Waarmee je wil zeggen dat jij Ingrid bent, of gewoon een fan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:08 schreef Scarabee het volgende:
He die Tann; Kom ook eens gezellig bij mij langs op http://bbingrid.web-log.nl/
XXXXX
true!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:05 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Welke geschiedenis. Als je dat bedoeld over dat daten met Sjankwal, zou Tanja misschien ff willen bevestigen, dat ik daarover kontakt heb gehad met haar moeder. En dat ze niet achter het plannetje stonden, om op die maniet als FOK!ker in het huis te komen.
Hoezo......................is het verboden dan om op meerdere forums te posten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:29 schreef bunnyma het volgende:
Zit heel MW hier?
zal ik doen khad em al alvast bij mn favoriten neergezetquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:08 schreef Scarabee het volgende:
He die Tann; Kom ook eens gezellig bij mij langs op http://bbingrid.web-log.nl/
XXXXX
Echt te gek dat je zwaaitquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:48 schreef tann het volgende:
hoi Peter, sorry kwas ff met Jos bezig en msn
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Echt te gek dat je zwaait![]()
Je wilt zeker niet meer ingaan op je fantastische aktie toen met Joost, dat je weigerde friet met hem te eten![]()
![]()
vertelquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:57 schreef tann het volgende:
peet kheb et ff gelezen .........top...of zeg ik toch weer teveel, kheb nog bwat leuks gehoord btw
gezelli, moet je mn verslagje ergens hier boven ff lezen, uurtje of 2 was det toenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef MissJ. het volgende:
Hé Tanja, ben je er weer, was het gezellig met Menno?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit gewoon te slowchatten met Tan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik al gaan sparen voor een visbestek?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Tan komt zometeen met een nieuwtje Demins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |