Tering Tanja dit is hot..........pas op voor je het weet bellen ze je massaal op.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
komt ie, voor alle duidelijkheid is dit geen Joostroddel maar een Talpa roddel, ik begin toch ernstig te twijfelen nl, Joost krijgt waarschijnlijk binnenkort zijn eigen programma, wat ik hem echt wel gun, kdenk ook echt dat hij daar goed in is want hij kon bepaalde mensen goed vermaken daar, komt ie: Het schijnt dat Joost ooit een idee heeft ingezonden voor een programma, en nu loopt de roddel dat Talpa hem daarom in het huis heeft geplaatst en heeft laten winnen om hem alvast wat populairder te maken...als dit waar is denk ik absoluut niet dat Joost dit wist.........Of het winnen hem nu populairder heeft gemaakt dan betwijfel ik, hij was al populair bij velen....maar goed wat ik al zei dit is een roddel, ik kan niks zeggen over de waarheid hiervan, maar het zo me niet verbazen..
Ik gun Joost ook een eigen programmaquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
komt ie, voor alle duidelijkheid is dit geen Joostroddel maar een Talpa roddel, ik begin toch ernstig te twijfelen nl, Joost krijgt waarschijnlijk binnenkort zijn eigen programma, wat ik hem echt wel gun, kdenk ook echt dat hij daar goed in is want hij kon bepaalde mensen goed vermaken daar, komt ie: Het schijnt dat Joost ooit een idee heeft ingezonden voor een programma, en nu loopt de roddel dat Talpa hem daarom in het huis heeft geplaatst en heeft laten winnen om hem alvast wat populairder te maken...als dit waar is denk ik absoluut niet dat Joost dit wist.........Of het winnen hem nu populairder heeft gemaakt dan betwijfel ik, hij was al populair bij velen....maar goed wat ik al zei dit is een roddel, ik kan niks zeggen over de waarheid hiervan, maar het zo me niet verbazen..
ja dat meen ik serieus ondanks kritiek wat nog binnen sypelt maar nog steeds gedeeltelijk terechtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:02 schreef demins het volgende:
Hey Tann!Vind je het geen verrot leuke groep hier?
![]()
Klopt als een bus. Ze blijven idd weg vanwege roddels en veel meer. Gelukkig reageren de twee waar ik een log van heb wel zo af en toe. Maar als ze maar wat zeggen nou dan wordt er een hele heisa vban gemaakt. Zo vinden hun het idd ook niet leuk meerquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef MissJ. het volgende:
Ach ja ik zie het, mooi stukje vooral dat van dame/keng die zich niet te veel voelt voor het FOkforum. Haha.
Nog steeds is het jammer dat je jezelf zo veel moet verantwoorden, alleen daarom al had ik waarschijnlijk weggebleven...sterker nog daarom blijven er veel weg. Op jouw en Menno na dan.
Goed er mag dus niet worden geroddeld over Menno want die heeft een vriendin. ......
...ok beloofd.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef MissJ. het volgende:
Ach ja ik zie het, mooi stukje vooral dat van dame/keng die zich niet te veel voelt voor het FOkforum. Haha.
Nog steeds is het jammer dat je jezelf zo veel moet verantwoorden, alleen daarom al had ik waarschijnlijk weggebleven...sterker nog daarom blijven er veel weg. Op jouw en Menno na dan.
Goed er mag dus niet worden geroddeld over Menno want die heeft een vriendin. ......
...ok beloofd.
wie?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:05 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Tering Tanja dit is hot..........pas op voor je het weet bellen ze je massaal op.
Ik noem op: Verlinde, Shownieuws, Gordon, Story, Weekend Prive....moet ik verder gaan. Ze lezen overal mee.quote:
wat bedoel je met avater,sorry...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef Dynabite het volgende:
Waar blijft je avatar Tann!!Kermis de kikker past wel bij je
![]()
![]()
Kijk, dat soort info hebben we iets aan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
Hahaha, das leuk! Ik had nooit gedacht dat jij dat nog eens over een groep zou zeggen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef tann het volgende:
[..]
ja dat meen ik serieus ondanks kritiek wat nog binnen sypelt maar nog steeds gedeeltelijk terecht
Ik geloof dit meteen. Want toen ik gesprek met Hummie en Gijs had, kreeg ik ook al het idee, dat het om Joost draaide. Want ze vroegen als eerste vraag hoe ik over Joost dacht. Terwijl er toen nog bijna niemand uit was. Dat heb ik toen volgens mij ook wel gemeld ergens in een topic. Ze vroegen verder niets over andere bewoners. Wel of ik ook op FOK! zitquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
Gordon mag me wel bellen, maar ik heb het ook maar gehoord, RTL Boulevard kan maar beter niet bellen!! met hun Belinda gekut, alhoewel ik Verlinde wel ok vind, al die roddelbladen weten allang dat ze bij mij niet meer aanhoeven kloppen,quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik noem op: Verlinde, Shownieuws, Gordon, Story, Weekend Prive....moet ik verder gaan. Ze lezen overal mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |