abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34681059
komt ie, voor alle duidelijkheid is dit geen Joostroddel maar een Talpa roddel, ik begin toch ernstig te twijfelen nl, Joost krijgt waarschijnlijk binnenkort zijn eigen programma, wat ik hem echt wel gun, kdenk ook echt dat hij daar goed in is want hij kon bepaalde mensen goed vermaken daar, komt ie: Het schijnt dat Joost ooit een idee heeft ingezonden voor een programma, en nu loopt de roddel dat Talpa hem daarom in het huis heeft geplaatst en heeft laten winnen om hem alvast wat populairder te maken...als dit waar is denk ik absoluut niet dat Joost dit wist.........Of het winnen hem nu populairder heeft gemaakt dan betwijfel ik, hij was al populair bij velen....maar goed wat ik al zei dit is een roddel, ik kan niks zeggen over de waarheid hiervan, maar het zo me niet verbazen..
pi_34681062
Ach ja ik zie het, mooi stukje vooral dat van dame/keng die zich niet te veel voelt voor het FOkforum. Haha.
Nog steeds is het jammer dat je jezelf zo veel moet verantwoorden, alleen daarom al had ik waarschijnlijk weggebleven...sterker nog daarom blijven er veel weg. Op jouw en Menno na dan.
Goed er mag dus niet worden geroddeld over Menno want die heeft een vriendin. ......
...ok beloofd.
MissJ. is een manier van leven...
pi_34681112
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
komt ie, voor alle duidelijkheid is dit geen Joostroddel maar een Talpa roddel, ik begin toch ernstig te twijfelen nl, Joost krijgt waarschijnlijk binnenkort zijn eigen programma, wat ik hem echt wel gun, kdenk ook echt dat hij daar goed in is want hij kon bepaalde mensen goed vermaken daar, komt ie: Het schijnt dat Joost ooit een idee heeft ingezonden voor een programma, en nu loopt de roddel dat Talpa hem daarom in het huis heeft geplaatst en heeft laten winnen om hem alvast wat populairder te maken...als dit waar is denk ik absoluut niet dat Joost dit wist.........Of het winnen hem nu populairder heeft gemaakt dan betwijfel ik, hij was al populair bij velen....maar goed wat ik al zei dit is een roddel, ik kan niks zeggen over de waarheid hiervan, maar het zo me niet verbazen..
Tering Tanja dit is hot..........pas op voor je het weet bellen ze je massaal op.
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:06:10 #254
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_34681118
Waar blijft je avatar Tann!! Kermis de kikker past wel bij je
The world is a stage and each must play a part.
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2006 @ 15:06:49 #255
128220 Peter6000
pi_34681143
quote:
Ik gun Joost ook een eigen programma
En 100.000 kijkers (meer niet )

Maar interessant verhaal Tan, en sportief van je dat je Joost zo`n programma gunt
pi_34681157
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:02 schreef demins het volgende:
Hey Tann! Vind je het geen verrot leuke groep hier?
ja dat meen ik serieus ondanks kritiek wat nog binnen sypelt maar nog steeds gedeeltelijk terecht
pi_34681166
Tanja heeft wel hondje met een hele mooie naam
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:07:48 #258
6941 APK
Factual, I think.
pi_34681172
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef Dynabite het volgende:

je typt toch wel met 2 handen He!
Tissues by de hand!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2006 @ 15:08:10 #259
128220 Peter6000
pi_34681182
Tan, ik wil graag bewijzen dat je al langer mijn favoriete bewoner bent, dus ik heb een linkje voor je, van 7 september.
De beginperiode van BB5 dus: Het grote Tanja support topic - deel 01

Rica was toen trouwens ook positief, nu ik het zo teruglees
pi_34681192
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef MissJ. het volgende:
Ach ja ik zie het, mooi stukje vooral dat van dame/keng die zich niet te veel voelt voor het FOkforum. Haha.
Nog steeds is het jammer dat je jezelf zo veel moet verantwoorden, alleen daarom al had ik waarschijnlijk weggebleven...sterker nog daarom blijven er veel weg. Op jouw en Menno na dan.
Goed er mag dus niet worden geroddeld over Menno want die heeft een vriendin. ......
...ok beloofd.
Klopt als een bus. Ze blijven idd weg vanwege roddels en veel meer. Gelukkig reageren de twee waar ik een log van heb wel zo af en toe. Maar als ze maar wat zeggen nou dan wordt er een hele heisa vban gemaakt. Zo vinden hun het idd ook niet leuk meer

En Tann ook k vind het echt super dat je overal op reageerd
pi_34681194
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef MissJ. het volgende:
...ok beloofd.
pi_34681226
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:05 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Tering Tanja dit is hot..........pas op voor je het weet bellen ze je massaal op.
wie?
pi_34681256
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef tann het volgende:

[..]

wie?
Ik noem op: Verlinde, Shownieuws, Gordon, Story, Weekend Prive....moet ik verder gaan. Ze lezen overal mee.
pi_34681258
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:06 schreef Dynabite het volgende:
Waar blijft je avatar Tann!! Kermis de kikker past wel bij je
wat bedoel je met avater,sorry...
pi_34681260
Leuk voor Joost Taann, maar wel weer een bewijs dat het toch doorgestoken kaart is dat BB.
Zal Gert-Jan leuk vinden om te horen.
pi_34681287
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef APK het volgende:

[..]

Tissues by de hand!
hoi APK, heb je mn verhaal gelezen van de soc.lasten?
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:11:29 #267
6941 APK
Factual, I think.
pi_34681291
quote:
Kijk, dat soort info hebben we iets aan.

Wist jij trouwens dat Ralph ook gecast was voor het programma?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:11:33 #268
242 Pinball
Electric Monk
pi_34681293
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef Dynabite het volgende:

je typt toch wel met 2 handen He!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_34681305
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:12:15 #270
130054 demins
We weten niks
pi_34681324
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef tann het volgende:

[..]

ja dat meen ik serieus ondanks kritiek wat nog binnen sypelt maar nog steeds gedeeltelijk terecht
Hahaha, das leuk! Ik had nooit gedacht dat jij dat nog eens over een groep zou zeggen!

Btw: ondertussen mag je best af en toe je middelvinger gebruiken, hoor! Je hebt aan niemand hier verantwoording af te leggen (behalve aan Peter6000 natuurlijk)
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_34681326
quote:
Ik geloof dit meteen. Want toen ik gesprek met Hummie en Gijs had, kreeg ik ook al het idee, dat het om Joost draaide. Want ze vroegen als eerste vraag hoe ik over Joost dacht. Terwijl er toen nog bijna niemand uit was. Dat heb ik toen volgens mij ook wel gemeld ergens in een topic. Ze vroegen verder niets over andere bewoners. Wel of ik ook op FOK! zit
Ik zei maar dat ik daar wel eens van gehoord had
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2006 @ 15:12:33 #272
128220 Peter6000
pi_34681334
APK, Tan is het behoorlijk met je eens wat betreft de discussie van afgelopen nacht
Toppertje is ze he
pi_34681338
Een avator is een plaatje onder je naam....ik ben in het rose.
pi_34681375
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef MissJ. het volgende:

[..]

Ik noem op: Verlinde, Shownieuws, Gordon, Story, Weekend Prive....moet ik verder gaan. Ze lezen overal mee.
Gordon mag me wel bellen, maar ik heb het ook maar gehoord, RTL Boulevard kan maar beter niet bellen!! met hun Belinda gekut, alhoewel ik Verlinde wel ok vind, al die roddelbladen weten allang dat ze bij mij niet meer aanhoeven kloppen,
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:14:04 #275
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_34681391
Avatar is de usericon bij een naam.
The world is a stage and each must play a part.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')