wow hahaha ik zat helemaal anders te denken, ook op heel ander formaatquote:Op zondag 12 februari 2006 08:36 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Omdat ik deze toch niet instuur hierbij de oplossing:
[afbeelding]
Glas met belletjes er in ....
ik bedoel er niet mee dat ik het meteen lelijk vind hoor, maar je post je foto hier om kritiek te krijgen zodat je het kan verbteren waardoor je meer kans maakt in de wedstrijd en dus ga ik opzoek naar de minpuntjes in de foto.quote:Op zondag 12 februari 2006 09:05 schreef djengizz het volgende:
[..]
Maar ik heb hier niets aan geshopped![]()
Zou idd jammer zijn als dat gedacht wordt...
En daarvoor dank. Je mag hem verder ook rustig lelijk vinden, zeker abstract is vaak smaakgevoelig.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:14 schreef Kamermans het volgende:
ik bedoel er niet mee dat ik het meteen lelijk vind hoor, maar je post je foto hier om kritiek te krijgen zodat je het kan verbteren waardoor je meer kans maakt in de wedstrijd en dus ga ik opzoek naar de minpuntjes in de foto.
quote:Op zondag 12 februari 2006 08:36 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Omdat ik deze toch niet instuur hierbij de oplossing:
[afbeelding]
Glas met belletjes er in ....
Ik heb geen ideequote:Op zondag 12 februari 2006 15:39 schreef Ymke het volgende:
Ik ben nog aan het stoeien met een goede compositie , maar bij abstract mag je toch wel zien wat het isOf is dat niet de bedoeling?
Iki heb eigenlijk ook geen ideequote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeMaar leef je uit hoor
Het was mijn idee maar
Party on thenquote:
goed scherpe kaasschaaf...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:41 schreef Ymke het volgende:
Nog maar eentje dan
[afbeelding]
Deze beter?
Ik vind hem ook wel leuk ,quote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Die is eigenlijk best wel coolIk gok dat het een rasp is
Wat mij betreft wel hoorquote:
ik weet het niet , vindt de foto erg drukquote:Op zondag 12 februari 2006 19:41 schreef Mauro het volgende:
eerste probeersel met pea's voorzetlensje.
abstract genoeg? of is het wel abstract?
[afbeelding]
is ie ook. maar ik vond dat groene lampje zo leuk afsteken tegen een volledig blauwe foto.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
ik weet het niet , vindt de foto erg druk
heeft ie een A7V8X-Xquote:Op zondag 12 februari 2006 19:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
is ie ook. maar ik vond dat groene lampje zo leuk afsteken tegen een volledig blauwe foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |