.
Risico is alleen dat mocht hij wel scherp zijn het plaatje weer veel minder interessant wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |